با حُسین باش.
رفتن به کانال در Telegram
«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec
نمایش بیشتر8 578
مشترکین
+824 ساعت
+1637 روز
+40730 روز
آرشیو پست ها
8 579
میگویند در تنها مصیبتی که از عالم بالا و از سوی خداوند متعال به امام حسین تسلیت گفته شد، مصیبت حضرت علی اصغر بود.
- لهوف سید ابن طاووس، ص١١٧.
8 579
سلام امشب شب اول قبر مادربزرگم هست. ممنون میشم اگر زحمتی نیست نمازی بخونن بزرگواران.
مرحمت براری فرزند عباسقلی
8 579
السلام علی قاسم ابن حسن ابن علی، المضروب هامته المسلوب لامته، حین نادی الحسین عمه...
8 579
Repost from بَبَلیچه.
واحد گذرِ محرّم هرچی هست، ساعت و دقیقه و زمانِ مرسوم نیست. یه چیز سریعِ مافوقِ تصوّره.
8 579
«امام، آفتابِ کرامتیست که خود را از ویرانهها دریغ نمیکند، حتی از زهیر بن قینی که از مخالفان امام به شمار میآمد!»
8 579
Repost from یا ماحـــــــــی
همه بايد به خود بگويند: «در خودت هم ابن سعد و حرملهاى وجود دارد، مواظبشان باش و به آنها لعن كن و به حسینِ وجود و فطرتت سلام كن». لعن و سلام معناى عامى دارد. مگر نمىگوييم: «اللهُمَّ الْعَنْ أَوَّلَ ظَالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ آخِرَ تَابِعٍ لَهُ» (خدايا لعن كن اولين ظالم بر محمد و خاندان محمد را و دیگرانی را كه از او تبعيت مىکنند تا آخرينشان را).
اگر ابن سعد درون انسان فعال شود، مىشود «آَخِرَ تَابِعٍ لَهُ». به همين دليل مىگويند: «كُلُّ يَوْمٍ عاشوراء وَ كلُّ أَرْضِ كَرْبَلاء». عموم زمانى و عموم مكانى دارد. شهدا آنهايى بودند كه وقتى لعن مىكردند، نفس امّارة خودشان را از قلم نمىانداختند و وقتى به حسين بن على(عهما) سلام مىكردند، عقل و نور خودشان را كه از نور اهلبيت(عهم) بود، فراموش نمىكردند. آنها نور عقل را جدى گرفتند و متابعتش كردند تا به مقام شهادت رسيدند.
﮼آئینهٔتمامنما
8 579
خدا به پول تو نیاز نداره که! قرضی میدی، کمکی میکنی و سر راهت قرار میگیره برای اینه که خدا میخواد تو رو آدمت کنه و درستت کنه و الا دستگاه امام حسین رو که خود خدا میچرخونه!
- سید احمد نجفی.
8 579
هرچقدر که معرفت به خرج بدی تو دستگاه امام حسین، تو کاسهات میریزن، درک بهتر امام حسین رو./
8 579
غذای امام حسین، یه دونه برنجش هم نریزی دورها، اینها کفران نعمته، توهین به ساحت مقدسه هست. اشک چشمتو با دستمال پاک نکنی یه وقتها، این اشک از حوض کوثر به تو داده میشه.
- سید احمد نجفی.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
