fa
Feedback
كلمات

كلمات

رفتن به کانال در Telegram

Postz

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام كلمات

کانال كلمات (@posts74) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 482 مشترک است و جایگاه 8 880 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 11 668 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 482 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -170 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.75% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Postz

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

10 482
مشترکین
-624 ساعت
-377 روز
-17030 روز
آرشیو پست ها
الدنيا مش هتقف ع حد فعلا تتفق ام تختلف رايك يهمني

هكون ممتن جداً لأي حد يفتكرني ف دعواته ويدعيلي بصلاح الحال وراحة البال.

‏" كل الذين تورطوا في حزنك سيضيق الله صدورهم .. ويسخر لهم من يؤذي قلوبهم .. ولو بعد حين !!

‏إياك أن تيأس فكل الصابرين قد جُبروا .

‏كم مرة راودتك فكرة الأختفاء عن البشر؟ لكنك لا تستطيع فعل ذلك لأنك لا تملك الأسباب المقنعة لهذة الفكرة كم مرة سألت نفسك "أريد الرحيل لكن إلى أين سأذهب؟"

قد لا نستطيع اصلاح كل شيء، لكننا نستطيع الابتعاد عن كل مايعكر مزاجنا ويؤذينا .

= محدش يزعل مني - ليه ؟! = علشان أنا بزعل لما حد يزعل مني

‏مدين حقًا بالاعتذار لقلبي على كل مرة لم أصدقه فيها، على كل غصة شعرت بها تجاه شخص ولم أكترث لها، مدين على كل الإرشادات والدلائل التي حاول أن ينير لي بها الطريق وأعميت بصري وبصيرتي عنها حينها، ولم أفق إلا بعد أمورًا عظيمة فتكت بي تاركة ندبات لا تمحى، ولم أعد بعدها كما كنت أبدًا .

أنا بخير , تعثرت ثلاث مائة ألف مره , واصطدمت بعشرة حوائط , وسقطت في مئات الحُفر , وطعنت كثيراً ولكن إطمئن مازلت بخير..

‏هتعدي عليك مرحله فـ حياتك هتبدأ فيها تكتشف كل حاجه ع حقيقتها .. كل الحاجات المزيفه هتبانلك .. كل المشاعر اللي كان مُبالغ فيها هتبدأ تحس انها تقيله عليك .. كل الاقنعه هتقع .. كل صحاب المصلحه واللمه الكدابه هيبتبخروا من حواليك .. كل اللي كنت فاكرهم سند هيخذلولك ..

‏اليوم أيضاً أشعر أن الوِحدة تلتهِمُ قلبي.

‏كنت هروح أتكلم مع حد بعدت عنه وأقوله انه وحشنى بس لما دخلت أكلمه افتكرت كل كلمة قالها ضايقتني ، كل موقف و لحظة حصلت كان سبب فيها ف انكساري..متكلمتش بس للأسف غصب عني بيوحشني لان مشاعري كانت صادقه من نحيته عشان حبيته بجد ، بفكر فيه ديماً وعمري ما كنت هنساه بس هو نسيني وعايش عادي !

أقسم لك سيعوضك الله ويفتح لك الأبواب بأجمل مما تتخيل.. ربك كريم.. فابشر وقل يا رب

لا تحرق نفسك من أجل الآخرين ف #الشمس تحرق نفسها من اجلنا وما زلنا نحب #القمر..!

حتشبسوت و تحتمس الثالث وهما ماشيين في الموكب
حتشبسوت و تحتمس الثالث وهما ماشيين في الموكب

رايكم ايه
Anonymous voting