fa
Feedback
كلمات

كلمات

رفتن به کانال در Telegram

Postz

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام كلمات

کانال كلمات (@posts74) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 499 مشترک است و جایگاه 8 880 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 11 680 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 499 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -171 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -4 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.74% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Postz

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

10 499
مشترکین
-424 ساعت
-447 روز
-17130 روز
آرشیو پست ها
‏"يستطيع الإنسان أن يحترق وهو جالس إلى جوارك دون أن تلحظ، في الشارع أو في المقهى، في بيته بين أعداءه أو أحبّته، ولا يترك ذرة رماد على المقعد، تلك هي أزمة الإنسان منذ أدرك كم لهذه المخابئ في جوفه أن تَسَع."

الشخص إللي قالك أنا مش زيهم طلع إيه .

‏يارب متخيرنيش تاني ومتخلنيش أعافر في سكة مش صح ، ما أمسكش في اللي بايعني ، ومجريش ورا أذى ليا ، إبعدني عن شغل مش شبهي وحياة مش بتاعتي وناس مش شكلي وأصحاب مش لوني وعن أي حد ناوي يأذيني إكفيني شر التخبيط على باب مش هيتفتحلي ، وماتعلقنيش بهدف مش مكتوبلي إحميني يارب من التوهه.

photo content

قريب أوي هتيجي اللحظه اللي تبص فيها للسما وتقول يارب معقول أنا فعلاً فرحان كده بجد

‏شىء مؤسف جداً إن محدش فينا عندُه ضمانات لأي حاجة موجودة في حياته إنها تفضل مثلاً أو إنها تكمل وفي يوم وليلة كل حاجة بتضيع، الناس بتختفي ومشاعرها بتتغيّر،أوقات حلوة بتروح،فـ دايماً حُط ده في بالك عشان لمّا ده يحصل وهو للأسف غالباً أو أكيد يكون ساعتها الوجع علي الأقل أقل نوعاً ما

إنت مش عايز تحب وتتحب.. إنت عايز حد يعوضك عن كل اللي حصلك .

‏زود شويه في حسن ظنك بالله ويقينك بحلوله، وقلل من قلقك، وحساباتك لكل حاجه

‏كنت هروح أتكلم مع حد بعدت عنه وأقوله انه وحشنى بس لما دخلت أكلمه افتكرت كل كلمة قالها ضايقتني، كل موقف و لحظة حصلت كان سبب فيها ف انكساري .. متكلمتش بس للأسف غصب عني بيوحشني لان مشاعري كانت صادقه من نحيته عشان حبيته بجد، بفكر فيه ديماً وعمري ما كنت هنساه بس هو نسيني وعايش عادي !

مستني اللحظة اللي هاخد فيها نفس عميق وأحمد ربنا انه كل الصعب ده عدى.. وانه عوضني خير.

أنت المقصود: جايلك فرحة كبيرة مثل فرحة لقاء يعقوب بيوسف بس أنت استغفر ❤️

‏بجد السوشيال ميديا بدأت تيجبلى اختناق واكتئاب ومبقتش اطيقها حرفيا، قدرت أمسح الفيس ودلوقتي انستجرام ومفيش غير تويتر اللى باقى لان بعرف اكتب واطلع اى حاجه عايزه اقولها وبجد مش عايزه ارجع افتحهم تانى..

فى ريحة برفانات كده كأنها بتقولك تعالى هات حضن .

‏Daily Reminder : كونك عطشان ميخلكش تشرب سم زي ماكونك وحيد ميخلكش ترجع لناس Toxic .

‏"سيبها على الله وهيجيلك حقّك وإنت قاعد، مسألة وقت"

‏لن يفوتك ما قُسم لك طمئن و إستغفر .

‏"ليس الطريق لمن سَبَق، إنَّما الطريق لمن صَدَق."🧡
‏"ليس الطريق لمن سَبَق، إنَّما الطريق لمن صَدَق."🧡

‏بستغرب بجد الناس اللي بتدخل حياتنا و تستنزف كل طاقتنا و في الاخر يمشو و تكون انت اللي ملهوف عليهم و عاوزهم تاني في حياتك بس انت بالنسبالهم كنت مجرد فتره من فترات حياتهم و هما كانو بالنسبالك كل حياتك .