دانشکده
رفتن به کانال در Telegram
4 173
مشترکین
-2024 ساعت
-467 روز
-5030 روز
آرشیو پست ها
4 171
میتونید تو ربات زیر جام جهانیو پیش بینی کنید گیفت جایزه ببرید
https://t.me/Algo_Winbot/open?startapp=ref_SO9MS22O
4 171
البته این اقلیت مدرن و آزادیخواه افغانستانی گم میشن تو اون ملت اکثرا تروریست و مادرجنده که عاشق طالبن.
دیدیم که ۲۰سال امریکا میلیاردها دلار خرج جاده و مدرسه و زیرساخت و ارتش کرد اونجا و آخرش…
4 171
کاری که ما متاسفانه در تعداد بالا نکردیم. یعنی ایستادن جلوی قحبههای وزارت اطلاعات که نفوذ کردن به زن زندگی آزادی.
4 171
-که تو بودی میگفتی چیشد این گاردجاویدان آره؟
+نه به جون مادرم من فقط یه میراث باستانی به کون بودم…
4 171
داستانهای سقوط تو خاورمیانه همه شبیه همن. اینهمه سال لولوی سوریه و لبنان و لیبی رو بالای سر مردم گذاشتن ولی نگفتن چه بلایی سر اقلیت حاکم و ظالم اومد.
صبر… هر چیزی به وقتش…
4 171
اون موقع دیگه نمیتونی بگی من فقط نفت به کون بودم، من مصدق رو دوست داشتم، من نگران آهوهای خارک بودم، وای زیرساختهامون…
اون موقع بلایی که سر قبیله قذافی تو لیبی و بعثیها تو عراق و علویها تو سوریه اومد، سر توی مادرجنده هم میاد.
4 171
هر چیزی وقتی داره. الانم اگه مردم با دندون و چنگ ناخن به جون این اراذل اقلیتی نمیافتن، یک از ترس مرگه و دومی بخاطر داشتن چشم امید به گزینههای کمهزینهتر مثل کمک خارجیه.
این دیوار ترس و امید هم که بریزه دیگه فقط خدا به بسیجی و سپاهی و اصلاحطلب رحم کنه. دوشکا هم محدودیتهایی داره بهرحال.
4 171
الانم دیده سر میز مذاکره کیرش کردن باز افتاده به خایه مردم و ایده رژیم چنج.
ما که حسابمون رو با رافضی تسویه خواهیم کرد، با ترامپ یا بی ترامپ.
ایضا هم کس مادر قاچاقچی اسلحه و دزدهای زن زندگی آزادی.
4 171
حیف ترامپ مرد این میدان نیست که زیرساختها رو بزنه هیچی از مملکتی که پهلوی پایههاش رو ساخت نمونه…
اون موقع میفهمیدید از قاجار به جا رسیدن چه شکلی میتونست باشه.
4 171
اینهمه سال نفتت دست پسر شمخانی بود و به اسم بیتالمال خلیفه میرفت تو خیک لبنان و فلسطین و سوریه و یمن و عراق، زبونت تو کونت بود مادرجنده.
اصلا ما میخوایم مملکتمون تحت اشغال یانکی و صهیونیست جماعت دربیاد.
4 171
یه دفعه میبینی تا نصفه شب سند گوانتاما رو زد به اسم مشتبا و ممدباقر که ما رو ببرن اونجا شکنجه بدن تو سکوت خبری.
4 171
یه جوریه که وقتی میزنن حتی حال ندارم از خواب پاشم ببینم دقیقا جریان چیه.
تکراریترین و کسشرترین جنگ تاریخ.
4 171
Repost from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
ایران ما، امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد نیروهای ملی نیاز دارد. چه با حمایت خارجی و چه بدون آن، سرنوشت ایران در دستان خود ماست. ما از این رژیم فرسوده و درمانده نیرومندتریم. ما از مزدورانی که برای نمایشهای تبلیغاتی به خیابان فرستاده میشوند، مصممتر و استوارتریم.
@OfficialRezaPahlavi
4 171
ترامپ: یه چندتا ساختمون نیمه تخریبشده تو پادگانهای تخلیهشده سپاه مونده که براشون نمیصرفه خودشون کامل تخریب کنن، امشب اونا رو قراره بزنیم. دو سهتا هم کتلت کم ارزش خواهیم داشت.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
