ar
Feedback
دانشکده

دانشکده

الذهاب إلى القناة على Telegram

سمت درست تاریخ. کانال قبلی با ۲۰۰ هزار ممبر فیلتر شد.

إظهار المزيد
4 173
المشتركون
-2024 ساعات
-467 أيام
-5030 أيام
أرشيف المشاركات
میتونید تو ربات زیر جام جهانیو پیش بینی کنید گیفت جایزه ببرید https://t.me/Algo_Winbot/open?startapp=ref_SO9MS22O

۳۹بار بیغیرتی، ۳۹ بار بی‌خایگی.

این مرد تخم و غیرت نداره، گفته بودیم.
این مرد تخم و غیرت نداره، گفته بودیم.

🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️

البته این اقلیت مدرن و آزادی‌خواه افغانستانی گم می‌شن تو اون ملت اکثرا تروریست و مادرجنده که عاشق طالبن. دیدیم که ۲۰سال امریکا میلیاردها دلار خرج جاده و مدرسه و زیرساخت و ارتش کرد اونجا و آخرش…

کاری که ما متاسفانه در تعداد بالا نکردیم. یعنی ایستادن جلوی قحبه‌های وزارت اطلاعات که نفوذ کردن به زن زندگی آزادی.
کاری که ما متاسفانه در تعداد بالا نکردیم. یعنی ایستادن جلوی قحبه‌های وزارت اطلاعات که نفوذ کردن به زن زندگی آزادی.

یکی از ادامین ما:

-که تو بودی می‌گفتی چیشد این گاردجاویدان آره؟ +نه به جون مادرم من فقط یه میراث باستانی به کون بودم…

داستان‌های سقوط تو خاورمیانه همه شبیه همن. اینهمه سال لولوی سوریه و لبنان و لیبی رو بالای سر مردم گذاشتن ولی نگفتن چه بلایی سر اقلیت حاکم و ظالم اومد. صبر… هر چیزی به وقتش…

اون موقع دیگه نمی‌تونی بگی من فقط نفت به کون بودم، من مصدق رو دوست داشتم، من نگران آهوهای خارک بودم، وای زیرساخت‌هامون… اون موقع بلایی که سر قبیله قذافی تو لیبی و بعثی‌ها تو عراق و علوی‌ها تو سوریه اومد، سر توی مادرجنده هم میاد.

هر چیزی وقتی داره. الانم اگه مردم با دندون و چنگ ناخن به جون این اراذل اقلیتی نمی‌افتن، یک از ترس مرگه و دومی بخاطر داشتن چشم امید به گزینه‌های کم‌هزینه‌تر مثل کمک خارجیه. این دیوار ترس و امید هم که بریزه دیگه فقط خدا به بسیجی و سپاهی و اصلاح‌طلب رحم کنه. دوشکا هم محدودیت‌هایی داره بهرحال.

الانم دیده سر میز مذاکره کیرش کردن باز افتاده به خایه مردم و ایده رژیم چنج. ما که حساب‌مون رو با رافضی تسویه خواهیم کرد، با ترامپ یا بی ترامپ. ایضا هم کس مادر قاچاقچی اسلحه و دزدهای زن زندگی آزادی.

حیف ترامپ مرد این میدان نیست که زیرساخت‌ها رو بزنه هیچی از مملکتی که پهلوی پایه‌هاش رو ساخت نمونه… اون موقع می‌فهمیدید از قاجار به ج‌ا رسیدن چه شکلی می‌تونست باشه.

اینهمه سال نفتت دست پسر شمخانی بود و به اسم بیت‌المال خلیفه می‌رفت تو خیک لبنان و فلسطین و سوریه و یمن و عراق، زبونت تو کونت بود مادرجنده. اصلا ما می‌خوایم مملکت‌مون تحت اشغال یانکی و صهیونیست جماعت دربیاد.

یه دفعه می‌بینی تا نصفه شب سند گوانتاما رو زد به اسم مشتبا و ممدباقر که ما رو ببرن اونجا شکنجه بدن تو سکوت خبری.

عمرا دلم باهات صاف شه مادرکونی. برو سر زنتو شیره بمال بیغیرت کس و کار گاییده.
عمرا دلم باهات صاف شه مادرکونی. برو سر زنتو شیره بمال بیغیرت کس و کار گاییده.

یه جوریه که وقتی می‌زنن حتی حال ندارم از خواب پاشم ببینم دقیقا جریان چیه. تکراری‌ترین و کسشرترین جنگ تاریخ.

sticker.webp0.30 KB

ایران ما، امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد نیروهای ملی نیاز دارد. چه با حمایت خارجی و چه بدون آن، سرنوشت ایران در دستان خود ماست. ما از این رژیم فرسوده و درمانده نیرومندتریم. ما از مزدورانی که برای نمایش‌های تبلیغاتی به خیابان فرستاده می‌شوند، مصمم‌تر و استوارتریم. @OfficialRezaPahlavi

ترامپ: یه چندتا ساختمون نیمه تخریب‌شده تو پادگان‌های تخلیه‌شده سپاه مونده که براشون نمی‌صرفه خودشون کامل تخریب کنن، امشب اونا رو قراره بزنیم. دو سه‌تا هم کتلت کم ارزش خواهیم داشت.