fa
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

رفتن به کانال در Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

کانال CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 13 725 مشترک است و جایگاه 8 068 را در دسته رمزارزها و رتبه 23 584 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 13 725 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -304 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.06% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 420 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

13 725
مشترکین
-624 ساعت
-487 روز
-30430 روز
آرشیو پست ها
🟡این روزهای سخت هم میگذره، بعد ما میمونیم و یه مُشت آدمِ از چشم افتاده... @ADVINCLUB👁

بزرگترین مگا پامپ‌های تاریخ کریپتو در پیشه،هشیار باشید و اسلیم پروسه تسلیم نشین☄️ #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم @Advinclub

در مورد نبود من در این مدت همونطوری که میبینید داده‌ها و تحلیلام سرجاشه فقط خبری از سیگنال نیست،من رک هستم پس دلخور نشین از حرفام چون وقتی ذوق و حوصله یک نفر رو کور میکنید ، حق ندارید از سرد شدنش ناراحت بشید... وگرنه خودتون بهتر از هر کسی میدونید که بنده نیازی به کسی ندارم و تا این لحظه هر کمکی از دستم بر اومده برای مردمم انجام دادم🫡 پایدار باشید،مخلص💎 ✈️Telegram | 📷Inestagram 👋Connect

پیام صوتی02:50

ETH L2 چند روز پیش ویتالیک بوترین در یک فستیوال وب۳ لایه دو های اتریوم رو پرزنت کرد همونطور که در تصویر مشاهده میکنید ویتالیک
ETH L2 چند روز پیش ویتالیک بوترین در یک فستیوال وب۳ لایه دو های اتریوم رو پرزنت کرد همونطور که در تصویر مشاهده میکنید ویتالیک در حال صحبت از پروژه هایی مثل ARP OP BASE STRK ZKsync METIS LINEA SCROLL MATIC FUEL هست و بین‌این پروژه ها FUEL رو بزودی بررسی میکنیم لایه دو اتریوم و رقیب پروژه TIA با کمترین TVL از Base هم نباید غافل شیم امسال میپردازیم بهش ... @Advinclub

👍حقیقت اینه که ما فشاری که رو دیگران هست رو نمی بینیم دیگران هم فشاری که رو ما هست رو هر کسی که در اطراف ما هست درگیر یه جنگ بزرگ تو زمین خودشه یه کم صبوری و فکر نتایج بهتری رو رقم میزنه... @ADVINCLUB

https://t.me/FarexSignalVIP این مدت که نیستم از سیگنالای داداش خفنم استفاده کنید☄️

🟡امروز خبر نرخ تورم آمریکا اومد که بالاتر از انتظارات بود این در جهت اینه که فد نرخ بهره رو ثابت نگه داره یا دیرتر کاهش بده و به نفع بازار کریپتو نیست. از اونجایی که به نظرم کریپتو با وجود این خبر به روند صعودی خودش داره ادامه میده یعنی موتور محرک خیلی قوی داره و بولران از رگ گردن نزدیک تره☄️

بالا باشین یکم دیگه میام برای آپدیت مارکت

زنده باد MEME😂
زنده باد MEME😂

🟡من کلا دیگه پیوی جواب نمیدم اما ادمینم هست ولی دارم میگم اینجا، جای هیچگونه نگرانی نیست،در حال حاضر بینگ ایکس بهترین گزینه برای ایرانیاس بنده نه جهت گیری خاصی دارم نه چیزی... در کل شرایط الآن مارکت و دامنه نوسانش به گونه‌ هست که اصلا اسپات ترید کنید،چه بهتر که از صرافی غیر متمرکز و در ولتتون باشه شخصا ۷۵ درصد ولتم برای اسپات و تنها ۲۵ درصد از ولتم درگیره فیوچرزه

اگر از همین حوالی پامپ نشه میریم برای ۶۴ الی ۶۵...

رفقا اخباری در مورد بینگ ایکس به گوش میرسه،همچنان بینگ ایکس مورد تاییده منه و مشکلی نیستش در نتیجه نگران نباشید،اگر لازم شد میریم یه صرافی دیگه...

یه مدت به طور کامل تمرکزم روی تیم addwin هست و خب طبیعتا در این مدت کمتر در سوشال مدیا حضور خواهم داشت🫡

همونطور که گفتم یکی از بهترین استراتژی‌ها برای الآن فست اسکالپ روی بیت کوین و وارد کردن سود حاصله به معاملات سویینگ با لورج کم و مدیریت سرمایه قوی و یا خرید اسپات آلت کوینهای ارزشمنده🔥

🟡امروز خبر مهمی در پیش داریم،برای معامله،صبور باشید،کلا این ماه چون هاوینگ نزدیکه،بسیار پر اذیت خواهد بود

👑IN GOD WE TRUST👑 👑با نام و یاد ایزد روزمونو شروع میکنیم و باور دارم که بهترین پیش‌آمدارو برامون قرار داده♾ 👁امروز هم مثل همیشه خفن‌ترین مارکتیم و یک مسیر پر سود و بینظیر درپیش داریم👑 🐺موفقیت‌های بزرگ،حاصل انجام کار‌های کوچک در بلند مدت،آهسته و پیوسته و با همبستگیست ، ری اکشنا رو بترکونید چون همبستگیمونو نشون میده... ✈️Telegram | 📷Inestagram 👋Connect

یکی از بهترین استراتژی ها برای الآن فشت اسکالپ روی بیت کوین و وارد کرد سود حاصله به معاملات سویینگ برای آلت‌هاس🔥