ar
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

الذهاب إلى القناة على Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

تُعد قناة CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 13 725 مشتركاً، محتلاً المرتبة 8 068 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 23 584 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 13 725 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -304، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -6، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 3.06‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 420 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

13 725
المشتركون
-624 ساعات
-487 أيام
-30430 أيام
أرشيف المشاركات
🟡این روزهای سخت هم میگذره، بعد ما میمونیم و یه مُشت آدمِ از چشم افتاده... @ADVINCLUB👁

بزرگترین مگا پامپ‌های تاریخ کریپتو در پیشه،هشیار باشید و اسلیم پروسه تسلیم نشین☄️ #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم @Advinclub

در مورد نبود من در این مدت همونطوری که میبینید داده‌ها و تحلیلام سرجاشه فقط خبری از سیگنال نیست،من رک هستم پس دلخور نشین از حرفام چون وقتی ذوق و حوصله یک نفر رو کور میکنید ، حق ندارید از سرد شدنش ناراحت بشید... وگرنه خودتون بهتر از هر کسی میدونید که بنده نیازی به کسی ندارم و تا این لحظه هر کمکی از دستم بر اومده برای مردمم انجام دادم🫡 پایدار باشید،مخلص💎 ✈️Telegram | 📷Inestagram 👋Connect

رسالة صوتية02:50

ETH L2 چند روز پیش ویتالیک بوترین در یک فستیوال وب۳ لایه دو های اتریوم رو پرزنت کرد همونطور که در تصویر مشاهده میکنید ویتالیک
ETH L2 چند روز پیش ویتالیک بوترین در یک فستیوال وب۳ لایه دو های اتریوم رو پرزنت کرد همونطور که در تصویر مشاهده میکنید ویتالیک در حال صحبت از پروژه هایی مثل ARP OP BASE STRK ZKsync METIS LINEA SCROLL MATIC FUEL هست و بین‌این پروژه ها FUEL رو بزودی بررسی میکنیم لایه دو اتریوم و رقیب پروژه TIA با کمترین TVL از Base هم نباید غافل شیم امسال میپردازیم بهش ... @Advinclub

👍حقیقت اینه که ما فشاری که رو دیگران هست رو نمی بینیم دیگران هم فشاری که رو ما هست رو هر کسی که در اطراف ما هست درگیر یه جنگ بزرگ تو زمین خودشه یه کم صبوری و فکر نتایج بهتری رو رقم میزنه... @ADVINCLUB

https://t.me/FarexSignalVIP این مدت که نیستم از سیگنالای داداش خفنم استفاده کنید☄️

💸BTC💸 @ADVINCLUB👁
💸BTC💸 @ADVINCLUB👁

🟡امروز خبر نرخ تورم آمریکا اومد که بالاتر از انتظارات بود این در جهت اینه که فد نرخ بهره رو ثابت نگه داره یا دیرتر کاهش بده و به نفع بازار کریپتو نیست. از اونجایی که به نظرم کریپتو با وجود این خبر به روند صعودی خودش داره ادامه میده یعنی موتور محرک خیلی قوی داره و بولران از رگ گردن نزدیک تره☄️

بالا باشین یکم دیگه میام برای آپدیت مارکت

زنده باد MEME😂
زنده باد MEME😂

🟡من کلا دیگه پیوی جواب نمیدم اما ادمینم هست ولی دارم میگم اینجا، جای هیچگونه نگرانی نیست،در حال حاضر بینگ ایکس بهترین گزینه برای ایرانیاس بنده نه جهت گیری خاصی دارم نه چیزی... در کل شرایط الآن مارکت و دامنه نوسانش به گونه‌ هست که اصلا اسپات ترید کنید،چه بهتر که از صرافی غیر متمرکز و در ولتتون باشه شخصا ۷۵ درصد ولتم برای اسپات و تنها ۲۵ درصد از ولتم درگیره فیوچرزه

اگر از همین حوالی پامپ نشه میریم برای ۶۴ الی ۶۵...

رفقا اخباری در مورد بینگ ایکس به گوش میرسه،همچنان بینگ ایکس مورد تاییده منه و مشکلی نیستش در نتیجه نگران نباشید،اگر لازم شد میریم یه صرافی دیگه...

یه مدت به طور کامل تمرکزم روی تیم addwin هست و خب طبیعتا در این مدت کمتر در سوشال مدیا حضور خواهم داشت🫡

همونطور که گفتم یکی از بهترین استراتژی‌ها برای الآن فست اسکالپ روی بیت کوین و وارد کردن سود حاصله به معاملات سویینگ با لورج کم و مدیریت سرمایه قوی و یا خرید اسپات آلت کوینهای ارزشمنده🔥

🟡امروز خبر مهمی در پیش داریم،برای معامله،صبور باشید،کلا این ماه چون هاوینگ نزدیکه،بسیار پر اذیت خواهد بود

👑IN GOD WE TRUST👑 👑با نام و یاد ایزد روزمونو شروع میکنیم و باور دارم که بهترین پیش‌آمدارو برامون قرار داده♾ 👁امروز هم مثل همیشه خفن‌ترین مارکتیم و یک مسیر پر سود و بینظیر درپیش داریم👑 🐺موفقیت‌های بزرگ،حاصل انجام کار‌های کوچک در بلند مدت،آهسته و پیوسته و با همبستگیست ، ری اکشنا رو بترکونید چون همبستگیمونو نشون میده... ✈️Telegram | 📷Inestagram 👋Connect

یکی از بهترین استراتژی ها برای الآن فشت اسکالپ روی بیت کوین و وارد کرد سود حاصله به معاملات سویینگ برای آلت‌هاس🔥