fa
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

رفتن به کانال در Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

کانال CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 13 699 مشترک است و جایگاه 8 026 را در دسته رمزارزها و رتبه 23 545 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 13 699 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -310 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -4 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 2.14% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 293 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

13 699
مشترکین
-424 ساعت
-507 روز
-31030 روز
آرشیو پست ها
Who i am?😉(اینستاگرام) شما بگین؟ ،انرژیارو ببرین بالا✌️ لینک آهنگ Connect : @advinfar

رفقایی که شرایط دارن در طرح addwin شرکت کنن اسکرین ولت و کلمه addwin رو فقط ارسال کنن،چون پیوی شلوغه بالاس پیام دیگه‌ای بذارین ممکنه سین نشه مخلص❤️‍🔥

خودش یه تنه،سه هیچ همه رو زده😂 اینکه میگن شاعرانه ترید میکنم همچین بیراهم نیست، روزتون نکو❤️‍🔥
خودش یه تنه،سه هیچ همه رو زده😂 اینکه میگن شاعرانه ترید میکنم همچین بیراهم نیست، روزتون نکو❤️‍🔥

Eagles-Hotel-California.mp36.58 MB

🔄لیست بزرگترین کانال های کریپتو فارسی رو برات یکجا جمع کردم🔄 🔗https://t.me/addlist/5R39PrWTBVUxZjc0

واقعا با این وضعیت ری‌اکشن و همبستگی که دارید،انرژی واسه رایگان کار کردن نمیمونه،میمونه؟!👷‍♂️🇮🇷🤨 ... به قول داااشم یکم شلوغش کنید بابا چرا انقد بیحالین؟👀

💫 رفقایی که سرمایه بالای 5000$ دارن : ♾ میتونن اسکرین ولتشون رو پیوی بنده ارسال کنن تا بدون هیچ هزینه ورودی عضویت طرح ویژه ADDWIN (مثل اسمم همیشه برنده)براشون فعال، و توضیحات ارسال بشه 👑 Connect : @ADVINFAR👁

سود امروزمون با برو بکس طرح ADDWIN✌️
سود امروزمون با برو بکس طرح ADDWIN✌️

فردا و پس فردا به طور کلی درگیر چارت نیستم،میتونید در اینستاگرام(advinfar) با من همراه باشید مخلص💎

@VISION_CIP👁 Join and check 🔘

با این حجم از فعالیت و این سطح از عملکرد،ری‌اکشنا و حمایتارو در خور خونوادمون کنید رفقای 😎 💎همبستگی... 👑IN GOD WE TRUST👑

🏷 #KSM USDT 🔘 🔐 +240% Profit ♾ سیو سود و ریسک فیری کنید بریم بعدی،شات سودا فراموش نشه connect: @advinfar👁 @ADVINCLUB👁
🏷 #KSM USDT 🔘 🔐 +240% Profit  ♾ سیو سود و ریسک فیری کنید بریم بعدی،شات سودا فراموش نشه connect: @advinfar👁 @ADVINCLUB👁

Repost from Coming soon...
📣 از دید من راه اتریوم از BTC جدا شده و تا چند روز آینده این موضوع کاملا با وضوح به چشم میرسه و آلتا به اتریوم نگاه میکنن دیگه نه BTC ... حواستون به این پروژه هایی که میگم باشه،برای این پروژه هایی که میگم اصلا درگیر قیمتش نباشید چون اصلا قیمت گذاری درست نشدن و با ارزش ذاتیشون خیلی فاصله دارن،تمرکز شما روی جمع کردن و افزایش تعداد توکن‌هاتون باشه،باصبر و آرامش💎 🎮 FTM 🎮METIS 🎮CAKE 🎮WIGO 🎮MUMMY 🎮GTC

🔖 Cross ,Lv : 25X ▶️ 🛡Capital : 1%~2% 🛍 🐋 INJ USDT - ✅✅ 👀 My Entry : 33.8🔐 ➡️ Your Entry : #Market 🔵 📍Tp1: (25%~50%)
🔖 Cross ,Lv : 25X ▶️ 🛡Capital : 1%~2% 🛍 🐋 INJ USDT - ✅✅ 👀 My Entry : 33.8🔐 ➡️ Your Entry : #Market 🔵 📍Tp1: (25%~50%) 34.14💰 ⛔️Sl : ... 📺 @ADVINCLUB👁

🟡حتما باید ری‌اکشنارو یادآوری کنم خلاصه که اینجوری انرژیا افتاده باشه،رک باشم باهاتون، کلا ادوین بی ادوین🤨🤨

من جای یه سری از دوستان و هم‌کارا بودم دیگه روی یه سری ارزا سل نمیدادم،مثل SOL یا TRB چون زخم خورده‌های این دوتا خیلی زیادن،شما فرض کنید به خاطر اینا یه عده کاملا نابود شدن،چون یه مدت خیلی منطقی به نظر میرسن و بعد رقیقا زمانی که اعتماد همه رو جلب کردن،دقیقا زمانی که کسی انتظار شو نداره پامپ و یا دامپ وحشتناک میکنن

دارم میرم استراحت،شما ریسک فیری کنید❤️
دارم میرم استراحت،شما ریسک فیری کنید❤️