ar
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

الذهاب إلى القناة على Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

تُعد قناة CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 13 689 مشتركاً، محتلاً المرتبة 8 026 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 23 545 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 13 689 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -310، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -4، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 2.14‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 293 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

13 689
المشتركون
-424 ساعات
-507 أيام
-31030 أيام
أرشيف المشاركات
Who i am?😉(اینستاگرام) شما بگین؟ ،انرژیارو ببرین بالا✌️ لینک آهنگ Connect : @advinfar

رفقایی که شرایط دارن در طرح addwin شرکت کنن اسکرین ولت و کلمه addwin رو فقط ارسال کنن،چون پیوی شلوغه بالاس پیام دیگه‌ای بذارین ممکنه سین نشه مخلص❤️‍🔥

خودش یه تنه،سه هیچ همه رو زده😂 اینکه میگن شاعرانه ترید میکنم همچین بیراهم نیست، روزتون نکو❤️‍🔥
خودش یه تنه،سه هیچ همه رو زده😂 اینکه میگن شاعرانه ترید میکنم همچین بیراهم نیست، روزتون نکو❤️‍🔥

Eagles-Hotel-California.mp36.58 MB

🔄لیست بزرگترین کانال های کریپتو فارسی رو برات یکجا جمع کردم🔄 🔗https://t.me/addlist/5R39PrWTBVUxZjc0

واقعا با این وضعیت ری‌اکشن و همبستگی که دارید،انرژی واسه رایگان کار کردن نمیمونه،میمونه؟!👷‍♂️🇮🇷🤨 ... به قول داااشم یکم شلوغش کنید بابا چرا انقد بیحالین؟👀

💫 رفقایی که سرمایه بالای 5000$ دارن : ♾ میتونن اسکرین ولتشون رو پیوی بنده ارسال کنن تا بدون هیچ هزینه ورودی عضویت طرح ویژه ADDWIN (مثل اسمم همیشه برنده)براشون فعال، و توضیحات ارسال بشه 👑 Connect : @ADVINFAR👁

سود امروزمون با برو بکس طرح ADDWIN✌️
سود امروزمون با برو بکس طرح ADDWIN✌️

فردا و پس فردا به طور کلی درگیر چارت نیستم،میتونید در اینستاگرام(advinfar) با من همراه باشید مخلص💎

@VISION_CIP👁 Join and check 🔘

با این حجم از فعالیت و این سطح از عملکرد،ری‌اکشنا و حمایتارو در خور خونوادمون کنید رفقای 😎 💎همبستگی... 👑IN GOD WE TRUST👑

🏷 #KSM USDT 🔘 🔐 +240% Profit ♾ سیو سود و ریسک فیری کنید بریم بعدی،شات سودا فراموش نشه connect: @advinfar👁 @ADVINCLUB👁
🏷 #KSM USDT 🔘 🔐 +240% Profit  ♾ سیو سود و ریسک فیری کنید بریم بعدی،شات سودا فراموش نشه connect: @advinfar👁 @ADVINCLUB👁

@CRYPTOBYADVIN👁 Join and check 🔘

Repost from Coming soon...
📣 از دید من راه اتریوم از BTC جدا شده و تا چند روز آینده این موضوع کاملا با وضوح به چشم میرسه و آلتا به اتریوم نگاه میکنن دیگه نه BTC ... حواستون به این پروژه هایی که میگم باشه،برای این پروژه هایی که میگم اصلا درگیر قیمتش نباشید چون اصلا قیمت گذاری درست نشدن و با ارزش ذاتیشون خیلی فاصله دارن،تمرکز شما روی جمع کردن و افزایش تعداد توکن‌هاتون باشه،باصبر و آرامش💎 🎮 FTM 🎮METIS 🎮CAKE 🎮WIGO 🎮MUMMY 🎮GTC

🔖 Cross ,Lv : 25X ▶️ 🛡Capital : 1%~2% 🛍 🐋 INJ USDT - ✅✅ 👀 My Entry : 33.8🔐 ➡️ Your Entry : #Market 🔵 📍Tp1: (25%~50%)
🔖 Cross ,Lv : 25X ▶️ 🛡Capital : 1%~2% 🛍 🐋 INJ USDT - ✅✅ 👀 My Entry : 33.8🔐 ➡️ Your Entry : #Market 🔵 📍Tp1: (25%~50%) 34.14💰 ⛔️Sl : ... 📺 @ADVINCLUB👁

🟡حتما باید ری‌اکشنارو یادآوری کنم خلاصه که اینجوری انرژیا افتاده باشه،رک باشم باهاتون، کلا ادوین بی ادوین🤨🤨

من جای یه سری از دوستان و هم‌کارا بودم دیگه روی یه سری ارزا سل نمیدادم،مثل SOL یا TRB چون زخم خورده‌های این دوتا خیلی زیادن،شما فرض کنید به خاطر اینا یه عده کاملا نابود شدن،چون یه مدت خیلی منطقی به نظر میرسن و بعد رقیقا زمانی که اعتماد همه رو جلب کردن،دقیقا زمانی که کسی انتظار شو نداره پامپ و یا دامپ وحشتناک میکنن

دارم میرم استراحت،شما ریسک فیری کنید❤️
دارم میرم استراحت،شما ریسک فیری کنید❤️