fa
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

رفتن به کانال در Telegram
1 699
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
+830 روز
آرشیو پست ها
. تو لحظه‌ای سکوت بودی بین همهمه‌ی بلند آدم‌ها لحظه‌ی وصال بودی در پایان انتظار و غربت لحظه‌ی شیرین بودی در زمان شوری اشک‌ها و شانه‌ای امن بودی برای تمام خستگی‌هایم تو شاید همه‌ی آن چیزی که از زندگی می‌خواستم نبودی، اما هرچه که بودی را با تمام قلبم می‌خواستم. . @Eagle_Text

. و تمام جانم به قربانت که از شدت خوب بودنت حس کردم خدا دوستم دارد. . @Eagle_Text

بفرما . @Eagle_Text
بفرما . @Eagle_Text

اگر هم توی تمیز کردن خونه و اتاقتون مشل دارید و نمیدونید از کجا شروع کنید می‌تونید از دیدن این برنامه شروع کنید، خیلی کمک کنن
اگر هم توی تمیز کردن خونه و اتاقتون مشل دارید و نمیدونید از کجا شروع کنید می‌تونید از دیدن این برنامه شروع کنید، خیلی کمک کننده هست.

تو انگلیسی یه اصطلاحی هست به اسم horder، یعنی کسی که دلش نمیاد از هیچی بگذره و همه چیز رو نگه می‌داره، لباس، وسایل، کاغذ، آشغال و خیلی خیلی چیزای دیگه. من این وسواس نگه داشتن رو نسبت به اطلاعات دارم، همه چیز رو ذخیره می‌کنم که شاید یه روزی به کارم بیاد ولی توی بیشتر از ۹۰ درصد مواقع واقعا به کارم نیومده و همیشه دست کشیدن ازشون واقعا سخته. مثلا با خودم می.گم خب دیگه چیزی ذخیره نمی‌کنم و باز اولین چیزی که دیدم رو ذخیره می‌کنم، گالریم، تلگرامم، اینستا و حتی توی گوگل یه عالمه اطلاعات کوچیک و بزرگ و خوب و معمولی ذخیره شده دارم. چند روز پیش یهو حس کردم دارم منفجر می‌شم و خب دلیلش رو نمی‌دونستم یهو مغزم گفت بیا ذخیره‌های اینستاگرمت رو کم کن، اول میخواستم یکی یکی پست‌ها رو نگاه کنم و بعد پاک کنم دیدم فایده نداره، یهو شروع کردم اول ۱۰۰ تا انتخاب کردم و پاک کردم، بعدش ۲۰۰ تا، بعدش حدود ۶۰۰ تا و همینطوری تا چیزی حدود ۳۰۰۰ تا پست پاک شد. و بعد از کلی وقت انگار یه باری از رو دوشم برداشته شد. بعدش خود اینستاگرم رو پاک کردم و یهو افتادم به جون تلگرام، کلی اطلاعات و پست‌هایی که کارایی نداشتن رو پاک کردم، چیزایی که مونده بود رو مرتب کردم رفتم سراغ گالری و یه عالمه چیزای قدیمی رو از اونجا پاک کردم، و حس می‌کنم سبک شدم. هنوز خیلی مونده تا کاملا تمیز شدن ولی تا همینجاش‌هم خیلی خوب اومدم. بهتون پیشنهاد می‌کنم.

. می‌خوام نگهبان راز‌هات باشم و از لحظه‌هات مراقبت کنم . @Eagle_Text

. قبل از اینکه سیر بشید دست از غذا بکشید و قبل از اینکه کیر بشید دست از راضی کردن همه‌ی آدما. . @Eagle_Text

Almost every night after you🫠 . @Eagle_Text
Almost every night after you🫠 . @Eagle_Text

. همینطوری راه می‌رم و یه لگد به بخت خودم می‌زنم، خیلی جالبه تا میان جلومو بگیرن یه لگد‌هم به اونا می‌‌زنم. .

. نمی‌‌دونم سریال 2 broke girls رو دیدین یا نه ولی به نظرم شخصیت کرولاین خیلی خیلی جالب و دوست داشتنیه، برعکس چیزی که دربارش نشون می‌دن اصلا احمق نیست، برای همه چیز تلاش می‌کنه و خیلی امیدواره برای چیزایی که می‌خواد. مهربونه و می‌دونه با افراد تو چه موقعیت‌هایی چه برخوردهایی داشته باشه، خودش رو نمی‌بازه و نمی‌ذاره دوستش هم خودش رو ببازه. خلاصه دلیلی شد که تو یه روز ۱۵ قسمتو ببینم به خاطرش. .

. تا حالا به دوست‌پسرتون نگاه کردین و با خودتون بگید این پسر زشته مال منه و بابتش خرذوق بشین؟ خیلی جالبه، تمام معادلات آدم بهم ریخته ولی همه‌چیز سر جای خودشه. . @Eagle_Text

. تا میام یه عشق رویایی رو تجربه کنم باید از خواب بیدار بشم، اک هی . @Eagle_Text

البته منظور ایشون صفر زمانی بوده نه صفر مالی . @Eagle_Text
البته منظور ایشون صفر زمانی بوده نه صفر مالی . @Eagle_Text

اگر می‌خوای تو زندگیت به خاک سیاه بشینی فقط کافیه با آدم بیکار و بی‌پول و علاف بگردی اگر هم نمیخوای به خاک سیاه بشینی پاشو کونتو تنگ کن برو سر یه کاری

بعد از جرداد در خرداد و کیر در تیر نوبت مرگ در مرداده✨🤗

نشستم ۳۰۰۰ تا پست از ذخیره‌های اینستاگرمو پاک کردم خدا بهم یه قدرتی برا تمیز کردن گالری و تلگرام بده🤲🏼

. تا حالا آدمی رو دیدی که فقط با خوندن کتاب روانشناسی عمومی بتونی بفهمی تو بچگیش چه اتفاقایی واسش افتاده؟ من به این آدما می‌گم "فرا سطحی". یعنی طرف همونجور که تو بچگیش رفتار می‌کرده هنوز همون مدل رفتار رو داره. که البته معمولا دلیلش اینه که خانواده‌ی اون فرد با اینکه فرزندشون بالغ شده هنوز مثل زمان کودکیش باهاش رفتار می‌کنن. و خیلی ناراحت کننده است. این افراد معمولا خودشون هیچ هویتی ندارن و خانودشون رو می‌پرستن. گزینه‌های بدی برای دوستی نیستن ولی گزینه‌ها افتضاحی برای تشکیل خانواده هستن. . @Eagle_Text

. از آدمای بدغذا و لوس بدم میاد خیلی بدرد معاشرت و مسافرت نمیخورن. .

. من تو زندگیم دو مدل آدم بد غذا دیدم اونایی که ماماناشون غذا رو خوب درست نمی‌کنن این آدما معمولا عاشق فست‌فود و غذاهای بیرونن و معمولا با دستپخت بقیه مشکل ندارن اونایی که ماماناشون غذاهای فوق‌العاده درست می‌کنن و غذای هیچکسی جز مادرشون‌ رو قبول ندارن (چون که حق دارن😭) . @Eagle_Text

. آقای عظیمی علاوه بر بخت بد به مشکلاتمون نون و آب و برق هم اضافه شده. . @Eagle_Text