Eagle_Text
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 698
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
+930 أيام
أرشيف المشاركات
1 697
.
تو یه قسمتی از سریال house یه مردی اومده بود بیمارستان، هاوس بعد از اینکه معاینهاش کرد بهش گفت زنت داره بهت خیانت میکنه، مرده پرسید یعنی چی این چه حرفیه تو اصلا زن منو نمیشناسی، هاوس گفت رنگت نارنجی شده در اثر مریضی، به نظرت اگر زنت بهت دقت میکرد متوجه نمیشد مریضی؟
.
@Eagle_Text
1 697
.
بهترین آدمهای دنیا اونایی هستن که میگن آدم خوبی نیستم، نه اینکه آدم خوبی باشن، نه، فقط اینکه بهت تلنگر میزنن که هی حواست به خودت باشه که ازم زیاد انتظار نداشته باشی.
.
1 697
.
تو لحظهای سکوت بودی بین همهمهی بلند آدمها
لحظهی وصال بودی در پایان انتظار و غربت
لحظهی شیرین بودی در زمان شوری اشکها
و شانهای امن بودی برای تمام خستگیهایم
تو شاید همهی آن چیزی که از زندگی میخواستم نبودی، اما هرچه که بودی را با تمام قلبم میخواستم.
.
@Eagle_Text
1 697
اگر هم توی تمیز کردن خونه و اتاقتون مشل دارید و نمیدونید از کجا شروع کنید میتونید از دیدن این برنامه شروع کنید، خیلی کمک کننده هست.
1 697
تو انگلیسی یه اصطلاحی هست به اسم horder، یعنی کسی که دلش نمیاد از هیچی بگذره و همه چیز رو نگه میداره، لباس، وسایل، کاغذ، آشغال و خیلی خیلی چیزای دیگه.
من این وسواس نگه داشتن رو نسبت به اطلاعات دارم، همه چیز رو ذخیره میکنم که شاید یه روزی به کارم بیاد ولی توی بیشتر از ۹۰ درصد مواقع واقعا به کارم نیومده و همیشه دست کشیدن ازشون واقعا سخته. مثلا با خودم می.گم خب دیگه چیزی ذخیره نمیکنم و باز اولین چیزی که دیدم رو ذخیره میکنم، گالریم، تلگرامم، اینستا و حتی توی گوگل یه عالمه اطلاعات کوچیک و بزرگ و خوب و معمولی ذخیره شده دارم.
چند روز پیش یهو حس کردم دارم منفجر میشم و خب دلیلش رو نمیدونستم یهو مغزم گفت بیا ذخیرههای اینستاگرمت رو کم کن، اول میخواستم یکی یکی پستها رو نگاه کنم و بعد پاک کنم دیدم فایده نداره، یهو شروع کردم اول ۱۰۰ تا انتخاب کردم و پاک کردم، بعدش ۲۰۰ تا، بعدش حدود ۶۰۰ تا و همینطوری تا چیزی حدود ۳۰۰۰ تا پست پاک شد. و بعد از کلی وقت انگار یه باری از رو دوشم برداشته شد.
بعدش خود اینستاگرم رو پاک کردم و یهو افتادم به جون تلگرام، کلی اطلاعات و پستهایی که کارایی نداشتن رو پاک کردم، چیزایی که مونده بود رو مرتب کردم
رفتم سراغ گالری و یه عالمه چیزای قدیمی رو از اونجا پاک کردم، و حس میکنم سبک شدم.
هنوز خیلی مونده تا کاملا تمیز شدن ولی تا همینجاشهم خیلی خوب اومدم.
بهتون پیشنهاد میکنم.
1 697
.
قبل از اینکه سیر بشید دست از غذا بکشید و قبل از اینکه کیر بشید دست از راضی کردن همهی آدما.
.
@Eagle_Text
1 697
.
همینطوری راه میرم و یه لگد به بخت خودم میزنم، خیلی جالبه تا میان جلومو بگیرن یه لگدهم به اونا میزنم.
.
1 697
.
نمیدونم سریال 2 broke girls رو دیدین یا نه ولی به نظرم شخصیت کرولاین خیلی خیلی جالب و دوست داشتنیه، برعکس چیزی که دربارش نشون میدن اصلا احمق نیست، برای همه چیز تلاش میکنه و خیلی امیدواره برای چیزایی که میخواد. مهربونه و میدونه با افراد تو چه موقعیتهایی چه برخوردهایی داشته باشه، خودش رو نمیبازه و نمیذاره دوستش هم خودش رو ببازه.
خلاصه دلیلی شد که تو یه روز ۱۵ قسمتو ببینم به خاطرش.
.
1 697
.
تا حالا به دوستپسرتون نگاه کردین و با خودتون بگید این پسر زشته مال منه و بابتش خرذوق بشین؟
خیلی جالبه، تمام معادلات آدم بهم ریخته ولی همهچیز سر جای خودشه.
.
@Eagle_Text
1 697
اگر میخوای تو زندگیت به خاک سیاه بشینی فقط کافیه با آدم بیکار و بیپول و علاف بگردی
اگر هم نمیخوای به خاک سیاه بشینی پاشو کونتو تنگ کن برو سر یه کاری
1 697
نشستم ۳۰۰۰ تا پست از ذخیرههای اینستاگرمو پاک کردم
خدا بهم یه قدرتی برا تمیز کردن گالری و تلگرام بده🤲🏼
1 697
.
تا حالا آدمی رو دیدی که فقط با خوندن کتاب روانشناسی عمومی بتونی بفهمی تو بچگیش چه اتفاقایی واسش افتاده؟
من به این آدما میگم "فرا سطحی". یعنی طرف همونجور که تو بچگیش رفتار میکرده هنوز همون مدل رفتار رو داره. که البته معمولا دلیلش اینه که خانوادهی اون فرد با اینکه فرزندشون بالغ شده هنوز مثل زمان کودکیش باهاش رفتار میکنن. و خیلی ناراحت کننده است. این افراد معمولا خودشون هیچ هویتی ندارن و خانودشون رو میپرستن. گزینههای بدی برای دوستی نیستن ولی گزینهها افتضاحی برای تشکیل خانواده هستن.
.
@Eagle_Text
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
