مصدع اوقات
رفتن به کانال در Telegram
870
مشترکین
-124 ساعت
+87 روز
+9930 روز
آرشیو پست ها
872
قبل از اینکه بیدلیل با آدمها بدجنس بشید یادتون باشه شاید اون آدم فقط یه قدم با تموم کردن همهچیز فاصله داشته باشه. حداقل اون یه قدم رو شما براش برندارید.
872
آقای آرش حسینی، این چی بود جدی؟ منظورت از این لیریکس و موزیک و تشکیلات برای موسیقی یک برنامه کودک چی بود؟ تو با ما چه کار کردی؟ نگفتی اگر ده سال بعد دوباره گوشش بدیم چه بلایی سرمون میاد؟ البته که نه، چیزی نیست. بنده صرفا هر بار میشنومش به طور ناگهانی کلی گرد و غبار میره توی چشمم. بیست و یک سالم داره میشه به هر حال. قوی و بزرگسال هستم. چی دستمال؟ نه هست کنارم ممنون دست شما درد نکنه.
872
احساس میکنم هر لحظه ممکنه یه فمینیست بهم حمله کنه و بگه همین که الان مجبور نیستی به جای زنبور بگی مردبور دستاورد فمینیسمه بدبخت
872
البته من اونقدر اطلاعات ندارم و نمیدونم. شاید همین چرخهای که وجود داره بهترین چرخهی ممکنه و اگر اینطوره که کیرم تو هرچی چرخه و ایضاً سیبیل اون بابایی که میچرخه. (ربط نداشت ولی قافیه داشت)
872
اگه بدن زن طی این همه تکامل تازه به اینجا رسیده که با دائما بالا و پایین کردن هورمونهاش زن خودش رو بگاد نمیتونم تصور کنم که قبلا چه وضعیتی داشته. عزیزم جدی هستی؟ تا کی میخوای به دلقک بودن ادامه بدی؟
872
غمگینه. همه چیز وقتی مجبوری بری جایی که بهش تعلق نداری، غمگینه. باید روحت رو روی آسفالت خرکش کنی تا همراهت بیاد(آخرش هم نمیاد) و دلت هم که همیشه خدا تنگ و تاریکه. هی با خودت میگی کاش قدر لحظاتی که خونه بودم رو بیشتر میدونستم، اما خودت هم میدونی که زمان مو نیست که بشه بهش تافت زد. به هر نحوی هم که شده میگذره و به ایستگاه آخر میرسونتت. ایستگاهی که نمیخواستی بهش برسی. مثل ایستگاه دروازه دولت. بله دقیقا دروازه دولت. دروازه دولت لعنتی. اه. چرا باید الان یاد اون سلول زیرزمینی چرک شلوغ میافتادم اصلا؟ خراب شد. ولش کن. کیرم تو دروازه دولت. و دانشگاه. و خوابگاه. و کار. و سر تا پای زندگی. و به طور کلی تمامی کانسپتهایی که بعد از ۱۸ سالگی باهاشون آشنایی پیدا کردم. این کیر هم تو مغز هر چینیای که سال ۹۹ خفاش خورد. شب بخیر.
872
آزادی بیان از نظر کسخلهای چپ (و هر گروه دیگهای) یعنی ما هرچی دلمون میخواد و هر توهینی که بشه میکنیم، ولی شما حق ندارید حرف بزنید؛ چون ما آزادی بیان داریم.
872
انقدر برای میگرن از دیکلوفناک سدیم استفاده میکنم که شک ندارم سر پیری از پوکی استخوان عین دنیل دی لوئیس در فیلم My left foot کج و کوله میفتم روی ویلچر و برای ملت صداهای نامفهوم درمیارم.
872
برخی عزیزان بسیار اصرار دارند که تنها دخترانِ همیشه شاد و خندان جذاب هستند. تصور میکنم این طرز تفکر و اصرار، ناشی از شیرینعقلی و کم داشتنشان است و از این بابت نمیتوان ایشان را سرزنش کرد. البته بسیار ممنون بابت اشاره به این مسئله، به هر حال برایمان بسیار مهم بود که بدانیم برای عالیجنابان چه شخصیتی جذابیت دارد.
872
خب پس بذار یکی دیگه بگم
ترکه با یه مسیحی دعواش میشه مسیحیه میگه صلیب تو کونت ترکه میخواد کم نیاره میگه خب پس نماز تو کونت
مسیحیه پشماش میریزه میگه نماز دیگه چیه ترکه میگه ستون دین
872
آمریکاییه داشته غرق میشده داد میزنه help تورکه میگه خاک تو سرت اگه بجای کلاس زبان رفته بودی شنا الان وضعت این نبود
872
چی بگم والا. حتما زنتون میگرن نداره که هر محصول کثافتی تولید میکنید انقدر بوی مواد عطری نامربوط میده.
872
من این رو از راه سختش فهمیدم ولی میگم شاید برای کسی مفید باشه. اصولا نمیشه یه موضوع رو به همهی انسانها تعمیم داد و من به صرف تجربهی خودم میگم. قصد توهین هم ندارم.
فکر میکنم اکثر آدمهایی که خیلی زود و با احساسات شدیدی دوست/ عاشق میشن، همون شدت رو توی تنفر هم به خرج میدن. یعنی اون آدمه دلایل زیادی برای دوستداشتنتون نخواسته و صرفا به سرعت به احساساتش پر و بال داده. تا سر نخ رو دیده، نخ رو گرفته و تا تهش رفته؛ بدون اینکه فکر کنه اصلا ته نخ چی در انتظارشه. تنفرشون هم به همین شکله. از هر دلیلی استفاده میکنن تا به بقیه بفهمونن که شما آدم بدی هستید. براشون مهم نیست اگه حرفشون منطقی نباشه، منطق از نظر این افراد احساسات کودکانهشونه. چون مامان یا باباهاشون زیادی به این احساسات بها دادهان، فکر میکنن بقیهی آدمها هم باید طبق همین استانداردها پیش برن. پس خودتون رو بابت تنفر چنین آدمهایی اذیت نکنید، اینها توی خرج کردن احساسات زیادی ولخرج هستند. نمیشه جدیشون گرفت و نظراتشون معتبر نیست.
872
داداشم تختم رو خودکاری کرده، مامانم با عصبانیت بهش میگه این چیه؟ برادر در جوابش با آرامش میگه: «تجربه». :))))))
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
