مصدع اوقات
رفتن به کانال در Telegram
867
مشترکین
+124 ساعت
+127 روز
+10030 روز
آرشیو پست ها
867
هروقت بارون میاد به آخرین بار فکر میکنم. شاید اگه میدونستم آخرین باره بیشتر طولش میدادم.
867
ببخشید ولی زیادی غلط املایی و نگارشی داشتن هم خیلی احمقانه و زشته. مگه کلهت چقدر خالی از محتواست که نتونستی زبون مادریت رو هم درست یاد بگیری و بنویسی؟
867
برای ادامه دادن باید تظاهر به خوب بودن کرد و برای تظاهر به خوب بودن، باید ادامه داد. اینکه تا کجا میشه تحمل کرد، سوالیه که امیدوارم هیچوقت به جوابش نرسم.
867
عاشق این آهنگ قمیشیام. کلش رو گوش میدم برای اون تیکههای آخرش.
«بذار آدما بدونن
میشه بیهوده نپوسید
میشه خورشید شد و تابید
میشه آسمون رو بوسید».
867
آدم از خوابگاه که میره خونه تا چند روز فقط متعجبه. منظورت چیه که وقتی داری غذا میخوری، سینک ظرفشویی بغلته و دیگه قرار نیست کلی ظرف رو بگیری دستت و راه بیفتی تا آشپزخونه یا اصلا یعنی چی که وسایلت همیشه توی حمومه و مجبور نیستی هردفعه با خودت شامپو و بقیه چیزها رو ببری حموم؟ و بعد در کنار همهی اینها، یه اتاق جدا هم برای خودت داری؟ نه عزیزم. باورم نمیشه.
867
این لباسهایی که فقط قسمتهای خصوصی بدن رو میپوشونن اصلا تو کونم نمیرن. به مقداری از بدن که پوشش میدن کاری ندارم واقعا، هرکس یه جوری راحتتره. مشکلم اینه که این لباسها به قدری پارچهی کمی دارن که عملا نمیشه رو زیبا بودنشون مانور داد و اصلا هنر طراحی لباس و زیبایی که یک لباس باید داشته باشه رو نداره و اگر داشته باشه هم، همهشون شبیه هم درمیان. نمیدونم متوجه منظورم میشید یا نه. مثلا شما تو یه زمین کوچیک قطعا کمتر از یه زمین بزرگ میتونید توتفرنگی بکارید. اینم همینه. با یه تیکه پارچه آخه دیگه چه زیبایی و هنری میشه به خرج داد؟ مگه یکی از اهداف لباس پوشیدن زیبایی و آراستگی نبود؟
867
اگه رشتهم مربوط به مغز و اعصاب بود یه دانشجوی روانشناسی و یه دانشجوی زیستشناسی جانوری پیدا میکردم با هم یه تحقیق میکردیم که دقیقا چرا گربهها در هر شکل و حالتی که باشن از نظر برخی آدمیزادها انقدر ناز و بوسیدنی هستن و این دقیقا چه دلیل علمیای داره. آیا دلیلش به مغز آدم برمیگرده؟ مربوط به ویژگیهای روانی آدمهاست یا نکنه گربهها جادومون کردن؟ چون من یکی که دیگه واقعا خسته شدم از ناز بودن این پیشی میشیای خوردنی و ناز. اه.😭
867
Repost from SUT Twitter
متاسفانه چیزی که زیاد به بقیه میدم «حق»ه. ینی شما بیا من رو بکُش، شبش میام تو خوابت میگم عزیزم میدونم توی شرایط خوبی نبودی و مصیبتهای بیپایانی که تحمل کردی باعث این اتفاق شد، غمت نباشه، درستش میکنیم. بعد حتی ممکنه زنده شم که درستش هم بکنم.
×سنگِ پا🛁×
@sut_tw
867
Time does nothing but help us heal
Still nothing will ever be
as real as the times we had.
867
جای باصفای درخت دار در تهران یا اطرافش که جمعه صبح بتونی پاشی بری پیکنیک بهم معرفی میکنید؟
https://telegram.me/BChatBot?start=sc-408446-C5PUSFq
867
اسم این بیماری که یهو مغزت بگه «آهای آدم پارسال امروز آدم خوشحالتری بودی» و بعد مدارکش رو ارائه و تو ذهنم پخش کنه رو میذارم بیماری اینستاگرام، چون نه مادرجنده من نمیخوام ببینم on this day 1 year ago today کجا و با کی بودم. دست از سرم بردار.
867
Repost from سفاهت 3.0
تلخ ترین حرفی که امروز میشنوی:
تو همین الان اون صفات والدین ات که ازشون بدت میاد رو توی رفتار هات داری
و فقط در غالب متفاوتی بروز میدی
867
شوخیِ جنسی کردن مخصوصا از مدل کارمندیش، خیلی سخیف و رقتانگیزه ولی رقتانگیزتر، اون شخصیه که به این شوخیها میخنده. اون طفلکی دیگه هیچی برای از دست دادن نداره.
867
بعضی چیزها خیلی خوشگل و جالب به نظر میرسن تا اینکه قیمتشون رو میبینم و بعدش، نه دیگه اونقدرها هم ارزش ندارن. بدون اونا هم دووم میارم.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
