fa
Feedback
|بیتآیی|

|بیتآیی|

رفتن به کانال در Telegram

༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام |بیتآیی|

کانال |بیتآیی| (@bitadd) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 440 مشترک است و جایگاه 8 923 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 30 030 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 440 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -224 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -8 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.87% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 1.81% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 404 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 189 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 13 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند آشپزی, عاشق, بیو, عاشقی, خداوند تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

10 440
مشترکین
-824 ساعت
-437 روز
-22430 روز
آرشیو پست ها
وقتی تو یه لیوان میشاشی دیگه با شیر موز و شیر توت فرنگی هم پرش کنی فایده نداره وقتی با یه کار روح و روان بقیه رو‌ میگایی با هزارتا کارخوبم نمیتونی جمعش کنی توی لیوان هم‌نشاشین. @BitaDd

قبل از خواب اینو براش بفرست :♥️🤤 @lLOoVE_yOoOU به جای شب بخیر عشقم بهش بگو:♥️👿 @lLOoVE_yOoOU بفرست واسه "مـــــرد" زندگیت‌: ♥️🤵🏻‍♂ @lLOoVE_yOoOU

Repost from N/a
ست انگشتروگردنبند ماه و خورشید✨ @SHOP دستبند مرواریدی؛کارتیر ؛ونکلیف💕 @SHOP پک پنج تایی انگشتراش فقططط ۱۰۰💔 @SHOP نیم ست خفن مرواریدی فقطط ۲۵۰😐 @SHOP پرااامم انقد مفته قیمتاش یه گونی ازش اکسسوری خریدم🤯💔

‏دختری که نه به پولت نگاه میکنه نه ماشین زیر پات ولی صادقانه دوست داره اگه از دستش بدی بد ریدی. @BitaDd

تنها کسی که تا حالا واسم جنگیده گلبولای سفیدم بودن. @BitaDd

‏وقتی این روزا بگذره، برات تعریف می‌کنم چقدر سخت گذشت. @BitaDd

نمی‌تونم بهتر از تو پیدا کنم - ʙᴀʀᴀʏᴇᴄʜɴʟ | ᴍᴜsɪᴄ

نامه ای برای دلــبــر که دوستش داری‌ 💍🩵 @Aqhoshe_eshqh والپیپرت اینجوری باهاش ست کن👫🏻♥️ @Aqhoshe_eshqh