fa
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

رفتن به کانال در Telegram

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

کانال 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 16 437 مشترک است و جایگاه 5 193 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 20 008 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 16 437 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -99 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -8 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 32.03% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 7.96% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 265 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 308 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 71 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

16 437
مشترکین
-824 ساعت
-117 روز
-9930 روز
آرشیو پست ها
طبق این باید پر کنید😭💔دقت کنید بخدا سیستم ثبت نمیکنه اگر دقیق نباشه بعد ما باید ثبت کنیم😬😡

میخواستم درگاهو الان بزارم ولی... همون ساعت باشید بهتره الان نامردی میکنید😂💔

🤍درگاه پرداخت: https://zarinp.al/nirasara 🦋ایدی پشتیبانی: @aniryaDR

چیز دیگه نمونده. بازم میگم که: فرقی با مطالب چنل نداره و سه تا دوره از چاکراها اینجاهم هست میتونید خودتون استفاده کنید🤍🦋 برای هزینه های سیستم و پشتیبانی مجبوریم یه مبلغ کمی بگیریم🩵

شماره موبایل
شماره موبایل

من یه توضیح راجع به ثبت نام بدم. مبلغ ثبت نام ۱۰۷ تعیین شده این مبلغ صرف هزینه اجاره سیستم و پشتیبانی و غیره میشه اگر در پایان دوره چیزی از پول زیاد اومد هدیه‌ای برای شما خریداری میشه و به خودتون برمیگرده🤍 اگر هم چیزی کم بود، اسپانسر پرداخت میکنه🌧 🦋موضوع دوم: نحوه ثبت نامه🦋 ثبت نام بصورت سیستمی انجام میشه باید حتما کارتتون رمز پویا یا رمز دوم داشته باشه. کارت به کارت نداریم. سرساعت ۱۷، درگاه اینجا قرار میگیره شما اون مبلغ رو واریز میکنید. اسمتون و شماره تلفنتون رو حتما مینویسید. لازم نیست حتما اسم اصلی خودتون یا فامیلتون باشه. در قسمت توضیحات: مینویسید(چاکرا) هیچ عبارتی کمتر و بیشتر ننویسید که سیستم بتونه پردازش کنه و شمارو در لیست قرار بده🤍 بعد از اینکه پرداخت رو اونجا دادید، از صفحه پرداختتون عکس میدید به اکانت پشتیبانی. پشتیبانی لینک گروه رو به همراه یک کد ۳ رقمی برای شما، ارسال میکنه. این کد ثبت شده شما در سیستم هست این کد رو نگهدارید چون شناسه شماست🤍🤍🤍

ساعت ۱۷ امروز حواستون باشه🥲 احتمالا سریع پر شه🤍

سوالای مهمی اگر توی ناشناس بپرسید جوابشو میزارم اینجا که چنل بهم نریزه🤍 چنل شلوغ شده، فردا این پیام رو پاک میکنم خواستید ذخیره کنید🤍 https://t.me/+P1bkHaLjK4VjMDM0 لینک جواب ناشناس ها👆🏻

حله قولشو میدم ولی الان نه مرداد دیگه خودتون میدونید روند اینجا چجوره🤍🤍🤍

وا معلومه جذب عشق🤣

حالا چی باشه؟:)

:))) آخرشبه، دیگه مغزم به الگوریتم های امنیتی نمیکشه خستم😂😂😂

امتحان داری بچه برو سر درست😡

من زیاد ساب دوست ندارم... بشه؟

یه سابلیمینال جدیدمون نشه؟🤌🏻

یه چیزی راجع به دوره و برنامه بگم که یوقت بدون اگاهی شرکت نکنید یه بخشایی تمرینای گروهی و مشارکتی داریم من تمرینای گروهی رو برای گروه قبلی حذف کردم! چون خیلی سرش غر زدن، ما نمیتونیم با بقبه حرف بزنیم، دوست نداریم، ارتباط برامون سخته و فلان... اینبار این تمرینا هست. چون مهمه پس حتما این روهم در نظر بگیرید🤍🤍🤍

البته گفت این هم دلیل داره ولی دیگه دارید وقتمون رو میگیرید😂😂😂 و دعوامون کرد که دیگ بحث متفرقه نکنیم😭😂

البته تهش بهش گفتیم پس شما کسی که مدرک نداره، اما مهارت داره رو استخدام میکنی. گفت نه🤣🤣🤣😑

گفت که: راه ها فرق داره ولی این موفقیت در اصل به تحصیل نیست، به یادگیریه. یکی درسش رو ول میکنه، ولی یادگیریش رو ادامه میده. یکی درس رو ول میکنه چون میدونه به دردش نمیخوره، اما یاد گیریش رو ادامه میده. جای درس میره تجارت یاد میگیره. یکی هم هست که درس رو ول میکنه میره دنبال اتلاف وقت از اون سمت هم، یکی هست که تحصیل رو ادامه میده ولی چیزی یاد نمیگیره. میخونه که یه نمره‌ای بگیره یا حتی نمره‌ی بالایی هم بگیره، میشه یه مهندس، دکتر و حتی بالاتر، با معدل ۲۰! بدون اینکه واقعا چیزی یادگرفته باشه. ولی یکی هم میاد تحصیل میکنه و واقعا یاد میگیره، میشه متخصص رشته خودش هرجا بره هم بهش احترام میزارن، هم باهاش قرارداد میبندن، هم برای صحبت و جلسه باهاش به اب و اتیش میزنن. بنابراین سعی کنید، چیزی که برای خودتون مناسبه رو یاد بگیرید🤍 ترک تحصیل همراه با یادگیری خیلی بالاتر از تحصیل بدون یادگیریه🦋