ar
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

الذهاب إلى القناة على Telegram

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

تُعد قناة 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 16 437 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 193 في فئة الدين والقيم الروحية والمرتبة 20 008 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 16 437 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -99، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 32.03‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 7.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 265 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 308 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 71.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدين والقيم الروحية.

16 437
المشتركون
-824 ساعات
-117 أيام
-9930 أيام
أرشيف المشاركات
طبق این باید پر کنید😭💔دقت کنید بخدا سیستم ثبت نمیکنه اگر دقیق نباشه بعد ما باید ثبت کنیم😬😡

میخواستم درگاهو الان بزارم ولی... همون ساعت باشید بهتره الان نامردی میکنید😂💔

🤍درگاه پرداخت: https://zarinp.al/nirasara 🦋ایدی پشتیبانی: @aniryaDR

چیز دیگه نمونده. بازم میگم که: فرقی با مطالب چنل نداره و سه تا دوره از چاکراها اینجاهم هست میتونید خودتون استفاده کنید🤍🦋 برای هزینه های سیستم و پشتیبانی مجبوریم یه مبلغ کمی بگیریم🩵

شماره موبایل
شماره موبایل

من یه توضیح راجع به ثبت نام بدم. مبلغ ثبت نام ۱۰۷ تعیین شده این مبلغ صرف هزینه اجاره سیستم و پشتیبانی و غیره میشه اگر در پایان دوره چیزی از پول زیاد اومد هدیه‌ای برای شما خریداری میشه و به خودتون برمیگرده🤍 اگر هم چیزی کم بود، اسپانسر پرداخت میکنه🌧 🦋موضوع دوم: نحوه ثبت نامه🦋 ثبت نام بصورت سیستمی انجام میشه باید حتما کارتتون رمز پویا یا رمز دوم داشته باشه. کارت به کارت نداریم. سرساعت ۱۷، درگاه اینجا قرار میگیره شما اون مبلغ رو واریز میکنید. اسمتون و شماره تلفنتون رو حتما مینویسید. لازم نیست حتما اسم اصلی خودتون یا فامیلتون باشه. در قسمت توضیحات: مینویسید(چاکرا) هیچ عبارتی کمتر و بیشتر ننویسید که سیستم بتونه پردازش کنه و شمارو در لیست قرار بده🤍 بعد از اینکه پرداخت رو اونجا دادید، از صفحه پرداختتون عکس میدید به اکانت پشتیبانی. پشتیبانی لینک گروه رو به همراه یک کد ۳ رقمی برای شما، ارسال میکنه. این کد ثبت شده شما در سیستم هست این کد رو نگهدارید چون شناسه شماست🤍🤍🤍

ساعت ۱۷ امروز حواستون باشه🥲 احتمالا سریع پر شه🤍

سوالای مهمی اگر توی ناشناس بپرسید جوابشو میزارم اینجا که چنل بهم نریزه🤍 چنل شلوغ شده، فردا این پیام رو پاک میکنم خواستید ذخیره کنید🤍 https://t.me/+P1bkHaLjK4VjMDM0 لینک جواب ناشناس ها👆🏻

حله قولشو میدم ولی الان نه مرداد دیگه خودتون میدونید روند اینجا چجوره🤍🤍🤍

وا معلومه جذب عشق🤣

حالا چی باشه؟:)

:))) آخرشبه، دیگه مغزم به الگوریتم های امنیتی نمیکشه خستم😂😂😂

امتحان داری بچه برو سر درست😡

من زیاد ساب دوست ندارم... بشه؟

یه سابلیمینال جدیدمون نشه؟🤌🏻

یه چیزی راجع به دوره و برنامه بگم که یوقت بدون اگاهی شرکت نکنید یه بخشایی تمرینای گروهی و مشارکتی داریم من تمرینای گروهی رو برای گروه قبلی حذف کردم! چون خیلی سرش غر زدن، ما نمیتونیم با بقبه حرف بزنیم، دوست نداریم، ارتباط برامون سخته و فلان... اینبار این تمرینا هست. چون مهمه پس حتما این روهم در نظر بگیرید🤍🤍🤍

البته گفت این هم دلیل داره ولی دیگه دارید وقتمون رو میگیرید😂😂😂 و دعوامون کرد که دیگ بحث متفرقه نکنیم😭😂

البته تهش بهش گفتیم پس شما کسی که مدرک نداره، اما مهارت داره رو استخدام میکنی. گفت نه🤣🤣🤣😑

گفت که: راه ها فرق داره ولی این موفقیت در اصل به تحصیل نیست، به یادگیریه. یکی درسش رو ول میکنه، ولی یادگیریش رو ادامه میده. یکی درس رو ول میکنه چون میدونه به دردش نمیخوره، اما یاد گیریش رو ادامه میده. جای درس میره تجارت یاد میگیره. یکی هم هست که درس رو ول میکنه میره دنبال اتلاف وقت از اون سمت هم، یکی هست که تحصیل رو ادامه میده ولی چیزی یاد نمیگیره. میخونه که یه نمره‌ای بگیره یا حتی نمره‌ی بالایی هم بگیره، میشه یه مهندس، دکتر و حتی بالاتر، با معدل ۲۰! بدون اینکه واقعا چیزی یادگرفته باشه. ولی یکی هم میاد تحصیل میکنه و واقعا یاد میگیره، میشه متخصص رشته خودش هرجا بره هم بهش احترام میزارن، هم باهاش قرارداد میبندن، هم برای صحبت و جلسه باهاش به اب و اتیش میزنن. بنابراین سعی کنید، چیزی که برای خودتون مناسبه رو یاد بگیرید🤍 ترک تحصیل همراه با یادگیری خیلی بالاتر از تحصیل بدون یادگیریه🦋