fa
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

رفتن به کانال در Telegram

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

نمایش بیشتر
8 077
مشترکین
-2624 ساعت
-1897 روز
+1 13530 روز
آرشیو پست ها
خدایا برسان بخریم فیض ببریم
خدایا برسان بخریم فیض ببریم

راشاتودی: بزودی شاهد یک ایران اتمی هستیم صد درصد 😘

قبلا یه نکته بهتون گفته بودم یادتون هست؟! چی بود؟! هروقت دیدی چند دور یه سهم صف خرید شد و هر بار عرضه کردن (حداقل سه بار) اونجا باید بدی به صف و فرار کنی برعکسش هرموقع دیدی صف فروش سنگین بود و سه بار حداقل جمع شد اون فردا صف خریده (برای نوسانگیری خوبه) البته فک کنم تو چنل قبلی نوشته بودم.

والا دیگه واضح تر از این نمیشد 😐

هرجای دیگه دیدی مثل چارتای من گذاشتن سلام برسون 😁 انصافا لگ به لگ شاخص رو گذاشتم صد بار هشدار دادم گفتم بفروشید پایینتر میخرید این همه گرا دادم بهتون باز یه عده میگن کاش میگفتی ما هم میفروختیم 🤦‍♂

از نمایی نزدیکتر
از نمایی نزدیکتر

اینجارو داشته باش فعلا👆

🔴 بورس تهران دوباره فاز جنگی به خودش گرفت!
🔴 بورس تهران دوباره فاز جنگی به خودش گرفت!

نمونه بارز عقب ماندگی و ذهن مریض بجای اینکه جوونای این مملکت رو به بیراهه بکشید برای شروعش بهتره از زن و بچه خودتون مایه بزار
نمونه بارز عقب ماندگی و ذهن مریض بجای اینکه جوونای این مملکت رو به بیراهه بکشید برای شروعش بهتره از زن و بچه خودتون مایه بزارید اینطوری بهتر نتیجه میگیرید

coming soon...
+1
coming soon...

منابع سی‌ان‌ان: ایران قرار هست به شکل بی سابقه‌ای به اسرائیل پاسخ دهد. خب امروز کیا میخواستن نوسان بگیرن 😂

اینم ک پستش کردم تو اینستا نوشتم صد درصد مطمعنم کف رو میزنه البته هنوز نزده ولی ایشالا بزودی پس هنوز روی اکثر سهام مثل خودرویی ها این کفی ک اومدن بالا معتبر نیس خساپارو هم مثال زدم تو پستای بالاتر ببینیدش

اینجا بود ک حتی نوشتم ک بعد از نشکیل این کف ک علامت زدم مطمعنم ک کف رو میزنه و هنوز کسی تحلیلی بر زدن کف نداشت همه دنبال فلت و .. بودن.

این اولین تحلیل نزولی بود یکی تو اینستا پیام داد از کهیانی کپی میکنی 😂 این پست من تو تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ پستی ک کهیانی تحلیلشو نوشته ۱۸ تیر ۱۴۰۲ عزیزم ببین کی از کی کپی کرده 😂😂 و در ضمن ایشون یه متن نوشتن ک فلان عدد رو میبینه من بارها لگ به لگ آپدیت کردم روی (#شاخص_کل) بزن برو از اول تحلیلارو ببین اگر جای دیگه دیدی جایزه داری 😘

حالا بعد چند ماه نئو کار عزیزمون متقاعد شدن شاخص کف رو میزنه من به شما کی گفتم ؟!

راستی سوال یادم رفت بپرسم الان استوری میکنم 😁