Milad | بورس فارکس کریپتو
الذهاب إلى القناة على Telegram
#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.
إظهار المزيد8 077
المشتركون
-2624 ساعات
-1897 أيام
+1 13530 أيام
أرشيف المشاركات
قبلا یه نکته بهتون گفته بودم یادتون هست؟! چی بود؟!
هروقت دیدی چند دور یه سهم صف خرید شد و هر بار عرضه کردن (حداقل سه بار) اونجا باید بدی به صف و فرار کنی
برعکسش هرموقع دیدی صف فروش سنگین بود و سه بار حداقل جمع شد اون فردا صف خریده (برای نوسانگیری خوبه)
البته فک کنم تو چنل قبلی نوشته بودم.
هرجای دیگه دیدی مثل چارتای من گذاشتن سلام برسون 😁
انصافا لگ به لگ شاخص رو گذاشتم صد بار هشدار دادم گفتم بفروشید پایینتر میخرید این همه گرا دادم بهتون باز یه عده میگن کاش میگفتی ما هم میفروختیم 🤦♂
نمونه بارز عقب ماندگی و ذهن مریض
بجای اینکه جوونای این مملکت رو به بیراهه بکشید برای شروعش بهتره از زن و بچه خودتون مایه بزارید اینطوری بهتر نتیجه میگیرید
✅ منابع سیانان: ایران قرار هست به شکل بی سابقهای به اسرائیل پاسخ دهد.
خب امروز کیا میخواستن نوسان بگیرن 😂
اینم ک پستش کردم تو اینستا نوشتم صد درصد مطمعنم کف رو میزنه
البته هنوز نزده ولی ایشالا بزودی
پس هنوز روی اکثر سهام مثل خودرویی ها این کفی ک اومدن بالا معتبر نیس خساپارو هم مثال زدم تو پستای بالاتر ببینیدش
اینجا بود ک حتی نوشتم ک بعد از نشکیل این کف ک علامت زدم مطمعنم ک کف رو میزنه و هنوز کسی تحلیلی بر زدن کف نداشت همه دنبال فلت و .. بودن.
این اولین تحلیل نزولی بود
یکی تو اینستا پیام داد از کهیانی کپی میکنی 😂
این پست من تو تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
پستی ک کهیانی تحلیلشو نوشته ۱۸ تیر ۱۴۰۲
عزیزم ببین کی از کی کپی کرده 😂😂
و در ضمن ایشون یه متن نوشتن ک فلان عدد رو میبینه
من بارها لگ به لگ آپدیت کردم
روی (#شاخص_کل) بزن برو از اول تحلیلارو ببین اگر جای دیگه دیدی جایزه داری 😘
حالا بعد چند ماه نئو کار عزیزمون متقاعد شدن شاخص کف رو میزنه
من به شما کی گفتم ؟!
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
