fa
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

رفتن به کانال در Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

نمایش بیشتر
1 168
مشترکین
-224 ساعت
-87 روز
-3930 روز
آرشیو پست ها
چه حرفا میزنین من چه بدونم

چون شاید جایی نخواستنشون

‎ به عنوان یه آرمی بلینک یه سوالیم خیلی ذهنمو درگیر کرده اگه فشن انقددد سودش زیاده پس اعضای بی تی اس مثل اعضای بلک پینک چرا از چنسال پیش شروع نکردن فعالیتشونو تو فشن خیلی غیر منطقیه که بخوان از همچین سودی بگذرن

رو یسری محصولاتم برچسب کالکشن لیمیتد میزنن و قیمتا بیشتر میشه. مثلا دیور کیف داره ۵ میلیارد ولی هزینه تولید هر کیف چقدره مگه؟

یا فروش البوم هم، ی البوم هزینه چاپ داره و ته تهش مثلا ۲۰ دلار بفروشنش. اما مثلا ی برند لوکس یچیزی که هزینه تولیدش مثل اون مثالی که زدم ۵۷ دلار هزینش بوده و فروختنش دو هزار و اندی دلار

ولی ۱۱ میلیون دلار درامد ی کنسرتیه که اتفاقا خیلی عالی فروخته و استادیوم بزرگی داشته اما سود خالصش خب خیلی کمتره چون باید هزینه خیلی چیزا زو بدن.

مثلا فکر کنم کایلی بود یا کندال برای ی کت واك ۱۱ میلیون دلار پول گرفت.

اینکه صد البته. من بطور کلی دارم میگم

‎ ولی بازم میگم بستگی به آرتیست داره تیلور سال پیش فقط صد میل از اسپات گرف

اطلاعاتمم زیاد نیس یچیز خیلی اولیس ولی درین موارد سرج کنین اره کلا سودفشن چندین برابر موسیقیه حتی قابل قیاس نیستن

فدات بشم تستسننس

https://t.me/KeepitprettySavage/5523 حالا فهمیدی چجوری؟لیمو بدون اطلاعات حرف نمی زنه مثل بعضیا...

یجا دیدم مثلا ی نمونه کیف دیور که قیمتش ۲۷۲۰ دلار بوده هزینه تولیدش فقط ۵۷ دلار دراومده

ثروت زیاد بلك‌پینک هم بخاطر همین فشنشونه. به عنوان ی ازتیست درسته موفقیت خوبی دارن اما فعالیت چندانی ندارن و این درامد رو هم با عده زیادی شریك هستن

اوایل شروع کار با ی پارچه ارزون شروع کردن که استفاده ازش رایج نبوده. اما بعد میبینن عه کارشون گرفت، و همچنان هنوزم از همون پارچه استفاده میکنن. اون پارچه ارزونه اما قیمت لباس چنذین هزار دلاره. چرا؟ چون دارین پول برند رو پرداخت میکنین

مثلا همین برند شنل برید بخونین تاریخشو

ولي فشن هزینه های اولیش اونقدر زیاد نیست اما سود هاش کلانه. فرضا ی برند لوکس هزینه تولید محصولاتش اونقدر زیاد نیست. ممکنه ی وسیله ای ۱۰۰ دلار هم هزینه تولیدش نشه، اما چندین هزار دلار پولش باشه چون صرفا ی برند لوکسه. سودش زیاده و تو فرض کن برای تبلیغشون چندین میلیون دلار میدن به ینفر که بیاد جلوی دوربین چندتا فوتوشوت بگیره اما همون چند میلیون دلار درامد کلی یک کنسرته که بین تمام عوامل تقسیم میشه

حتي کنسرت ها هم.هزینه اجاره هزینه تیم های پشتیبان و فیلمبردار و فلان و نورپردازی و …. و همه اینها

فروش آلبوم هزینه تولید زیادیم داره. از چاپ و تولید البوم گرفته تا پرداختیا به تیم وکمپانی ها و فلان.

پول فشن چندین برابر موسیقیه.