fa
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

رفتن به کانال در Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

نمایش بیشتر
1 168
مشترکین
-224 ساعت
-87 روز
-3930 روز
آرشیو پست ها
‎ راستی با کدوم منطق میگی پول فشن از موسیقی بیشتره میدونی چند میلیون دلار میتونن از فروش آلبوم بدست بیارن؟

کاش لیسا یکم از پولاشو بهت میداد اینقدر احساس فقر نکنی تو زندگیت که به هر رابطه ای اینقدر پارانوییدی نگاه نکنی

‎ پول داریم تا پول خود کریس جنر با میلیارد دلار ثروت از پیش ایلان ماسک تکون نمیخورد تو مت گالا ولی خب ایلان بکیرشم نمیگرفتش

منطقی بود 😂😂😂😂😂😂

https://t.me/KeepitprettySavage/5508 مشکل اینجاست ادمای باهوش هیچوقت ناشناسای چرت نمیدن😂😂

بگدریم. ببخشید بقیه ناشناس جواب نمیدم خیلی زیاد شدن

من وقتی ناشناسای عجیب میگیرم :

sticker.webp0.07 KB

‎ گفتی ادمای باهوش بیان ناشناست ادمای باهوش وقتی یه بار یه حرفی رو میزنی میفهمن منظورت چیه احمق بازی درنمیارن و دنبال حواشی نمیرن مثالش همین دوست عزیزمون که گفت لیسا بخاطر پول رفته با فردریک

دارم قهقهه میزنم

ارسن خدا نکشتت

ادمهای باهوش بهم ناشناس بدن لطفا.

همین 😂😂😂😂😂

https://t.me/KeepitprettySavage/5499 بعد میگید لیمو چرا ناشاشو جواب نمیده دقیقا بخاطر همیناست😂

لیسا باید میرفت با اصغر گدا

بهرحال لیسا در خانواده اي ثروتمند چشم به جهان گشود،۱۴ سالگي بین چندهزار نفر در ادیشن وایجي تو تایلند اول شد، ۱۴ سالگي تنها اومد کره و بعد اینهمه سال کاراموزی و دبیو خودش ثروتمند شد، توی فشن هم همچین ایمپکتی بدست اورد و سود فشن چندین برابر موسیقیه. دیگه اره پول کم داشت تو زندگیش :(

اول اینشکلي بود که اعضاي بپ بخاطر خانواده هاي ثروتمندشون ایدل شدن الانم رفتن با ینفر که پولداره

یسریاتون یجوري misogynist هستین که تحمل دیدن ی زن خودساخته ندارین، اگه روابطي هم داشته باشه ربطش میدین به پارتنر پول دار داشتن.

اره عزیزم لیسا بخاطر پول رفت با فردریك نه که از بچگي در فقر بزرگ شده و تایم ارتیست بودنشم کلا گدا بوده خرج ساخت موزیک ویدیوشم درنمیاورده.

بخاطر پول =))))))))))