fa
Feedback
Aso | ئاسۆ☀️

Aso | ئاسۆ☀️

رفتن به کانال در Telegram
1 133
مشترکین
+324 ساعت
+27 روز
+10330 روز
آرشیو پست ها
پیام صوتی03:29

چی باعث میشه انقد قوی بمونی پسر من در مرز فروپاشیم

درود استاد انجام این همه کار اونم توی مهاجرت سخت نیست؟ من توی ایران دانشجو هستم گاهی آرزو می‌کنم کاش یک نفر بود برام آشپزی میکرد یا میرفت خرید هام را انجام میداد😅 واقعا خدا قوت

برای کسی اول راهه و ۲ ساله پشت کنکوره و درس نخوانده و و تمام وقتشو به بطالت گذورنده نه ورزش ، ن کار نه درس چه نصیحتی میکنید ؟؟

سلام خسته نباشید من ویس داستان زندگی تون رو گوش کردم یجورایی شبیه به زندگی منه البته فک نکنم تنها من بلکه خیلی ها و من هنوز نتونستم مسیر درست رو واسه زندگی خودم پیدا کنم ولی وقتی ویستون رو گوش کردم یکم حس بهتری گرفتم شاید منم بتونم زندگیمو عوض کنم و تو مسیر درستش قرار بدم میخواستم تشکر کنم ازتون مرسی بابت ویس های که میزارید واقعا خیلی کمک کنندس 🤍🙏

سلام وقتتون بخیر ممنونم بابت اطلاعات مفید و عالیتون راهتون پر نور باشه خواستم یه مسئله ای رو مطرح کنم من با هر پسری که میخوام ارتباط بگیرم حتی اگه خودشون مثلا فالووم کرده باشن و ریپلای کرده باشن و اینا به طرز عجیبی سرد میشن یا انفالو میکنن یا هرچی کلا نمیدونم مشکل از نحوه ارتباط من با اوناس یا هنوز به این نوع پسرا عادت نکردم نمیدونم واقعا میشه لطفت یه مقدار در موردش حرف بزنین اعتماد بنفسم خیلی پایین اومده سر این قضیه

خوشحالم که ته داستان زندگی رو قشنگ چیدی برای خودت حس خوبی داد باعث شد فکر کنم فقد من نبودم فقد من نیستم و باعث شدی بخام ته شو قشنک بچینم اگ شد ک هیچی نشدم تلاشمو کردم... ئاسو خوشحالم ک هستی صحبت هات قوت قلب میده 🤍

سلام شبتون بخیر میدونم که گفتین پیام ندم اما خب یه سوالی داشتم خوشحال میشم اگه راهنماییم کنید من هیچ شناختی از مولانا ندارم اما خب تو اینستا که اشعارش برام باز میشه و اتفاقی میبینم خیلی دوسش دارم دوست دارم بیشتر بشناسمش چون شما هم الان که گوش کردم تو داستان زندگیتون گفتین که شما رو نجات داده و تأثیر گذار بوده بیشتر علاقه مند شدم که مولانا رو بشناسم

ممنونم بخاطر اینکه باعث شدی یکم از خودمو پبدا کنم🤍

سلام دوباره و وقتتون بخیر باشه من فایل رو گوش کردم و حقیقتا خیلی برای من جالب بود و باز هم خیلی از سوالات منو پررنگ تر کرد. اصلا به طرز عجیبی انگار به ۹۰ درصد موضوعاتی که من این یک سال درگیرش بودم اشاره شد. خیلی خوشحالم که بعد این مدت بازم دارم محتوای شما رو دنبال می‌کنم درباره خیلی چیزا سوال دارم اما فعلا همین دوتا رو بیان می‌کنم اگه بشه ممنون که دربارشون صحبت کنین🙏 من خیلیی جویا هستم درباره خدا، من چیز زیادی راجع به اعتقاد خودتون که گفتین نیروی یگانگی هستش نمیدونم، فقط در این مقطع مثل زمانی که شما گفتین به خدا و یکتاپرستی اعتقاد داشتین اعتقاد دارم و اون آرامش نسبی‌ای که تو زندگیم دارم رو با اعتقاد به خدا دارم. به این معنا که احساس می‌کنم همیشه بیشتر از همه حواسش به من هست و این دنیا هم اونقدر جدی نیست. درکل، اگه میشه درباره نیروی یگانگی که گفتین هم بیشتر توضیح بدین🙏 و یه چیزی که رندوم الان یادم افتاد، من یه مدته که به طرز عجیبی اشتیاق و هیجان مرگ رو دارم، نه به معنای خودکشی یا به دید منفی، اتفاقا احساس میکنم یه انرژی یا همچین چیزی توی من هست که با مردن آزاد میشه و آگاهیم نسبت به همه چی بیشتر میشه ، اصلا بعضی وقتا، وقتی به این فکر میکنم که ممکنه چقدر راه تا مرگ مونده باشه اذیتم میکنه😂😭 و البته یه موضوع دیگه هم که چند ماه پیش، پیش اومد و بعد استاد ریاضیم که اهل عرفان و معنویات هستن، راجع بهش صحبت کردن و واقعا برام جالب بود که فقط من نیستم که اون حس بهم دست داده، من یه مدت خیلی حالم بد بود، از همه چی بدم میومد، از همه آدما، اصلا احساس میکردم نباید اینجا باشم، حتی به این فکر میکردم که اگه بمیرم و باز قرار باشه با آدما تو یه جا باشم، اذیتم میکرد😂😭، تو همین فکرا بودم داشتم تو دلم با خدام حرف میزدم که گفتم خدایا کاش میشد منو ببری پیش خودت، اصلا نه می‌خوام بمیرم نه زندگی کنم. و از اون روز هنوز هم وقتی بهش فکر میکنم دلم میخواد که این اتفاق می‌افتاد. حالا استاد ریاضی من، راجع به شعر نی‌نامه مولانا صحبت کردن و گفتن به همین موضوع اشاره داره. نمی‌دونم چرا ولی صرفا دلم خواست راجع به این موضوع هم صحبت کنم🥲😂 و راجع به نوروساینس. من کنکوری هستم، و خب رشتم تجربیه، دارم میخونم برای پزشکی. بهش علاقه دارم ولی از وقتی که با نوروساینس آشنا شدم (مدت زیادی نیست، شیش هفت ماهه) ته دلم احساس میکنم که نوروساینس خیلی راه منه. با اینکه هنوز اونقدر باهاش آشنا نیستم، اصلا نمی‌دونم رشته مجزایی براش توی ایران هست یا نه، فقط فکر میکنم تو ایران هنوز جا نیفتاده باشه و فکر کردن بهش ریسک حساب شه، خواستم بگم راجع به نوروساینس هم یه مقدار توضیح بدین🙏 بازم ممنون از زحمات شما ببخشید خیلی طولانی شد🙏🤍

https://t.me/kajtalks/4637?single بیانتون مملوء از آرامشه:))) چطور به این آرامش رسیدین؟ اطرافیانتون هم درست مثل شما با آرامش صحبت می‌کنن؟

درود ومهر 🌱 من دخترم ی مسئله ای ذهنم رو درگیر کرده چندین ر‌وزه.. شاید سوال سطحی باشه اما وقتی درگیرش بشی سطحی نیست برای اولین بار با پارتنرم که خیلی وقته میشناسمش میک‌ لاو کردم بعد از میکلاو حس بدی بهم دست داد تقریبا حس پوچی آیا این نشانه ای از بدن من هست که جلوتر از من خطر رو احساس میکنه؟ اینم بگم که من پارتنرم رو دوست دارم. ممنون میشم کمکم کنی

حالا نه که کاملا فرد بدی باشید ولی حس میکنم تا حد زیادی هم تظاهر به آدم خوب بودن میکنید و شخصیت اصلیتون چیز دیگه است

میتونی و هستی عشق و نور به راهت

ئاسو خیلی دارم تلاش میکنم ولی بازم اینکه ن تو نمی تونی خیلی سخته بهم فشار میاره ئاسو دارم تلاش میکنم ولی خیلی سختمه نمیدونم چیکار کنم فقد تمام خودمو جمع کردم و موندم و تلاش میکنم ... ئاسو کاشکی واقعا نتیجه بده کاشکی بتونم هم درس خوندن رو وهم کار کردن رو هندل کنم اینجا گفتم چون... هیچکسو نداشتم ک باهاش حرف بزنم راجبش توهم مجبور نیستی جوابمو بدی فقد برام دعا کن اونقدر قوی باشم...🥹

ئاسۆ اسم خودمه اسم کوردی به معنی اولین نور صبح

سلام سلام خوشحالم که عضو کانالتون شدم جدا از مطالب خودتونم آرامش خاصی دارید که منتقل میکنید اولین سوالی که دارم درمورد اسم کانال هست که متوجه معنی کلمه نمیشم میشه خواهش کنم درموردش بگید ؟

من که هیچ چیزی از تو بیشتر ندارم همزمان دارم دوتاکار انجام میدم درس هم میخونم زندگیمم تک و تنها میچرخونم با تمام چیزاش از اشپزی تا کرایه و شهریه و تمدید ویزا و… باشگاه هم میرم مدیتیشن و وقت خودشناسی هم دارم تدریس هم میکنم اینارو نگفتم که بگم من فلانم و بهمانم میگم که بدونی تمامش اولویت بندی و ارزش چیزاییه که میخوای یا مجبوری انجام بدی تا وقتی دنبال راه حلشم بگردی و‌منتظر باشی درست بشه ذهنت هیچوقت درست نمیشه دقیقا ۴-۵ سال از زندگی من هم با همین گذشت و در اون ۴-۵ سال هیچ غلطی نکردم از درس تا کار تا مهاجرت تا باشگاه حتی تا تنظیم ساعت خوابم همش منتظر روز درستش بودم که هیچوقت نمیاد برو تو دلش داداشی🫶🏼

ئاسو ذهنم داره اینقد سوال ازم میپرسه کلافم میکنه همش میگه نمیتونی هم کار کنی هم درس بخونی... نمیدونم چیکار کنم

شایدم باید جدی بگیری