Aso | ئاسۆ☀️
رفتن به کانال در Telegram
1 133
مشترکین
+324 ساعت
+27 روز
+10330 روز
آرشیو پست ها
1 133
درود استاد
انجام این همه کار اونم توی مهاجرت سخت نیست؟
من توی ایران دانشجو هستم گاهی آرزو میکنم کاش یک نفر بود برام آشپزی میکرد یا میرفت خرید هام را انجام میداد😅
واقعا خدا قوت
1 133
برای کسی اول راهه و ۲ ساله پشت کنکوره و درس نخوانده و و تمام وقتشو به بطالت گذورنده نه ورزش ، ن کار نه درس
چه نصیحتی میکنید ؟؟
1 133
سلام خسته نباشید
من ویس داستان زندگی تون رو گوش کردم
یجورایی شبیه به زندگی منه البته فک نکنم تنها من بلکه خیلی ها
و من هنوز نتونستم مسیر درست رو واسه زندگی خودم پیدا کنم
ولی وقتی ویستون رو گوش کردم یکم حس بهتری گرفتم شاید منم بتونم زندگیمو عوض کنم و تو مسیر درستش قرار بدم
میخواستم تشکر کنم ازتون مرسی بابت ویس های که میزارید واقعا خیلی کمک کنندس 🤍🙏
1 133
سلام وقتتون بخیر
ممنونم بابت اطلاعات مفید و عالیتون راهتون پر نور باشه
خواستم یه مسئله ای رو مطرح کنم
من با هر پسری که میخوام ارتباط بگیرم حتی اگه خودشون مثلا فالووم کرده باشن و ریپلای کرده باشن و اینا به طرز عجیبی سرد میشن
یا انفالو میکنن یا هرچی
کلا نمیدونم مشکل از نحوه ارتباط من با اوناس یا هنوز به این نوع پسرا عادت نکردم
نمیدونم واقعا
میشه لطفت یه مقدار در موردش حرف بزنین
اعتماد بنفسم خیلی پایین اومده سر این قضیه
1 133
خوشحالم که ته داستان زندگی رو قشنگ چیدی برای خودت حس خوبی داد
باعث شد فکر کنم فقد من نبودم فقد من نیستم و باعث شدی بخام ته شو قشنک بچینم اگ شد ک هیچی نشدم تلاشمو کردم...
ئاسو خوشحالم ک هستی صحبت هات قوت قلب میده 🤍
1 133
سلام شبتون بخیر
میدونم که گفتین پیام ندم اما خب یه سوالی داشتم خوشحال میشم اگه راهنماییم کنید
من هیچ شناختی از مولانا ندارم اما خب تو اینستا که اشعارش برام باز میشه و اتفاقی میبینم خیلی دوسش دارم دوست دارم بیشتر بشناسمش چون شما هم الان که گوش کردم تو داستان زندگیتون گفتین که شما رو نجات داده و تأثیر گذار بوده بیشتر علاقه مند شدم که مولانا رو بشناسم
1 133
سلام دوباره و وقتتون بخیر باشه
من فایل رو گوش کردم و حقیقتا خیلی برای من جالب بود و باز هم خیلی از سوالات منو پررنگ تر کرد. اصلا به طرز عجیبی انگار به ۹۰ درصد موضوعاتی که من این یک سال درگیرش بودم اشاره شد.
خیلی خوشحالم که بعد این مدت بازم دارم محتوای شما رو دنبال میکنم
درباره خیلی چیزا سوال دارم اما فعلا همین دوتا رو بیان میکنم اگه بشه ممنون که دربارشون صحبت کنین🙏
من خیلیی جویا هستم درباره خدا، من چیز زیادی راجع به اعتقاد خودتون که گفتین نیروی یگانگی هستش نمیدونم، فقط در این مقطع مثل زمانی که شما گفتین به خدا و یکتاپرستی اعتقاد داشتین اعتقاد دارم و اون آرامش نسبیای که تو زندگیم دارم رو با اعتقاد به خدا دارم. به این معنا که احساس میکنم همیشه بیشتر از همه حواسش به من هست و این دنیا هم اونقدر جدی نیست. درکل، اگه میشه درباره نیروی یگانگی که گفتین هم بیشتر توضیح بدین🙏
و یه چیزی که رندوم الان یادم افتاد، من یه مدته که به طرز عجیبی اشتیاق و هیجان مرگ رو دارم، نه به معنای خودکشی یا به دید منفی، اتفاقا احساس میکنم یه انرژی یا همچین چیزی توی من هست که با مردن آزاد میشه و آگاهیم نسبت به همه چی بیشتر میشه ، اصلا بعضی وقتا، وقتی به این فکر میکنم که ممکنه چقدر راه تا مرگ مونده باشه اذیتم میکنه😂😭
و البته یه موضوع دیگه هم که چند ماه پیش، پیش اومد و بعد استاد ریاضیم که اهل عرفان و معنویات هستن، راجع بهش صحبت کردن و واقعا برام جالب بود که فقط من نیستم که اون حس بهم دست داده، من یه مدت خیلی حالم بد بود، از همه چی بدم میومد، از همه آدما، اصلا احساس میکردم نباید اینجا باشم، حتی به این فکر میکردم که اگه بمیرم و باز قرار باشه با آدما تو یه جا باشم، اذیتم میکرد😂😭، تو همین فکرا بودم داشتم تو دلم با خدام حرف میزدم که گفتم خدایا کاش میشد منو ببری پیش خودت، اصلا نه میخوام بمیرم نه زندگی کنم. و از اون روز هنوز هم وقتی بهش فکر میکنم دلم میخواد که این اتفاق میافتاد.
حالا استاد ریاضی من، راجع به شعر نینامه مولانا صحبت کردن و گفتن به همین موضوع اشاره داره.
نمیدونم چرا ولی صرفا دلم خواست راجع به این موضوع هم صحبت کنم🥲😂
و راجع به نوروساینس.
من کنکوری هستم، و خب رشتم تجربیه، دارم میخونم برای پزشکی. بهش علاقه دارم ولی از وقتی که با نوروساینس آشنا شدم (مدت زیادی نیست، شیش هفت ماهه) ته دلم احساس میکنم که نوروساینس خیلی راه منه.
با اینکه هنوز اونقدر باهاش آشنا نیستم، اصلا نمیدونم رشته مجزایی براش توی ایران هست یا نه، فقط فکر میکنم تو ایران هنوز جا نیفتاده باشه و فکر کردن بهش ریسک حساب شه، خواستم بگم راجع به نوروساینس هم یه مقدار توضیح بدین🙏
بازم ممنون از زحمات شما ببخشید خیلی طولانی شد🙏🤍
1 133
https://t.me/kajtalks/4637?single
بیانتون مملوء از آرامشه:)))
چطور به این آرامش رسیدین؟
اطرافیانتون هم درست مثل شما با آرامش صحبت میکنن؟
1 133
درود ومهر 🌱
من دخترم ی مسئله ای ذهنم رو درگیر کرده چندین روزه..
شاید سوال سطحی باشه اما وقتی درگیرش بشی سطحی نیست
برای اولین بار با پارتنرم که خیلی وقته میشناسمش میک لاو کردم
بعد از میکلاو حس بدی بهم دست داد
تقریبا حس پوچی
آیا این نشانه ای از بدن من هست که جلوتر از من خطر رو احساس میکنه؟
اینم بگم که من پارتنرم رو دوست دارم.
ممنون میشم کمکم کنی
1 133
حالا نه که کاملا فرد بدی باشید ولی حس میکنم تا حد زیادی هم تظاهر به آدم خوب بودن میکنید و شخصیت اصلیتون چیز دیگه است
1 133
ئاسو خیلی دارم تلاش میکنم
ولی بازم اینکه ن تو نمی تونی خیلی سخته بهم فشار میاره
ئاسو دارم تلاش میکنم ولی خیلی سختمه نمیدونم چیکار کنم فقد تمام خودمو جمع کردم و موندم و تلاش میکنم ...
ئاسو کاشکی واقعا نتیجه بده کاشکی بتونم هم درس خوندن رو وهم کار کردن رو هندل کنم
اینجا گفتم چون... هیچکسو نداشتم ک باهاش حرف بزنم راجبش توهم مجبور نیستی جوابمو بدی
فقد برام دعا کن اونقدر قوی باشم...🥹
1 133
سلام سلام
خوشحالم که عضو کانالتون شدم
جدا از مطالب خودتونم آرامش خاصی دارید که منتقل میکنید
اولین سوالی که دارم درمورد اسم کانال هست که متوجه معنی کلمه نمیشم
میشه خواهش کنم درموردش بگید ؟
1 133
من که هیچ چیزی از تو بیشتر ندارم
همزمان دارم دوتاکار انجام میدم
درس هم میخونم
زندگیمم تک و تنها میچرخونم با تمام چیزاش از اشپزی تا کرایه و شهریه و تمدید ویزا و…
باشگاه هم میرم
مدیتیشن و وقت خودشناسی هم دارم
تدریس هم میکنم
اینارو نگفتم که بگم من فلانم و بهمانم
میگم که بدونی تمامش اولویت بندی و ارزش چیزاییه که میخوای یا مجبوری انجام بدی
تا وقتی دنبال راه حلشم بگردی ومنتظر باشی درست بشه ذهنت هیچوقت درست نمیشه
دقیقا ۴-۵ سال از زندگی من هم با همین گذشت و در اون ۴-۵ سال هیچ غلطی نکردم
از درس تا کار تا مهاجرت تا باشگاه حتی تا تنظیم ساعت خوابم
همش منتظر روز درستش بودم که هیچوقت نمیاد
برو تو دلش داداشی🫶🏼
1 133
ئاسو ذهنم داره اینقد سوال ازم میپرسه کلافم میکنه
همش میگه نمیتونی هم کار کنی هم درس بخونی...
نمیدونم چیکار کنم
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
