1 225
订阅者
无数据24 小时
-67 天
-2730 天
帖子存档
1 225
یکی از غمگین ترین و دردناک ترین لحظه
زندگی موقعیه که مجبور میشی با کسی
خداحافظی کنی که دلت میخواست کل
زندگیت کنارش باشی..
1 225
واقعیت اینه که انسان هیچ وقت
به تنهایی عادت نمیکنه فقط اذیت شدن
تو تنهایی رو به اذیت شدن
کنار آدما ترجیح میده...:)
1 225
بزرگتر از احساساتت باش.
این را من از تو نمیخواهم، زندگی میخواهد.
وگرنه احساسات مثل سیل تو را از جا میکند
و میبرد...
1 225
تعهد فقط نخوابیدن با یکی دیگه نیست،
همین لاس خشکه های ریزی که شده عادت
همه از صدتا بغل خوابی بدتره ...!😏
1 225
یه مرحله از زندگی هست که یه مدت
طولانی دلت نمیخواد وارد رابطه بشی.
نه اینکه دورت آدم نباشه یا کسی نخوادت
یا نه اینکه وقتت پُرباشه.
کلا نیاز به وجود هیچکس تو زندگیت نداری
هیچ تمایلی هیچ حس منحصربفرد و
خاصی به هیچ آدمی نداری که جذبت کنه.
این دوره اسمش خودشناسیه .
1 225
از عشق زیباتر
بودن کنار کسی است
که تو را نقطه به نقطه بلد است
بلد است...!!
زخمهایت را ببوسد روحت
را نوازش کند اتش درونت را آرام کند در
اوج غم آرامش را هدیه دهد بلد است...!
عشق بلد بودن میخواهد...❤️
1 225
یچیزی میگمو میرم :
یه چیزایی تو زندگی مثلِ اولش نمیشه
مثلِ اولین باری که دلتو به غرورت ترجیح دادی
و هر دوش شکست...!!!:)
1 225
ولي بدتر از خود تنهايي اينه كه بدوني ديگران تورو واسه خودت نميخوان و به خاطر منفعت خودشونه كه سمتت ميان.
1 225
قشنگ ترین تعریفم از عشق اوشو کرده اونجایی که میگه:
«مراقب باش؛ هرگز به عشق همچون رابطه جنسی فکر نکن، وگرنه دچار فریب خواهی شد. فقط زمانی که احساس کردی حضور دیگری، تنها حضور خالص او، نه هیچ چیز دیگر، فقط حضورش کافی است تا به تو احساس خوشبختی بدهد؛ چیزی در تو شروع میکند به شکفتن. آنوقت است که در عشق حقیقی به سر میبری. آگاه باش. عشق شهوت نیست. عاطفه و احساسات زودگذر نیست. عشق مالکیت نیست. عشق یک ادراک ژرف است که شخص به نوعی تو را کامل میکند. فردی که از تو یک دایره کامل میسازد.»
1 225
"آدم های تمام شده را دیگر از نو شروع نکنید،
نه آن هامثل قبل خواهند بود؛
و نه تو..!
و نه حتی رابطه هایتان..!"
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
