fa
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

رفتن به کانال در Telegram

Your new journey and long term profit

نمایش بیشتر
ماليزيا26 351دسته بندی مشخص نشده است
3 661
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
Results untuk copytrade Tifia July 2021 Alhamdulillah, profit berganda.. Semoga terus memberi manfaat kepada semua ..
Results untuk copytrade Tifia July 2021 Alhamdulillah, profit berganda.. Semoga terus memberi manfaat kepada semua ..

New comer yg baru join , boleh klik pin msg utk belajar guna robot ya. Free for all.

Follower copytrade Tifia dah closed all position, boleh transfer profit ke akaun profit ya.. Alhamdulullah hari ini dilimpahkan profit yang banyak hasil dari trading di pair gold. . Doakan kita semua dilimpahkan profit berlipatkali ganda dikala pandemik melanda ini.. Insya Allah , saya hanya membantu.

User highrisk boleh tukar kepada set low risk. kadang2 price spike atas bawah sahaja, buat banyak profit. adakala spike sehala tanpa reverse , itu yg peritnya..

News untuk esok dan jumaat.
News untuk esok dan jumaat.

sticker.webp0.06 KB

ada masalah nk masuk boleh pm @runadmin

https://discord.gg/Xr4udemz Jom masuk live analisa sekejap untuk pantau movement minggu ini..

Selamat datang bulan baru, rasa sekejap sangat dan masuk bulan baru. minggu ni agak kuat news, user2 yg set highrisk minta berjaga2.. mana user EA yg saya manage, x perlu risau , set paling cantik saya setup..

sticker.webp0.06 KB

Ada ea user yg masih hold sell eu semalam ? Betul2 sharp entry dia di atas.. Trade by ea r35..
Ada ea user yg masih hold sell eu semalam ? Betul2 sharp entry dia di atas.. Trade by ea r35..

Saya ada buat sedikit video untuk new user. video cara untuk buat backtest EA. Dah habis tgk boleh la bantu saya utk like dan subcribe tanda berterima kasih dan support ya. Semoga dapat membantu anda. 😀 klik link dibawah ini.. VIDEO CARA BACKTEST EA VIDEO CARA BACKTEST EA VIDEO CARA BACKTEST EA

update untuk news pada minggu ini.. jaga2 untuk user EA set highrisk yg dalam floating, sila pantau EA anda, pastikan floatin
update untuk news pada minggu ini.. jaga2 untuk user EA set highrisk yg dalam floating, sila pantau EA anda, pastikan floating bawah 30%.. kurangkan pair USD untuk selamat. user low risk tak ada masalah.

Salam maghrib semua. Ada sedikit info yg boleh di baca bersama di majalah forex. https://majalahforexmalaysia.com/leveraj-apa-yang-trader-perlu-tahu/ Share kan kepada rakan dan semoga bermanfaat.

sticker.webp0.06 KB

Ini pula account kamekaze set highrisk. Kecundang semasa tarikh LDR pada hari isnin lepas. EA R35 account 100usd standard. Ba
Ini pula account kamekaze set highrisk. Kecundang semasa tarikh LDR pada hari isnin lepas. EA R35 account 100usd standard. Baru grow 50% 2 minggu terus di pukul ombak 😇. Sangkut float di pair GU dan AU.

Account follower kental di tifia hasil dari 1july 2021.. Copy set multiply 800%.
Account follower kental di tifia hasil dari 1july 2021.. Copy set multiply 800%.

Hasil copytrade di tifia dgn EA R35. Minggu ini last register utk equity start 50usd. Next month acc manager akan compounding
Hasil copytrade di tifia dgn EA R35. Minggu ini last register utk equity start 50usd. Next month acc manager akan compounding ke 100usd. Insya Allah. Semoga ada rezeki utk semua di musim pkp ini. Soalan boleh pm ke @runadmin

sticker.webp0.06 KB

Salam Jumaat semua.. Alhamdulillah, semoga sihat sejahtera semua. Semoga dijauhkan dari wabak yg melanda kita. Semoga anda semua berjaya buat profit. Jangan rasa rugi jika kita lost, Jangan rasa rugi jika kita profit sikit, Jangan rasa rugi jika kita close cepat, Jangan rasa rugi jika kita tiada entry. Itu semua ujian kita. Itu lah risiko trading. Wajib terima ini jika hendak berdagang. Bersyukur kita masih mampu untuk membaca,analisa, entry, deposit , withdraw dan sebagainya. Bagaimana satu hari nanti kita tak mampu utk buat semua ini ? Apa akan berlaku ke atas kita pada esok dan seterusnya ? Boleh kita meramal dgn tepat ke? Macam itu lah pergerakan market, apa yg mampu kita buat ? Analisa, merancang trading dgn baik. Tahniah yg berjaya membuat profit. Anda ada profit banyak atau sikit. Ringankan untuk sedekah. Saya kongsikan website ini utk kita sama2 beramal.. Semoga memberi manfaat utk semua.. Insya Allah.. https://sumbangan.com/