Consistent EA
رفتن به کانال در Telegram
3 661
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
3 661
Selamat hari raya Aidiladha kepada semua umat Islam. Mohon maaf dari saya jika banyak bersalah dan kurang memuaskan hati semua.. Saya hanya insan biasa yg cuba membantu rakan seperjuangan.
Semoga kita semua diberkati dan dilimpahi rezeki yg luas dunia akhirat.
AMEEN...
3 661
Jika ada new user nk lebih focus berkenaan EA boleh join discord ini. Saya akan kongsi kan ilmu dalam dunia EA ini setakat yang saya mampu saya akan bantu. Insya Allah..
https://discord.gg/HcVX4kBU
3 661
Follower copytrade kamikaze boleh withdraw profit . Start 1 july hingga hari ini dh ada 50% profit.
Secure the profit first, jgn risiko kan dalam akaun.
3 661
Untuk running EA di akaun personal di server kami boleh book nama dahulu.
No profit sharing.. minima 500usd set medium risk akaun standard.
Pm @runadmin.
3 661
Alhamdulillah, akaun copytrade Tifia ada penambahan profit..
Road to recovery. Semoga profit kita ini dpt membantu sedikit sebanyak kepada yg terkesan di waktu pkp ini..
Insya Allah.. saya buat yg terbaik..
Hari ini dan esok tiada position.
Boleh tukar copy dari proportion kepada copy 1 to 1 bagi equity bawah 100 usd utk mengelakkan akaun dari highrisk..
3 661
saya harap semua dah pandai setup vps sendiri. Jika ada perlukan bantuan video lagi , boleh pm @runadmin. kita akan upload di youtube untuk video yang panjang. Ada juga short video di tiktok https://vt.tiktok.com/ZGJkvRUwA/
Jgn lupa follow ya..
3 661
Update EA R1 Xau forward test start 29 june 2021 acc 100 usd micro tifia.
9 hari trading.
3 661
EA R35.
Kita tak cari sharp entry tapi ea yg akan cari.
Ini akaun personal saya.
Kamikaze copytrade saya akan add pair GJ.
3 661
Extension trial for R35.
Make sure equity $1000 for entry 0.01. .
Can run on pair GU and EJ for low risk..
Risk On Your Set.
3 661
Ini hasil EA R35 Isnin hingga Jumaat di akaun xeromarket.
Ada misai tu saya swing.
Floating hampir 80usd di akaun ini.
Drawdown mmg tinggi tapi hasil yg memuaskan selepas dilibas..
