Consistent EA
رفتن به کانال در Telegram
3 661
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
3 661
Mana yg dah verify acc tolong pm semula utk dapatkan latest EA ya..
New user nk dptkan EA juga boleh
Pm @runadmin
3 661
Assalamualaikum
Selamat pagi.. Runrizqi bersaing sengit dgn mujahideen.. Doakan kejayaan Runrizqi 🤲
3 661
Ramai yang bertanya tentang set yang saya gunakan. saya tunjukkan satu set yg paling sesuai untuk longterm. Ini set low risk yang saya gunakan utk EA ini di broker tifia micro.
3 661
Assalamualaikum
Salam Jumaat.
Alhamdulillah syukur sgt dgn nikmat yg kita rasa di atas dunia ini.. Harus di ingat itu hanyalah sementara..
Sedekah lah sesungguhnya sedekah tidak akan buat kita miskin.
Sama2 kita beramal..
Insya Allah.
3 661
COPYTRADE🔥
Apa itu CopyTrade? CopyTrade ialah sebuah sistem yang membolehkan seseorang copy trading TRADER lain atau dikenali sebagai MANAGER yang mempunyai prestasi yang bagus. Anda boleh buat pilihan sama ada ingin menjadi TRADER (MANAGER) atau pun FOLLOWER. Jika anda masih baru dalam forex trading atau tidak tahu langsung tentang forex trading atau tidak ada masauntuk bertrading, anda boleh menjadi FOLLOWER sahaja iaitu copy trading MANAGER yang hebat.
CopyTrade System adalah salah satu cara untuk menjana keuntungan dengan meniru pedagang lain dengan beberapa cara. sistem ini telah membuktikan keuntungan dalam dagangan matawang berdasarkan prestasi yang ditunjukkan dalam sistem performance gafx mengikut hari, minggu dan keseluruhan.
Kelebihan menjadi peniru(copy) adalah :-
Untuk menjana keuntungan yang lebih baik dari Forex dengan membiarkan pakar itu sendiri melakukan dagangan Forex
mempelbagaikan portfolio pelaburan Forex anda, bukan hanya bergantung pada dagangan yang dilakukan oleh anda sendiri
3 661
Berapa profit yang anda akan dapat jika join copytrade?
Return untuk copytrade kami anggarkan adalah sebanyak :
Bulanan : 10% ke 30% ⭐️
Tahunan : 200% 🌟🌟🌟
Berapa equity yang diperlukan untuk join?
Tifia
100USD Lowrisk
50USD Highrisk
Xeromarket
1000USD Lowrisk
500USD Mediumrisk
200USD Highrisk
100USD Very Highrisk
Macam mana nk join ?
PM admin @runadmin
3 661
Update copytrade RunRizqi R35 V6 di Xeromarket..
Target monthly return 10% to 20% sahaja.
2 minggu dah growth 5%..
Drawdown sangat rendah..
Deposit recomanded usd250
Atau 100usd utk highrisk copy 1 to 1..
Longterm setup dgn ea ini, semoga dpt kekal selamanya.. 💪🤲
3 661
Update utk copytrade RunRizqi R35 V5 di Tifia.
Start dari January hingga kini kita dah growth 60% dan drawdown bawah 40%.. kita akan manage yang terbaik utk anda semua..
3 661
Assalamualaikum.
Saya nak tanya sikit.
Expert advisor ni guna untuk auto trade. Sebab tu kita panggil dia robot. So kita tak perlu hari2 tenung mt4. Plug and play dan Hujung bulan kita withdraw sahaja. Ade yg x faham guna EA ke?
3 661
Update 10 April 2021. .
Runrizqi R35 V6 setup highrisk.. maintain di no 4.. boleh grow lebih jika saya tambah pair.. perlu ke tambah pair utk 3 minggu akan dtg ?
Semoga ada rezeki.. insya Allah...
3 661
Boleh cuba back test ya.
Any result can reach admin @runadmin
Setting as above.
Lot setting
If you currently have equity of $1000, then with setting of 100% you will get a lot size of 0.01 lots when 1 lot equals to $100,000.
Take profit is trailing in profir 20 pips.
Exponential is base on currency volatile.
