fa
Feedback
Addon FESTA y CRISTAL

Addon FESTA y CRISTAL

رفتن به کانال در Telegram

Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام Addon FESTA y CRISTAL

کانال Addon FESTA y CRISTAL (@addonfestaycristal) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 39 491 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 39 491 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ невідомо، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 سپتامبر, 2023)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

39 491
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
De todas maneras no sabía lo de borrar el caché de ambos ,lo tendré en cuenta

Voy a ver si me aclaro y lo hago

Desenchufa el router y el dispositivo unos 5mins. Luego reconectas el router y cuando tengas Internet, reconectas el dispositivo

Pues eso, que intenta saltar el bloqueo. Hay que esperar a que lo haga y si no ponerte vpn

cobramo k disfruten la gente 👍

El bot me odia

En el de novedades?

XP tengo yo 😂😂

Hola buenas tengo gdrive y solo e visto que funcione es súper estrenos creo, es solo ahí donde funciona ?

Buenas, perdonad ya no se pueden ver partidos de la RFEF en winners?

Hola,a alguien mas le pasa que en Alfa constantemente aparece la ventana de mensaje de configuración de videoteca? Ya la he configurado,tb he actualizado,he desinstalado e instalado Ya no se que mas probar,en configuración del programa no me aparece nada,esta todo en blanco.

Buenas noches Donde puedo ver el gol

Las motos si eran las de hoy, f1no

Reinicia el router y el aparato unos 5 minutos y cuando tengas Internet enciende el aparato y prueba otra vez

Cómo accedo a los ajustes del ACESTREAM mod? Yo uso el engine y si que se puede tocar ajustes

Ok. He seguido los pasos y no se como actualizar lo que sale en rojo

Vale

Si