fa
Feedback
Addon FESTA y CRISTAL

Addon FESTA y CRISTAL

رفتن به کانال در Telegram

Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام Addon FESTA y CRISTAL

کانال Addon FESTA y CRISTAL (@addonfestaycristal) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 39 491 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 39 491 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ невідомо، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 سپتامبر, 2023)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

39 491
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
No digo que no funcione, es mi tvbox que tarda una barbarida en cargar jjj

Cuantas veces leería eso😂

Que quiere verla en tipo cam y sonido enlatado? Busca que igual encuentras por las secciones web pero para verla así vamos

Vale muchas gracias.

/warn

y entonces para ke uss kodi?

El de las ventanas es muy quisquilloso 😂

k no

No es que ni aparece la lista de los 550 entra pero esta vacia

No será....la novia gitana?

Buenos días. La serie Prison Break se eliminó o está en mantenimiento el sistema porque la otra opción, en torrent, no carga

Gracias, Nino. Tiene 4 gigas y 64 es un H96 MAX de los redondos, solo tiene kodi. Aun asi gracias por tu respuesta. Preguntare el camaradas a ver si me dicen si tiene solucion.

En add-on si pincho ahí me sale actualizaciones disponibles, y si pincho ahí me sale cristal azul 3.0.2, o tengo la opción de actualizar todo, tb puedo actualizar elementum Y tb puedo actualizar tide Q hago mejor?

Es en un vontar 4 que lo e tenido que resetear de fábric a

En Windows como borras todo el Kodi?

Buenas tardes he utilizado la lupa y veo la solucion sobre el apartado de series turcas. Estoy intentando entrar y no salen ninguna, me sale resultado cero. Esta en mantenimiento ó se puede ver en otro apartado? Gracias

Le he dado mil vueltas y no se ponerlo =(

Vale

Debe ser la última actualización