fa
Feedback
شهردارچي

شهردارچي

رفتن به کانال در Telegram

خانواده بزرگ شهرداری آی دی جهت ارسال مطالب👇🏾 🆔 @shahrdarc 👈 كانال رسمي پايگاه تحليلي و خبري بهارستان ایران دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد 77161 صفحه اینستاگرام👇 Instagram.com/shahrdarchi بله 👈👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام شهردارچي

کانال شهردارچي (@shahrdarchi) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 41 262 مشترک است و جایگاه 6 291 را در دسته اخبار و رسانه‌ها و رتبه 8 290 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 41 262 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 195 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -35 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 71.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 48.69% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 29 348 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 20 103 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 220 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند شهرداری, کارکن, شورا, نیرو, اجرا تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
خانواده بزرگ شهرداری آی دی جهت ارسال مطالب👇🏾 🆔 @shahrdarc 👈 كانال رسمي پايگاه تحليلي و خبري بهارستان ایران دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد 77161 صفحه اینستاگرام👇 Instagram.com/shahrdarchi بله 👈👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اخبار و رسانه‌ها تبدیل کرده‌اند.

41 262
مشترکین
-3524 ساعت
-1577 روز
+19530 روز
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+988
در 2 کانال‌ها
مه '26
+1 966
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+3 252
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+6
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+2 253
در 2 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+1 204
در 3 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+4 266
در 3 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+2 144
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+95
در 7 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+118
در 8 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+146
در 4 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+343
در 6 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+124
در 9 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+74
در 3 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+299
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+248
در 5 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+2 441
در 12 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+3 639
در 7 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+185
در 4 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+488
در 6 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+437
در 11 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+1 653
در 7 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+3 518
در 3 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+2 083
در 6 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+1 253
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+4 216
در 4 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+7 627
در 4 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+9 912
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+4 055
در 4 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+8 107
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '23
+5 133
در 3 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '23
+3 864
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '23
+5 605
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '23
+4 455
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '23
+4 869
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '23
+2 652
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '23
+5 544
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '23
+4 425
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '23
+6 101
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '23
+5 130
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '22
+7 694
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '22
+6 800
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '22
+1 529
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '22
+2 925
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '22
+5 591
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '22
+6 244
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '22
+5 885
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '22
+3 229
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '22
+7 452
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '22
+4 260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '22
+3 122
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '22
+10 217
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '21
+15 744
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '21
+41 228
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '21
+45 041
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '21
+51 774
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '21
+32 475
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '21
+32 862
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '21
+25 713
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '21
+19 663
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '21
+12 169
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '21
+7 437
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '21
+10 710
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '21
+11 786
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '20
+48 844
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
23 ژوئن0
22 ژوئن0
21 ژوئن0
20 ژوئن0
19 ژوئن0
18 ژوئن+7
17 ژوئن0
16 ژوئن0
15 ژوئن0
14 ژوئن0
13 ژوئن0
12 ژوئن0
11 ژوئن0
10 ژوئن+971
09 ژوئن+10
08 ژوئن0
07 ژوئن0
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن0
03 ژوئن0
02 ژوئن0
01 ژوئن0
پست‌های کانال
#پیام_پرسنل سلام و خداقوت من بعنوان کارمند رسمی از مزایای تخفیف چهارصد هزار تومانی اداره کل رفاه برای استفاده دخترم در کانون زبان ایران استفاده می‌کنم جالب است که اول باید حضوری برویم بانک دو میلیون تومان به حساب مرکز تحول واریز کنیم، دو جلسه اول ترم به بچه ها دسترسی شرکت در کلاس را نمیدهند، میگویند شهرداری واریزی نداشته، آزمون پایان ترم هم که قرار بود برگزار شود دسترسی ندادند از صبح دنبال حل کردن مشکل بودیم تا ساعت پنج عصر پشتیبانی کانون گفت که بچه های شهرداری دسترسی آزمون ندارند! و گویا چهارصد هزار تومان را شهرداری واریز نکرده، در حالیکه بقیه سازمانها کلا شرکت در کلاس زبان را با تخفیف نود درصدی گذاشته اند، کارشناس مربوطه هم هیچگونه اطلاع رسانی که نگرفته و می‌گوید از پنجشنبه همین مشکل برقراه ولی من دیروز مرخصی بودم نتونستم به کسی اطلاع بدم؟ برای چهارصد هزار تومانی که شهرداری واریز نکرده ، دسترسی آزمون را قطع کرده اند و کسی هم پاسخگو نیست . @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈

2
‼️شهرداری تهران «قرارگاه معیشت» راه‌اندازی کرد! 🔘ظاهراً پس از آنکه مشکلات معیشتی کارکنان شهرداری به طور کامل حل شد، حقوق و مزایا به‌موقع و متناسب با هزینه‌های زندگی پرداخت شد و دیگر هیچ گلایه‌ای از سوی بدنه شهرداری وجود نداشت، حالا نوبت به ساماندهی معیشت شهروندان رسیده است! 🔘البته پیش از هرگونه قضاوت درباره «قرارگاه معیشت»، بهتر است کمی تأمل کنیم؛ چرا که جامعه هنوز مشغول ارزیابی خروجی و دستاوردهای قرارگاه‌های متعدد سال‌های اخیر است؛ از قرارگاه مسکن گرفته تا قرارگاه آسیب‌های اجتماعی و سایر ساختارهایی که با عناوین پرطمطراق تشکیل شدند. Instagram.com/shahrdarchi سؤال اصلی اینجاست؛ ❓آیا مدیریت شهری که هنوز نتوانسته رضایت بخش قابل توجهی از کارکنان خود را در حوزه معیشت، رفاه و تأمین حداقل‌های اقتصادی جلب کند، می‌تواند نسخه‌ای برای حل مشکلات معیشتی چند میلیون شهروند تهرانی ارائه دهد؟ 🔘شاید بد نباشد مدیران شهری پیش از آنکه به فکر نجات معیشت شهروندان باشند، نگاهی هم به وضعیت معیشت خانواده بزرگ شهرداری تهران بیندازند. @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
25 369
3
#سوال_روز جناب آقای زاکانی، شهردار محترم تهران؛ ❓آیا عضویت هم‌زمان برخی مدیران و معاونان مجموعه شهرداری تهران در چند شرکت، سازمان یا هیئت‌مدیره، با قوانین و مقررات موجود انطباق دارد؟ ❓آیا مدیریت شهری برنامه‌ای برای شفاف‌سازی این موضوع و اعلام عمومی وضعیت عضویت مدیران ارشد در مجموعه‌های مختلف دارد؟ Instagram.com/shahrdarchi کافی است نگاهی به اطراف خود داشته باشید؛ شهروندان تهرانی انتظار دارند قانون برای همه به‌صورت یکسان اجرا شود. @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
23 312
4
🔻صباغیان: مبنا بر برگزاری انتخابات شوراها در تابستان است / احتمال تعویق در صورت بروز شرایط خاص 🔻نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرات زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی گفت: در حال حاضر مبنا بر این است که انتخابات در تابستان برگزار شود، اما با توجه به شرایط موجود، پیش‌بینی قطعی زمان آن دشوار است. 🔻محمدرضا صباغیان، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو درباره زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در ماه‌های گذشته وجود داشته، زمان برگزاری انتخابات چند بار دستخوش تغییر شده است، اما در حال حاضر مبنا بر برگزاری انتخابات در تابستان است. 🔻وی با اشاره به برخی تحولات و شرایط کشور افزود: آنچه اکنون مطرح است این است که حدود دو ماه از پایان شرایط جنگی گذشته و طبق تفاهم‌هایی که انجام شده، احتمال دارد انتخابات دو ماه بعد برگزار شود که در این صورت زمان آن ممکن است به شهریورماه برسد. با این حال در شرایط فعلی پیش‌بینی قطعی درباره زمان دقیق برگزاری انتخابات دشوار است. 🔻نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس ادامه داد: در حال حاضر گفته می‌شود همه مقدمات برگزاری انتخابات فراهم است و معاون سیاسی وزیر کشور نیز اعلام کرده که آمادگی لازم وجود دارد و تنها کافی است زمان اجرای آن اعلام شود. 🔻صباغیان در گفتگو با شهردارچی درباره برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص تمدید دوره ششم شوراها تا سال‌های آینده نیز گفت: دیدگاه‌ها و نظرات مختلفی در این زمینه مطرح می‌شود و هر فردی ممکن است نظر خاص خود را داشته باشد، اما طبیعتا اگر مشکل خاصی پیش نیاید، انتخابات باید برگزار شود. Instagram.com/shahrdarchi 🔻وی تاکید کرد: کشور هم‌اکنون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری را نیز در پیش دارد و برگزاری همزمان چند انتخابات می‌تواند شرایط سیاسی و اداری کشور را با چالش‌هایی مواجه کند، بنابراین برگزاری انتخابات شوراها در زمان مناسب ضروری است و در نهایت نیز برگزار خواهد شد. 🔻عضو کمیسیون شوراهای مجلس همچنین درباره احتمال واگذاری اختیارات بیشتر به شوراها یا انتقال برخی اختیارات به استانداری‌ها گفت: در این زمینه دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد؛ برخی موافق و برخی مخالف هستند و بعید می‌دانم مجلس در شرایط فعلی به جمع‌بندی مشخصی در این خصوص برسد. @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
23 989
5
چند #پیام_پرسنل 1️⃣من از پرسنل رسمی شهرداری هستم با ۱۷ سال سابقه اول: خداروشکر که شمارو داریم دوم: خیلی ممنون که وضعیت حقوق و معیشت به شدت نگران کننده پرسنل شهرداری رو پیگیری می کنید ولی خب ۵ سال هی بدتر و بدتر شده و الان دیگه بدتری وجود نداره جز یک پیکر بی انگیزه و بی جان (بدنه شهرداری) و در آخر ازتون می خواستم لطفا مبلغ ۶۵۰۰۰۰۰ تومان بن کارت ها رو که قرار بود هر ماه شارژ بشه رو پیگیری کنید. @shahrvandchy 2️⃣از ساعت ۱۳ امروز کلیه وسایل سرمایشی و لامپهای ال ای دی اتاق های پرسنل در #منطقه_۴ خاموش شد و صرفا برق اضطراری که مربوط به کامپیوتر می باشد روشن و پرسنل در حال کار بودند و تا ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه که جهت خروج به پارکینگ که در تاریکی غرق بود رسیدیم همچنان همین وضعیت ادامه داشت. این پرسنل شهرداری که تو این گرما و با این تایم طولانی و با وضعیت فیش حقوقی و پرداختی کار می‌کنند آیا رواست که از جان برای روسای شهرداری جهت حفظ این سیستم مایه بگذارند چرا هیچ کس به فکر نیست تا کی این تایم طولانی کاری و بی توجهی به نیروی انسانی (کارکردن در شرایط سخت گرمای طاقت فرسا)باید اجرا شود. Instagram.com/shahrdarchi 3️⃣لطفا در خصوص مطلب نظام پیشنهادات پیام ما رو در رابطه با روند بسیار طولانی رسیدگی به پیشنهادات منتقل بفرمایید. جهت ارتقای شغلی واقعا مسیرمون خیلی سخت شده. ممیزهای اداری سختگیری‌های بسیاری نشان می‌دهند امتیاز مقالات معتبر چاپ شده را نمی‌پذیرند. ظاهرا قصد دارن بجای تسهیل، شرایط برای کارمندان سخت تر کنند. @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
23 430
6
‼️هشدار به کارکنان شهرداری تهران 🔴مراقب کانال‌های جعلی به نام شهردارچی باشید اخیرا در پیام رسان بله کانال‌های مشابه و جعلی ب
‼️هشدار به کارکنان شهرداری تهران 🔴مراقب کانال‌های جعلی به نام شهردارچی باشید اخیرا در پیام رسان بله کانال‌های مشابه و جعلی با نام شهردارچی ایجاد شده که سعی دارد با جمع آوری اطلاعات کارمندان و کارکنان شهرداری تهران از این افراد و اطلاعات آنها سواستفاده نماید به اطلاع مخاطبان می رساند تنها راه های ارتباطی #شهردارچی کانال های ذیل در تلگرام، بله و اینستاگرام است. 🔴مخاطبان در نظر داشته باشند که کانالی با نام "شهرداری چی" در پیام رسان "بله" ارتباطی با ما و کارکنان شهرداری نداشته و احتمالا برای استفاده و انتشار اطلاعات محرمانه کارکنان شهرداری استفاده شود. هدف ما انتشار پیام ها و مشکلات کارکنان شهرداری تهران و حفظ امنیت شماست 🗣️تنها راه های ارتباطی با #شهردارچی کانال بله👇 ble.ir/join/AnSKXseSXm کانال تلگرام 👇 T.me/shahrdarchi یوتویوب 👇 youtube.com/@shahrdarchi اینستاگرام👇 Instagram.com/shahrdarchi
25 518
7
#سوال_پرسنل 🔻لطفا آقای باقری معاون سرمایه انسانی در مورد سوالات زیر پاسخگو باشند: اول اینکه چرا کسورات اردیبهشت ماه بالای ۱۳ میلیون واریز نشده؟ دوم اینکه چرا فیش حقوقی فروردین و اردیبهشت این دسته افراد از میز کار حذف شده؟ سوم اینکه با توجه به افزایش حقوق ۲۰ درصدی در سال جاری، چرا مبلغ اضافه کاری که این ماه به ریال داده شد با سال قبل تفاوتی ندارد. این یعنی اینکه شما با ریالی کردن اضافه کار، از سقف ۱۵۰ ساعت کم کردید. Instagram.com/shahrdarchi اگر نمی تونید کاری برای پرسنل انجام بدید با یک استعفا همه رو خوشحال کنید. @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
25 159
8
بسمه تعالی موضوع: دادخواست صنفی و حقوقی فوری بازنشستگان سال ۱۴۰۴ شرکت بهره‌برداری مترو تهران، اعتراض به تأخیر در پرداخت حقوق مکتسبه پایان خدمت و درخواست ابطال رویه‌های محدودیت‌ساز مغایر با قانون کار · شهردار محترم تهران · اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران · ریاست محترم سازمان بازرسی شهرداری تهران · معاون محترم حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران · مدیرعامل محترم شرکت بهره‌برداری مترو تهران با سلام و احترام؛ به استحضار می‌رساند، رابطه استخدامی ۲۵۰ نفر از کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران (زیرمجموعه معاونت محترم حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران)، پس از سال‌ها خدمت صادقانه، در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۷ مطابق با ضوابط خاتمه یافته است. این عزیزان که سرمایه عمر خویش را در خط مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز مصروف داشته‌اند، اکنون با کمال تأسف و ناباوری، پس از گذشت بیش از سه ماه، هنوز هیچ‌یک از مزایای قانونی پایان خدمت (سنوات) خود را دریافت نکرده‌اند. تبیین شرایط و تحلیل حقوقی ۱. ابطال رویه محدودیت‌ساز: توجیه این تأخیر با عنوان «سقف محدودیت‌های مصوب داخلی»، بر ناباوری و تألم خاطر افزوده است. بدین‌وسیله صراحتاً اعلام می‌داریم این استدلال، مردود و فاقد وجاهت قانونی است. رابطه استخدامی اینجانبان در تمام طول خدمت، تابع «قانون کار جمهوری اسلامی ایران» بوده و مزایای پایان خدمت، جزو حقوق مکتسبه و غیرقابل تضییع محسوب می‌شود. هرگونه مصوبه داخلی، بخشنامه یا محدودیت اعتباری که به نقض این حق قانونی بینجامد، به حکم اصل سلسله‌مراتب قوانین، باطل و غیرقابل استناد است. ۲. تشدید بحران معیشت: این تأخیر در شرایطی رخ می‌دهد که تورم افسارگسیخته و فشار اقتصادی طاقت‌فرسا، معیشت این قشر زحمتکش و خانواده‌هایشان را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. گره خوردن سفره پیشکسوتانی که سرمایه جوانی خود را صرف آسایش هم‌شهریان نموده‌اند، با دیوان‌سالاری نادرست و بخشنامه‌های مغایر قانون، در تضاد آشکار با اصول تکریم سرمایه انسانی و عدالت اداری است که جنابعالی همواره بر آن تأکید داشته‌اید. ۳. سیر پیگیری‌ها: لازم به ذکر است اینجانبان کلیه مسیرهای مسالمت‌آمیز اداری و صنفی را طی کرده و موضوع از طریق مراجع حل اختلاف و قضایی نیز در حال پیگیری است. با این وجود، به پشتوانه اعتماد به درایت و دغدغه‌مندی جنابعالی، این نامه را به‌عنوان آخرین پناه اداری تقدیم می‌داریم، به این امید که پیش از تبدیل یک پرونده صنفی به بحران اجتماعی یا دعوای حقوقی فرسایشی، با تدبیر حضرتعالی مختومه گردد. خواسته‌های شفاف و فوری اکنون که کرامت نیروی انسانی و امنیت معیشتی پیشکسوتان در گرو یک تصمیم قاطع مدیریتی است، مصرانه تقاضا داریم به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی شهر، دستور فرمایید: ۱. ابطال و لغو فوری کلیه مصوبات و محدودیت‌های داخلی که به ناحق مانع پرداخت مطالبات قانونی اینجانبان شده است. ۲. پرداخت کامل و یکجای کلیه مطالبات پایان خدمت (سنوات)، مطابق با مواد قانون کار و بدون هرگونه کسورات غیرقانونی، ظرف مهلت حداکثر ده روز کاری. ۳. صدور دستور اکید به واحدهای ذی‌ربط در شرکت مترو و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، مبنی بر تسریع در فرآیند و ارائه گزارش کتبی اقدام به اینجانبان. پیشاپیش از درایت، نگاه پدرانه و دستور قاطع جنابعالی که نام نیکتان را به‌عنوان حامی حقیقی کارکنان و پیشکسوتان خدوم شهر در تاریخ مدیریت شهری تهران ماندگار خواهد ساخت، صمیمانه سپاسگزاریم. با تجدید احترام و به امید اقدام فوری جمع ۲۵۰ نفره پیشکسوتان شرکت بهره‌برداری مترو تهران @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
30 072
9
بسمه تعالی جناب آقای شهردار محترم تهران رونوشت: - جناب آقای رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران - اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران - ریاست محترم سازمان بازرسی شهرداری تهران - ریاست محترم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران - مدیرکل محترم منابع انسانی و سرمایه نیروی انسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موضوع: درخواست رسیدگی فوری و صدور دستور تسریع در پرداخت کامل مزایای پایان خدمت با تأکید بر حفظ کرامت پیشکسوتان و صیانت از سرمایه انسانی با سلام و احترام؛ و با آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی در مسیر خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان شریف و کلان‌شهر تهران، احتراماً به استحضار می‌رساند، جمع ۵۸ نفره از کارکنان باسابقه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که عمر گران‌بهای خود را صرف اعتلای فرهنگ و هنر این شهر نموده‌اند، در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۵ به افتخار بازنشستگی نائل آمدند. اکنون که بیش از سه ماه از قطع رابطه استخدامی ما می‌گذرد، متأسفانه حتی یک ریال از مزایای پایان خدمت (سنوات) خود دریافت نکرده‌ایم. بر اساس اعلام مسئولین ذی‌ربط، پرداخت این مطالبات مشمول «سقف محدودیت‌های مصوب داخلی» گردیده است؛ این در حالی است که رابطه استخدامی این گروه تابع صریح «قانون کار جمهوری اسلامی ایران» بوده و اعمال هرگونه محدودیت داخلی که مغایر با حقوق مکتسبه و مواد قانونی باشد، فاقد وجاهت قانونی است. جناب آقای شهردار، تأکید می‌گردد که این تأخیر طولانی و عدم دریافت حتی ریالی، با توجه به تورم افسارگسیخته و شرایط دشوار معیشتی کنونی، فشار اقتصادی سنگین و غیرقابل‌تحملی را بر دوش این قشر زحمتکش و خانواده‌های آنان تحمیل کرده و معیشت آنان را با بحران جدی مواجه ساخته است. بدیهی است که گره خوردن سفره پیشکسوتانی که جوانی خود را در خدمت به شهروندان تهران گذرانده‌اند، با اصول تکریم سرمایه انسانی و عدالت اداری که جنابعالی همواره بر آن تأکید ورزیده‌اید، در تضاد آشکار است. شایان ذکر است که این گروه از بازنشستگان، پیش از این تمامی مسیرهای مسالمت‌آمیز اداری را طی نموده و موضوع را از طریق مراجع حل اختلاف و مراجع قضایی ذی‌صلاح نیز پیگیری کرده‌اند، اما کماکان بلاتکلیفی مالی ادامه دارد. لذا از آن مقام عالی و دلسوز، که همواره نگاه ویژه‌ای به حفظ کرامت پیشکسوتان و صیانت از سرمایه انسانی داشته‌اید، عاجزانه تقاضا داریم با صدور دستور اکید و فوری به مدیرکل محترم منابع انسانی و سرمایه نیروی انسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نسبت به بازنگری در رویه فعلی، رفع موانع اداری و تسریع در پرداخت کامل و بدون قیدوشرط مزایای پایان خدمت مطابق با موازین قانون کار، اقدام مقتضی را مبذول فرمایید. امید است با درایت و دستور مساعد جنابعالی، این دغدغه معیشتی مرتفع شده و نام نیک شما به‌عنوان حامی حقوق کارکنان و پیشکسوتان زحمتکش در تاریخچه مدیریت شهری ثبت گردد. پیشاپیش از حسن توجه و پیگیری مجدانه شما کمال تشکر و امتنان را داریم. با تجدید احترام جمع ۵۸ نفره از بازنشستگان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
18 548
10
📢 همراهان گرامی «شهردارچی» در راستای تقویت ارتباط با مخاطبان و ایجاد فضایی برای تبادل نظر، از این پس امکان ثبت دیدگاه در پایین مطالب کانال فعال خواهد شد. امیدواریم با همراهی شما، شاهد نقدها و گفت‌وگوهای سازنده، ارائه پیشنهادهای مؤثر و طرح مطالبات کارکنان در فضایی محترمانه باشیم. خواهشمندیم در بیان نظرات، از توهین، تخریب و ادبیات نامناسب پرهیز کنیم تا مسیر مطالبه‌گری مسئولانه، شفاف و مؤثر برای همه باز بماند. «شهردارچی» متعلق به همه کارکنان و شهروندان دغدغه‌مند است و باور داریم که گفت‌وگوی محترمانه، زمینه‌ساز تصمیم‌های بهتر و توسعه شهری خواهد بود. سپاس از همراهی شما 🌷 @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
26 681
11
📢 همراهان گرامی «شهردارچی» در راستای تقویت ارتباط با مخاطبان و ایجاد فضایی برای تبادل نظر، از این پس امکان ثبت دیدگاه در پایین مطالب کانال فعال خواهد شد. امیدواریم با همراهی شما، شاهد نقدها و گفت‌وگوهای سازنده، ارائه پیشنهادهای مؤثر و طرح مطالبات کارکنان در فضایی محترمانه باشیم. خواهشمندیم در بیان نظرات، از توهین، تخریب و ادبیات نامناسب پرهیز کنیم تا مسیر مطالبه‌گری مسئولانه، شفاف و مؤثر برای همه باز بماند. «شهردارچی» متعلق به همه کارکنان و شهروندان دغدغه‌مند است و باور داریم که گفت‌وگوی محترمانه، زمینه‌ساز تصمیم‌های بهتر و توسعه شهری خواهد بود. سپاس از همراهی شما 🌷 @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
1
12
#پیام_پرسنل ‼️صرفه‌جویی به سبک شهرداری؛ گرما برای کارکنان، آمار برای مدیران 🔘ظاهراً در شهرداری تعریف «صرفه‌جویی انرژی» کمی متفاوت است. در حالی که ساعات کاری بسیاری از ادارات کشور برای کاهش مصرف انرژی کم شده، شهرداری ترجیح داده ساعت کاری را دست نزند؛ اما چند روزی است که قبل از ظهر چیلرها را خاموش می‌کند! 🔘نتیجه هم جالب است؛ کارکنانی که باید فکر و تمرکزشان را صرف انجام کار کنند، بخش قابل توجهی از وقت خود را صرف باد زدن خودشان می‌کنند. انگار قرار است بهره‌وری با دمای محیط نسبت معکوس داشته باشد و هرچه هوا گرم‌تر شود، راندمان بالاتر برود! 🔘اگر قرار بر تحمل شرایط ویژه است، حداقل بهتر است تصمیم‌ها طوری گرفته شوند که کارمند بین انجام وظیفه و مقابله با گرما، مجبور به انتخاب نشود. @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
28 258
13
#پیام_پرسنل خواهشمندیم صدای کارکنان رسمی #سازمان_تاکسیرانی شهرداری تهران را نیز به گوش مسئولان برسانید. متأسفانه بخش قابل توجهی از مطالبات پرسنل این سازمان از سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است؛ از جمله: 🔹 مابه‌التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۴ 🔹 سبد معیشتی ماه رمضان 🔹 سبد عید 🔹 بیست و دو بهمن 🔹نیمه شعبان 🔹و سایر موارد رفاهی و معیشتی که همچنان بلاتکلیف مانده‌اند. در ابتدای سال و در شرایط خاص کشور، همچنین پس از اعمال قراردادهای جدید، محدودیت‌ها و تغییرات ایجادشده در نحوه محاسبه اضافه‌کاری و کارکرد پرسنل رسمی و خدمات اداری شهر، موجب کاهش دریافتی بسیاری از همکاران شده است؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از نیروها برای جبران این کاهش، اقدام به فعالیت با خودروی شخصی در اسنپ و تپسی هستند..با تشکر @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
27 925
14
#سوال_روز ❓چرا هنوز پاسخ روشنی برای کسر مبالغ حقوق اردیبهشت‌ماه برخی کارکنان شهرداری تهران وجود ندارد؟ جناب آقای باقری، معاون محترم سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ جناب آقای زاکانی، شهردار محترم تهران؛ 🔘در حالی که با پرداخت حقوق و اصلاح فیش‌ها، مبالغ کسرشده بسیاری از کارکنان بازگردانده شده است، تعدادی از همکاران همچنان از دریافت پولی که از حقوقشان کسر شده، محروم مانده‌اند؛ مبالغی که در برخی موارد به ۱۵ میلیون تومان می‌رسد و برای یک خانواده، رقم بسیار قابل توجهی است. Instagram.com/shahrdarchi ❓سؤال عمومی کارکنان شهرداری این است که بر چه اساسی بین نیروها تفاوت قائل شده‌اید؟ چرا عده‌ای مطالبات خود را دریافت کرده‌اند اما گروهی دیگر همچنان باید منتظر بمانند؟ آیا چون تعداد این افراد کمتر است، پیگیری مطالباتشان اهمیتی ندارد؟ @shahrdarchi 👈 🔻شهردار تهران و معاون منابع انسانی باید به صورت شفاف اعلام کنند: ❓علت عدم پرداخت این مطالبات چیست؟ ❓زمان دقیق تسویه باقیمانده کارکنان چه زمانی است؟ ❓چرا با وجود کسر از حقوق، بازگرداندن این مبالغ با تبعیض همراه شده است؟ @shahrvandchy 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
27 831
15
🖌احساس عدالت در شهروندان در حکمرانی شهری ضرورت تغییر رویکرد مدیریت شهری از توسعه صرفا کالبدی به توسعه انسانی و اجتماعی ریشه در تحلیل نظام مدیریت شهری با رویکرد شهر عدالت محور دارد. این مقاله برآن است به تبین نظام مدیریت شهری عدالت محور بپردازد . ▫️عدالت در حکمرانی صرفا به معنای توزیع امکانات و منابع نیست، بلکه بدان معناست که مردم، آن را در زندگی روزمره خود ادراک کنند. تهران ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش روانی و بازسازی سرمایه اجتماعی است، سال‌ها تمرکز مدیریت شهری بر توسعه فیزیکی و عمرانی بوده، اما اکنون جامعه شهری به مرحله‌ای رسیده که کیفیت ادراک مردم از عدالت، اهمیت بیشتری نسبت به حجم پروژه‌های عمرانی پیدا کرده است. امروز مردم تنها به تعداد پل‌ها، بزرگراه‌ها یا پروژه‌های ساختمانی نگاه نمی‌کنند، بلکه نحوه توزیع فرصت‌های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی را معیار قضاوت قرار می‌دهند. «فرسایش سرمایه اجتماعی»، «شکاف میان واقعیت و برداشت عمومی»، «تصلب ساختاری» و «بحران روایت» از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی مدیریت شهری است. مبانی وحیانی و پیوند با حکمت متعالیه ▪️با استناد به آیه شریفه «ان الله یأمر بالعدل و الاحسان» ضرورت قرآنیِ استقرار عدل و اینکه عدالت در حکمرانی، تنها یک توزیع مادی نیست، بلکه احسانی است که باید در جان و ادراک مردم بنشیند مستفاد می شود. همچنین پیوندی میان این نظریه و فلسفه ملاصدرا نیز وجود دارد. بر اساس حکمت متعالیه و اصل «حرکت جوهری» ملاصدرا، روح شهر باید همگام با کالبد آن به سمت کمال حرکت کند. عدالت ادراکی، انطباق واقعیت عینی با حقیقت ذهنی مردم است. در فلسفه صدرایی هم، اتحاد عاقل و معقول شکل می‌گیرد، در شهر نیز باید میان خادم و مخدوم پیوندی شهودی و ادراکی برقرار شود لذا، نظریه عدالت ادراکی تلاش می‌کند میان خدمت‌رسانی عینی و احساس رضایت عمومی پیوند برقرار کند. ضرورت‌های تهران در آیینه ادبیات و تجربه تاریخی ▫️اولویت‌های تهران امروز از بزرگراه‌سازی به سمت آرامش روانی کوچ کرده است. سعدی علیه‌الرحمه می‌فرماید «بنی‌آدم اعضای یکدیگرند»، و این یعنی اگر در گوشه‌ای از شهر احساس بی‌عدالتی باشد، کل پیکره حکمرانی شهری دردمند خواهد بود. ما در دوران پسا جنگ تحمیلی، سال‌ها بر بازسازی کالبدی تمرکز کردیم، اما اکنون در لایه علمی و تجربی به این بلوغ رسیده‌ایم که باید به قول مولانا «صورت» را رها کرده و به «معنی» بپردازیم. حافظ نیز ما را به مدارا و رندی در مدیریت فرا می‌خواند و خیام بر غنیمت شمردن فرصت خدمت در گذر زمان تاکید دارد. این نگاه شهودی، زیربنای نظریه عدالت ادراکی است. چالش‌ شکاف میان واقعیت و برداشت ▪️بزرگترین تهدید پیش رو «فرسایش سرمایه اجتماعی» است. زمانی که شهروند میان خدمات شهری و کیفیت زندگی در محله خود پیوند معناداری نبیند، دچار احساس تبعیض می‌شود. نامتوازنی در توزیع فرصت‌های فرهنگی و بحران روایت، اصلی‌ترین چالش‌های ما در مسیر تحقق عدالت ادراکی هستند. ما باید بدانیم که در افق ۱۴۱۵، قضاوت مردم نه بر اساس حجم بتن‌ریزی‌ها، بلکه بر اساس میزان برابری در توزیع فرصت‌هاست. ارکان نظریه عدالت ادراکی (نقشه راه ۱۰ ساله تهران) ۱. عبور از مدیریت دستوری و حرکت به سمت حکمرانی تعاملی: در دهه آینده، هیچ پروژه‌ای نباید بدون پیوست «عدالت ادراکی» آغاز شود. مدیران شهری باید از پشت‌میزنشینی به سمت مدیریت میدانی و پاسخگویی مستقیم در محلات کوچ کنند تا مردم حضور عدالت را حس کنند. ۲. هوشمندسازی عدالت‌محور: استفاده از سکوهای دیجیتال برای شفاف‌سازی فرآیندهای مالی، تا شهروندان اطمینان یابند که فرصت‌ها بر اساس شایستگی توزیع می‌شوند نه رابطه. ۳. تقویت دیپلماسی اجتماعی و گردشگری شهری: تهران باید قطب گردشگری اجتماعی منطقه باشد. احیای بافت‌های تاریخی و توسعه فضاهای تفریحی ارزان‌قیمت، حس تعلق و هویت شهری را جایگزین حس طردشدگی می‌کند. ۴. محوریت خانواده و میراث معنوی: محور قرار دادن خانواده و ارزش‌های دینی و ملی در تمام برنامه‌ها، ضامن ثبات اجتماعی در دهه آتی خواهد بود. اگر خانواده، ارزش‌های دینی و هویت ملی در برنامه‌ریزی‌های شهری مورد توجه قرار گیرند، ثبات اجتماعی و آرامش عمومی نیز تقویت خواهد شد. تهران پیش رو، صحنه نبرد میان ناامیدی و خدمت صادقانه است. اگر عدالت ادراکی از طریق مدیریت ارتباطات هوشمند و حضور مستمر در میان مردم نهادینه شود، تهران خانه‌ای امن، عادلانه و سرشار از معنا برای تمام ساکنانش خواهد بود. این راهبرد، تجلی علمی و ادبیِ آرمان‌های انقلاب در سپهر مدیریت شهری است. با تحول در دیپلماسی اجتماعی، مدیریت میدانی و بازسازی سرمایه اجتماعی، آینده تهران صحنه رقابت میان ناامیدی و خدمت صادقانه خواهد بود. ✍️سید احمد علوی @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
26 806
16
‼️هشدار به کارکنان شهرداری تهران 🔴مراقب کانال‌های جعلی به نام شهردارچی باشید اخیرا در پیام رسان بله کانال‌های مشابه و جعلی ب
‼️هشدار به کارکنان شهرداری تهران 🔴مراقب کانال‌های جعلی به نام شهردارچی باشید اخیرا در پیام رسان بله کانال‌های مشابه و جعلی با نام شهردارچی ایجاد شده که سعی دارد با جمع آوری اطلاعات کارمندان و کارکنان شهرداری تهران از این افراد و اطلاعات آنها سواستفاده نماید به اطلاع مخاطبان می رساند تنها راه های ارتباطی #شهردارچی کانال های ذیل در تلگرام، بله و اینستاگرام است. 🔴مخاطبان در نظر داشته باشند که کانالی با نام "شهرداری چی" در پیام رسان "بله" ارتباطی با ما و کارکنان شهرداری نداشته و احتمالا برای استفاده و انتشار اطلاعات محرمانه کارکنان شهرداری استفاده شود. هدف ما انتشار پیام ها و مشکلات کارکنان شهرداری تهران و حفظ امنیت شماست 🗣️تنها راه های ارتباطی با #شهردارچی کانال بله👇 ble.ir/join/AnSKXseSXm کانال تلگرام 👇 T.me/shahrdarchi اینستاگرام👇 Instagram.com/shahrdarchi
28 791
17
‼️دوغ و دوشاب یکی شد؛ نسخه‌های آب‌دوغ‌خیاری برای منابع انسانی شهرداری تهران 🔘شهرداری تهران سال‌ها از «عدالت در پرداخت» و «نظام ارزیابی عملکرد» سخن گفت؛ وعده‌هایی که قرار بود انگیزه را افزایش دهد، نیروهای مؤثر را حفظ کند و تفاوت میان تلاش بیشتر و عملکرد ضعیف‌تر را در نظام پرداخت نمایان سازد. 🔘اما امروز به نظر می‌رسد نتیجه برخی تصمیمات، دقیقاً در نقطه مقابل این اهداف قرار گرفته است. 🔘شنیده‌ها و گلایه‌های گسترده کارکنان نشان می‌دهد که در برخی بخش‌ها، تفاوت معنادار میان نیروهای پرتلاش و کارکنان کم‌اثر به حداقل رسیده و عملاً همه چیز در حال همسطح شدن است؛ گویی دیگر نه سابقه خدمت، نه مسئولیت‌های سنگین‌تر، نه پست‌های مدیریتی و نه حتی عملکرد متفاوت، تأثیر محسوسی در دریافتی‌ها ندارد. ❓مگر می‌شود؟ مگر داریم؟ 🔘اگر قرار باشد فردی که مسئولیت بیشتری پذیرفته، ساعات بیشتری کار کرده و بار اصلی سازمان را به دوش می‌کشد، تفاوت چندانی با فردی که کمترین میزان اثربخشی را دارد نداشته باشد، اساساً فلسفه نظام جبران خدمات زیر سؤال می‌رود. 🔘بدتر آنکه برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که برای جلوگیری از افزایش دریافتی نیروهای مؤثر، به جای اصلاح ساختار پرداخت، ساده‌ترین راه انتخاب شده؛ کاهش اضافه‌کار همان نیروهایی که بیشترین بار کاری را بر دوش دارند. نسخه‌ای عجیب که در آن به جای تشویق بهره‌وری، عملاً انگیزه‌ها هدف قرار گرفته است. 🔘این همان نقطه‌ای است که «عدالت» با «برابرسازی غیرکارشناسی» اشتباه گرفته می‌شود. 🔘عدالت یعنی تفاوت میان عملکردها دیده شود؛ نه اینکه دوغ و دوشاب یکی شود. 🔘سازمانی که میان نیروی خلاق، متخصص و پرتلاش با نیروی کم‌اثر تفاوتی قائل نباشد، دیر یا زود با بحران انگیزه، کاهش بهره‌وری و مهاجرت سرمایه انسانی مواجه خواهد شد. ❓سؤال اصلی اینجاست؛ نسخه‌های آب‌دوغ‌خیاری منابع انسانی شهرداری تهران را کدام معاونان و تصمیم‌سازان می‌پیچند؟ 🔘زیرا اگر قرار باشد «کار کردن» و «کار نکردن» تفاوتی در نتیجه نهایی نداشته باشد، بدترین پیام ممکن به بدنه سازمان مخابره شده است؛ پیامی که می‌گوید تلاش بیشتر، پاداش بیشتری ندارد. 🔘و این، آغاز فرسایش سرمایه انسانی در بزرگ‌ترین نهاد مدیریت شهری کشور است. @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
28 827
18
#پیام_پرسنل موضوع: درخواست پاسخ به عدم واریز حق بیمه تأمین اجتماعی کارکنان شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با سلام و احترام بدین‌وسیله مراتب اعتراض و نگرانی کارکنان نسبت به عدم واریز حق بیمه تأمین اجتماعی اعلام می‌گردد. علی‌رغم کسر منظم حق بیمه از حقوق کارکنان، طی سه ماه گذشته حق بیمه مربوطه به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز نشده و این موضوع مشکلات جدی برای کارکنان و خانواده‌های آنان ایجاد کرده است. در حال حاضر به دلیل عدم فعال بودن بیمه پایه تأمین اجتماعی، کارکنان در مراجعه به مراکز درمانی و استفاده از خدمات درمانی با مشکل مواجه شده‌اند. همچنین از آنجا که بهره‌مندی از بیمه تکمیلی منوط به برخورداری از بیمه پایه فعال است، عملاً امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی نیز از کارکنان سلب شده و آنان ناچار به پرداخت کامل هزینه‌های درمان، دارو، آزمایش‌ها و سایر خدمات پزشکی به صورت آزاد هستند. این در حالی است که حق بیمه کارکنان در این مدت به طور مستمر از حقوق ایشان کسر شده و انتظار می‌رود وجوه کسرشده در موعد مقرر به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت گردد تا حقوق قانونی کارکنان تضییع نشود. با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی دشوار حاکم بر کشور، افزایش روزافزون هزینه‌های درمانی و فشارهای مالی وارد بر کارکنان و خانواده‌های آنان، تداوم این وضعیت موجب تحمیل هزینه‌های سنگین و مشکلات مضاعف شده است. لذا خواهشمند است دستور فرمایید در اسرع وقت نسبت به پرداخت حق بیمه‌های معوق، برقراری پوشش بیمه‌ای کارکنان و رفع مشکلات ایجادشده اقدام عاجل به عمل آمده و نتیجه اقدامات انجام‌شده به اطلاع کارکنان رسانده شود. @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
26 382
19
انتخابات شوراها به پایان جنگ گره خورد؛ برگزاری حداکثر دو ماه پس از آتش‌بس ⭕️عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعویق زمان برگزاری انتخابات شوراها تاکید کرد که این انتخابات بلافاصله پس از پایان جنگ و حداکثر دو ماه بعد از برقراری آتش‌بس برگزار خواهد شد و هیچ تصمیمی برای تمدید دوره شوراها اتخاذ نشده است. 🔻ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با شهرداچی درخصوص احتمال تعویق مجدد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: آنچه باعث تعویق انتخابات شد، شرایط ناشی از جنگ و ملاحظات امنیتی و انسجام اجتماعی بود. بر همین اساس، برگزاری انتخابات در آن مقطع به صلاح کشور تشخیص داده نشد. 🔻وی افزود: مصوبه شورای عالی امنیت ملی در این زمینه صریح است؛ به محض پایان جنگ و برقراری آتش‌بس، حداکثر دو ماه بعد انتخابات برگزار می‌شود. هرگونه اظهارنظر درباره تمدید مجدد یا تعویق بیشتر، مبنای درستی ندارد. Instagram.com/shahrdarchi 🔻بیاتی با بیان اینکه سازوکار اجرایی انتخابات پیش از این فراهم شده بودگفت: دولت برای برگزاری انتخابات با مشکلاتی مواجه شد و در همین راستا درخواست بررسی موضوع را مطرح کرد. از آنجا که مجلس در آن مقطع جلسه نداشت، موضوع در شورای عالی امنیت ملی بررسی و تصویب شد و تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط موظف به تبعیت از این مصوبه هستند. عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پاسخ به پرسشی درخصوص موانع یا شروط باقی‌مانده برای برگزاری انتخابات در تابستان تصریح کرد: تصمیم‌گیری انجام شده و پس از مصوبه شورای عالی امنیت ملی، همه نهادها ملزم به اجرای آن هستند. شرط اصلی، پایان یافتن جنگ است و پس از آن انتخابات در بازه زمانی تعیین‌شده برگزار خواهد شد. 🔻وی همچنین درخصوص برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر واگذاری اختیارات شوراها به استانداری‌ها گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و اساساا بحثی درباره انحلال شوراها مطرح نیست. شوراها به فعالیت خود ادامه می‌دهند و این اخبار در حد شایعه است. @shahrvandchy 🔻بیاتی در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان درخصوص احتمال تمدید دوره ششم شوراها تا سال ۱۴۰۷ نیز تاکید کرد: هیچ تصمیمی برای تمدید دوره شوراها گرفته نشده است. اگر جنگ همین فردا پایان یابد، دو ماه بعد انتخابات برگزار خواهد شد. در غیر این صورت، شوراها تا زمان فراهم شدن شرایط، به کار خود ادامه می‌دهند. 🔻وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات شوراها منوط به شرایط کشور و پایان وضعیت جنگی است و پس از آن، طبق مصوبه، فرآیند انتخابات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
28 921
20
#جوابیه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص فرآیند آزمون‌های استخدامی 🔻پیرو انتشار برخی مطالب و ابهامات در فضای مجازی پیرامون نحوه برگزاری آزمون‌های ورزشی داوطلبان استخدامی این سازمان، به اطلاع داوطلبان گرامی و افکار عمومی می‌رساند: Instagram.com/shahrdarchi ۱. فرآیند نظارت و اجرا: تمامی مراحل آزمون‌های ورزشی این دوره، دقیقاً مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی و تحت نظارت مستقیم مسئولین مربوطه و تیم‌های تخصصیِ مجری برگزاری آزمون صورت گرفته است. سازمان آتش‌نشانی تهران بر رعایت کامل عدالت و شفافیت در تمامی مراحل این آزمون‌ها تأکید داشته و فرآیندها به صورت مستمر توسط تیم‌های ناظر ارزیابی شده است. ۲. شفافیت در ثبت امتیازات: در راستای صیانت از حقوق داوطلبان، تمامی برگه‌های ثبت نتایج تست‌های ورزشی دارای لوگوی امنیتی بوده و امتیازات هر آیتم با رنگ مشخص در حضور خود داوطلب درج می‌شود. همچنین برای جلوگیری از هرگونه تغییر یا مخدوش شدن احتمالی، بلافاصله پس از ثبت امتیازات و تأیید داوطلب، با حضور دستگاه های نظارتی در برگه تست با نوار چسب مخصوص پلمب می‌گردد. ۳. نحوه حضور داوطلبان: مطابق با ضوابط استخدامی، دعوت از داوطلبان برای شرکت در آزمون‌های عملی (ورزشی) صرفاً بر اساس نتایج آزمون علمی برگزار شده توسط «سازمان سنجش آموزش کشور» و به میزان چند برابر ظرفیت مورد نیاز انجام پذیرفته است. تمامی افراد دعوت‌شده، حائز شرایط قانونی برای حضور در این مرحله از آزمون بوده‌اند. ۴. وضعیت اعلام نتایج: در حال حاضر، فرآیند ارزیابی‌های تخصصی ورزشی در حال انجام است و لیست نهایی نتایج این مرحله، هنوز توسط تیم‌های مجری و مسئولین برگزاری آزمون‌های عملی به سازمان آتش‌نشانی تحویل داده نشده است. بدیهی است به محض تکمیل فرآیندها، جمع‌بندی نتایج و وصول گزارش نهایی توسط مجریان، اطلاع‌رسانی رسمی از طریق درگاه‌های ارتباطی سازمان انجام خواهد شد. @shahrdarchi 👈 ble.ir/join/AnSKXseSXm 👈
28 557