fa
Feedback
Emma 🌞

Emma 🌞

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Emma 🌞

کانال Emma 🌞 (@itheweird) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 16 350 مشترک است و جایگاه 4 473 را در دسته موسیقی و رتبه 20 114 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 16 350 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -41 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -1 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.78% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 1 928 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
https://t.me/emmzymusic Instagram - Twitter : iweirddo Suggestion bot >> @iweirddobot YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCPp1XJI4aKYyFDYW-pGondw Emms2001emma@gmail.com Emma172217@gmail.com

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته موسیقی تبدیل کرده‌اند.

16 350
مشترکین
-124 ساعت
-217 روز
-4130 روز
آرشیو پست ها
Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350
My valentine - Paul McCartney @itheweird

Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350
Impressions with emms *_* hope you like it @iweirddo

Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350
Stand by me - @itheweird

Emma 🌞
16 350
Herbie Hancock – A Song For You (Christina Aguilera).mp38.19 MB

Emma 🌞
16 350
Mary_Hopkin_Those_Were_The_Days_1968.hd.mp34.91 MB

Emma 🌞
16 350
Naro bemaan - pallet band @itheweird

Emma 🌞
16 350
شال- كاوه آفاق @itheweird

Emma 🌞
16 350

Emma 🌞
16 350
فکر می‌کنم اصولاً آدم باید کتاب‌هایی بخواند که گاز اش می‌گیرند و نیش اش می‌زنند. اگر کتابی که می‌خوانیم مثل یک مُشت نخورد به جمجمه‌مان و بیدارمان نکند، پس چرا می‌خوانیم‌اش؟ که به قول تو حالمان خوش بشود؟ بدون کتاب هم که می‌شود خوش‌حال بود! (#فرانتس_کافکا / نامه به اسکار پولاک)

Emma 🌞 - آمار و تحلیل کانال تلگرام @itheweird