☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
رفتن به کانال در Telegram
«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـنهایِ طولانـی| متنها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0
نمایش بیشتر4 842
مشترکین
+3824 ساعت
+487 روز
+6930 روز
آرشیو پست ها
-
رسانهها گزارش دادن نصفِ این سر و صداها و انفجارها بخاطر بمبگذاری نفوذیهایِ بیشرفه؛ نه حملهٔ هوایی اسرائیل! به وضوح مشخصه که بخاطر قدرت پدافندیِ ایران، حالا نوبت رسیده به حراملقمههای خائن داخلیِ اسرائیل، منافقین و سلطنتطلب و بهائی که نقشِ بازوی حرامیهای صهیونیست رو ایفا کنن و با آتیش زدنِ لاستیک و حملِ تجهیزات نظامی و بمبهای دستساز و بمبگذاری و … ناامنیداخلی ایجاد کنن.
تو استان البرز یه خونهٔ تیمیِ موساد شناسایی شده با تجهیزاتِ منفجره! اینا همون پیروانِ مکتبِ شاااااهزااااادهان، پیروانِ همونهایی که برای اعدام منافقین در دههٔ ۶۰ تشکیک ایجاد میکردن و توی این سالها از هیچچیزی برای ایجاد اغتشاش و آشوب تو کشور دریغ نمیکردن.لطفاً هر تحرک و ماشین و نشانهٔ مشکوک رو به ۱۱۰- ۱۱۳- ۱۱۴ گزارش بدید! هرکی رو میبینید که داره فیلم و عکس از مناطق مختلف میگیره، توقفِ مشکوک تو جاهای مختلف، لاستیک آتیش میزنه، رفت و آمدهای مشکوک، کامیون و وانت و …
ما دیروز به یه موردِ خیلی واضح برخوردیم که یه هایلوکس داشت آروم پشتِ یه کامیونت حرکت میکرد؛ جفتشون باهم بودن. گزارش دادیم؛ یه موردم داشت از یه جایی عکس میگرفت. جالب اینه که اگه تو موقعیتِ معمولی بود اصلا بهش شک نمیکردیم! اما الان دقیقاً مواردی که ممکنه برامون مهم نبوده باشه؛ مهمه. نفوذیها و بیشرفهای مزدورِ صهیونیست بعدِ اینکه سالها رویِ تشویشِ اذهان کار کردن؛ حالا دارن از لونه میان بیرون. گزارشات مردمی رو جدی بگیریم.
Repost from علیرضا زادبر
نِق
غُر
و نقد کردن را بگذارید بعد از پایان جنگ و پیروزی، کاری که قبل از جنگ هم میکردید: نق، غر و نقد.
الان زمان دفاع از ایران است.
.
لطفاً و حتماً این پست کانالِ استاد شجاعی رو مطالعه کنید، منتشر کنید و بهش عمل کنید.
وظیفهٔ ما امتثال دستورِ صاحبِ غدیر است که فرمود «رُدُّوا الْحَجَرَ مِنْ حَیْثُ جَاءَ». با اعتماد به خدا و اتحاد و مقاومت، سنگ را از هرجا که آمد برگردانید.
علامه جوادیآملی.اینجا؛ سرزمینهایِ اشغالی.
این واقعا عالیه!
پدافندِ اسرائیل قشنگ داره خودشو میزنه به اون راه از کنارِ موشکهای ما رد میشه، «من دیگه حالِ ادامهدادن ندارم»گویان حس میکنه با مِتُدِ کممحلی کردن میتونه موشکهای ایرانی رو جذبِ خودش کنه!
Repost from شهاب پارسا
سامانههای پدافندی اسرائیل خودشم داره حمله میکنه به مردم که فقط زودتر تموم شه.
-
این مطلبِ بهار رو خوندم یادِ یه صحبتی افتادم. ببینید. استاد رحیمپور ازغدی میگفت وقتی یزید دید قافیه رو باخته؛ اومد برای امامحسین مجلس برگزار کرد و اعلام کرد که بیاین قرآن بخونید اما نگید حسین(ع) رو کی کُشته و چرا کُشته؟ بحثِ سیاسی ممنوع! چرا؟ چون مردم نباید میفهمیدن علتِ قیام امام چی بوده؟ نباید میفهمیدن که طرفِ ظالمِ ماجرا کیه و طرفِ حقِ ماجرا چرا شهید شد و به چه گناهی شهید شد؟ طبیعتاً در انبوهی از نفهمیدنها و غبارآلودکردنِ فضا مرزِ حق و باطل گم میشه و اون باطلستیزی به حاشیه میره و وقتی غبارها فرو نشست؛ گیج و گنگ و مُبهمی! برای همینه که ندایِ صرفِ «نه به جنگ» نمیتونه عمقِ مطلب رو نشون بده. بله نه به جنگ! اما بدونِ اسم بردن از عاملِ جنگ؟ بدونِ گفتن سوابقِ جنایتکارانهٔ متجاوز؟ بدونِ ارائهٔ مواضعِ «دفاعی»ِ ما که در حقیقت قربانیِ ترور و تنش و … بودیم، نه اغازگرِ اون؟ نه به جنگِ خالی یعنی بیاید قرآن بخونید اما نگید کی حسین(ع) رو شهید کرده و چرا شهید کرده…
نه به جنگِ خالی یعنی وقتی غبارها تموم شد؛ حسینِ دیگری شهید بشه و این «نه به جنگ»هایِ صرف ادامهدار باشه. چون نمیدونی طرفِ باطل و جانی و تروریستِ ماجرا کیه و قبلاً چه کرده و در آینده قراره چه بکنه! نمیدونی این عاملِ جنگ، دهههاست در سکوتِ جهان؛ مشغولِ نسلکشیه و در سودایِ نقشهای بنامِ اسرائیلِ بزرگ، هر خطِ قرمزی رو رد میکنه تا مرزهایِ ماهیت نامشروعِ خودش رو به هرجایی که میخواد گسترش بده. نه به تنهایی! بلکه امریکا و غرب بعنوانِ اغازگرِ تمام جنگهایِ منطقه از عراق و افغانستان و سوریه تا لیبی و لبنان و … ازش حمایت میکنن. مرزِ حق و باطل شوخیبرداره مگه؟ نه. باطل رو بشناسیم و به قولِ استادشجاعی در دشمنشناسی لنگ نزنیم؛ که عدمِ دشمنشناسی ترمزگیرِ پیروزی و کماله!
نه به جنگهای خالیتون رو تبدیل بکنید به دشمنشناسی! که اگه نکنید باز فردا با وعدههایِ خوشرنگ و لعابِ عاملینِ جنگ دلتون میلرزه و فریب میخورید و بیتوجه به کارنامهٔ پرجنایتش فکر میکنید فریادِ صلحش واقعیه. یادتون میره با چه شیاطینی طرفاید! اسرائیل فرزندِ نامشروع و جانیِ امریکاست؛ عاملِ اصلی تنش، جنگ، ترور، تحریم، ناامنی و وحشیگری. پس مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل.
واقعیتش اینه که چشمم به بالایِ صفحهٔ فیلم بود دنبالِ موشک میگشـتم که یهـو دیدم عه! جان؟ چیشد؟ کِی رسید زمین؟ کِی برقا رفت؟
نامِ اثر:
«از روشنی تا خاموشی در ۷ ثانیه.»
ستونهایی از آتش در آسمان، که همگان آنها را خواهند دید… بنازم به این سرعتِ شکافتن!
Repost from اخبار سوریه
حمله به انبارهای نفت، توسط عوامل نفوذی و خرابکار صورت گرفته و هیچ ارتباطی با حمله هوایی رژیم صهیونی ندارد. اینها روی زمین ریز پرنده و پهپاد میزنند و بعد برای اینکه برای خودشان موفقیت بسازند میگویند کار جنگندهها بوده است.. لطفا هر کسی نوشت حمله هوایی، اصلاح کند.
@SyrianKhabar
ترکیبِ صدای موشکهای شلیکشدهٔ ایران با صدایِ همزمان اللهاکبر مردم حقیقتاً روحنوازه. به قول اون کارشناس آمریکاییه؛ شما حریفِ حوثیها [یمنیها] نشدید، بعد میخواید حریفِ ایران بشید آخه پلشتها؟ به امیدِ در هم تنیدهشدنِ ابتدا و انتهایِ طومار سگیونیست!
اللهاکبر. سورهٔ فتح بخونید.
امروز که ادمهایی رو دیدم که جلویِ عکسِ سردار حاجیزادهها و باقریها و سلامیها میایستادن و گریه میکردن و پرچمِ ایران به اغوش میگرفتن و با مشتِ گرهکرده حیدر حیدر میگفتن، خواستم در توصیفِ غدیرِ امروز و تفاوتش با صهیونیستها که دیشب خبر رسید ۸ میلیون رأس شهرکنشین به پناهـگاه فراری شدن چیزی بنویسم؛ هرچی به ذهنم رسید کم بود و اجحاف در حقِ این تصاویر! فقط همین:
ما کیستیم؟ تیر و کمانهایِ سربلند!
شمشــیرهایِ فاتحِ از خیبــر آمده..
باری! شهیــد میشود و ناامیـد نه!
هرکس میانِ معرکه، با حیـدر آمده..
Repost from علیرضا زادبر
دو فرقه بهاییت و منافقین به شدت فعالند و پیوست روی زمین رژیم هستند. هر بی وطنی که فارسی حرف زد ولی در خدمت رژیم متجاوز بود ایرانی نیست.
-
عزیزان خیلی جدی بگیرید! این شمارهها اگه مشغول بودن ۱۱۰ هم پیگیری میکنه.
-
یادِ «زنزندگیآزادی» از زبانِ نتانیاهو افتادم که به فارسـی برای مخاطـب ایرانـی میگفت! و یادگاریِ سربازخبرنگار اینترنشنال روی خرابههای غزه!
اینجا ایرانه.
پشتِ ایران باشـید و پشتِ ایران نزنید! ایرانـی بمونید و ایرانی باشید. ایرانی نه پشتِ مظلوم خالی میکنه؛ نه پشت وطن!
اخه حروملقمگی رو ببین!
رژیمِ حرامیِ اسرائیل اراذلِ فارسیزبانش رو ردیف کرده که اراذلِ داخلی اسرائیل تو ایران رو دعوت به آشوب کنن، امنیت داخلی رو بهم بریزن تا اسرائیل هم به تهاجم نظامیش برسه! چون میدونن از پسِ موشکهایِ ایران برنمیان. این صهیونیست داره به زبانِ فارسی با مخاطبِ ایرانی حرف میزنه و میگه حالا نوبت شماست که کمکِ ما کنید تا بتونیم به خاورمیانهٔ بهتری برسیم!
آره! تخصصِ شماها و اربابِ امریکاییتون اصلا ساختنِ دنیای بهتر و پر از صلح و ارامشه، تصاویرِ چندتا از قربانیهایِ صلحتون توی ویدیو هست، از نوزاد ۲ ماهه تا ورزشکارِ اسبسوار و شاعر و خبرنگار! شهدایی که هموطنِ مان. ایرانیان!
شما قاتلِ انسانیتاید، یه مشت وحشیِ تروریست که نخبهکُشی میکنید، دانشمندکشی میکنید، سردارکُشی میکنید، بچهکشی میکنید، آدمکشی میکنید و لعنت بر حامیان و مالهکشانِ شما!
برای همینه که حساس بودن رویِ امنیتِ کشور، وظیفهٔ تکتکِ ماست، تکتکِ ما. همنوا شدن با این بیشرفها چه در تضعیفِ وطن، چه در طعنه و چه در حمایت از جنایت اینا حتی یه لحظه؛ زوالِ انسانیت و عقل و شرافته. طرفِ ایران باشید، طرفِ «انسان» باشید!
-
حتماً ببینید!
از دیدنِ ویرانی حاصل از حملات ایران کَف کرده و میگه تاحالا همچین چیزی ندیده بودم! انگار تو غزه ایستادم!
اولاً که تازه اولشه. بیش باد.
دوماً بر هرچه صهیونیست و صهیونیستپرست و مالهکشِ صهیونیست لعنت؛ مگه غزه از ابتدا ویران بود؟ ویرانیها و نسلکُشیها در غزه حاصلِ سالها کثافت و جنایت و توحشِّ امریکا و ولدِ نامشروعی بنام اسرائیله! وقتی غزه رو میزدید؛ به رقص و مَستی مشغول میشدید اما حالا که فقط یه چشمه از عملیاتِ ایران رو میبینید از قیاس خودتون با ویرانیِ غزه تعجب میکنید؟!
موجوداتِ صهیونیست در تمامی سطوح وحشی، نژادپرست، آدمکُش، کودککُش، قاتل و تروریستاند! هیچ اقدامی از سمتِ اسرائیل علیهِ ایران، غزه و هرجای دیگهای بدون کمک و حمایتِ مستقیم امریکا انجام نمیشه، هیچ اقدامی.
بر مالهکشِ صهیونیست هزاربار لعنت!
ایران اعلام کرده این تازهِ آغاز کار است، در حملهٔ بعدی ۲۰ برابر کوبندهتر خواهیم زد. این خبر امروز مثل بمب بینِ انهایی که باید بدانند؛ پیچید. سفیر امریکا گفته دیشب ۵ بار به پناهگاه فرار کردم! عملیاتی که از دیشب علیه اسرائیل آغاز شده و تازه اولِ ماجراست، رمزش این بود «یا علیابنابیطالب(ع)». فضاهای غیرفارسی را که ببینی همه میپرسند علیابنابیطالب کیست که نامش رمز عملیات ایرانیهاست؟ چطور نامیست که به ایرانیها این قدرت داده که به این سرعت جانشین فرماندهانشان را تعیین کنند و این چنین حملاتی علیه اسرائیل اغاز کنند؟ اسرائیل در طی تاریخِ وجود جعلـیاش این ویرانی به خود ندیده و دستور فوری سانسورِ خسارات و تلفاتش را صادر کرده! علیابنابیطالب کیست که نامش رمزِ عملیات ایرانیهاست؟
ما شیعهٔ مرتضــی شدیم و
این سیــره چنین پیـام دارد:
ما را چهغم از هزاردشمن؟
ایرانِ علــی(ع) امـام دارد..
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
