fa
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

رفتن به کانال در Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

نمایش بیشتر
4 842
مشترکین
+3824 ساعت
+487 روز
+6930 روز
آرشیو پست ها
وای وای وای موساد! موشک‌هایِ ایران امروز به ساختمون موساد هم خورده و این اسرائیلیه می‌گه حتی موساد رو هم زدن؛ که همین باعث شد کانال‌های اسرائیلی این ویدیو رو حذف کنن! حیف که فعلاً لذتِ تماشای همهٔ زوایای زجر کشیدن این وحوشِ بی‌شرف رو بخاطر سانسورِ شدیدِ اسرائیل و بازداشتِ هرکسی که دوربین داره؛ نداریم! برای همینه که شهید مطهری دربارهٔ یهود می‌گه «همین‌قدر به شما بگویم امان از دستِ یهود كه بر سر دنیا از دست اینها چه آمد، یکی از كارهایی كه قرآن به اینها نسبت می‌دهد كه هنوز هم ادامه دارد مسألهٔ تحریف و قلبِ حقایق است. اینها از قدیم‌الایام كارشان این بوده!» یعنی همین! از قدیم‌ کارشـون سانسور و تحریفِ واقعیت بوده! ولی بالاخره خداوند کارش رو تموم می‌کنه…

میدونید که من بر اساس شواهد کارمیکنم و تا چیزی ثابت نشه بهم معمولا نمیگم این برام‌قطعیه که در رگبار صبح امروز چند نقطه مهم هدف قرارگرفته و‌کاملا سانسور شده

Repost from آوائیسم.☫
به‌نام شاهِ غدیر آن‌چنان بزن به یهود؛ که عاشقانِ علی(علیه‌السلام) در جهان زیاد شود.
یاحیـدر مدد💚

فقط نفری یک آیه برای سلامتی رهبر معظم انقلاب💚 میخوایم ختم قرآن بگیریم. با همین یک آیه یک آیه‌ها. روی لینک زیر کلیک کن و یک یا چندتا آیه بخون 👇 https://khatmnoor.ir/khatm/2593

ای یزید! به خداوند سوگند، هرگز یادِ ما را محو نخواهی کرد و پیامِ ما را نخواهی کشت، تو پایانِ ما را نخواهی یافت و ننگِ این کار
ای یزید! به خداوند سوگند، هرگز یادِ ما را محو نخواهی کرد و پیامِ ما را نخواهی کشت، تو پایانِ ما را نخواهی یافت و ننگِ این کار از تو زدوده نخواهد شد… نَحنُ شیعَهُ عَلی‌اِبنِ‌اَبی‌طالِب..

گفت: از آثارِ رهبری ولایت‌فقیه بر کشـور، یکی بگو! گفتم: تجمیعِ اراده‌هایِ انسانـی، حول محورِ عنصرِ لایزالی بنامِ «ایمان.» که وحدت‌آفرین است، آرمان‌محـور است، غیرت‌آفرین است، دشمن‌شکن است.منافق را هم رسوا می‌کند! تاریخ اگر بخوانید و بدانید؛ معنی‌اش را می‌فهمید. يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ‌ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ.

نتانیاهو در رونمایی از سامانهٔ پدافندی آرو اسرائیل گفته بود: «دیگر موشک‌های بالستیک ایرانی تمام شد!» و این هم صحنهٔ خود‌زنیِ سامانه‌های پدافندی رژیم تروریستی؛ در اثر حملهٔ موشکی و سایبریِ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران؛ در موج هشتم وعدهٔ صادق۳.

مرضیه عسکری پزشک و عضو هیئت‌علمی، نیلوفر قلعه‌وند مربی پیلاتس، مجید تجن‌جاری مخترع و نخبهٔ علمی، امیرعلی امینی تکنواندوکارِ نونهال، پارسا منصور بازیکن پدل، مریم مینایی، مادر! رایان قاسمیان دوماهه و … بیمارستان و ساختمان بهزیستی و منطقهٔ مسکونی و زن و بچه اهداف غیرنظامیِ اسرائیل نبودن؟ بر پدر و پدربزرگت لعنت رضا پهلوی، بر خودت و حامیانِ خودت و اون‌هایی که این‌جوری براشون دُم تکون می‌دی لعنت! جایِ خودت و ارباب‌هات هم همون‌جاست که پدر و پدربزرگت رفتن؛ زباله‌دانِ تاریخ.

Repost from عشقه ‌🎒
مرگ بر اسرائیل مرگ بر پهلوی مرگ بر اسرائیل مرگ بر پهلوی مرگ بر اسرائیل مرگ بر پهلوی ‌

در بخشی از اطلاعیهٔ جدید سپاهِ عزیز دربارهٔ موجِ هشتم وعدهٔ صادق۳ اومده: در این عملیات، سامانه‌های فرماندهی و کنترل رژیمِ‌سفاک‌صهیونی، با بکارگیری روش‌های نوین و با بهره‌گیری از قابلیت‌های اطلاعاتی-تجهیزاتیِ تقویت‌شده توسطِ شهیـدان باقـری، سلامی، حاجـی‌زاده و سایر شهدای هوافضای سپاه، سامانه‌های دفاعی چند‌لایه دشمن دچارِ اختلال شد، طوری‌که سامانه‌های پدافندی این رژیم، همدیگر را هدف قرار دادند. … حامــیانِ این رژیم‌ جنایتــکار هم بدانند، همچنان عملیاتهای‌موثر، هدفمند و کوبنده‌تر علیهِ اهداف حیاتـیِ این رژیم جعلـی تا نابودیِ کامل آن ادامه خواهد یافت. و مَا‌النصرُ‌اِلا‌مِن عِنداللهِ العزیزِ‌الحَکیم. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ اطلاعیهٔ جدیدِ سپاه خودش یه محشرِ کبرایِ دیگه بود.

سردار…

سال‌ها صدایِ درد و نالهٔ بشریت از جنایتِ شما بلند شد و جهانی نشنید؛ حالا نوبت شماست ناله کنید و درد بکشید… این‌جا! جهنمِ سرزمین‌های اشغالی. هنرنماییِ موشک‌هایِ ایرانی.

موشک؟ نه ممنون ما صاعقه داریم! این‌جا تل‌آویو…

تازه می‌خواست صبح شه که باز شب شد! ماشاءالله!!!

دیشب ایران سیستمِ هوایی اسرائیل رو هک کرد، اسرائیلی‌ها گیج شدن که موشکی شلیک شده یا نه! دستور دادن همه برن پناهگاه، دیدن باز خبری نشده؛ گفتن هرکی می‌تونه بمونه اون‌جا ببینیم چی می‌شه؛ خودمونم نمی‌دونیم چی‌شده! شوکه شدن. ایران الان با حملهٔ گستردهٔ موشکیِ اول‌صبحی‌ش -۴:۳۰ صبح- ماها رو هم شوکه کرد! ماشاءالله لاحول‌ولاقوه‌الابالله. الله اکبر.

خیلی چیزا هست که اگه الانم نخوای بفهمی؛ تاوانِ نفهمیدنِ تو خیلی سنگین می‌شه. تاوانِ نفهمیدن‌ت می‌شه عکسِ زن و بچه‌های شهید ای
خیلی چیزا هست که اگه الانم نخوای بفهمی؛ تاوانِ نفهمیدنِ تو خیلی سنگین می‌شه. تاوانِ نفهمیدن‌ت می‌شه عکسِ زن و بچه‌های شهید ایرانی! یکی‌ش همینه که با استوری حمایتی زنِ یکی مثل رضاپهلوی -که‌ پدر و پدربزرگش تو هر جنگ و بزنگاهی فلنگ رو می‌بستن- از حملهٔ اسرائیل و هشتگِ «اسرائیل‌ بزن» باز طرفداریِ این مزدورهای بی‌شرف رو می‌کنی! چیو بزنه اسرائیل؟ زن و بچه‌های غیرنظامیِ هم‌وطن‌ت رو؟ دانشمندهای مملکتت رو که در شرایطِ تحریم سطحِ علمی کشور رو به بالاترین حد رسوندن؟ فرماندهان کشورت رو که از دفاعِ مقدس تا امروز جان‌فدایِ این خاک بودن؟ خونه‌هایِ مسکونی بزنه که یاسمن پهلوی براش استوری بذاره و توام عینِ طوطی تکرار کنی که «نه بابا! اسرائیل که غیرنظامی نمی‌زنه! اومده مارو نجات بده!» کجا سِیر می‌کنی؟! یه‌روزی می‌گفتیم چشم‌هاتو وا کن، این رَه که می‌روی به هیچستان است! اما گفتی برایِ اسرائیل و امریکا بین جمهوری اسلامی و ایران فرق هست… اون‌روز نفهمیدی! خیلی چیزا هست که اگه الانم نخوای بفهمی؛ باید با لگدِ دشمن بفهمی! یکی‌ش اینه. هر فارسی‌زبانی «ایرانی» نیست! ایرانی اهلِ غیرته، اهلِ دفاعه، شرف داره، گربه‌صفت نیست!

خیلی چیزا هست که اگه الانم نخوای بفهمی؛ تاوانِ نفهمیدنِ تو خیلی سنگین می‌شه. تاوانِ نفهمیدن‌ت می‌شه عکسِ زن و بچه‌های شهید ای
خیلی چیزا هست که اگه الانم نخوای بفهمی؛ تاوانِ نفهمیدنِ تو خیلی سنگین می‌شه. تاوانِ نفهمیدن‌ت می‌شه عکسِ زن و بچه‌های شهید ایرانی! یکی‌ش همینه که با استوری حمایتی زنِ یکی مثل رضاپهلوی -که‌ پدر و پدربزرگش تو هر جنگ و بزنگاهی فلنگ رو می‌بستن- از حملهٔ اسرائیل و هشتگِ «اسرائیل‌ بزن» باز طرفداریِ این مزدورهای بی‌شرف رو می‌کنی! چیو بزنه اسرائیل؟ زن و بچه‌های غیرنظامیِ هم‌وطن‌ت رو؟ دانشمندهای مملکتت رو که در شرایطِ تحریم سطحِ علمی کشور رو به بالاترین حد رسوندن؟ فرماندهان کشورت رو که از دفاعِ مقدس تا امروز جان‌فدایِ این خاک بودن؟ خونه‌هایِ مسکونی بزنه که یاسمن پهلوی براش استوری بذاره و توام عینِ طوطی تکرار کنی که «نه بابا! اسرائیل که غیرنظامی نمی‌زنه! اومده مارو نجات بده!» کجا سِیر می‌کنی؟! یه‌روزی می‌گفتیم هم‌وطن چشم‌هاتو وا کن، این رَه که می‌روی به هیچستان است! اما گفتی برایِ اسرائیل و امریکا بین جمهوری اسلامی و ایران فرق هست… اون‌روز نفهمیدی! خیلی چیزا هست که اگه الانم نخوای بفهمی؛ باید با لگدِ دشمن بفهمی! یکی‌ش اینه. هر فارسی‌زبانی «ایرانی» نیست! ایرانی اهلِ غیرته، اهلِ دفاعه، شرف داره، گربه‌صفت نیست!

اینو ببینید! نیروهای امنیتی یه خونه‌تیمی تو شهر ‌ری کشف کردن که توش ۲۰۰ کیلو مواد منفجرهٔ دست‌ساز، ۳۳ لانچر و ۳۰ تا بالِ بالگرد و تجهیزاتِ ساخت پهپاد بوده! اراذل و خائنینِ داخلی این‌جوری برای ارباب‌شون خوش‌رقصی می‌کنن و ناامنیِ داخلی برای کشور درست می‌کنن. واقعا سخته حفظ عفتِ کلام! اخه این بی‌شرف‌ها چه لقمه‌ای خوردن که این‌جوری هار شدن نسبت به وطن؟ وطن‌تو چند می‌فروشی و در ازاش چی گیرت میاد؟ بعضی‌هاشون علناً تو اینترنشنال و بی‌بی‌سی برای اربابان‌شون خوش‌رقصی می‌کنن و خیلی‌ها با دیدنِ این شبکه‌ها رسماً خودکشیِ روانی می‌کنن؛ بعضی‌هاشون می‌شن بازماندهٔ پهلوی و هر جنبنده‌ای که دنباله‌رویِ اونه، بعضی‌هاشونم تویِ خاک ما دارن تو همین هوا نفس می‌کشن و معلوم نیست تا قبلِ این چندبار رویِ شست‌وشویِ مغز ما کار کردن!