fa
Feedback
Software Update فایل اپدیت و بروزرسانی

Software Update فایل اپدیت و بروزرسانی

رفتن به کانال در Telegram

Software Update-Tv&Dvb&RT809 اپدیت و برورسانی

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Software Update فایل اپدیت و بروزرسانی

کانال Software Update فایل اپدیت و بروزرسانی (@softwareupdate031) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 793 مشترک است و جایگاه 11 506 را در دسته فناوری و برنامه‌ها و رتبه 29 246 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 793 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -60 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 10 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 8.07% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 1.88% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 870 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 203 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 3 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند افزار, رسیور, premiumhd, 2025.12.15, senator تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Software Update-Tv&Dvb&RT809 اپدیت و برورسانی

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامه‌ها تبدیل کرده‌اند.

10 793
مشترکین
+1024 ساعت
-117 روز
-6030 روز
آرشیو پست ها
+5
SR-240H4K_V1.99(17717)_30062025.bin8.16 MB

فکر کنید ۱۷ میلیون افغانی یکدفعه از کشور تخلیه بشن چقدر خونه، شغل پیدا میشه، چقدر مصرف انرژی کم میشه کالاهای اساسی زیاد میشه، مثل این میمونه یکدفعه یک پنجم به رفاهیات کشور اضاف شده و به همون میزان از مصرف انرژی و مواد غذایی کاهش پیدا میکنه اون روزی که طالبان آب هیرمند رو روی ایران بست و به سمت شوره‌زار منحرف کرد این خیل افغان‌ ها کجا بودن اعتراض کنن بگن ما تو ایرانیم و حقآبه حق مردم ایرانه؟ چقدر خوشحالی کردن و شیرینی پخش کردن برای روی کار آمدن طالبان، الان برن به مام وطن و از آبی که روی ایران بستن استفاده کنن...

برو یا بیرونت میکنیم ب زور،چون نادرشاه با قتل عام افغان ها و شاه بی ناموسشون محمود افغان...

سلام افغانی من یک ایرانی هستم روی سخنم باتوست با تویی که تا دیروز به عنوان مهمان وارد کشورم ایران شدی ومن ایرانی به رسم مهمان نوازی و جنگ زدگی و آوارگی به حکم دینم اسلام وفطرتم تورا پناه دادم تا درکنارمان درکشور زیبایم ایران سکنی گزینی اما اکنون که بعد از سالیان سال نگاه میکنم جوانم بیکارشده است😔 به او تهاجم وتجاوز شده است😔 برق واب وگاز برایم نه تنها مجانی نیست که کلا نیست😔 ساعتها درصف نان می ایستم تا شاید نانی هم گیر من بیاید 😔 هرمغازه ای پا میگذارم تورامیبینم😔 تنها جایی که ما همدیگر رانمیبینیم طلافروشی هاست که شما ما را نمیبینید😔 چون نه دل خوشی برایم مانده ونه بودجه ای جیبم خالی خالی است😔 خسته شدم ازبس فرزندم درپارک و مدرسه از فرزندان افعان شما کتک خورده وناسزا شنیده و مریض شده است خسته شدم وقتی صبحها درب خانه ام راباز میکنم و اولین فردی که میبینم توهستی مانده ام تو به کشورمن امده ای یا من به کشور تو تومهمان بودی وحال صاحب خانه شده ای اکنون این صدای رسای ما زنان ومردان وایرانیان باغیرت را هرکجا هستید بشنوید 📣📣📣 ما ۸سال دفاع مقدس کردیم وشهید دادیم ۸سال خون دل پدران ومادرانمان خوردند ما را که دهه ی ۶۰ بودیم نسل سوخته نامیدند بخاطر پیامدهای جنگ وشهادت ودفاع وحال با آمدن تو ونرفتنت نسل فرزندان من سوخته تر از خودمن هستند خوب گوش بسپار 👌 به وطنت برگرد خراب یا آباد به من ایرانی ربطی ندارد باید بروی چون تعلقی به ایران نداری ونخواهی داشت❌ مردباش وایستادگی کن واز خاکت دفاع کن توچه بیشتر از خون عزیزان شهید ماداری، مگر خون شما رنگین تر است از شهیدان ماست؟ عرضه دارید بجنگید ودفاع کنید نداریدبااحترام قبل ازهرگونه نزاع ودرگیری ودعوا خون وخونریزی از شهروکشور ما بروید خودمان راهتان دادیم اکنون که عرصه برماتنگ شده خودمان بیرونتان میکنیم ما مردم شهید پرور هرگز اجازه نخواهیم داد بچه های شما همپای فرزندان ما درس بخوانند وبه مدرسه بروند درصفهای طولانی نانوایی خریدهای کلان نان داشته باشید شما زمانی بدترین وپاره ترین لباسهابرتن داشتید وما ازسردلسوزی به شما پناه دادیم اکنون چه شده که راحت تر از ما در کشور غریب زادوولد میکنید وبهترینها راپوشیده بهترین گردشها ومسافرتها رادارید آری اینست نتیجه مهمان نوازی ما که درخانه ی خود به خودما زورگویی میکنی محترمانه شهر را ترک کنید نه به مقصد شهری دیگر درایران که به افغانستان خودتان برگردید ایرانی ایرانیست افغانی افغانی واین دورا هیچ نسبتی باهم تا ابد نخواهدبود جز همسایگی مرزی آنهم فقط روی نقشه👌👌 لطفاً نشر دهید 👆 و برای بیرون کردن اتباع از خاک میهن مردانه دست به دست هم دهید 👌🙏

+4
SR-200HD EXTREME_V1.98(17604)_20250620.bin8.16 MB

روحت شاد بزرگ مرد
روحت شاد بزرگ مرد

😔😔😔😔

بیچاره خواهید شد | תהיו אומללים 👍👍👍👍

MS-9800Vitaly_BlackMenu_Ver3.35_2025-5-12.bin9.38 MB

و قسم به صدای آژیر، قسم به خواب راحتی که از چشم مردمان وطنم رفته، قسم به جنازه ی کودکان و زنان و مردان بی ‌گناه، قسم به تک‌تک نفس های مضطرب و قلب های لرزان، قسم به صدای موشک، پدافند، پهباد، قسم به قوم های مقتدر کورد، لر، ترک، بلوچ، فارس، عرب، قسم به خاک ایران؛ ما اگر امروز گریه کنیم، فردا تا پای جان خواهیم جنگید، ما ایرانی هستیم، نه از جنس ترس. از جنس نور. از جنس امید. از جنس قدرت. ما اگر امشب نگران باشیم، فردا با غرور می‌گوییم، ایران زنده‌ست، چون ما زنده هستیم. ما زنده و شکست ناپذیریم چون پشت همیم...