es
Feedback
Software Update فایل اپدیت و بروزرسانی

Software Update فایل اپدیت و بروزرسانی

Ir al canal en Telegram

Software Update-Tv&Dvb&RT809 اپدیت و برورسانی

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Software Update فایل اپدیت و بروزرسانی

El canal Software Update فایل اپدیت و بروزرسانی (@softwareupdate031) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 10 871 suscriptores, ocupando la posición 11 327 en la categoría Tecnologías y Aplicaciones y el puesto 28 884 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 10 871 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 34, y en las últimas 24 horas de 21, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 7.64%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 1.67% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 830 visualizaciones. En el primer día suele acumular 182 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 4.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como افزار, رسیور, premiumhd, 2025.12.15, senator.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
Software Update-Tv&Dvb&RT809 اپدیت و برورسانی

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Tecnologías y Aplicaciones.

10 871
Suscriptores
+2124 horas
+977 días
+3430 días
Archivo de publicaciones
+5
SR-240H4K_V1.99(17717)_30062025.bin8.16 MB

فکر کنید ۱۷ میلیون افغانی یکدفعه از کشور تخلیه بشن چقدر خونه، شغل پیدا میشه، چقدر مصرف انرژی کم میشه کالاهای اساسی زیاد میشه، مثل این میمونه یکدفعه یک پنجم به رفاهیات کشور اضاف شده و به همون میزان از مصرف انرژی و مواد غذایی کاهش پیدا میکنه اون روزی که طالبان آب هیرمند رو روی ایران بست و به سمت شوره‌زار منحرف کرد این خیل افغان‌ ها کجا بودن اعتراض کنن بگن ما تو ایرانیم و حقآبه حق مردم ایرانه؟ چقدر خوشحالی کردن و شیرینی پخش کردن برای روی کار آمدن طالبان، الان برن به مام وطن و از آبی که روی ایران بستن استفاده کنن...

برو یا بیرونت میکنیم ب زور،چون نادرشاه با قتل عام افغان ها و شاه بی ناموسشون محمود افغان...

سلام افغانی من یک ایرانی هستم روی سخنم باتوست با تویی که تا دیروز به عنوان مهمان وارد کشورم ایران شدی ومن ایرانی به رسم مهمان نوازی و جنگ زدگی و آوارگی به حکم دینم اسلام وفطرتم تورا پناه دادم تا درکنارمان درکشور زیبایم ایران سکنی گزینی اما اکنون که بعد از سالیان سال نگاه میکنم جوانم بیکارشده است😔 به او تهاجم وتجاوز شده است😔 برق واب وگاز برایم نه تنها مجانی نیست که کلا نیست😔 ساعتها درصف نان می ایستم تا شاید نانی هم گیر من بیاید 😔 هرمغازه ای پا میگذارم تورامیبینم😔 تنها جایی که ما همدیگر رانمیبینیم طلافروشی هاست که شما ما را نمیبینید😔 چون نه دل خوشی برایم مانده ونه بودجه ای جیبم خالی خالی است😔 خسته شدم ازبس فرزندم درپارک و مدرسه از فرزندان افعان شما کتک خورده وناسزا شنیده و مریض شده است خسته شدم وقتی صبحها درب خانه ام راباز میکنم و اولین فردی که میبینم توهستی مانده ام تو به کشورمن امده ای یا من به کشور تو تومهمان بودی وحال صاحب خانه شده ای اکنون این صدای رسای ما زنان ومردان وایرانیان باغیرت را هرکجا هستید بشنوید 📣📣📣 ما ۸سال دفاع مقدس کردیم وشهید دادیم ۸سال خون دل پدران ومادرانمان خوردند ما را که دهه ی ۶۰ بودیم نسل سوخته نامیدند بخاطر پیامدهای جنگ وشهادت ودفاع وحال با آمدن تو ونرفتنت نسل فرزندان من سوخته تر از خودمن هستند خوب گوش بسپار 👌 به وطنت برگرد خراب یا آباد به من ایرانی ربطی ندارد باید بروی چون تعلقی به ایران نداری ونخواهی داشت❌ مردباش وایستادگی کن واز خاکت دفاع کن توچه بیشتر از خون عزیزان شهید ماداری، مگر خون شما رنگین تر است از شهیدان ماست؟ عرضه دارید بجنگید ودفاع کنید نداریدبااحترام قبل ازهرگونه نزاع ودرگیری ودعوا خون وخونریزی از شهروکشور ما بروید خودمان راهتان دادیم اکنون که عرصه برماتنگ شده خودمان بیرونتان میکنیم ما مردم شهید پرور هرگز اجازه نخواهیم داد بچه های شما همپای فرزندان ما درس بخوانند وبه مدرسه بروند درصفهای طولانی نانوایی خریدهای کلان نان داشته باشید شما زمانی بدترین وپاره ترین لباسهابرتن داشتید وما ازسردلسوزی به شما پناه دادیم اکنون چه شده که راحت تر از ما در کشور غریب زادوولد میکنید وبهترینها راپوشیده بهترین گردشها ومسافرتها رادارید آری اینست نتیجه مهمان نوازی ما که درخانه ی خود به خودما زورگویی میکنی محترمانه شهر را ترک کنید نه به مقصد شهری دیگر درایران که به افغانستان خودتان برگردید ایرانی ایرانیست افغانی افغانی واین دورا هیچ نسبتی باهم تا ابد نخواهدبود جز همسایگی مرزی آنهم فقط روی نقشه👌👌 لطفاً نشر دهید 👆 و برای بیرون کردن اتباع از خاک میهن مردانه دست به دست هم دهید 👌🙏

+4
SR-200HD EXTREME_V1.98(17604)_20250620.bin8.16 MB

روحت شاد بزرگ مرد
روحت شاد بزرگ مرد

😔😔😔😔

بیچاره خواهید شد | תהיו אומללים 👍👍👍👍

MS-9800Vitaly_BlackMenu_Ver3.35_2025-5-12.bin9.38 MB

و قسم به صدای آژیر، قسم به خواب راحتی که از چشم مردمان وطنم رفته، قسم به جنازه ی کودکان و زنان و مردان بی ‌گناه، قسم به تک‌تک نفس های مضطرب و قلب های لرزان، قسم به صدای موشک، پدافند، پهباد، قسم به قوم های مقتدر کورد، لر، ترک، بلوچ، فارس، عرب، قسم به خاک ایران؛ ما اگر امروز گریه کنیم، فردا تا پای جان خواهیم جنگید، ما ایرانی هستیم، نه از جنس ترس. از جنس نور. از جنس امید. از جنس قدرت. ما اگر امشب نگران باشیم، فردا با غرور می‌گوییم، ایران زنده‌ست، چون ما زنده هستیم. ما زنده و شکست ناپذیریم چون پشت همیم...