fa
Feedback
نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

رفتن به کانال در Telegram

پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

کانال نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا (@drkimiazaban) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 671 مشترک است و جایگاه 13 726 را در دسته آموزش و رتبه 22 060 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 671 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -104 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 1.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 0.67% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 159 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 99 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند #دکترکیمیا, نیمکت, بهداشت, جزوه, طلایی تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

14 671
مشترکین
+624 ساعت
+497 روز
-10430 روز
آرشیو پست ها
حالا کاربرد همین نکات رو با هم نمونه تدریسشو ببینیم 😎😍🌺 فرمول های طلایی دوره ی واژگان تورنادو ارش و دکترا #دکترکیمیا زبان رو اینجوری یاد بگیر 😎

💥شنبه ها ساعت ۱۰ شب آزمون "جامع" داریم💥 امشب اولی اش هستش. در سوپرگروه تست زنی #دکترکیمیا به دوستان خود اطلاع دهید این فرصت از دست ندین😍 امشب همه با هم اینجا👇 ازمون جامع 1 https://t.me/drkimiaarshad

😎 از شکست نترس! از این بترسید که سال آینده همین جایی باشی که امروز هستی... #انگیزشی شروع هفته خوبی داشته باشید ❤

سلام بر استاد معجزه گرم یه اعتراف شیرین میخام بکنم که از اول هفته ذهنم درگیر امتحان امشب بود و فرصت مطالعه این درس پیدا نمیکردم تا اینکه امروز تونستم این فرصت بدست بیارم اما آنچه برام جالب بود در کمتر از نیم ساعت این درس مرور کردم و تونستم سوالات راحت پاسخ بدم برای خودم خیلی عجیب بود من حداقل سه روز وقت نیاز داشتم برای مرور اما حالا احساسم مثل یه دیپلمه هست که بهش میگن کتاب ابتدایی بخون درک مطلب ها هم امروز به خودم جرات دادم حل کردم من بخاطر اینکه زیاد درگیر یه درک مطلب میشدم حداقل نیم تا ۴۵ دقیقه برای همین درک مطلب کار نکرده بودم اما امروز هر متن را در حدود ۷ الی ۸ دقیقه کامل تونستم بخونم و حل کنم دلیل اشتباهاتم فقط درک ضعیفم از مطلب بود نه ترجمه ،،ترجمه تمام مطلب برام راحت شده بود و این یک حس شیرین هست که با شما  تجربه کرده ام  هیچ کلامی قادر به تشکر از شما نیست . من انرزی زیادی از تلاش شما گرفته ام صبحها ساعتم روی پنج تنظیم هست و با قانون ۵ ثانیه بیدارم و مطالعه میکنم و اینرا از شما بدست آوردم گفتم کسی که برای من اینقدر تلاش می‌کند چرا خودم تلاشم بیشتر نمیکنم فقط میتونم بگم شما یک لطف بزرگ الهی برای من بودید فراوان فراوان فراوان سپاسگزارم

پیام انگیزشی نظر دانشجوی عزیزمون😍👏👇🏻

💥کانال تست زنی درک مطلب #دکترکیمیا کلید خورد💥 🗝🔑🤾‍♀️

سلام استاد جان... عشق همیشگی و در جریان زندگیتون آرزو میکنم خداقوت واقعا شما و تیم خوبتون که خب ما نمیبینمشون باهم این مجموعه موثر و مفید و خلق میکنید و همگی دراوج انسانیت خدمت میکنید من از شما و ادمین خودم شیوا جان که همیشه باروی خوش و پرانرژی سوالامو جواب داده و سایردوستان پرتلاش و مهربان مجموعه تون تشکر میکنم تشکر از مهربانی شما @ShivaPeyrovani 🌱🤍🤍🤍🌱

نظرات دانشجویان عزیزمون ❤️‍🔥❤️‍🔥👇🏻

مرور دسته واژگان مهم کنکور ارشد و دکترا #دکترکیمیا Optic بینایی Option انتخاب Optional اختیاری Optimum حد مطلوب Optimal مطلوب Adopt پذیرفتن Adapt سازگار شدن .

Repost from N/a
چه پیام عالی ای 🌺👇😍 این یعنی یه شروع آبشاری و زنجیره ای خوب... استاد امروز به دخترم باران دست خط کره ای رو با تدریس شما یاد دادم عالی بود نمی‌دونم چطور تشکر کنم #دکترکیمیا

استاد امروز به دخترم باران دست خط کره ای رو با تدریس شما یاد دادم عالی بود نمی‌دونم چطور تشکر کنم

استاد عزیزم سلام بی صبرانه منتظر شروع دوره ی فوق العادتونم❤️ قراره کلی سوال بپرسم ازتون پیشاپیش سپاس از صبر و شکیباییتون😅😎

Repost from N/a
دوره ی ویژه ی تست زنی درک مطلب ها شروع شد 😎🌺 👇 و باز تاب اون

Repost from N/a
برنامه ی هفته ی آینده اول هفته ی آینده - اولین آزمون «جامع» رو داریم شبیه سازی آزمون ارشد شنبه ساعت 10 شب به همراه تحلیل کارن
برنامه ی هفته ی آینده اول هفته ی آینده - اولین آزمون «جامع» رو داریم شبیه سازی آزمون ارشد شنبه ساعت 10 شب به همراه تحلیل کارنامه هاتون و گرفتن کامنت برای آزمون بعدی این آزمون سطح نزدیک به واقعی شما در این لحظه در آزمون ارشد را به خوبی نشان خواهد داد 😎🌺

Repost from N/a
خیلی خوبه حالا که یادافزا براتون یه باید شده و جا افتاده یه گام جلوتر برین مثلا این افزایش ریبوزوم ها در بازوفیلها که گفتی ان
خیلی خوبه حالا که یادافزا براتون یه باید شده و جا افتاده یه گام جلوتر برین مثلا این افزایش ریبوزوم ها در بازوفیلها که گفتی انگار صورتش کک و مکی شده دامنه عمل یادافزاتو وسیعتر کن تا جایی که نه خیلی گنده و گیج کننده بشه نه کم حجم و کم خاصیت مثلا بگو خب این کک و مکی در کدوم بیماری ها است؟ مثلا مسمومیت با "سرب" و "تالاسمی" سرب رو "سر" و صورت ببین و تالاسمی رو "طلا" ! بگو صورتش با لکه های طلا کک و مکی میشه (مثل چسبیدن آکریل یا ورقه طلایی به پوست) (با تغییر املای کلمات بر اون نکات تاکید کن بگو صُرب -صورت طلاسمی - طلا) حالا شد کاربردی!! اینه که میگم اگه عادت بدین خودتو و نترسین که از نمادها استفاده کنین مثل نمادهای 한글 امروز 😅 ذهنتون هم دیگه نترس میشه و صُرب- طلاسمی صورتش لکه های طلا!! عادی میشه و با شجاعت ده ها یادافزا میسازی و همین امسال رتبه میشی 😎 #دکترکیمیا

Repost from N/a
عالیه برای تمامی جزئیات یادافزا درست کنین چون روز آزمون به خاطر استرس آدم اسم خودش یادش میره چه برسه به جزییات ریبوزومهای اون بازوفیل 😅 #دکترکیمیا

استاد من واسه کد زدن ها هر جا فیبروبلاست میبینم میگم فیروزه خانم هر جا استئوبلاست میبینم میگم اسکندر😂 حالت سلولی مثلا اگه بازوفیل باشه و ریبوزوم زیاد داشته باشه میگم این صورتش کک مک داره

سلام خدمت استاد بزرگوار و ارزشمندم دکتر کیمیای عزیز و نایاب. استاد نمیدونم چه واژه‌ای میتونه گویای یک قدردانی باشکوه باشه از شما در ازای علم و دانشی که اینطور بی‌‌منت از دانشجوهاتون دریغ نمیکنید و در اختیارشون می‌گذارید. راستش خجالت زده میشم وقتی کسی نه تنها این لطفتون رو متوجه نمیشه که تازه گلایه هم داشته باشه. البته شاید علتش همون کمیاب یا نایاب بودن اساتیدی مثل شماست. هر واژه یا کلمه‌ای که از شما می‌آموزم فقط به این فکر میکنم که چطور میشه این کلمه با این همه جزئیات دیگه از یادم بره! 🌹❤️ آشنایی با شما دروازه‌ی تازه‌ای روبروی من که تشنه‌ی یادگیری هستم باز کرد . شرمنده که مجبورم از همین واژگان ساده و روزمره برای قدردانی ازتون استفاده کنم. باید واژگان دیگه‌ای برای تشکر از اساتیدی چون شما خلق می‌شد......... ممنونم از شما استاد بزرگوار و سخاوتمند.