ch
Feedback
نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

前往频道在 Telegram

پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

显示更多

📈 Telegram 频道 نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا 的分析概览

频道 نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا (@drkimiazaban) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 671 名订阅者,在 教育 类别中位列第 13 726,并在 伊朗 地区排名第 22 060

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 671 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -104,过去 24 小时变化为 6,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 1.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 0.67% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 159 次浏览,首日通常累积 99 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0
  • 主题关注点: 内容集中在 #دکترکیمیا, نیمکت, بهداشت, جزوه, طلایی 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 教育 类别中的关键影响点。

14 671
订阅者
+624 小时
+497
-10430
帖子存档
حالا کاربرد همین نکات رو با هم نمونه تدریسشو ببینیم 😎😍🌺 فرمول های طلایی دوره ی واژگان تورنادو ارش و دکترا #دکترکیمیا زبان رو اینجوری یاد بگیر 😎

💥شنبه ها ساعت ۱۰ شب آزمون "جامع" داریم💥 امشب اولی اش هستش. در سوپرگروه تست زنی #دکترکیمیا به دوستان خود اطلاع دهید این فرصت از دست ندین😍 امشب همه با هم اینجا👇 ازمون جامع 1 https://t.me/drkimiaarshad

😎 از شکست نترس! از این بترسید که سال آینده همین جایی باشی که امروز هستی... #انگیزشی شروع هفته خوبی داشته باشید ❤

سلام بر استاد معجزه گرم یه اعتراف شیرین میخام بکنم که از اول هفته ذهنم درگیر امتحان امشب بود و فرصت مطالعه این درس پیدا نمیکردم تا اینکه امروز تونستم این فرصت بدست بیارم اما آنچه برام جالب بود در کمتر از نیم ساعت این درس مرور کردم و تونستم سوالات راحت پاسخ بدم برای خودم خیلی عجیب بود من حداقل سه روز وقت نیاز داشتم برای مرور اما حالا احساسم مثل یه دیپلمه هست که بهش میگن کتاب ابتدایی بخون درک مطلب ها هم امروز به خودم جرات دادم حل کردم من بخاطر اینکه زیاد درگیر یه درک مطلب میشدم حداقل نیم تا ۴۵ دقیقه برای همین درک مطلب کار نکرده بودم اما امروز هر متن را در حدود ۷ الی ۸ دقیقه کامل تونستم بخونم و حل کنم دلیل اشتباهاتم فقط درک ضعیفم از مطلب بود نه ترجمه ،،ترجمه تمام مطلب برام راحت شده بود و این یک حس شیرین هست که با شما  تجربه کرده ام  هیچ کلامی قادر به تشکر از شما نیست . من انرزی زیادی از تلاش شما گرفته ام صبحها ساعتم روی پنج تنظیم هست و با قانون ۵ ثانیه بیدارم و مطالعه میکنم و اینرا از شما بدست آوردم گفتم کسی که برای من اینقدر تلاش می‌کند چرا خودم تلاشم بیشتر نمیکنم فقط میتونم بگم شما یک لطف بزرگ الهی برای من بودید فراوان فراوان فراوان سپاسگزارم

پیام انگیزشی نظر دانشجوی عزیزمون😍👏👇🏻

💥کانال تست زنی درک مطلب #دکترکیمیا کلید خورد💥 🗝🔑🤾‍♀️

سلام استاد جان... عشق همیشگی و در جریان زندگیتون آرزو میکنم خداقوت واقعا شما و تیم خوبتون که خب ما نمیبینمشون باهم این مجموعه موثر و مفید و خلق میکنید و همگی دراوج انسانیت خدمت میکنید من از شما و ادمین خودم شیوا جان که همیشه باروی خوش و پرانرژی سوالامو جواب داده و سایردوستان پرتلاش و مهربان مجموعه تون تشکر میکنم تشکر از مهربانی شما @ShivaPeyrovani 🌱🤍🤍🤍🌱

نظرات دانشجویان عزیزمون ❤️‍🔥❤️‍🔥👇🏻

مرور دسته واژگان مهم کنکور ارشد و دکترا #دکترکیمیا Optic بینایی Option انتخاب Optional اختیاری Optimum حد مطلوب Optimal مطلوب Adopt پذیرفتن Adapt سازگار شدن .

Repost from N/a
چه پیام عالی ای 🌺👇😍 این یعنی یه شروع آبشاری و زنجیره ای خوب... استاد امروز به دخترم باران دست خط کره ای رو با تدریس شما یاد دادم عالی بود نمی‌دونم چطور تشکر کنم #دکترکیمیا

استاد امروز به دخترم باران دست خط کره ای رو با تدریس شما یاد دادم عالی بود نمی‌دونم چطور تشکر کنم

استاد عزیزم سلام بی صبرانه منتظر شروع دوره ی فوق العادتونم❤️ قراره کلی سوال بپرسم ازتون پیشاپیش سپاس از صبر و شکیباییتون😅😎

Repost from N/a
دوره ی ویژه ی تست زنی درک مطلب ها شروع شد 😎🌺 👇 و باز تاب اون

Repost from N/a
برنامه ی هفته ی آینده اول هفته ی آینده - اولین آزمون «جامع» رو داریم شبیه سازی آزمون ارشد شنبه ساعت 10 شب به همراه تحلیل کارن
برنامه ی هفته ی آینده اول هفته ی آینده - اولین آزمون «جامع» رو داریم شبیه سازی آزمون ارشد شنبه ساعت 10 شب به همراه تحلیل کارنامه هاتون و گرفتن کامنت برای آزمون بعدی این آزمون سطح نزدیک به واقعی شما در این لحظه در آزمون ارشد را به خوبی نشان خواهد داد 😎🌺

Repost from N/a
خیلی خوبه حالا که یادافزا براتون یه باید شده و جا افتاده یه گام جلوتر برین مثلا این افزایش ریبوزوم ها در بازوفیلها که گفتی ان
خیلی خوبه حالا که یادافزا براتون یه باید شده و جا افتاده یه گام جلوتر برین مثلا این افزایش ریبوزوم ها در بازوفیلها که گفتی انگار صورتش کک و مکی شده دامنه عمل یادافزاتو وسیعتر کن تا جایی که نه خیلی گنده و گیج کننده بشه نه کم حجم و کم خاصیت مثلا بگو خب این کک و مکی در کدوم بیماری ها است؟ مثلا مسمومیت با "سرب" و "تالاسمی" سرب رو "سر" و صورت ببین و تالاسمی رو "طلا" ! بگو صورتش با لکه های طلا کک و مکی میشه (مثل چسبیدن آکریل یا ورقه طلایی به پوست) (با تغییر املای کلمات بر اون نکات تاکید کن بگو صُرب -صورت طلاسمی - طلا) حالا شد کاربردی!! اینه که میگم اگه عادت بدین خودتو و نترسین که از نمادها استفاده کنین مثل نمادهای 한글 امروز 😅 ذهنتون هم دیگه نترس میشه و صُرب- طلاسمی صورتش لکه های طلا!! عادی میشه و با شجاعت ده ها یادافزا میسازی و همین امسال رتبه میشی 😎 #دکترکیمیا

Repost from N/a
عالیه برای تمامی جزئیات یادافزا درست کنین چون روز آزمون به خاطر استرس آدم اسم خودش یادش میره چه برسه به جزییات ریبوزومهای اون بازوفیل 😅 #دکترکیمیا

استاد من واسه کد زدن ها هر جا فیبروبلاست میبینم میگم فیروزه خانم هر جا استئوبلاست میبینم میگم اسکندر😂 حالت سلولی مثلا اگه بازوفیل باشه و ریبوزوم زیاد داشته باشه میگم این صورتش کک مک داره

سلام خدمت استاد بزرگوار و ارزشمندم دکتر کیمیای عزیز و نایاب. استاد نمیدونم چه واژه‌ای میتونه گویای یک قدردانی باشکوه باشه از شما در ازای علم و دانشی که اینطور بی‌‌منت از دانشجوهاتون دریغ نمیکنید و در اختیارشون می‌گذارید. راستش خجالت زده میشم وقتی کسی نه تنها این لطفتون رو متوجه نمیشه که تازه گلایه هم داشته باشه. البته شاید علتش همون کمیاب یا نایاب بودن اساتیدی مثل شماست. هر واژه یا کلمه‌ای که از شما می‌آموزم فقط به این فکر میکنم که چطور میشه این کلمه با این همه جزئیات دیگه از یادم بره! 🌹❤️ آشنایی با شما دروازه‌ی تازه‌ای روبروی من که تشنه‌ی یادگیری هستم باز کرد . شرمنده که مجبورم از همین واژگان ساده و روزمره برای قدردانی ازتون استفاده کنم. باید واژگان دیگه‌ای برای تشکر از اساتیدی چون شما خلق می‌شد......... ممنونم از شما استاد بزرگوار و سخاوتمند.