9 681
مشترکین
+124 ساعت
+47 روز
-3730 روز
آرشیو پست ها
9 680
استقلال تا آخر فصل ۱۱ بازیکن را خواهد داشت؟ سهرابیان ، آغاسی و حالا آزادی . هر بازی یکی باید حیا کند
9 680
بی تاکتیک، بی برنامه، بی هدف
استقلال ساپینتو هیچی ندارد
بر اساس عملکرد امروز استقلال در بازی با شمسآذر قزوین، نشانههای بارزی از فقدان انسجام تاکتیکی و برنامهریزی دیده میشود. ساختار میانه میدان این تیم فاقد یک هافبک طراح و بازیساز مؤثر است که بتواند جریان بازی را هدایت کند و بین خطوط اتصال ایجاد نماید؛ همین ضعف منجر به آن شده که انتقال توپ از دفاع به حمله عمدتاً به شکل توپهای بلند و غیرهدفمند صورت گیرد. خط دفاع استقلال نیز در برابر فشارهای محدودِ حریف بهسرعت از هم میپاشد، بهویژه با استمرار اشتباهات دروازهبان خارجی آنها یعنی آدان که اعتماد دفاعی مدافعان شان را تضعیف کرده است. سبک “بکش زیرش” نهتنها زمینهساز ضدحملات مؤثر نمیشود، بلکه تیم را از مالکیت هدفمند و فرصتسازی محروم میسازد. این یعنی ساپینتو هیچی برای ارائه ندارد.
در فاز هجومی نیز استقلال با مشکلات جدی روبهرو است. نازون با هیبتی شبیه وزنه برداران سنگین وزن با اضافه وزنی چشمگیر تحرک و چابکی لازم را ندارد و حضورش به کاهش دامنه حرکات عمقی و فشار دفاعی حریف انجامیده است. جنپو شاهکار دیگر استقلال است. او نیز هرگاه وارد زمین شده عملاً کارایی هجومی آنها را کم کرده و استقلال را به تیمی “دهنفره” تبدیل میکند. مجموعه این عوامل نشان میدهد برنامهریزی ساپینتو نهتنها فاقد تاکتیک و انسجام است، بلکه بازی این تیم گرانقیمت در حد واکنشهای لحظهای باقی مانده است. با توجه به روند کنونی، فیفادی پیشرو شاید شاهد جایگزینی کادر فنی باشیم و ساپینتو برای همیشه رفتنی شود.
9 680
اگه پرسپولیس هنوز نرفته ته جدول چون تیم در لیگ نیست. استقلال را ببینید . با یه لشکر میلیاردی ۷ تا ۷ تا میخوره. سپاهان و تراکتور هم چیزی ندارن
9 680
رضا درویش یه ذره این همه فحش ناموس اذیتت نمی کنه؟ برات اهمیتی نداره؟ خب برو. چی بلدی از مدیریت؟
9 680
بهترین خبر الان استعفای هاشمیانه
قبول هم نکنن باز باید بره
تا سپر درویش بیفته. شدی سپر درویش هم خودتو نابود کردی هم تیمو. فقط برو اگه کمی شخصیت داری برو
9 680
به حضور فرشاد پیوس هم به جای هاشمیان راضی ام
هاشمیان مشکلش اینه اصلا مربیگری بلد نیست. تقصیری نداره. همینه
9 680
هاشمیان واقعا نمی دونست مهاجم نداره که دورسون را با کلی پول رد کرد رفت؟
نمی فهمه کناره های دفاع فلجه؟
9 680
درویش هیئت مدیره را دور زده، با احمدی بانک شهر بسته . هیچ کس کاری باهاش نداره. بانک هم که هیچی به هیچی
9 680
همین امشب چمدونت را ببند برو آلمان آقا وحید. هوادار تو و درویش را نمیخواد. درویش براش شعارها مهم نیست. تو شخصیتت را حفظ کن برو
9 680
الان فرض کنید بازی را ببریم. چه اتفاقی می افته؟ رو کار خوب تیمی بردیم؟ با این کادر فنی و سبک بازی بازیکنان و چینش نفرات همون بهتر نبریم
9 680
فوتبال به چیزی بنام تاکتیک نیاز داره. حلقه مفقوده تیم هاشمیان. خودت برو وحید. خسته تر از اون هستیم که باهات بشه بحث فنی کرد
9 680
آقای هاشمیان شوت احمدزاده را دیدی؟
خجالت نکش. ادامه بده به سبک بازی تیمت.
کی روز اول بهت گفت سرمربی شو؟
9 680
یعنی قراره هاشمیان با همین اشتباهات تکراری لیگ را ادامه بده؟ این چه فوتبالیه آخه؟ بازی دادن بازیکنان در پست غیر تخصصی یعنی برقکاری ساختمونت را بدهی به کابینت ساز. درویش قرار نیست بره؟
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
