fa
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

رفتن به کانال در Telegram

نمایش بیشتر
9 681
مشترکین
+124 ساعت
+47 روز
-3730 روز
آرشیو پست ها
استقلال تا آخر فصل ۱۱ بازیکن را خواهد داشت؟ سهرابیان ، آغاسی و حالا آزادی . هر بازی یکی باید حیا کند

بی تاکتیک، بی برنامه، بی هدف استقلال ساپینتو هیچی ندارد بر اساس عملکرد امروز استقلال در بازی با شمس‌آذر قزوین، نشانه‌های بارزی از فقدان انسجام تاکتیکی و برنامه‌ریزی دیده می‌شود. ساختار میانه میدان این تیم فاقد یک هافبک طراح و بازی‌ساز مؤثر است که بتواند جریان بازی را هدایت کند و بین خطوط اتصال ایجاد نماید؛ همین ضعف منجر به آن شده که انتقال توپ از دفاع به حمله عمدتاً به شکل توپ‌های بلند و غیرهدفمند صورت گیرد. خط دفاع استقلال نیز در برابر فشارهای محدودِ حریف به‌سرعت از هم می‌پاشد، به‌ویژه با استمرار اشتباهات دروازه‌بان خارجی آنها یعنی آدان که اعتماد دفاعی مدافعان شان را تضعیف کرده است. سبک “بکش زیرش” نه‌تنها زمینه‌ساز ضدحملات مؤثر نمی‌شود، بلکه تیم را از مالکیت هدفمند و فرصت‌سازی محروم می‌سازد. این یعنی ساپینتو هیچی برای ارائه ندارد. در فاز هجومی نیز استقلال با مشکلات جدی روبه‌رو است. نازون با هیبتی شبیه وزنه برداران سنگین وزن با اضافه وزنی چشمگیر تحرک و چابکی لازم را ندارد و حضورش به کاهش دامنه حرکات عمقی و فشار دفاعی حریف انجامیده است. جنپو شاهکار دیگر استقلال است. او نیز هرگاه وارد زمین شده عملاً کارایی هجومی آنها را کم کرده و استقلال را به تیمی “ده‌نفره” تبدیل می‌کند. مجموعه این عوامل نشان می‌دهد برنامه‌ریزی ساپینتو نه‌تنها فاقد تاکتیک و انسجام است، بلکه بازی این تیم گرانقیمت در حد واکنش‌های لحظه‌ای باقی مانده است. با توجه به روند کنونی، فیفادی پیش‌رو شاید شاهد جایگزینی کادر فنی باشیم و ساپینتو برای همیشه رفتنی شود.

کنایه مجری استقلالی به رامین رضاییان؟
کنایه مجری استقلالی به رامین رضاییان؟

فرق ما با استقلال گلرمونه. وگرنه ما هم باید می باختیم

اگه پرسپولیس هنوز نرفته ته جدول چون تیم در لیگ نیست. استقلال را ببینید . با یه لشکر میلیاردی ۷ تا ۷ تا میخوره. سپاهان و تراکتور هم چیزی ندارن

رضا درویش یه ذره این همه فحش ناموس اذیتت نمی کنه؟ برات اهمیتی نداره؟ خب برو. چی بلدی از مدیریت؟

بهترین خبر الان استعفای هاشمیانه قبول هم نکنن باز باید بره تا سپر درویش بیفته. شدی سپر درویش هم خودتو نابود کردی هم تیمو. فقط برو اگه کمی شخصیت داری برو

به حضور فرشاد پیوس هم به جای هاشمیان راضی ام هاشمیان مشکلش اینه اصلا مربیگری بلد نیست. تقصیری نداره. همینه

نرو رختکن ،آقاي سرمربی برو فرودگاه امام

هاشمیان واقعا نمی دونست مهاجم نداره که دو‌رسون را با کلی پول رد کرد رفت؟ نمی فهمه کناره های دفاع فلجه؟

درویش هیئت مدیره را دور زده، با احمدی بانک شهر بسته . هیچ کس کاری باهاش نداره. بانک هم که هیچی به هیچی

همین امشب چمدونت را ببند برو آلمان آقا وحید. هوادار تو و درویش را نمیخواد. درویش براش شعارها مهم نیست. تو شخصیتت را حفظ کن برو

ولی زمین شهری قدس همیشه لیزه. چرا؟

خجالت برات کمه رضا درویش . چی از جون پرسپولیس می خواهی

خجالت بکش هلیکوپتر. گلر تیمت ستاره شده

الان فرض کنید بازی را ببریم. چه اتفاقی می افته؟ رو کار خوب تیمی بردیم؟ با این کادر فنی و سبک بازی بازیکنان و چینش نفرات همون بهتر نبریم

فوتبال به چیزی بنام تاکتیک نیاز داره.‌ حلقه مفقوده تیم هاشمیان. خودت برو وحید. خسته تر از اون هستیم که باهات بشه بحث فنی کرد

آقای هاشمیان شوت احمدزاده را دیدی؟ خجالت نکش. ادامه بده به سبک بازی تیمت. کی روز اول بهت گفت سرمربی شو؟

یعنی قراره هاشمیان با همین اشتباهات تکراری لیگ را ادامه بده؟ این چه فوتبالیه آخه؟ بازی دادن بازیکنان در پست غیر تخصصی یعنی برقکاری ساختمونت را بدهی به کابینت ساز. درویش قرار نیست بره؟

چی میشه نوشت با این سبک بازی سردرگم؟