fa
Feedback
SevenHells

SevenHells

رفتن به کانال در Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

نمایش بیشتر
484
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-930 روز
آرشیو پست ها
با یکی باشین که تو عصبانیتم عاشقتون باشه خلاصه.

میدونی صفا چیه؟ صفا تویی. همه چی بی تو مرده س.

هوا هوای استیکر اشتباه فرستادن تو گروه فامیل و لیو دادن ‌و قطع رابطه کردن باهاشونه.

photo content
+3

آدم یهو بعد چند روز میاد تلگرام هواش عوض شه میبینه یه چنل اددش کردن توشم آهنگ تتلو فرستادن. شما جای من باشین حالتون بد نمیشه؟ بابا زندگی من خودش سخت هست. چرا منو تو این موقعیت قرار میدین؟

از ساعت دو شب تا ساعتای پنج اسمش غمه. غم! چون تو این ساعتا آدم تا گلو فرو میره تو غم. بعضیا هم هستن دیگه قیامتن. یه مشت غم میخورن، تو گلوشون گیر میکنه...

Shajarian-Sokoote-Shab-128.mp33.63 MB

photo content
+1

با بچه ها مهربون باشید. رفتار بد از جانب هر قشری که به بچه وارد بشه، توی ذهن بچه اون رفتار با اون قشر بد همایند میشه و بچه وقتی بزرگ میشه سوگیری داره نسبت به اون گروه. شاید حتی خودشم ندونه چرا اینقد ازشون بدش میاد. اینکه نسل جوون امروز دین زده س، یک دلیل عمده ش همینه. 🤔

عصر پنجشنبه‌های آخر زمستون، شادِ آرومیه. نه شادِ زردِ قناری، شادِ آبیِ اقیانوس. شادِ دراز کشیدن روی تخت، بغل کردن عروسک مورد علاقه‌ت و خوندن کتابی که دوستش داری. عصر پنجشنبه‌ی آخر زمستون یعنی بوی چایی توی سرمای بی رمق هوا، یعنی حس خونه‌ای که داری مرتبش میکنی تا خورشید بهار پهن شه روی زمینش، قشنگ تر از همیشه و تو بخار چاییتو توی آفتابش نگاه کنی و روی گرماش دست بکشی... عصرای پنجشنبه آخر زمستون، آخرین سنگر آدما برای استراحتن، قبل از رسیدن بهارِ شلوغ و پر هیجان. من اینجام، منتظرت، به وقت آروم شدن، به وقت آروم گرفتن...

Scarlett_Johansson_&_Joaquin.mp35.68 MB

photo content

روز اونی که هرچی غر میزنید به غذاش بازم ناراحت نمیشه و برای اینکه گشنه نمونید یچیز دیگه میپزه مبارک. :(

photo content

لطفا قبل از اینکه بخواید از اون بالا بهمون نگاه از بالا به پایین بندازید و فکر کنید ما زشت و بدبختیم یه نگاه به آینه بندازید. خوشگلین؟ مام همینطور. فقط چشم بصیرت میخواد. - شماره جراح پلاستیک، آقای پیلاستیک، را یاواشکی میگیرد -

photo content

پسر چقد مامانا خوبن.
پسر چقد مامانا خوبن.

اون حسی که یکی میاد پتو میکشه روت، اون. اونو با هیچی عوض نمیکنم.

بشینید صادقانه با خودتون بگید من کتاب میخونم چون دوست دارم کتاب بخونم یا چون دوست دارم به بقیه بگم کتاب میخونم؟ نتایج جالبه.

01 Say Something.mp38.81 MB