fa
Feedback
جمع مدیران نامدار ایران

جمع مدیران نامدار ایران

رفتن به کانال در Telegram

با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام جمع مدیران نامدار ایران

کانال جمع مدیران نامدار ایران (@excellentmanagers) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 27 614 مشترک است و جایگاه 2 292 را در دسته تجارت و رتبه 12 263 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 27 614 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -184 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 16.61% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 10.09% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 788 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مدیر, جا, آقا, وقت, کس تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته تجارت تبدیل کرده‌اند.

27 614
مشترکین
-624 ساعت
-317 روز
-18430 روز
آرشیو پست ها
🔴 جامعه‌ای که اعتمادش نابود شده است سامان پذیری برای احیای حقوق خود را هم باخته است! ✍️ رستم شجاعی مقدم ♈️ لازمه گوش فرا دادن جمع به مرجع شایسته اعتماد متقابل است، یعنی جامعه به فرد با نهادی گوش می‌دهد که به او اعتماد دارد، مرجع اجتماعی نیز باید به شنود و ایستایی جامعه به پای اهداف و آرمانهای خود اعتماد کند تا انگیزه لازم برای پویش و‌ پذیرش مسئولیت اجتماعی را داشته باشد. ♈️ وضع امروز ایران این گونه است که جامعه اعتمادش را هم به خود و هم به نخبگان خود باخته است. از طرفی اکثریت کسانی که میدانند مسئله ملی چیست و راه چاره چیست به دلیل مشاهده موانع بسیار پیچیده و اجتماع  فروریخته و ناپایدار حاضر به ورود برای چاره‌اندیشی نیستند و از طرفی مردم نیز راست و دروغ را بدون ملاحظه گوینده مهر دروغ میزنند و رد میکنند. ♈️ اکنون اورژانسی‌ترین روزگاری است که ملت ایران به انسجام و ساماندهی خود برای نجات فردایش نیاز دارد، علیرغم اجماع حداکثری بر نامطلوب و‌ خطرناک بودن روند کنونی کشور از جامعه و ظرفیتهای آن کاری برنمی‌آید، تنها به این دلیل که دروغهای پرتیراژ و وعده‌های نامحقق چند دهه اخیر هر گونه صداقت و مسئولیت ملی را در افق ذهن جامعه ناپدید ساخته است. جامعه ایرانی امروز مرجعی ندارد که مورد وثوق اش باشد تا به دنبال آن یافتن راه چاره و علاج مسایل خود را پیگیری کند. ♈️ سامانه ملت فروپاشیده است، هویت ملی زیر آوار حملات ایدئولوژیک و هزینه‌های امت گرایی به کما رفته است، دین به تفسیر حکومتی عملا در تظاهرات و مناسک خلاصه و محدود شده است و دانش و دانشگاه در حصار نظامی‌گری و مداحی گرفتار شده است. ♈️ هر ایرانی اهل فهمی وظیفه دارد در حد توان از جنبه‌ای که ممکن است از هویت ملی خویش آوار برداری یا غبار روبی کند، باید راهی به احیای ساماندهی ملی یافته شود و جز خود ایرانیان کاری از دیگران ساخته نیست!  با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌Paktinat.Hamed

☄️ پرورش مدیران حرفه‌ای برند و تبلیغات ✔️ دوره «مدیریت برند و تبلیغات» مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان ⭐ هدف اصلی دوره مدیریت برند
☄️ پرورش مدیران حرفه‌ای برند و تبلیغات ✔️ دوره «مدیریت برند و تبلیغات» مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان ⭐ هدف اصلی دوره مدیریت برند و تبلیغات، پرورش مدیرانی است که بتوانند به بهترین شکل ممکن، برندهای خود را شکل داده و مدیریت نمایند. 🌀 طراحی هویتی قدرتمند و متمایز، با استفاده از مدل‌های استاندارد برای برند، بخشی از مهارتی است که در ابتدای دوره افراد با آن آشنا می‌شوند و در ادامه دوره، توانایی نظارت بر تمام نقاط تماس برند که ارزش ویژه برند را افزایش می‌دهد، در این افراد ارتقا می‌یابد. شما با شرکت در این دوره از خدمات ذیل بهره‌مند خواهید شد: 👍آموزش کاربردی توسط اساتید تراز اول 👍فرصت شبکه‌سازی حرفه‌ای با مدیران برند، تبلیغات و مارکتینگ 👍امکان حضور در رویدادهای هفتگی کافه‌نتورک (باشگاه کسب‌وکار ماهان) 📞 جهت دریافت مشاوره تخصصی و ثبت نام، عدد 133 را به شماره 02188401313 بفرستید.

#تبلیغات

🔴 هم خانومی هم دافی ... ✍️مصطفی داننده «هم خانومی هم دافی زیر سن قانونی هم دافی/ می کاپ کنی هم دافی آرایشو پاک کنی هم دافی/ سلام سلامتی صاحب طبق دست جیغ ماچ بغل» احتمالا شما هم مثل من این شعر را البته اگر بشود اسمش را شعر گذاشت، با ریتم آهنگش خواندید. آهنگی که باعث شده تا مدیر مدرسه‌ای در کرمان از کاربی‌کار شود. اول مهر مدیر مدرسه تصمیم می‌گیرد برای استقبال از دانش آموزان مراسمی برگزار کند و این آهنگ با جیغ و هورای بچه‌ها یا همان رقص خودمان همراه و فیلمش به سرعت در فضای مجازی پخش شد. آموزش و پرورش کرمان بعد از دست به دست شدن این فیلم اعلام کرد که :« مدیر مدرسه به دلیل اجرای برنامه سخیف و هنجارشکنی، برکنار شد.» خوب این آسان‌ترین کاری بود که می‌شد در این باره انجام داد. احتمالا مدیران بالادستی هم یک تشویقی در کارنامه مدیر آموزش و پرورش کرمان به خاطر سرعت عمل درج می‌کنند اما آیا بهتر نبود به جای مدیر، مدیران فرهنگی کشور برکنار می‌شدند؟ من هم موافق هستم، انتخاب این آهنگ برای دانش آموزان مناسب نبود، این شعر کلماتی دارد که ربطی به زندگی دانش آموزان ندارد و مدیر مدرسه نباید برای ایجاد شادی و نشاط دست به دامن هر موسیقی شود. اما یک بار دیگر فیلم مدرسه را ببیند. تقریبا همه دانش آموزان در حال همخوانی با این آهنگ هستند. (واقعا هم حفظ کردن این کلمات پشت سر هم سخت است.) این یعنی بچه‌ها قبلا در خانه، ماشین و یا شبکه‌های اجتماعی آن را شنیده و حفظ کرده‌اند. این یعنی در تمام این سال‌ها مدیران فرهنگی کشور نتوانسته‌اند برای نسل شبکه‌های اجتماعی کاری کنند. بله، شاید نسل دهه شصت یا هفتاد با « باز آمــد؛ بویِ مـــاهِ مدرسه» ذوق می‌کردند اما حالا داستان فرق کرده است. باید کارهایی از نظر فرهنگی در کشور ساخته شود که توانایی رقابت با محتواهای این چنین را داشته باشد. خواننده‌های این مدل آهنگ‌ها بسیار عمیق‌تر و بهتر جامعه هدف خود را شناخته‌اند تا دستگاه‌های فرهنگی با بودجه‌های میلیاردی. سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی هنوز که هنوز است اندر خم یک کوچه هستند و فکر می‌کنند همچنان دهه شصت است و می‌توانند با آن سیاست‌ها، اهداف خود را پیش ببرند. نه، دنیا عوض شده است و دانش آموزان هزار قدم جلوتر از مدیران و معلمان هستند. آنها با شبکه‌های اجتماعی سروکار دارند، تلویزیون می‌بییند در جمع هم‌سالان خود حضور دارند و صادقانه باید گفت که در دنیای دیگری زندگی می‌کنند که برای بسیاری از مدیران ناشناخته است. متاسفانه عرصه فرهنگ در اختیار عده‌ای است که دوست دارند، تنها صدای خودشان شنیده شود و قائل به شنیده شدن صدای دیگران نیستند. به طور مثال اگر صداوسیما به عنوان رسانه همگانی که بسیاری از مردم به آن دسترسی دارند، اجازه می‌داد مثلا در حوزه موسیقی، سلیقه‌های مختلف خود را در معرض عموم قرار می‌دادند، امروز شاهد جولان دادن امثال ساسی مانکن‌ها و تتلوها نبودیم. همه، هم سلیقه نیستند و در یک جامعه زنده، سلیقه‌های مختلفی وجود دارد و باید به همه آنها احترام گذاشت. وقتی یک مغازه کالاهای مورد نظر من را نداشته باشد، من منتظر نمی‌ایستم تا او، روزی کالای من را تامین کند، حتما به مغازه دیگر یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌روم. رجوع مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای هم به خاطر این است که از تک صدایی و شنیده شدن حرف‌های یک دسته در صداوسیما خسته شده‌اند. اگر ما اجازه بدهیم، حرف‌های همه شنیده شود دیگر نباید نگران یک موزیک ساده باشیم. آهنگ دافی، باید به مدیران کشور تلنگر بزند که یک جای کارتان می‌لنگد. مدیران این صدا را می‌شنوند و بعد تصمیم می‌گیرند که فقط محدودیت‌ها را بیشتر کنند تا سال بعد. دنیا برای نوجوان امروز به اندازه یک تبلت است. نشان ندادن ساز در تلویزیون برای او یک لبخند تمسخر آمیز به همراه دارد و خاموش کردن تلویزیون و البته پهن شدن روی مبل و استفاده از موبایل برای رسیدن به تازه‌ترین‌های جهان. دو دهه اخیر به خوبی نشان داده که سیاست‌های فرهنگ کشور، مسیر درستی را طی نمی‌کند و باید طرح تازه‌ای البته به دور از شعارزدگی در انداخت. اعضای کانال تلگرامی تتلو که با آبا و اجدادشان فحش می‌دهد را ببیند تا متوجه این داستان شوید. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌Paktinat.Hamed

💎 بوت کمپ دانشمند داده با مدرک دانشگاه تهران ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ⁉️ چرا این دوره: ✔️ انجام، 20 مینی پروژه و
💎 بوت کمپ دانشمند داده با مدرک دانشگاه تهران ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ⁉️ چرا این دوره: ✔️ انجام، 20 مینی پروژه و 10 پروژه مستقل و یک پروژه جامع در طول دوره . ✔️ 50 ساعت منتورینگ فردی ✔️ مدرک دو زبانه از دانشگاه تهران ✔️ پشتیبانی علمی ۲۴ ساعته ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🟢 دانشجویان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته‌های کامپیوتر، ریاضی، آمار، مدیریت، صنایع و اقتصاد 🟢 متخصصین، تحلیلگران، مهندسان و مشاوران که قصد رشد و توسعه کسب‌وکاری مبتنی بر داده را خواهند داشت 🟢 افرادی که قصد مهاجرت کاری و تحصیلی دارند 🟢تحلیگران بازارهای مالی،ارز دیجیتال،کریپتوو.. 🟢علاقه‌مندان به تحلیل‌های پیشرفته داده‌های کسب‌وکار و هوشمند سازی کسب‌وکار 🟢 علاقه‌مندان به پیش‌بینی وضعیت آینده کسب‌وکار 🟢 علاقه مندان به حوزه تحلیل داده ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔥 جهت دریافت مشاوره و اطلاعات تکمیلی؛ از طریق سایت آن آکادمی اقدام نمایید. ➡️ httb.ir/60579 ➡️ httb.ir/60579 ➡️ httb.ir/60579 --------------------------------------- ☎️ 02188905269 💬 @onacademy ➖➖➖➖➖➖

#تبلیغات

مدیران ارجمند فرهیختگان ارجمند همراهان گرامی اعضای گرانقدر جمع مدیران نامدار ایران اینجا در اینستاگرام ، خبری در راه است ...
مدیران ارجمند فرهیختگان ارجمند همراهان گرامی اعضای گرانقدر جمع مدیران نامدار ایران اینجا در اینستاگرام ، خبری در راه است ... 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

در باب جنجال اخیر راجع به مجسمه قاسم سلیمانی. ماجرای کنسل شدن مسابقه فوتبال و اعتراض عربستان به مجسمه سلیمانی در استادیوم جوانب مختلف دارد. مثلاً بی‌کفایتی معمول مدیران و یا اصرارِ این قوم خاص بر تزریق سیاست و ایدئولوژی‌شان به هر گوشه‌ای، و تجاوز به همه مفاهیم و غیره و غیره. اما یک جنبه داستان که به آن پرداخته نمی‌شود، مسأله حلال شدنِ مجسمه‌سازی در خدمت ایدئولوژی است. فارغ از نظرات شخصی و احتمالاً متجددانه‌ی هر یک از ما، مجسمه‌سازی از قدیم مورد تحریم عامه مسلمانان بوده (به دلیل نزدیکی آن با بت‌پرستی). خیلی‌ها تصویرنگاری، و یا لااقل تصویرنگاری واقع‌گرایانه و ناتورالیستی، را هم حرام یا مکروه می‌دانستند (مینیاتورهای قدیمی ایرانی، که انگار دوبعدی، و بدون حجم‌نمایی‌اند، ناتورالیستی نیستند)؛ نیز مسلماً نماز در جایی که تصویرنگاری دیواری داشت را جایز نمی‌دانستند. در بین انواع مجسمه‌سازی (واقع گرایانه، انتزاعی،..) مجسمه واقع‌گرایانه از اشخاص واقعی حرام‌ترین قسمت محسوب می‌شد و اتفاق نظری در این مورد در جهان اسلام وجود داشت، چرا که هدفی جز ارتقای بشر به منزلت دائمی و طاغوت و تفوق ندارد، یعنی همان شرک و بت پرستی. واقعاً هم از جنبه زیباشناختی پست‌ترین نوع پیکرتراشی همین نیم‌تنه‌های واقع‌گرایانه است و انرژی‌ نحسی را دارد. اما خوب، مثل خیلی چیزهای دیگر فقه پویا (بخوانید فقه دلبخواهی و مَن در آوردی- فقه‌الشیطان) ناگهان حرام‌ترین انواع هنر، به شرط آن که در خدمت سیاست و قدرت و ایدئولوژی حاکم باشد، حلال اعلام شد، در حدی که مستحق بودجه بیت‌المال هم شد! حتی مجسمه‌های خود آخوندها هم ساخته شد! در مسجد عتیق (مسجد جمعه) اصفهان، دو تصویر بسیار بزرگ از رهبران انقلاب در صحن مسجد (در مسجد!!) نصب کرده‌اند که هر توریست مسلمانِ از خارج‌آمده را شوک‌زده می‌کند! الان هم در بسیاری از مساجد بزرگ و کوچک کشور، یک ماکت ایستاده قاسم سلیمانی در اندازه‌ی یک آدم را درون صحن مسجد یا ورودی آن گذاشته‌اند. در مسجد!! که نه تنها حرام دینی است، بلکه از بدسلیقگی بسیار زیاد، ولی متداول در میان این حضرات، حکایتِ دوباره و چندباره می‌کند. این قاعده‌ی کلی در فقه پویا است: امور حرام، اگر حتی خیلی پست و‌ کثیف و نازل ‌و زشت باشند، وقتی به کار ما بیایند حلال می‌شوند. نظیر این حکم در مورد ربا، دزدی، موسیقی، سکس و غیره هم به کار گرفته می‌شود. از اینجاست که به صراحتِ کامل می‌گویند که "برای حفظ حکومت اگر لازم باشد می‌توان تمام احکام اسلامی را هم تعلیق کرد!" و یا آنکه "حفظ نظام جمهوری اسلامی از حفظ جان امام زمان واجب‌تر است!" در همان حال، یکی از فروعات بسیار کم‌اهمیت دینی، یعنی حجاب، را به مهم‌ترین نماد دینی بدل کرده‌اند، چون در حقیقت نماد سیطره و کنترلِ حکومتی است. تزویر و نفاق این دینِ وارونه لاجرم خلق را از دین گریزان می‌کند. با این کارها و سکوت علمای خاموش شیعه واقعا آبرویی برای شیعیان در بین مسلمانان نمانده است. درست مثل جریان تدفین بنیانگذار جمهوری اسلامی که با افتخار به جهان اسلام نشان داده شد، در حالیکه از ابتدا تا انتهای مراسم مغایر با شعائر دینی اسلامی بود. این که مسؤولین جمهوری از این قبیل گل‌کاری‌ها می کنند، یک علتش آن است که، مانند سایر ایرانی‌های مدرن، هیچ درکی از سنت ندارند و عقیده‌ای هم به آن ندارند و حتی با آن دشمنی آشکار و پنهان دارند! شاید بشود گفت که وجه غالب و مشترک تمام سیاست‌های اینها دشمنی با سنت است. تنها یک خدا را باور دارند و آن خدای سیاست است که طبیعتاً بت‌هایش را لازم دارد. در مورد سردار سلیمانی هم تعداد زیادی بت ساخته ‌و نصب شد تا انتقاد از سپاه یا نظام سخت‌تر شود و هر گونه انتقادی به سختی بت‌شکنی باشد. البته این گل‌کاری‌های ابلهانه وجه مثبتی هم دارد، و آن پررنگ شدن اختلافات بنیادی بین اسلام سنتی از یک سو، و مذهبِ سوسیال-ناسیونال-اخوانی-سپاهی جاری حکومت از سوی دیگر است. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌Paktinat.Hamed

با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌Paktinat.Hamed

🔴 یهودی در دهه 30 سده بیست، جرج همدانی(زاده همدان) به فورت لامی(پایتخت کشور آفریقایی چاد)آمد. مردم مسجد بسیار بزرگی ساخته بودند، ولی روحانی و امام جماعت نداشته و در پی یک مرجعیت دینی می گشتند. همدانی خود را مسلمان اعلام کرد و امام جماعت پایتخت چاد شد. وی تا ۱۹۴۳ به عنوان مرجع روحانی ماند و طی ۱۳ سال، از طریق چنین منصبی دارای ثروتی هنگفت شامل 40 خانه، 2 هتل، یک سالن سینما و دهها ملک بزرگ شد. با زنی مسلمان ازدواج کرد و صاحب هفت فرزند شد. ولی سال ها بعد، جرج همدانی یکباره از رفتن به مسجد خودداری کرد و اعلام نمود که او یک یهودی مومن است. این خبر آشفتگی زیادی در شهر ایجاد کرد، ولی در آن زمان همدانی بسیار ثروتمند بود و دهها محافظ داشت. از سوی دیگر به‌ دلیل جدی نگرفتن اینگونه مسایل در آفریقا، این موضوع فراموش شد(نقل به مفهوم از کانال تلگرامی سیاق). از شنیدن این گزارش خبری- تاریخی شگفت زده نشوید. دهها، صدها و بلکه هزاران فکت تاریخی در باره نفوذ یهودیان در ساختارهای کلیدی حکومت ها و نهادهای فرهنگی- دینی  وجود داشته و دارد. حتی یهودیانی بوده اند که با آگاهی مومنان به درجات اسقفی، کاردینالی و حتی جایگاه پاپ دست یافته اند. وزیر و صدراعظم شده و گاه منکر یهودی بودن خود نیز نبوده اند. برای کسانی که از مفهوم یهودی بودن آگاهند، پذیرش این که یک یهودی می تواند مسیحی یا بودایی یا مسلمان باشد سخت نیست. چرا که اساسا یهودی بودن تنها به معنای پیروی از دین موسی(ع) و یا مومن بودن به تلمود نیست. یهودی بیش از هر چیز، جنبه قومیت دارد. چرا؟ ۱- یهودی، به مثابه یک قوم برخلاف بسیاری گمان ها، یهودیت تنها یک دین نیست، سهل است که در وهله نخست و به عنوان ملاک اصلی، جنبه قومی-نژادی دارد. در یهودیت پیوندی محکم بین سه عنصر نژاد، ملیت و دین برقرار است. با این تفاوت که نمی توان کلیمی بود یا شد، ولی یهودی نبود. برعکس، چنان چه کسی از قوم یهود بود، سپس به دین و مذهب دیگری گرایید یا به طوری کلی بی خدا و کافر شد، بازهم یهودی خواهد ماند. نه تنها خود، که نسل های بعدی او هم یهودی محسوب می شوند. در واقع یهودیت قوم و نژاد محور است؛ ۲- تبلیغی در کار نیست در یهودیت گرویدن و تبلیغ برای یهودی کردن دیگران در کار نیست و یا بسیار کم اهمیت است. چون دستکم به اعتبار یهودیت ارتدکس، یهودی شدن غیر یهودیان، بس سخت و دارای فرایندی طاقت فرسا و هزینه بردار است. زیرا یهودی کسی است که زاده یهودی باشد. آن هم ترجیحا از طریق مادر. زادگان یک زن یهود، تا ۹ نسل متعاقب، یهودی خواهند بود. مثلا کسی که مادرش در دوره کریم خان زند یهودی بوده و الان پیرو دین دیگری است، می تواند مدعی یهودی بودن باشد. در واقع بر اساس میشنا که پایه تلموداست یهودی بودن هر یهودی، زاده شدن از مادر یهودی است. از این رو بر خلاف اسلام و مسیحیت، یک یهودی که از دین کلیمی خارج  شده باشد بازهم یهودی محسوب می‌گردد. البته راه دیگر یهودی بودن فرد بر اساس گرویدن به یهودیت است. ولی یهودیت دین تبلیغی نیست و معمولاً یهودیان تمایلی به یهودی کردن بقیه مردم ندارند. به دلیل همین غیر تبلیغی بودن یهودیت است که شمار یهودیان در جمعیت جهان بسیار کم و بیشینه ۲۰ و بلکه ۱۸ میلیون از کل باشندگان زمین است. بر اساس هلاخا(فقه یهودی) یک فرد یهودی باید از مادری یهودی به دنیا آمده باشد. همچنین تنها قبول کردن قوانین یهودی، باعث یهودی شدن فرد نمی‌شود. همانگونه که کسانی که یهودی به دنیا آمده‌اند با وجود ارتداد، یا تغییر دین، همچنان یهودی محسوب می‌شوند. بر پایه فقه کلیمی، یهودی کامل کسی است که هردو والدینش یهودی باشند،  ولی چنان چه یکی از دو والد یهودی نباشد، فرزند وضعیت مادر را خواهد داشت. از این رو اگر مادر یهودی باشد، فرزند یهودی است و اگر مادر یهودی نباشد، فرزند  یهودی نخواهد بود. در این صورت فرزند در صورت گرویدن به کلیمیت، ممکن است  شانس یهودی شدن را داشته باشد. بر پایه هلاخا، حتی اگر فردی یهودی از ۶۱۳ قانون تورات تبعیت نکند یا به دین دیگری درآید، باز هم یهودی خواهد ماند.  با این تعریف هر فردی که از مادر یهودی زاده شده باشد، حتی اگر خود به این امر آگاه نباشد، یهودی محسوب می‌شود. می خواهم نتیجه بگیرم که دست یهودیان برای نفوذ در حکومت های مذهبی غیر کلیمی باز است. آنان به راحتی بدون از دست دادن قومیت خود می توانند حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی، شیعه و یا کاتولیک، پروتستان و ارتدکس شده و حتی در این رژیم ها به جایگاه مرجعیت و رهبری و فرماندهی دینی- سیاسی- نظامی برسند. البته اینان با پشتیبانی از یکدیگر ممکن است در حکومت های سیاسی- مذهبی ارتقا یافته و استراتژی حکومت ها را به نفع ملت یهود تغییر دهند، بدون این که مرتد محسوب شوند. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل کریمی پور

آخر هفته گذشته، به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان ، سخنرانی با موضوع وضعیت سرمایه گذاری در جهان داشتم و برای فعالان اقتصادی این
+3
آخر هفته گذشته، به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان ، سخنرانی با موضوع وضعیت سرمایه گذاری در جهان داشتم و برای فعالان اقتصادی این استان بویژه گروه سرمایه گذاران ارایه ای از روند حرکت سرمایه و موضوعاتی که بیشتر در دنیا در حال حاضر مورد جذب سرمایه ها واقع شده گفتم با رصد و مطالعه روندها، سرمایه گذاران جهت حرکت پول و سرمایه را در آینده بهتر تشخیص می دهند و گمان می کنم این یکی از مهمترین نکاتی است که یک سرمایه گذار باید بداند - از آن مهمتر روند حرکت سرمایه و بینش جدید سرمایه گذاری در دنیا ، رویکرد کشورها و آینده جهان را نشان می دهد که می تواند یک راهنمای ذی قیمت برای حکمرانی ما باشد داستانهای موفقیت سرمایه گذاری بیست کشور اول دنیا یک به یک نه تنها برای سرمایه گذاران ما در داخل یا خارج از کشور بسیار آموزنده است بلکه برای دولت ایران می تواند حداقل در بخشهایی مورد الگو قرار بگیرد شرط اول موفقیت، اما پذیرفتن شرایطی است که در آن گرفتار شده ایم - در مصاحبه هفته پیش بن سلمان ... /#حامد_پاک_طینت بقیه مطلب در صفحه اینستاگرام :👇 📌Paktinat.Hamed پیش بینی های مجمع فعالان اقتصادی را جدی بگیریم 📌@Iran_economy_online

🔴 تعلیق عضویت ابن‌سینا در هیات‌علمی دانشگاه ✍️سهند ایرانمهر #طنز امروز صبح متن ابلاغیه محرمانه‌ای به دستم رسید که با دلایل و مدارک متقن، ثابت می‌کند، ابوعلی‌سینا نیز واجد صلاحیت تدریس در دانشگاه نیست، لذا ناگزیرم متن این ابلاغیه را منتشر کنم: باسمه‌تعالی «آنچه ملت‌ها را می‌سازد دانشگاه سالم و استاد بی‌غرض مثل اساتید جدید‌ شریف است» جناب آقای ابوعلی حسین‌بن‌عبدالله‌بن ‌حسن‌بن علی‌بن‌سینا مشهور به  ابن‌سینا به موجب این ابلاغیه به اطلاع می‌رساند: عضویت جنابعالی در هیات علمی آن دانشگاه به دلایلی که در ذیل خواهد آمد، تعلیق خواهد شد و طبیعتا اجازه تدریس نیز نخواهید داشت، این دلایل کاملا قانونی عبارتند از: ۱- سوء رفتار و ترویج مطالب الحادی در کلاس و ایراد شبهه در اینکه :«خداوند لایتغیر چگونه بر علوم ناظر بر امور متغیر احاطه دارد». ۲- بنابر گزارش‌ها، جنابعالی در نمط چهارم اشارات و تنبیهات سخنان سخیفی را در مورد عشق مرقوم کرده‌اید که در تقابل با طرح تفیک‌جنسیتی است بدیهی است قضاوت در مورد برخی سخنان شما در باب معجزه ، قیامت و یکسانی قوانین زیستی میان انسان(اشرف مخلوقات) و موجوداتی مثل موش(که حکیم بابصیرت ابن‌رشد هم بر ناصواب بودن آن تاکید داشته‌اند) برعهده علمای اعلام است. ۳-ترویج نگاه الحادی در قالب نظریه«انسان معلق» که احتمالا نام آن را هم ازیک فیلم مبتذل هالیوودی (bird man) اخذ نموده‌اید. ۴- موارد گزارش شده‌ای از انحراف جنسی که ظاهرا مشمول عقاب‌الهی و درد قولنج جنابعالی شده است و می‌تواند توضیح دهد که چرا همچنان عَزَب‌اوغلی باقی مانده و ازدواج نکرده‌اید. ۵-شانتاژ خبری رسانه‌های استکباری همسو با جنابعالی علیه دانشمند با بصیرت امام‌محمد غزالی و متهم کردن ایشان به اینکه  کتاب «دانشنامه علایی» را کپی کرده و به اسم :«مقاصد فلاسفه»مقدمه «تهافت الفلاسفه»کرده‌اند. ۶-نشخوار القائات آته‌ئیست‌ها مبنی بر  تفوق منطق ریاضی بر اراده خالق و ناتوانی خداوند بر اینکه بتواند از جمع بین عدد دو و دو، عدد پنج را بدست بیاورد. ۷-ترویج نگاه الحادی و  قابل توجیه ندانستن حدوث زماني جهان و دفاع از قدیم بودن جهان. ۸- گزارش اداره گزینش ثابت کرده است که جنابعالی متولد ازبکستان از پدری اهل افغانستان هستید و بدیهی است که علیرغم تعلق به فرهنگ ایرانشهری با قواعد موجود و مرزهای جغرافیای کنونی عنصری غیرایرانی هستید و اشتغال جنابعالی فاقد وجه قانونی است.(خوشبختانه پیشتر برادران سازمان تامین اجتماعی این نکته را بر حذف تصویر جنابعالی بر دفترچه‌های بیمه در نظر داشته‌اند). ۹- تشویش اذهان عمومی و تبلیغات سوء علیه مسئولین خدمتگزار طبق گزارش‌ها که در جایی فرموده‌اید: بُلینا بقوم یظنون ‏ان الله لم یهد سِواهم! ‏به قومی مبتلا شدیم که فکر میکنند ‏خدا جز آنها کسی دیگر را هدایت نکرده است.   ۱۰- عدم رعایت اخلاق و مراتب سنی چنانکه سمت «ابن‌مسکویه» گردو پرتاب کرده‌اید و گفته‌اید:«مساحتش را حساب کن!» گزارش‌ها می‌گوید که جنابعالی توصیه ایشان به اینکه:«اول برو کتاب طهاره الاعراق رو‌ بخون‌ و‌ بعد بیا» را به تخت‌کفش خود گرفته‌اید. 🔸در پایان، هرچند با انتصاب یکی از نیروهای خادم عرصه عمومی و متخصص در برانگیختن شور مردمی و‌نیز برخی مجریان سیما، به جای جنابعالی، جلوی خلل و فرج نفوذ امثالکم در سنگر دانشگاه گرفته می‌شود و دیگر کسی نیست که در اعیاد و مراسم‌ مختلف آیینی به ذبح قربانی جلوی در دانشگاه «گیر بهداشتی» بدهد اما انتظار می‌رود با نجابت رفتار کرده و در رسانه‌ها حاشیه نسازید و‌ اجازه بدهید متخصصان طب سنتی در عطاری‌ها ، نسخ مدنظر خود را  به اسم شما به خلق‌الله عرضه کنند و مسوولان در تریبون‌ها پُز شما را به فرنگی‌هایی بدهند که هرچه دارند از ما کپی کرده‌اند. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌Paktinat.Hamed

☄️ مدیرعاملی تنها یک جایگاه نیست، بلکه یک تخصص حرفه‌ای است ✅ دوره «مدیرعامل حرفه‌ای» مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان 💎 دوره مدیرعا
☄️ مدیرعاملی تنها یک جایگاه نیست، بلکه یک تخصص حرفه‌ای است ✅ دوره «مدیرعامل حرفه‌ای» مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان 💎 دوره مدیرعامل حرفه‌ای مدرسه کسب‌وکار ماهان، به‌عنوان اولین دوره شخصی‌سازی‌شده برای مدیران عامل در ایران، تمامی نیازهای مدیران سازمان‌های امروزی را به‌صورت تخصصی مدنظر قرار داده است. 🔼شما با شرکت در این دوره از خدمات ذیل بهره‌مند خواهید شد: ⚫️۹۰ ساعت آموزش کاربردی توسط اساتید تراز اول 🟠برگزاری جلسات منتورینگ گروهی با مدیران عامل الهام‌بخش ⚫️فرصت شبکه‌سازی حرفه‌ای با مدیران عامل 🟠امکان حضور در رویدادهای هفتگی کافه‌نتورک (باشگاه کسب‌وکار ماهان) 🔵 جهت دریافت مشاوره تخصصی و ثبت نام، عدد 177 را به شماره 02188401313 بفرستید.

#تبلیغات

از خاطرات اصغر فرهادی .. بعد از نمایش یک فیلم ایرانی، با دوستان خارجی نشسته بودیم به گفتگو يكيشان پرسيد: آن پسرک سر چهار راه
از خاطرات اصغر فرهادی .. بعد از نمایش یک فیلم ایرانی، با دوستان خارجی نشسته بودیم به گفتگو يكيشان پرسيد: آن پسرک سر چهار راه چه می‌فروخت؟ مواد مخدر بود يا... من پاسخ دادم فال می‌فروخت !!! پرسيد فال چيه؟ گفتم شعر!!! شعرهای شاعر بزرگمان حافظ... با هيجان گفت: يعنی شما از كشوری می‌آييد كه در خيابان‌هايش شعر می‌فروشند و مردم عادی پول می‌دهند و شعر می‌خرند؟؟!! می‌رفت سر ميزهای مختلف و با شگفتی اين را به همه می‌گفت! و اين يعنی زاويه‌ی ديد هر انسان..... يكی سياهی می‌بيند !!! و یکی دیگر  زیبایی!!! جمع مدیران نامدار ایران

🔴 درباره «عقده مسیح» چه می‌دانید؟ ✍️ رضی الدین طبیب ♈️ در روانشناسی اصطلاحی با نام «عقده مسیح» وجود دارد که احتمالا کمتر کسی نام آن را شنیده است و نسبت به عقده‌های دیگری مانند «عقده ادیپ» یا «عقده الکترا» بسیار کمتر به آن پرداخته شده است. ♈️ «عقده مسیح» حالت روانی خاصی است که در آن فرد مبتلا عمیقاً بر این باور است که برگزیده شده تا  نقش «ناجی» یا «یاری رساننده» به دیگران را ایفا کند. اما تعریف فوق را می‌توان به این شکل کامل‌تر بیان کرد: ♈️ ذهن افرادی که دچار «عقده مسیح» شده است، همیشه بین دو حالت در نوسان است؛ یا در توهم این امر هستند که از سوی نیرویی برتر برگزیده شده‌اند تا «ناجی» و «قهرمان» دیگران (ملت، سرزمین و...) شوند و موجبات رهایی‌ مظلوم از دست ظالم را فراهم آورند و دسته دوم در این توهم‌اند که چون از سوی نیرویی برتر برگزیده شده‌اند، پس به ناچار می‌بایست در زندگی دنیوی، بسیار بیشتر از دیگر افراد متحمل رنج و عذاب‌های بی‌شمار و گوناگون شوند و البته مصائب فوق را برای رسیدن به هدفی خاص با جان و دل پذیرا باشند. ♈️ بسیاری از دیکتاتورها و رهبران تندرو کشورهای دارای نظام‌های سیاسی توتالیتر، کمونیست، فاشسیت و... (قریب به اکثریت کشورهای جهان سوم) دچار عقده مسیح نوع اول‌اند و البته بسیاری از پیروان و هواخواهان آنها در چنین کشورهایی مبتلا به بیماری عقده مسیح نوع دوم هستند. ♈️ گروه دوم برگزیده شده‌اند تا علاوه بر رنج و مصیبت‌های بی پایان خود، رنج ملل دیگر را هم با هر کیفیتی_ولو به قیمت نابودی خود و خانواده و جامعه‌شان_ متحمل شوند! ♈️ در این میان نکته قابل توجه، تعداد فراوان افراد مبتلا به عقده مسیح نوع دوم نسبت به نوع اول است. آنها از گروه اول بسیار خطرناک‌ترند؛ از این‌رو که گروه دوم بی‌تردید بوجود آورنده افرادی با عقده‌های مسیح نوع اول‌اند. ♈️ اما باید دانست که درمان عقده مسیح به‌ویژه نوع دوم آن، بسیار ساده و کم هزینه است: مطالعه، آگاهی، رهایی از توهمات خرافی، پذیرش اشتباهات و جبران و همچنین «مواجهه با واقعیت امور» از جمله راهکارهای اساسی و موثر در درمان فرد مبتلا است. ♈️ اغلب مبتلایان به عقده مسیح نوع اول همچون معمر قذافی، صدام حسین، انور خوجه، نیکلای چائوشسکو و بسیاری از نام‌های آشنا برای ما، شوربختانه تنها در واپسین لحظات عمر، هنگام تنبیه توسط ملت‌های تحت فرمان خود و یا مواجهه با شدیدترین مجازات‌ها و کیفرها، متوجه حاد بودن بیماری ویرانگر خود می‌شوند و در حقیقت باید گفت که در مراحل پیشرفته، این بیماری روانی واقعاً غیرقابل درمان است. ♈️ آنچه که بیشتر از هرچیز قابل تأمل می‌نماید، هزینه ها و آسیب‌های جبران‌ناپذیر و نابودکننده این بیماری برای اطرافیان فرد مبتلا است و قرار گرفتن افرادی از این دست در سطوح بالای مدیریتی کلان ، منجر به نابودی منابع مالی، سیاسی و اجتماعی یک کشور و تباه ساختن زندگی نسل‌های بی‌شمار می‌گردد! با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌Paktinat.Hamed

🔴 زندگی خوشحال از زبان یک آدم ۸۰ ساله کارهایی ساده برای داشتن یک زندگی خوشحال که یک فرد ۸۰ ساله به ما می‌آموزد، هدیه‌ایست از یک عمر تجربه که به آسانی در اختیارمان قرار می‌گیرد: ۱- محکم دست بدهید. ۲- مردم را در چشم‌هایشان پیدا کنید. چشم‌های آن‌ها دروغ نمی‌گویند. ۳- داشتن یک زندگی خوشحال ساده است، زیر دوش حمام آواز بخوانید. ۴- موسیقی را با کیفیت عالی گوش کنید. ۵- در مبارزه‌ها، اولین ضربه را شما بزنید و محکم بزنید. ۶- راز خود را به هیچکس نگویید. ۷- هیچ وقت تسلیم نشوید، معجزه‌ها همیشه رخ می‌دهند. ۸- همیشه پذیرای دستی که به سوی شما دراز شده، باشید. ۹- شجاع باشید حتی اگر می‌ترسید هم وانمود کنید شجاع هستید. ۱۰- داشتن یک زندگی خوشحال یعنی سوت بزنید . خیلی ساده است. ۱۱- هرگز با کسی به طعنه و کنایه حرف نزنید. ۱۲- شریک زندگیتان را با دقت انتخاب کنید. همین یک تصمیم، ضامن ۹۰ درصد خوشبختی یا بدبختی شما خواهد بود. ۱۳- عادت کنید به عنوان یک فرد ناشناس، به دیگران کمک کنید. ۱۴- فقط کتابهایی را قرض بدهید که مطمئنید دوباره نمی‌خوانید. ۱۵- امیدِ کسی را از او نگیرید، شاید این تنها چیزی است که دارد. ۱۶- اگر با کودکان، بازی می‌کنید اجازه دهید آن‌ها برنده شوند. ۱۷- به آدم‌ها یک شانس دوم بدهید اما نه سوم. ۱۸- سعی کنید رمانتیک باشید. ۱۹- یک زندگی حوشحال یعنی خودتان مثبت اندیش ترین فردی باشید که در زندگیتان می‌شناسید. ۲۰- رها و ریلکس باشید. ۲۱- تلفن وسیله‎ایست که برای راحتی شما اختراع شده، نه برای سلب آسایش شما. ۲۲- بازنده‌ی خوبی باشید. ۲۳- برنده‌ی خوبی باشید. ۲۴- قبل از اینکه رازی را به دوستی بگویید، ۲ بار فکر کنید. ۲۵- اگر کسی شما را در آغوش گرفت، اجازه دهید خودش از آغوش شما بیرون آید. ۲۶- فروتن باشید. قبل از اینکه به دنیا بیایید زندگی جریان داشت و بعد از شما هم جریان دارد. ۲۷- زندگی خوشحال یعنی ساده زندگی کنید. ۲۸- مراقب کسانی‌که  چیزی برای از دست دادن ندارند باشید. ۲۹- پل‌های پشت سرتان را خراب نکنید شاید نیاز باشد چندین بار از آن رودخانه عبور کنید. ۳۰- به تمامی‌، زندگی کنید طوریکه واژه‌ی پشیمانی روی سنگ قبرتان جایی نداشته باشد. ۳۱- شجاع باشید و ریسک کنید. ۳۲- اگر کسی را دوست دارید ، فرصت گفتن این جمله را از دست ندهید. ۳۳- هیچکس به تنهایی نمی‌تواند کاری را تمام کند. قلب بزرگی داشته باشید و از کسانی که به شما کمک کرده‌اند قدردانی کنید. ۳۴- خودتان چشم انداز زندگیتان را انتخاب کنید، اجازه ندهید دیگران به جایتان تصمیم بگیرند. ۳۵- اگر دوست یا آشنایی در بیمارستان بستری است، او را ملاقات کنید حتی در حد چند دقیقه. ۳۶- هر روزتان را با یکی از موسیقی‌های مورد علاقه تان آغاز کنید. ۳۷- هر از چندگاهی از مسیرهای خوش منظره عبور کنید. ۳۸- برای کسی که در نظرش مهم هستید چندین کارت پستال با امضا خودتان بفرستید. ۳۹- تماس‌های تلفنی را با انرژی مثبت پاسخ دهید. ۴۰- یک دفترچه یادداشت و قلم کنار تخت بگذارید چرا که گاهی یک ایده‌ی چند میلیون دلاری، ساعت ۳ نیمه شب به سراغتان می‌آید. ۴۱- برای هر شخصی که کار و زحمت می‌کند ارزش قائل باشید، فارغ از اینکه شغلش چیست. ۴۲- برای کسی که دوستش دارید گل بفرستید بعدا به دلیلش فکر کنید. ۴۳- گاهی برای ماشین عقبی خود عوارض جاده را پرداخت کنید. روزش را خواهید ساخت. ۴۴- برای یک نفر قهرمان باشید. ۴۵-  فقط با عشق ازدواج کنید. ۴۶- برای داشتن یک زندگی خوشحال ، نعمتهایی که دارید  را بشمارید. ۴۷- اگر جایی میهمان هستید از غذایی که برای شما درست کرده‌اند تعریف و تمجید کنید. ۴۸- برای بچه‌ مدرسه‌‌ای ها که در سرویس مدرسه هستند، دست تکان بدهید. ۴۹- یادتان نرود که هشتاد درصد از موفقیت شغلی شما بستگی به توانایی خودتان در برقرای ارتباط با دیگران دارد. ۵۰- انتظار نداشته باشید زندگی عادلانه باشد تا یک زندگی خوشحال داشته باشید. زندگی عادلانه نیست. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌Paktinat.Hamed

🌟 فروش ویژه سرور اختصاصی آسیاتک با تحویل آنی ویژه کسب و کار شما پلن‌های اختصاصی و متناسب با نیاز کسب و کارتون رو با مزیت‌های
🌟 فروش ویژه سرور اختصاصی آسیاتک با تحویل آنی ویژه کسب و کار شما پلن‌های اختصاصی و متناسب با نیاز کسب و کارتون رو با مزیت‌های زیر دریافت کنید: ✅ سفارشی‌سازی و تحویل آنی ✅ تامین برق ثابت و بدون قطعی ✅ پشتیبانی بی‌وقفه و مانیتورینگ شبانه روزی و.. ◀️ برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۰۰۰ ۹۰۰۰ داخلی ۱۴۷۰ و ۱۴۳۰ تماس بگیرید یا روی لینک زیر کلیک کنید. 🔗 لینک مشاوره و خرید 🔗 لینک مشاوره و خرید

#تبلیغات

Repost from N/a
📈 سرمایه‌گذاری در روزهای منفی داشتن دید بلند‌مدت و نگاه رو به جلو از ارکان یک سرمایه‌گذاری سودآور است. ✅ صندوق‌های سهامی از جمله گزینه‌هایی هستند که سرمایه‌گذاری در آنها حتی در روزهای منفی بازار نیز می‌تواند بهترین نتیجه را برای سرمایه‌گذار به وجود آورد. ✅ لازم به ذکر است که با وجود تمامی افت و خیزهای بازار شاهد بازدهی یکساله ( ۸۱ درصد) و بازدهی از ابتدای فعالیت (۱,۱۰۰ درصد) صندوق سهامی سرو هستیم. 📌 مشاوره رایگان سرمایه‌گذاری: 🔗 https://toranj.ir/sag7o #صندوق_سرو