fa
Feedback
جمع مدیران نامدار ایران

جمع مدیران نامدار ایران

رفتن به کانال در Telegram

با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام جمع مدیران نامدار ایران

کانال جمع مدیران نامدار ایران (@excellentmanagers) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 27 608 مشترک است و جایگاه 2 284 را در دسته تجارت و رتبه 12 218 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 27 608 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -175 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 22.51% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 8.97% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 214 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 477 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مدیر, جا, آقا, وقت, کس تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته تجارت تبدیل کرده‌اند.

27 608
مشترکین
-624 ساعت
-337 روز
-17530 روز
آرشیو پست ها
‼️بزرگترین تخفیف مهاجرتی سال ۱۴۰۱‼️ 👈سازمان مهاجرتی اِستادی ۲۰۲۰ (Study2020) با مجوز رسمی مهاجرت؛ ۱۷ سال سابقه فعالیت، بیش ا
‼️بزرگترین تخفیف مهاجرتی سال ۱۴۰۱‼️ 👈سازمان مهاجرتی اِستادی ۲۰۲۰ (Study2020) با مجوز رسمی مهاجرت؛ ۱۷ سال سابقه فعالیت، بیش از ۱۰ هزار ویزای موفق؛ دارای۴شعبه در کانادا و دفاتری در امریکا،مالزی، گرجستان، ترکیه و عراق ⏱️ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ ‼️ فقط برای ۳۰۰ نفر اول‼️ 👈👈 برای #مشاوره_رایگان اولیه و #بیمه_پرونده_مهاجرتی (اولین بار در ایران)همین امروز به ما پیام بدهید. 🔻 ارتباط در تلگرام: T.me/Study2020Consulting 🔻 ارتباط در واتساپ: +12363352020 🔻 مشاهده ویدئوی رضایت مشتریان: https://instagram.com/study2020.official 🆔 T.me/Study2020canada

#تبلیغات

🔴 وعده جدید دولت رئیسی چه قدر آب می‌خورد/ مدیریت شعاری 🔸دولت رئیسی در حالی مدعی کاشت ۱ میلیارد درختاست که به قیمت ثابت امسال(با فرض تورم صفر) این طرح حداقل ۶۰ هزار میلیارد هزینه دارد و این در صورتی است که کل بودجه وزارت جهاد کشاورزی امسال ۷ هزار میلیارد تومان بوده است 🔹هادی کیادلیری رئیس سابق انجمن جنگلبانی ایران: 🔸کاشت یک‌میلیارد نهال در کشور و در نظر گرفتن این موضوع که در هر هکتار ۵۰۰نهال کاشته شود، نیاز به دو میلیون هکتار زمین است 🔹برای هر هکتار درختکاری نیز حدود ۱۵میلیون تومان هزینه می‌شود که اگر این رقم در دو میلیون هکتار ضرب شود ۳۰هزار میلیارد تومان فقط هزینه کاشت درختان است. 🔸نگهداری سالانه هر هکتار جنگل هم نیازمند پنج میلیون تومان هزینه است که با احتساب هزینه نگهداری دو میلیون هکتار جنگل با تعداد یک‌میلیارد اصله درخت ۱۰هزار میلیارد تومان بودجه می‌خواهد. 🔹هر درخت نیز به‌طور میانگین سه سال زمان برای مراقبت و نگهداری نیاز دارد که اگر این عدد در این زمان ضرب شود، هزینه کلی نگهداری یک‌میلیارد اصله درخت ۳۰هزار میلیارد تومان است؛ بنابراین کاشت و نگهداری از یک‌میلیارد اصله درخت با هزینه امروز ۶۰هزار میلیارد تومان نیاز دارد. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

گزارش عملکرد ماه اول فعالیت صندوق تمشک منتهی به ۶ بهمن ۱۴۰۱ برای اطلاع سرمایه‌گذاران محترم گزارش عملکرد صندوق در صندوق تمشک با این عناوین منتشر می‌شود: 🔸در پذیره‌نویسی چه گذشت؟ 🔸نحوه بازگشایی 🔸عملکرد ماه اول در مقایسه با شاخص کل بورس ایران 🔸ترکیب دارایی با تمشک همراه باشید. 🔸 برای اطلاعات بیشتر به وب سایت صندوق تمشک، مراجعه کنید: 👉 https://b2n.ir/h57243 مشاوره رایگان: ☎️ ۰۲۱-۷۹۳۲۶ 🎍همکاران ما در طی تعطیلات نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعدازظهر پاسخگوی تماس‌های شما برای مشاوره هستند. @tameshketf

#تبلیغات

🔴رونق بیزینس دور زدن تحریم بررسی مکانیسم بروز فساد در اقتصاد تحریمی در گفت‌وگو با امیرحسین خالقی ✍️آیسان تنها 🔸اقتصاد درگیر تحریم، محیط مناسبی برای رویش فساد است. آنجا که قرار است مبادلات و نقل و انتقالات در خفا انجام شود، پروسه‌ها غیرشفاف و افراد غیرپاسخگو باشند،‌ فرصتی هم فراهم می‌َشود که فساد بروز کند. اقتصاد ایران که برای سال‌های متوالی درگیر تحریم بوده از قاعده بروز فساد در اقتصاد تحریمی مستثنی نیست. پیش از برجام شاهد ظهور بابک زنجانی و امثالهم بودیم؛ چهره‌های این دوره هم احتمالاً سال‌های بعد با شکستن تحریم‌ها بروز خواهد کرد. اکنون نیز اخبار فسادهایی که در فضای مبادلات پشت پرده شکل می‌گیرد بعضاً منتشر می‌شود، نظیر آنچه در نامه اخیر احمد توکلی خطاب به ابراهیم رئیسی می‌شود خط آن را خواند. 🔸در دوران تحریم به دلیل ویژه بودن شرایط، سیاستگذاران به سراغ سیاست‌های ویژه! هم می‌روند؛ به‌طور خاص مداخله در قیمت‌گذاری کالاها به‌طور جدی دنبال می‌شود. مداخله در بازارهای کالا و خدمات، نیروی کار، اعتبار و ارز به بهانه وضعیت خاص موجه تلقی می‌شود و حاصل هم سوءتخصیص منابع در اقتصاد است که هزینه-فرصت بالایی را تحمیل می‌کند. فکر می‌کنم برای همه ما در ایران تجربه ارز چندنرخی و فساد حاصل از آن در این سال‌ها نیازی به تکرار ندارد. 🔸فساد را باید سوخت ماشین دولت در دوران تحریم تلقی کرد که بدون آن چرخ‌ کارها نمی‌چرخد و امورات رعیت نمی‌گذرد. اگر دنبال کاهش فساد هستیم راهش افزودن بر تعداد ماده‌ها و تبصره‌های موجود و نظارت بیشتر نیست؛ اینها کمکی نمی‌کنند و البته ضمانتی هم برای اجرا ندارند فقط باعث می‌شوند گروه‌های سیاسی رقیب بهانه‌ای برای انتقام از هم پیدا کنند. راه‌حل اساسی در مورد این مشکل روشن است: خروج سریع از شرایط تحریمی. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

✅ "وبینار بزرگ تخصصی بین المللی سازی استارتاپ" ⭐ ویزا۲۰۲۰ بزرگترین سازمان مهاجرتی با بیشترین #پرونده_موفق در ویزای #استارتاپ
"وبینار بزرگ تخصصی بین المللی سازی استارتاپ" ویزا۲۰۲۰ بزرگترین سازمان مهاجرتی با بیشترین #پرونده_موفق در ویزای #استارتاپ برگزار می کند: 💢 بررسی ۳۶ ایده ایرانی موفق در اخذ ویزای استارتاپ بین المللی کانادا 🟢 ویژه استارتاپ ها، مدیران کسب و‌کارها، مجموعه های خلاق و دانش بنیان و صاحبان ایده 🟢 چهارشنبه ۲۴ اسفندماه؛ ساعت ۲۱:۳۰ 🎁 لینک ثبت نام رایگان: ⏺ https://bit.ly/3ZHNiYR 🆔@Study2020canada

#تبلیغات

✅ "وبینار بزرگ تخصصی بین المللی سازی استارتاپ" ⭐ ویزا۲۰۲۰ بزرگترین سازمان مهاجرتی با بیشترین #پرونده_موفق در ویزای #استارتاپ
"وبینار بزرگ تخصصی بین المللی سازی استارتاپ" ویزا۲۰۲۰ بزرگترین سازمان مهاجرتی با بیشترین #پرونده_موفق در ویزای #استارتاپ برگزار می کند: 💢 بررسی ۳۶ ایده ایرانی موفق در اخذ ویزای استارتاپ بین المللی کانادا 🟢 ویژه استارتاپ ها، مدیران کسب و‌کارها، مجموعه های خلاق و دانش بنیان و صاحبان ایده 🟢 چهارشنبه ۲۴ اسفندماه؛ ساعت ۲۱:۳۰ 🎁 لینک ثبت نام رایگان: ⏺ https://bit.ly/3ZHNiYR 🆔@Study2020canada

با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 چرا رژیم های توتالیتر با مردم خودشان بی رحم ترند تا با دشمنانشان ؟ ✍️ مهدی تدینی مادر استالین شبیه همۀ مادران دنیا بود. پسرش را مانند همۀ مادران دنیا دوست داشت و دربارۀ پسرش می‌گفت: «پسری نمونه است. آرزو می‌کنم هر مادری پسری مانند او داشته باشد.» اما اگر در جهان ده نفر دیگر مانند پسر او وجود داشت، احتمالاً نسل بشر منقرض می‌شد. نامش کِتِوان گِلادزه بود، زنی دردکشیده که زندگی سختی داشت و تنها چیزی که زندگی برایش گذاشته بود، همان پسر نمونه بود. کِتِوان در نوجوانی خانه‌های مردم را تمیز می‌کرد تا پولی درآورد. با مردی کفاش ازدواج کرد. چند سالی زندگی خوب و نسبتاً متمولی داشتند. سه پسر به دنیا آورد. دو پسر اول مردند و فقط یوسف (همان استالین) برایش ماند. شوهرش به زودی به الکل اعتیاد پیدا کرد و یوسف و مادرش را مرتب کتک می‌زد تا اینکه یک روز بی‌خبر گذاشت و رفت، و مادر دوباره با تمیز کردن خانۀ مردم خرج زندگی را درمی‌آورد. می‌خواست این تک‌پسرش روحانی شود. اما روحانی‌ستیزترین فرمانروای قرن بیستم شد. البته برای مادرش پسری دلسوز ماند. وقتی پس از انقلاب روسیه استالین به کادر رهبری کشور رسید، مصادف بود با حملۀ روسیه به گرجستان. مادر را به قصری منتقل کرد و اتاقی در اختیارش گذاشت. از ۱۹۲۷ که استالین قدرت را در شوروی قبضه کرد، همواره چند نگهبان از مادرش در تفلیس مراقبت می‌کردند. اما وقتی مادر در ۱۹۳۷ در تنهایی درگذشت، استالین برای خاکسپاری نرفت. آن روزها درگیر دسیسه‌ای شریرانه بود تا پاکسازی بزرگی به راه اندازد، قربانی اول هم توخاچفسکی بود، ژنرال بلندپایه و محبوب روس. برای اینکه بگویم این «پسر نمونه» در روزهای مرگ مادر دست در چه کاری داشت، باید به هانا آرنت رجوع کنیم. آرنت در جلد سوم کتاب «عناصر و خاستگاه‌های حاکمیت توتالیتر»، جمله‌ای تکان‌دهنده دربارۀ استالین دارد که می‌توان روزها به آن اندیشید و بر خود لرزید. می‌گوید: *«جنگی که رایش سوم [یعنی هیتلر] با همۀ ابزارهای جنایتکارانه علیه اتحاد شوروی به پیش برد، همچنان قربانیان بسیار کم‌تری بر جا گذاشت تا «جنگی» که استالین در دهۀ ۱۹۳۰ علیه کشور خود به راه انداخت.»* جمله را دوباره و سه‌باره بخوانید و به خاطر بسپارید. پیش‌تر در نوشتاری به جمله‌ای از ارنست نولته، دیگر اندیشمند آلمانی، در این باره اشاره کرده‌ام که در کنایۀ تکان‌دهندۀ مشابهی می‌گوید، *استالین بزرگ‌ترین رهبر کمونیست‌های جهان بود و هیتلر بزرگ‌ترین دشمن کمونیست‌های جهان، اما استالین کمونیست‌های بسیار بیش‌تری را کشت تا هیتلر!* و باز باید جملۀ تکان‌دهندۀ دیگری، این بار از الکساندر سولژنیتسین، نویسندۀ پرآوازۀ روس اشاره کنم که با کتاب «مجمع‌الجزایر گولاگ» دوزخ هولناک شوروی را بر جهانیان برملا می‌کند. او در همین کتاب می‌نویسد: *««این آدم‏ها که ۲۴ سال خوشبختی کمونیستی را به جان چشیده‏ اند، در ۱۹۴۱ چیزی می‏دانستند که هیچ‏کس در جهان نمی‏دانست: می‏دانستند که در کل سیارۀ زمین و در کل تاریخ رژیمی خبیث‏تر، خونخوارتر و همزمان هوشمندتر از رژیم بولشویستی که خود را شوروی می‏نامد وجود ندارد؛ می‏دانستند که نه به لحاظ نابودگری و توان پایداری و نه به لحاظ هدف‏گذاری رادیکال و تمامیت‏خواهی مطلق و یکپارچه، هیچ رژیم زمینی دیگری با آن همسنگ نیست، حتی رژیم بچه‌‏مدرسه‏‌ایِ هیتلر...»* سولژنیتسین هیتلر را در برابر استالین «بچه‌مدرسه‌ای» می‌نامد. اما داستان چیست؟ مسئله چیزی است که در همان جملۀ آرنت بیان شد. آرنت شرح می‌دهد رژیم‌های توتالیتر چگونه در کشور خود مانند فاتحانی بیگانه رفتار می‌کنند و اتفاقاً اوج قساوت را در کشور خود و علیه ملت خود بروز می‌دهند. آرنت می‌نویسد: *«حاکم توتالیتر مانند فاتحی بیگانه به گنج‌ها و ثروت‌های کشور خود تنها به منزلۀ منبع غارت می‌نگرد که به او امکان می‌دهد برنامه‌های جنبش برای فتح جهان را به پیش راند.* *او فقط به همین متعهد است و این یعنی هیچ ملت، مردم و سرزمینی این بهره‌کشی چپاولگرانۀ نظام‌مند را پایانی نمی‌نهد. این فرایند هیچ درجۀ اشباعی نمی‌شناسد، زیرا در اصل می‌تواند به حدی نامتناهی استمرار یابد.* *بنابراین حاکم توتالیتر از فاتح بیگانه بدتر است؛ به گونه‌ای است که انگار از هیچ‌جا نیامده است و کارهای چپاولگرانه و تجاوزگرانه‎اش در نهایت به سود هیچ‌کس نیست...* *جنبش‌های توتالیتر هر جا باشند در خانۀ خودشانند، مانند دستۀ ملخ‌ها که هر جا فرود آیند آن‌جا خانه‌شان است.* *در این میان کشوری که... میهن دیکتاتور توتالیتر است، حتی وضع ناگوارتری دارد تا مناطقی که به تصرف او درآمده است، زیرا هیچ‌ جای دیگر بی‌رحمی سرکوبگری نمی‌تواند چنین ابعاد نظام‌مند و مؤثری به خود گیرد.»

کتاب تجارت با /از /در کانادا که به عنوان اولین مرجع رسمی کسب و کار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری شده است. این کتاب نوش
کتاب تجارت با /از /در کانادا که به عنوان اولین مرجع رسمی کسب و کار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری شده است. این کتاب نوشته محمد وحیدی راد مدیر عامل (انجمن بازرگانی ایران و کانادا) به قلمی ساده و کاملا جامع نوشته شده و حاوی تعداد حدودی ۱۴۰۰ صفحه می باشد که توسط انتشارات جاجرمی منتشر شده است. انجمن بازرگانی ایران و کانادا این امکان را فراهم کرده است که چنانچه از طریق لینک زیر کتاب را به قیمت پشت جلد تهیه کنید، هزینه ارسال آن به سراسر ایران رایگان خواهد بود. https://canadairan.ca/books/ ~ 🇨🇦🇮🇷 @canadairanca

#تبلیغات

#واردات #عبور_موقت با توجه به سهولت و تعرفه گمرکی بسیار ناچیز بازار خودرو گرجستان یکی از پر رونق ترین بازارها در منطقه می باش
#واردات #عبور_موقت با توجه به سهولت و تعرفه گمرکی بسیار ناچیز بازار خودرو گرجستان یکی از پر رونق ترین بازارها در منطقه می باشد و به دلیل اختلاف قیمت بسیار بالا در مقایسه با بازار ایران بسیاری از افراد اقدام به واردات خودرو دست دوم به صورت عبور موقت به ایران می نمایند که می‌توانند با خرید امتیاز واردات از افراد ایرانی مقیم گرجستان تا ۱ سال با خودروی دلخواه خود در ایران با حداقل هزینه به رفت و آمد بپردازند. اگر شما هم قصد واردات خودرو به صورت عبور موقت دارید ما می توانیم تمامی مراحل از انتخاب و خرید تا انجام کلیه امور گمرکی و تحویل در ایران به شما کمک کنیم برای جزئیات بیشتر دایرکت شرکت گلکسی از سال ۲۰۱۶ در زمینه بازرگانی در گرجستان فعال بوده و آماده همکاری با شما تجار ، بازرگانان و تولید کنندگان گرامی هستیم. با ما در ارتباط باشید. واتس آپ و تلگرام: +955577560066 کانال تلگرام : https://t.me/+Q-VsZ1ByNpCGltjg

#تبلیغات

✅ سوت آغاز یا پایان؟ ✍️حامد پاک طینت رقابت های انتخابات اتاقهای بازرگانی هم به پایان رسید با همه نقاط تاریک و روشنش . چنین رخدادهایی فارغ از موضوع اصلی، می تواند غنی باشد از تجربه و پیامهایی که کم ارزشمند نیست و فعال اقتصادی ایرانی هم کم نیازمند آنها نیست یاد بگیریم رقابتهای انتخاباتی میدان جنگ نیست. فرصتی برای تسویه حسابهای شخصی و پشت پرده هم نیست. گروه یا اشخاص رقیب، دژخیم نیستند که به هر بها و وسیله ای خود یا اطرافیانش مورد عنادورزی قرار گیرند. سوی فرد یا گروه رقیب، خاکریز دشمن نیست که هر فرد یا گروهی که حتی از آن حوالی عبور کرده است به قصد نابودی، مورد هدف قرار گیرد بروز عمدی دوقطبی خودی و غیر خودی بلایی بود مخرب که در جامعه عمومی ایران حادث شد و بخش خصوصی که خود مدعی توسعه گرایی است نیز به آن مبتلا شد. جای شگفتی بسیار است که ابتلای فضای خودی و ناخودی گاهی حتی از بین دو گروه رقیب، به داخل یک گروه هم سرایت کرد و موجب شد تا خودی بودن جای شایسته بودن را تصرف کند و کم نبودند شایستگانی که خارج شدن از این معرکه را ترجیح دادند. گروهی اما چه بسا به این صحنه به عنوان فرصتی برای گسترش دوستی ها و رفاقتها و گسترش روابط سالم نگریستند. فضای انتخاباتی، رقابتی برای طرح ایده ها و برنامه هاست و جامعه امروز در این فضای روشنگری و عیان آنقدر فهمیده است که خود تشخیص دهد کدام انتخاب اصلح است - جامعه ایران امروز بخصوص فعال اقتصادی با ذهن روشن بخوبی می داند یک اتاق بازرگانی به دور از فساد و رانت و مدافع واقعی بخش خصوصی و آزادی اقتصاد یک اتاق بازرگانی اصلح است - اتاقی که بجای مداحی و نشستن بر سر سفره دولت، تنظیم کننده قوانین و عاملی موثر برای بهبود فضای کسب و کار و ارتقای سطح فکری و مهارتی اعضایش باشد. اتاق بازرگانی مقتدر و اثربخش اتاقی است که با صدای بلند و رسا و بدون لکنت، نقصان های اقتصادی و تجاری کشور را فریاد بزند و با ارایه طریق با بهره گیری از مشاورین خبره این مملکت، تحلیل داده ها و تجارب جهانی و بومی سازی آنها راه را بگشاید برای داوری صحیح دوره و دوره های قبل اتاقهای بازرگانی ، سه ماه اول و سه ماه آخر دوره را از چهار سال دوره ،باید کنار گذاشت و سه سال و نیم دیگر را داوری کرد. باید دید محصول عینی سه سال و نیم فعالیت برای اعضا چه بوده است - اتاقهای بازرگانی باید بطور شفاف نشان دهند با بودجه سالیانه خود چه می کنند - اتاق های بازرگانی باید بگویند در شرایط تحریم گسترده، رشد اقتصادی تهی، تورم بالای پنجاه درصد، رکود فراگیر، بیکاری نزدیک دورقمی ، سقوط چشم گیر سرمایه گذاری و فرار وسیع سرمایه از کشور، اقتصادی در حالی نزار، آنهم اقتصادی در چنبره کامل دولت چه حرفی برای گفتن دارند نماینده بخش خصوصی قبل از هرچیز باید تکلیف خود را با دولت‌، اقتصاد دولتی و مسائلی نظیر حمایت، یارانه‌ و فساد مشخص کند و نماینده فعالان بخش‌خصوصی زمانی می تواند خود را نماینده بداند که حداقل نیمی از ۲ میلیون شرکت ثبت شده در ایران عضوش باشندو اتاق های بازرگانی باید بگویند چگونه می خواهند اعضایشان را از تعداد شصت هزار نفر کنونی به دو میلیون یا حداقل یک میلیون نفر برسانند و سپس بعنوان نماینده بخش خصوصی فعالیت نمایند با همه این وجود و با تمام این نقصانها، اتاق های بازرگانی هنوز بعنوان جایی که تمام و کمال تحت سیطره دولت قرار نگرفته، می‌توانند در تصمیم‌سازی‌های درست اقتصادی نقش داشته باشند و علائمی از انگیزه‌ها و اراده‌های آحاد بخش خصوصی را به نظام تصمیم‌سازی کشور انتقال دهند به شرط آنکه افرادی توانمند، با اراده ، بدون وابستگی و با حسن نیت وبه هدف یک فعالیت اجتماعی حقیقی و بااصالت به آن وارد شوند. امیدواریم و چنین آرزو داریم . به مجمع فعالان اقتصادی بپیوندید 📌http://telegram.me/Iran_economy_online و دقیق ترین پیش بینی ها اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴انگلیسی حرف زدن و مسئولان ایرانی؛ از خانم خزعلی یادبگیرند! ✍️مصطفی داننده 🔹فیلمی از خزعلی معاون زنان رئیس جمهور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن صحبت‌های خانم معاون به صورت هم‌زمان در حال ترجمه بود. فیلم به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید خانم خزعلی در حال لب زدن است و روی آن صدای انگلیسی گذاشته‌اند تا این‌گونه القا شود که او به انگلیسی صحبت می‌کند. 🔹معاونت امور بانوان در توضیحی قابل قبول ماجرا را اینگونه شرح داد:« پیام ویدیویی خانم خزعلی به نشست کمیسیون مقام زن، با زبان فارسی ضبط شده اما براساس پروتکل‌های سازمان ملل، صدای اصلی حذف و برای پخش در اجلاس صدای مترجم روی آن قرار داده شده. طبق پروتکل، پیام‌های ویدیویی تنها با زبان انگلیسی و بدون زیرصدا قابل پذیرش است.» 🔹در این نوشتار می‌خواهم از تصمیم خانم خزعلی برای فارسی حرف زدن و ترجمه آن توسط یک مترجم مسلط به زبان انگلیسی که لهجه خوبی هم دارد تشکر کنم. این شکل ارتباط با دیگران بسیار بهتر از انگلیسی حرف زدن و خواندن برخی از مقامات است. 🔹هنوز که هنوز است، انگلیسی حرف زدن علی آبادی سرپرست وزارت نفت در دولت احمدی نژاد را فراموش نکرده‌ایم. یا همین چند روز پیش بود که روخوانی انگلیسی وزیر خارجه دولت سیزدهم را دیدیم و از سطح دانش زبانی وزیر متعجب شدیم که چرا وزیر خارجه تسلط ناکافی به زبان انگلیسی دارد. 🔹اینگونه انگلیسی حرف زدن اگر اتفاق نیفتد بسیار امر خوب و پسندیده‌ای است. بهتر است دیگر مقامات هم از خانم خزعلی الگو برداری کنند و اجازه بدهند مترجم منظور آنها را به طرف‌های مقابل برساند. مترجم هم‌زمان در سازمان‌ها و نهادها برای این کار حقوق می‌گیرد و اصلا اشکالی ندارد در صورتی که به متن پیش روی خود مسلط نیستیم اجازه بدهیم که آنها پیام مدنظر ما را به درستی به گوش دیگران برسانند. فارسی حرف زدن بهتر از انگلیسی پر از غلط و اشکال است. 🔹البته باید به این نکته هم اشاره کرد که چرا برخی از مقامات رسمی کشور که مدرک دکترای دانشگاهی دارند، چنین سطح پایینی در زبان انگلیسی دارند؟ 🔹این هم نشان از ضعف شدید سیستم آموزشی کشور است. ایرانی‌ها از مدرسه انگلیسی خواندن را شروع می‌کنند و اگر به دانشگاه بروند، آنجا هم زبان می‌خوانند و این خواندن ادامه دارد. اگر سیستم زبان آموزی در دانشگاه و آموزش و پرورش درست بود، الان بسیاری از مردم می‌توانستند به یک سطح خوبی از انگلیسی برسند. 🔹البته نکته‌ای که برای ترجیح فارسی حرف زدن به جای انگلیسی سخنرانی کردن به آن اشاره شد، شامل تیم مذاکره کننده هسته‌ای یا دیپلمات‌های ایرانی نمی‌شود. خیلی عجیب است که در مذاکرات احیای برجام تیم ایرانی با مترجم حضور پیدا می‌کند و اعضای تیم به ویژه راس آن، قدرت انتقال پیام به زبان انگلیسی را ندارند و این برای کسانی که مردم آنها ار دیپلمات خطاب می‌کنند، شایسته نیست. 🔹زبان انگلیسی ابزار مذاکره است و اگر تیم مذاکره کننده به این زبان رسمی دنیا چه خوب یا بد، مسلط نباشند، نمی‌توانند به خوبی حرف طرف مقابل را درک و پیام خود را منتقل کنند. با واسطه حرف زدن برای مذاکرات رسمی در سطح رئیس جمهور است. دیپلمات‌ها حتما باید به زبان رایج دنیا حرف بزنند. به ویژه اینکه در این سطح از گفت‌وگو دقت به جزئیات گاهی از خود کلیات مهم‌تر است. 🔹 به ویژه اینکه خود همان فرنگی‌ها بر این باور هستند که شیطان در جزئیات است: (the devil is in the detail) https://www.asriran.com/files/fa/news/1401/12/18/1541056_113.mp4 با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

#تبلیغات_انتخاباتی_اتاق

🔴انگلیسی حرف زدن و مسئولان ایرانی؛ از خانم خزعلی یادبگیرند! ✍️مصطفی داننده 🔹فیلمی از خزعلی معاون زنان رئیس جمهور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن صحبت‌های خانم معاون به صورت هم‌زمان در حال ترجمه بود. فیلم به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید خانم خزعلی در حال لب زدن است و روی آن صدای انگلیسی گذاشته‌اند تا این‌گونه القا شود که او به انگلیسی صحبت می‌کند. 🔹معاونت امور بانوان در توضیحی قابل قبول ماجرا را اینگونه شرح داد:« پیام ویدیویی خانم خزعلی به نشست کمیسیون مقام زن، با زبان فارسی ضبط شده اما براساس پروتکل‌های سازمان ملل، صدای اصلی حذف و برای پخش در اجلاس صدای مترجم روی آن قرار داده شده. طبق پروتکل، پیام‌های ویدیویی تنها با زبان انگلیسی و بدون زیرصدا قابل پذیرش است.» 🔹در این نوشتار می‌خواهم از تصمیم خانم خزعلی برای فارسی حرف زدن و ترجمه آن توسط یک مترجم مسلط به زبان انگلیسی که لهجه خوبی هم دارد تشکر کنم. این شکل ارتباط با دیگران بسیار بهتر از انگلیسی حرف زدن و خواندن برخی از مقامات است. 🔹هنوز که هنوز است، انگلیسی حرف زدن علی آبادی سرپرست وزارت نفت در دولت احمدی نژاد را فراموش نکرده‌ایم. یا همین چند روز پیش بود که روخوانی انگلیسی وزیر خارجه دولت سیزدهم را دیدیم و از سطح دانش زبانی وزیر متعجب شدیم که چرا وزیر خارجه تسلط ناکافی به زبان انگلیسی دارد. 🔹اینگونه انگلیسی حرف زدن اگر اتفاق نیفتد بسیار امر خوب و پسندیده‌ای است. بهتر است دیگر مقامات هم از خانم خزعلی الگو برداری کنند و اجازه بدهند مترجم منظور آنها را به طرف‌های مقابل برساند. مترجم هم‌زمان در سازمان‌ها و نهادها برای این کار حقوق می‌گیرد و اصلا اشکالی ندارد در صورتی که به متن پیش روی خود مسلط نیستیم اجازه بدهیم که آنها پیام مدنظر ما را به درستی به گوش دیگران برسانند. فارسی حرف زدن بهتر از انگلیسی پر از غلط و اشکال است. 🔹البته باید به این نکته هم اشاره کرد که چرا برخی از مقامات رسمی کشور که مدرک دکترای دانشگاهی دارند، چنین سطح پایینی در زبان انگلیسی دارند؟ 🔹این هم نشان از ضعف شدید سیستم آموزشی کشور است. ایرانی‌ها از مدرسه انگلیسی خواندن را شروع می‌کنند و اگر به دانشگاه بروند، آنجا هم زبان می‌خوانند و این خواندن ادامه دارد. اگر سیستم زبان آموزی در دانشگاه و آموزش و پرورش درست بود، الان بسیاری از مردم می‌توانستند به یک سطح خوبی از انگلیسی برسند. 🔹البته نکته‌ای که برای ترجیح فارسی حرف زدن به جای انگلیسی سخنرانی کردن به آن اشاره شد، شامل تیم مذاکره کننده هسته‌ای یا دیپلمات‌های ایرانی نمی‌شود. خیلی عجیب است که در مذاکرات احیای برجام تیم ایرانی با مترجم حضور پیدا می‌کند و اعضای تیم به ویژه راس آن، قدرت انتقال پیام به زبان انگلیسی را ندارند و این برای کسانی که مردم آنها ار دیپلمات خطاب می‌کنند، شایسته نیست. 🔹زبان انگلیسی ابزار مذاکره است و اگر تیم مذاکره کننده به این زبان رسمی دنیا چه خوب یا بد، مسلط نباشند، نمی‌توانند به خوبی حرف طرف مقابل را درک و پیام خود را منتقل کنند. با واسطه حرف زدن برای مذاکرات رسمی در سطح رئیس جمهور است. دیپلمات‌ها حتما باید به زبان رایج دنیا حرف بزنند. به ویژه اینکه در این سطح از گفت‌وگو دقت به جزئیات گاهی از خود کلیات مهم‌تر است. 🔹 به ویژه اینکه خود همان فرنگی‌ها بر این باور هستند که شیطان در جزئیات است: (the devil is in the detail) https://www.asriran.com/files/fa/news/1401/12/18/1541056_113.mp4 با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o