Типичный Сисадмин
Обсуждаем бэкапы, которые никто не проверял, и пользователей, которые опять всё сломали. 🤝Реклама: @sysodmin 💚Предложка: @sysmeme_bot РКН: vk.cc/cJ0Tm9
نمایش بیشتر📈 تحلیل کانال تلگرام Типичный Сисадмин
کانال Типичный Сисадмин (@sysodmins) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 37 064 مشترک است و جایگاه 3 671 را در دسته فناوری و برنامهها و رتبه 17 437 را در منطقه روسيا دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 37 064 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 63 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 7 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 25.81% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 18.17% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 9 558 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 6 731 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 167 است.
- علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند microsoft, предложка, linux, архитектура, железо تمرکز دارد.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“Обсуждаем бэкапы, которые никто не проверял, и пользователей, которые опять всё сломали.
🤝Реклама: @sysodmin
💚Предложка: @sysmeme_bot
РКН: vk.cc/cJ0Tm9”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامهها تبدیل کردهاند.
HiCloud — пионер подводных дата-центров (первый UDC в Гуандуне, 2021). Проект Microsoft Project Natick (США/Шотландия) закрыт, а Subsea Cloud и NetworkOcean сталкиваются с регуляторными барьерами.👍 — Будущее за зелеными технологиями! 🤔 — А если тайфун? Или крабы перегрызут кабель? Типичный 🥸 Сисадмин
Если бы не семья и ипотека тогда, рванул бы в пентест, получил бы OSCP и ломал бы всё подряд, но легально!🟢Были и шутливые моменты (а может, и нет), что лучше бы вообще уйти из IT. Варианты были разные, от медицины и финансов до открытия маленькой кофейни, ухода в преподавание или своё сельское хозяйство с КОЗАМИ 😬 --- А какие уроки вынесли вы из своего IT-пути? Если бы могли дать совет себе молодому, что бы это было? Поделитесь мыслями в комментах. Типичный 🥸 Сисадмин
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
