3 501
مشترکین
-224 ساعت
-137 روز
-6730 روز
آرشیو پست ها
3 501
.
یک روزایی هست،
فقط نیاز داری به یك گوشه دنج از کل دنیا.
گوشه ای که بشه فقط برای چند دقیقه دور شد از مشغله ها
و بدون هیچ فکر و خیالی فقط نشست و غرق شد
تو طعم عجیبِ قهوه و به قدم هایی که باید برای آینده برداری
و مسیری که قراره طی کنی فکر كرد...
بايد بشینی تمام چیزایی که باعث ناراحتیت میشن
و خستگیتو بیشتر می کنن رو تک به تک بریزی دور.
آدم گاهی احتیاج داره به یک گوشه دنج،
که بشینه با خودش صحبت کنه بگه :
آهای “من” حالت خوبه؟ دلت چی میخواد الان؟
نبینم خسته باشی، میگذره این حالِ بد...
تموم میشه این سردرگمی، این بلاتکلیفی،
با هم همه چیز رو درست میکنیم...
آخه میدونین، گاهی وقتا،
هیچ کس جز خود آدم، نمیفهمه دردش چیه...
@gitmit
3 501
به آدمهای مهربان زخم نزنید
چون گوشه قلب خدا زخمی میشود...
آدمهای مهربان در مقابل خوبی هایِ یکطرفه
هرگز احساس حماقت نمیکنند
چون خوب بودن برای آنها عادت شده...
@gitmit
3 501
.
نفس کشیدن از جایی سخت میشه
که نخوای با سرنوشت کنار بیای.
اونجاست که میفهمی جنگیدن با تقدیر
آدمو افسرده میکنه.
یه روزی که خیلی هم دور نیست،
میشینی زندگیت رو جمع و تفریق میکنی و میبینی،
یه عالمه آرزو روی دستت مونده
با یه دنیا حرف که توی این سالها،
دونه دونه توی خودت ریختی.
ظلم یعنی،"تقدیر"آدمهایی که
سهم هم نبودن،
اما خیلی اتفاقی به هم برخوردن،
تا با یه دنیا حسرت اسم همدیگرو به گور ببرن.
@gitmit
3 501
لحظهها میگذرند؛
گرم باشیم و پر از فکر و امید؛
عشق باشیم و سراسر خورشید.
زندگی همهمهی مبهمی از
رد شدن خاطرههاست...
هرکجا خندیدیم،
هرکجا خنداندیم
زندگانی آنجاست...
@gitmit
3 501
.
شب قدر است و من قدری ندارم.
چه سازم توشه قبری ندارم.
شب عفو است و محتاج دعایم.
ز عمق دل دعایی کن برایم.
اگر امشب به معشوقت رسیدی
خدا را در میان اشک دیدی
کمی هم نزد او یادی ز ما کن
کمی هم جای ما او را صدا کن
بگو یارب فلانی رو سیاهست
دو دستش خالی و غرق گناهست
بگو یارب تویی دریای جوشان
در این شب، رحمتت بر وی بنوشان
🔺 #التماس_دعا
@gitmit
3 501
حرفم، حرف ساده ايست؛
امشب مرا هم ياد کنید
در هر "الغوث" که ميگویید
شايد به حق "يارب" گفتنتان
"خلصنا"يتان
براى من هم مستجاب شود...
امشب، امشبْ نیست
امشب، سالِ آینده ماست!
به امید ظهور حضرتش
@gitmit
3 501
.
بیایید امشب گریه و زاری نکنیم،
الهی العفو نگوییم،
بیایید از امشب الهی القول بگوییم،
با خدا عهد ببندیم کسي را قضاوت نکنیم،
آبروی انسانی را نبریم،
پشت سر دیگران صحبت نکنیم،
مال کسی را نخوریم،
دنبال تجسس مشکلات دیگران نباشیم،
ضعیفی را زیر پا له نکنیم،
بیایید مهربان باشیم، فقط مهربان...
بیایید به پروردگارمان قول بدهیم
فقط کمي انسان باشیم فقط کمی...
بیایید دروغ نگوییم...
التماس دعا❤️
@gitmit
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
