ch
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

前往频道在 Telegram
3 501
订阅者
-224 小时
-137
-6730
帖子存档
من از تمام دنیا شبی بریدم تورا که دیدم... @gitmit

. یک روزایی هست، فقط نیاز داری به یك گوشه دنج از کل دنیا. گوشه ای که بشه فقط برای چند دقیقه دور شد از مشغله ها و بدون هیچ فکر و خیالی فقط نشست و غرق شد تو طعم عجیبِ قهوه و به قدم هایی که باید برای آینده برداری و مسیری که قراره طی کنی فکر كرد... بايد بشینی تمام چیزایی که باعث ناراحتیت میشن و خستگیتو بیشتر می کنن رو تک به تک بریزی دور. آدم گاهی احتیاج داره به یک گوشه دنج، که بشینه با خودش صحبت کنه بگه : آهای “من” حالت خوبه؟ دلت چی میخواد الان؟ نبینم خسته باشی، میگذره این حالِ بد... تموم میشه این سردرگمی، این بلاتکلیفی، با هم همه چیز رو درست میکنیم... آخه میدونین، گاهی وقتا، هیچ کس جز خود آدم، نمیفهمه دردش چیه... @gitmit

به آدمهای مهربان زخم نزنید چون گوشه قلب خدا زخمی میشود... آدمهای مهربان در مقابل خوبی هایِ یکطرفه هرگز احساس حماقت نمیکنند چو
به آدمهای مهربان زخم نزنید چون گوشه قلب خدا زخمی میشود... آدمهای مهربان در مقابل خوبی هایِ یکطرفه هرگز احساس حماقت نمیکنند چون خوب بودن برای آنها عادت شده... @gitmit

دستان تو شد سرزمین و خانه ی من❤️ @gitmit

. نفس کشیدن از جایی سخت میشه که نخوای با سرنوشت کنار بیای. اونجاست که میفهمی جنگیدن با تقدیر آدمو افسرده میکنه. یه روزی که خیلی هم دور نیست، میشینی زندگیت رو جمع و تفریق میکنی و میبینی، یه عالمه آرزو روی دستت مونده با یه دنیا حرف که توی این سالها، دونه دونه توی خودت ریختی. ظلم یعنی،"تقدیر"آدمهایی که سهم هم نبودن، اما خیلی اتفاقی به هم برخوردن، تا با یه دنیا حسرت اسم همدیگرو به گور ببرن. @gitmit

لحظه‌ها می‌گذرند؛ گرم باشیم و پر از فکر و‌ امید؛ عشق باشیم و سراسر خورشید. زندگی همهمه‌ی مبهمی از رد شدن خاطره‌هاست... هرکجا
لحظه‌ها می‌گذرند؛ گرم باشیم و پر از فکر و‌ امید؛ عشق باشیم و سراسر خورشید. زندگی همهمه‌ی مبهمی از رد شدن خاطره‌هاست... هرکجا خندیدیم، هرکجا خنداندیم زندگانی آنجاست... @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

▪️ســــريال : هم گناه 🔺 قسمت : 12 #پایان_فصل_اول ✅ کیفیت 1080 #هم_گناه @gitmit

▪️ســــريال : هم گناه 🔺 قسمت : 12 #پایان_فصل_اول ✅ کیفیت 480 #هم_گناه @gitmit

آهنگ #جدید امو بند عشق @gitmit

#استوری #رضا_بهرام دیوانه @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 22 ✅ کیفیت 1080 #دل @gitmit

📺 ســــريال : دل 🔺 قسمت : 22 ✅ کیفیت 480 #دل @gitmit

. شب قدر است و من قدری ندارم.  چه سازم توشه قبری ندارم.  شب عفو است و محتاج دعایم.  ز عمق دل دعایی کن برایم.  اگر امشب به معشوقت رسیدی  خدا را در میان اشک دیدی  کمی هم نزد او یادی ز ما کن  کمی هم جای ما او را صدا کن  بگو یارب فلانی رو سیاهست  دو دستش خالی و غرق گناهست بگو یارب تویی دریای جوشان  در این شب، رحمتت بر وی بنوشان 🔺 #التماس_دعا @gitmit

حرفم، حرف ساده ايست؛ امشب مرا هم ياد کنید در هر "الغوث" که ميگویید شايد به حق "يارب" گفتنتان "خلصنا"يتان براى من هم مستجاب شو
حرفم، حرف ساده ايست؛ امشب مرا هم ياد کنید در هر "الغوث" که ميگویید شايد به حق "يارب" گفتنتان "خلصنا"يتان براى من هم مستجاب شود... امشب، امشبْ نیست امشب، سالِ آینده ماست! به امید ظهور حضرتش @gitmit

یا علی انت امیرالمومنین @gitmit

. بیایید امشب گریه و زاری نکنیم، الهی العفو نگوییم، بیایید از امشب الهی القول بگوییم، با خدا عهد ببندیم کسي را قضاوت نکنیم، آبروی انسانی را نبریم، پشت سر دیگران صحبت نکنیم، مال کسی را نخوریم، دنبال تجسس مشکلات دیگران نباشیم، ضعیفی را زیر پا له نکنیم، بیایید مهربان باشیم، فقط مهربان... بیایید به پروردگارمان قول بدهیم فقط کمي انسان باشیم فقط کمی... بیایید دروغ نگوییم... التماس دعا❤️ @gitmit