fa
Feedback
- رسالة اعتذار 💜.

- رسالة اعتذار 💜.

رفتن به کانال در Telegram

-رسالة اعتذار♡. •لكنك في النهاية مؤمن، والإيمان هوَ الوَسيلة الوَحيدة في جعل كل الأشياء هيّنة عليك 🤍. •بعضاً من كتاباتي 💜🌸 @sjo0o0

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام - رسالة اعتذار 💜.

کانال - رسالة اعتذار 💜. (@msg_sorry) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 11 387 مشترک است و جایگاه 3 343 را در دسته کتب و رتبه 10 727 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 11 387 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -150 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -9 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.10% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 1 264 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند شَيء, شُعُور, يَقِين, بَاب, دَنِيَّة تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
-رسالة اعتذار♡. •لكنك في النهاية مؤمن، والإيمان هوَ الوَسيلة الوَحيدة في جعل كل الأشياء هيّنة عليك 🤍. •بعضاً من كتاباتي 💜🌸 @sjo0o0 •

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته کتب تبدیل کرده‌اند.

11 387
مشترکین
-924 ساعت
-407 روز
-15030 روز
آرشیو پست ها
كلما اتيتَ في فكريَ ابتسمتَ دُون إدراك 🖤

‏اتمشى معاها ونتكلم اضحك واحكيلها وتحكيلي.

چانت أمَنيتي اشوَفك گاعد بلمة هلي .

_
_

‏ترتجف يدُ الكاتب، لشدّة ما يحمل من شعور.

لِم يعُد العِمر يتسِع لِمزيد من الأشخاص الخطأ .

˼ بادر برسالة : أنا وقلبي بأنتظارك ⌯

_
_

أنتي فراشة والفراشات على اشكالها تقع🤍🦋

قلبيْ يقصِدك بكُل سّطر 🤍

أحبَبتك، ولم أحِب شيئاً بقدرِك •

_
_

‏صدفتك كأنت خير لقلبي ومازالت

‏بينما أنا أُخالط الجَميع أنتِ الجميعُ بقلبّي

فضل عائلتي في تميزي، كفضل القمر على النجوم، فلولاهم ما أشرقت ولا يمكن لي أن أكون

_
_

ذنبك أنك ما زلت ساخنًا بعد كُل هذه الردود الباردة.

‏فوبيا من إني أتعود على شي ويروح مني.

"أحبّكِ لأنّ كلّ شيء بالمقلوب، و لأن ظهركِ انكسر من الانحناء نتيجة ثقل العالم، الذي تحملين."

_
_