fa
Feedback
IBTIL TOEFL iBT💎

IBTIL TOEFL iBT💎

رفتن به کانال در Telegram

📢 کانال تخصصی TOEFL iBT 👤 ادمین: حامد اعلائی (Hamed Aalaee) 🎓 اطلاع‌رسانی درباره دوره‌های تخصصی TOEFL iBT 🌐 www.ibtil.org 📩 آی‌دی کارشناس ثبت‌نام: @Markaz_GIT 📞 021-91300614

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام IBTIL TOEFL iBT💎

کانال IBTIL TOEFL iBT💎 (@ibtil_toeflibt) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 544 مشترک است و جایگاه 10 273 را در دسته آموزش و رتبه 17 116 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 544 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 70 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 1 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 18.81% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 6.05% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 3 675 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 183 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 15 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند برزآبادی, toefl, تافل, برگزاری, gre تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
📢 کانال تخصصی TOEFL iBT 👤 ادمین: حامد اعلائی (Hamed Aalaee) 🎓 اطلاع‌رسانی درباره دوره‌های تخصصی TOEFL iBT 🌐 www.ibtil.org 📩 آی‌دی کارشناس ثبت‌نام: @Markaz_GIT 📞 021-91300614

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

19 544
مشترکین
+124 ساعت
+187 روز
+7030 روز
آرشیو پست ها
نمونه رایتینگ های هاله که در آزمون تافل August 24, 2019 نمره ۲۸ در مهارت رایتینگ کسب نمودند. نمره کل هاله ۱۱۱ شده است.👇👇👇

Zahra's Essays- Writing Score 28.pdf9.71 KB

این نمونه رایتینگ ها توسط زهرا ارسال شده است. این نمونه ها مشابه مقاله اصلی آزمون ایشان می باشد. نمره رایتینگ زهرا در آزمون اصلی ۲۸ شده است. تاریخ آزمون ایشان 1 سپتامبر 2019 بوده است. زهرا نمره 111 از 120 کسب نمودند.👇 #writing

تجربه تافل.pdf6.78 KB

#تجربه آزمون تافل August 24, 2019 #سنتر امیر بهادر با تشکر از این دوست گرامی بابت توضیحات کاملی که ارسال کردند.👇

📣 دوستان گرامی یک نمونه تست با فرمت جدید تافل بر اساس تغییرات اخیر در سایت ets منتشر شده است. برای قسمت speaking و writing نیز نمونه پاسخ هایی به همراه کامنت های مصحح در دسترس می باشد. برای دیدن نمونه فرمت جدید به آدرس زیر مراجعه نمایید: https://www.ets.org/s/toefl/free-practice/start.html 🔵در ضمن تغییر جدیدی در مورد آزمون تافل توسط ets اعلام شده است. پیش از این داوطلبانی که به هر دلیلی نیاز به شرکت مجدد در آزمون تافل داشتند باید حداقل ۱۲ روز پس از آزمون قبل خود در آزمون جدید شرکت می کردند. از این پس فاصله بین دو آزمون یک داوطلب به سه روز کاهش یافته است. این تغییر برای داوطلبانی مناسب است که به دلیل نزدیکی به ددلاین ها باید هر چه زودتر دوباره در آزمون شرکت نمایند. 🔵برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با app تافل که به تازگی توسط ets منتشر شده به آدرس زیر مراجعه نمایید: https://www.ets.org/toefl/better_test_experience

Zhenti Reading Passages with answer key.pdf32.60 MB

با توجه به تغییرات سایت ژنتی و عدم دسترسی داوطلبان به متن ها، سوالات و پاسخ های سایت، فایل زیر توسط فرزانه و مهسا آماده شده است. دوستان ما اسکرین شات متن ها، سوالات و پاسخ ها را به صورت فایل پی دی اف ارسال نمودند. با سپاس فراوان از این دوستان عزیز🌺 #zhenti #Reading 👇👇👇

TOEFL Experience.pdf3.38 KB

#تجربه حسام عزیز Test Date: August 3, 2019 R: 25 L: 29 S: 24 W: 23 Overall: 101 با سپاس از ایشان 👇

@aalaeeTOEFLiBT.ogg12.10 MB

#تجربه سعید عزیز نمره کل ۱۰۶ reading 26 listening 27 speaking 25 writing 28 تجربه ایشان نشان میدهد تلاش منظم و با برنامه داوطلب برای موفقیت لازم است. فایل صوتی حدود ۲۷ دقیقه👇

#تجربه سلام من 10 آگوست استانبول امتحان دادم به نظرم reading آسون تر از TPO بود چون من وقتی تمرین میکردم یه جاهایی پیش میومد که متن رو متوجه نشم ولی امتحان اصلی خیلی کلمات متداولتر استفاده کرده بودولی طول متنش درازتر بود. سوال آخر مربوط به summary هم خیلی راحتتر از TPOه. چون گزینه ها اون قدر تابلو ان که با خوندشون متوجه میشین که یه سری به چیزهای minor دارن و گزینه های جنرال رو خیلی خوب و کامل نوشته. یکی از 3 reading که یادم مونده راجع به origin زبانها و اینکه چه تغییراتی کردن بود. از وقتی که اولش برای این قسمت داده شده خیلی راحت میتونین متوجه بشین که لانگ ه یا نه. 54 min لانگ نیست بخش listening لانگ بود دو بخش اول کوتاه و سومیش درازتر بود. متاسفانه یه خانمی بغل دست من اسپیکینگ رو شروع کرده بود و بلنننند بلنننند حرف میزد. ناظر هم warning نداد. حتی جالبه براتون بگم من بنا به تجربه 2 سال پیشم در تهران خودم با صدای معمولی که برای سیستم هم acceptable بود صحبت کردم, ناظر بعد اولین پارت اومد گفت بلندتر حرف بزن!!😀 تو بخش speaking همه چی مثل TPOه و آسون ولی برای تسک آخر که استاد میاد دو تا متد مختلف رو بررسی میکنه, برای من خییییلی طولانی بود برای هر کدوم هم توصیح داد هم مثال زد و هم مثال رو توصیح داد. در نتیجه من نتونستم همه مواردی که میخواستم رو بگم بخش writing هم مال من انتخاب از بین 3 تا حالت بود: Which one is better to increase your confidence: 1. Spend sufficent time to practice the presentation a lot before the meeting 2. Learn and practice techniques 3. Ask sb who has experience about it

تجربه تافل. فرمت جدید.pdf4.43 KB

#تجربه آزمون تافل فرمت جدید #سنتر_قزوین (دانشگاه البرز)👇👇👇

TOEFL experience.pdf1.27 KB

#تجربه یکی از دوستان که از accommodation برای امتحان تافل بهره بردند. دوستانی که به دلیل ناتوانی خاصی نیاز به accommodation دارند فایل زیر را مطالعه نمایند. با تشکر از دوست عزیز ما که این تجربه را ارسال کردند.👇

#تجربه سلام به همه دوستان من 10 آگوست سنتر یزد امتحان تافل دادم. برای ریدیدنگ 3 تا متن بود. هر متن 10 سوال و در مجمو ع 54 دقیقه وقت داشتیم. متن ها در حد تی پی اوهای 45 تا 50 ولی کوتاه تر بودن. البته بچه ها می گفتن که سخت بود ولی به نظر من راحت می شد فهمید و جواب داد. یکی در مورد ویژگی های شخصیتی بچه ها و اینکه چرا بعضی ها خجالتی می شن و بعضی ها اجتماعی، یکی در مورد یک نوع قطب نما که قبل از قطب نماهای مغناطیسی استفاده می شده و یکی هم در مورد تاریخچه کاشت ذرت. در مجموع حدود پنج شش تا سوال لغت بود که فقط دو تاش یادم مونده: induce و comprehensive لیستنینگ برای من، بخش اول یک کانورسیشن و 1 لکچر، 11 سوال و بخش دوم 1 کانورسیشن و 2 لکچر 17 سوال بود که به نظر من خیلی راحت بودن در حد تی پی اوهای 40 تا 45 و سوالات هم اونقدر که من انتظار داشتم سخت و پیچیده نبودن. من فقط یکی دو تا سوال را با شک زدم. اسپیکینگ هم کاملا در حد تی پی او ها بود و سوال 1 و 5 هم حذف شده بود. سوال ایندیپندنت در مورد این بود که آیا والدین معلمان خوبی برای بچه ها هستن یا نه؟ رایتینگ هم که تغییری نکرده بود. سوال اول در مورد اضافه کردن فولیک اسید به آرد و نان بود تا نیاز خانم های باردار برآورده بشه ولی بعد می گفت که این روش به سه دلیل روش خوبی نیست. توی لکچر پروفسور هر سه تا دلیل رو رد کرد و در مورد هر کدوم توضیح داد. کلا خیلی راحت تر از تی پی او ها و خیلی روان و خوب بود. موضوع رایتینگ دوم هم تو این مایه ها بود: Do you agree or disagree with the following statement? Governments should support scientific research which has a few practical results. به نظر من، در مجموع سطح امتحان خیلی خوب بود و خیلی راحت می شه نمره خوب گرفت. تنها نقطه ضعف فرمت جدید تافل اینه که تعداد سوالات کمتر شده و با یکی دو تا اشتباه نمره آدم خیلی پایین می یاد. مخصوصا توی لیستنینگ خیلی باید دقت کرد. و اما در مورد سنتر یزد: راستش این اولین باری بود که من امتحان تافل دادم و چون امتحان آزمایشی هم شرکت نکرده بودم در واقع این اولین تجربه من از تافل بود ولی اصلا اونقدر که فکر می کردم ترسناک نبود و اصلا ارزش اون همه استرسی که کشیدم رو نداشت. در مورد سنتر یزد باید بگم با توجه به تجربه هایی که قبلا از بچه ها در مورد بقیه سنترها شنیده بودم، سنتر یزد واقعا عالی بود. اولا که ظرفیت سنتر فقط 15 نفره و این یعنی سرو صدای کمتر و تمرکز بیشتر. فضای سنتر خیلی خوب بود. نور کافی، خیلی خنک و خیلی راحت. رسیدگی مسئولانش واقعا بی نظیر بود. مثلا قبل از اینکه خودت برگه بخوای خودشون بهت برگه می دادن. برای هر داوطلب هم روی میزش یک بطری آب گذاشته بودن و یک پوشه که داخلش سه برگ کاغذ، یک مداد، مداد پاک کن، تراش و خودکار بود. فکرش رو بکنین با خودکار می تونستیم نوت برداریم و این واقعا عالی بود چون خود من اصلا با مداد راحت نیستم. موقع استراحت هم خودشون پذیرایی داشتن. البته می شد از تغذیه ای که خودمون بردیم هم استفاده کنیم. نکته مهم برای بچه های شهرستانی هم این هست که محل اسکان بسیار خوبی داره و همه دوستانی که از شهرستان های اطراف می یان می تونن شب قبل سوئیت بگیرن و استراحت کنن. مثلا دیروز از اصفهان و تهران هم چندین داوطلب داشتیم در حالی که توی این شهر ها ستنر تافل هست. حتی می تونید با خانواده تون برین که یه جور تفریح هم حساب می شه. کلی هم شیرینی های خوشمزه هست اونجا. در پایان برای همه تون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که امتحانتون رو خوب بدید و به آرزوهاتون برسین. برای من هم دعا کنین که نمره ام خوب بشه.

سلام و روز بخير! من ديروز اميربهادر امتحان دادم. هم برخورد پرسنل عالى بود و هم كيفيت سيستم ها بالا. اما درباره امتحان... ريدينگ ٣ تا متن داشتم. دوتاش در همون حد TPO بود. يكى من احساس كردم يك مقدار سخت تر بود و واقعا بين گرينه ها گير ميكردم.درباره يك تقويم قديمى بر اساس شكل ماه بود. دوتاى بعدى درباره glaciers و تكامل گياهان بود. سوالات وكب خيلى روتين بودند. ليستنينگ ليستنينگ من لانگ بود. در مجموع مثل TPO بود. اما يكى از لكچر ها لهجه بريتانيايى داشت و خيلى سخت بود. نميشد متوجه شد. اسپيكينگ سوالات در حد TPO ها بود. فقط سوال ٣ قديم، اون دانشجويى كه حرف ميزد نه مخالفت كرد نه موافقت. گفت ايده خيلى خوبيه اما بهتره اين اتفاق هم بيافته. رايتينگ تسك ١ روتين بود. فقط به جاى اينكه با هم مخالفت كنند در ريدينگ يك سرى مشكل بيان شد و در لكچر ضمن قبول مشكلات يك سرى راه حل براش ارائه شد تسك ٢ هم تكرارى از سوالات قديم بود كه پرسيده بود كلاس هاى public speaking در دانشگاه اجبارى باشه يا نه

سلام وقتتون بخیر بنده 3 آگوست آزمون فرمت جدید داشتم، در کل سطح آزمون تغییری نداشته ولی چند نکته هست: در قسمت reading، از آنجایی که تعداد سوالات کاهش پیدا کرده، سوالات جوری بود که اکثرا از هر پاراگراف یک سوال مطرح شده بود، با اینکه مفهوم کل پاراگراف رو بلد باشین بهتر میشد پاسخ داد، ولی هنوز هم از تکنیک اسکن کردن واژگان کلیدی میشد استفاده کرد برای افزایش سرعت... همچنین خاطرم هست که ۴ یا ۵ سوال لغت از مجموع سه متن آمده بود، یعنی زمان حل هر سوال درسته که زیادتر شده ولی چون تعداد سوالات لغت کم شده تفاوت چندانی نداره، سایرین میگفتن سختتر شده ولی به نظر من که سه تا mock test فرمت جدید زده بودم سخت نبود... در قسمت listening، که بصورت long بود برای من، ابتدا دو قسمت یک مکالمه و یک لکچر اومد، سپس یک مکالمه دو لکچر اومد که سطح اونم با مشابه tpoها بود... در قسمت writing هم موضوع بنده این بود که آیا موافقین امروزه والدین بیشتر از بچه ها یاد میگیرن تا بچه ها از والدین، یا خیر... درکل به نظرم راحتتر شده تا شده تا سختتر، چون زمانش کم شده و بازده شخص خیلی پایین نمیاد