IBTIL TOEFL iBT💎
前往频道在 Telegram
📢 کانال تخصصی TOEFL iBT 👤 ادمین: حامد اعلائی (Hamed Aalaee) 🎓 اطلاعرسانی درباره دورههای تخصصی TOEFL iBT 🌐 www.ibtil.org 📩 آیدی کارشناس ثبتنام: @Markaz_GIT 📞 021-91300614
显示更多📈 Telegram 频道 IBTIL TOEFL iBT💎 的分析概览
频道 IBTIL TOEFL iBT💎 (@ibtil_toeflibt) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 560 名订阅者,在 教育 类别中位列第 10 223,并在 伊朗 地区排名第 17 088 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 560 名订阅者。
根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 89,过去 24 小时变化为 5,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 17.66%。内容发布后 24 小时内通常能获得 7.68% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 3 454 次浏览,首日通常累积 1 503 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 15。
- 主题关注点: 内容集中在 برزآبادی, toefl, تافل, برگزاری, gre 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“📢 کانال تخصصی TOEFL iBT
👤 ادمین: حامد اعلائی (Hamed Aalaee)
🎓 اطلاعرسانی درباره دورههای تخصصی TOEFL iBT
🌐 www.ibtil.org
📩 آیدی کارشناس ثبتنام: @Markaz_GIT
📞 021-91300614”
凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 教育 类别中的关键影响点。
19 560
订阅者
+524 小时
+347 天
+8930 天
帖子存档
19 561
نمونه رایتینگ های هاله که در آزمون تافل August 24, 2019 نمره ۲۸ در مهارت رایتینگ کسب نمودند.
نمره کل هاله ۱۱۱ شده است.👇👇👇
19 561
این نمونه رایتینگ ها توسط زهرا ارسال شده است. این نمونه ها مشابه مقاله اصلی آزمون ایشان می باشد.
نمره رایتینگ زهرا در آزمون اصلی ۲۸ شده است.
تاریخ آزمون ایشان 1 سپتامبر 2019 بوده است. زهرا نمره 111 از 120 کسب نمودند.👇
#writing
19 561
#تجربه آزمون تافل
August 24, 2019
#سنتر امیر بهادر
با تشکر از این دوست گرامی بابت توضیحات کاملی که ارسال کردند.👇
19 561
📣 دوستان گرامی
یک نمونه تست با فرمت جدید تافل بر اساس تغییرات اخیر در سایت ets منتشر شده است. برای قسمت speaking و writing نیز نمونه پاسخ هایی به همراه کامنت های مصحح در دسترس می باشد.
برای دیدن نمونه فرمت جدید به آدرس زیر مراجعه نمایید:
https://www.ets.org/s/toefl/free-practice/start.html
🔵در ضمن تغییر جدیدی در مورد آزمون تافل توسط ets اعلام شده است. پیش از این داوطلبانی که به هر دلیلی نیاز به شرکت مجدد در آزمون تافل داشتند باید حداقل ۱۲ روز پس از آزمون قبل خود در آزمون جدید شرکت می کردند. از این پس فاصله بین دو آزمون یک داوطلب به سه روز کاهش یافته است. این تغییر برای داوطلبانی مناسب است که به دلیل نزدیکی به ددلاین ها باید هر چه زودتر دوباره در آزمون شرکت نمایند.
🔵برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با app تافل که به تازگی توسط ets منتشر شده به آدرس زیر مراجعه نمایید:
https://www.ets.org/toefl/better_test_experience
19 561
با توجه به تغییرات سایت ژنتی و عدم دسترسی داوطلبان به متن ها، سوالات و پاسخ های سایت، فایل زیر توسط فرزانه و مهسا آماده شده است.
دوستان ما اسکرین شات متن ها، سوالات و پاسخ ها را به صورت فایل پی دی اف ارسال نمودند.
با سپاس فراوان از این دوستان عزیز🌺
#zhenti
#Reading
👇👇👇
19 561
#تجربه حسام عزیز
Test Date: August 3, 2019
R: 25
L: 29
S: 24
W: 23
Overall: 101
با سپاس از ایشان
👇
19 561
#تجربه سعید عزیز
نمره کل ۱۰۶
reading 26
listening 27
speaking 25
writing 28
تجربه ایشان نشان میدهد تلاش منظم و با برنامه داوطلب برای موفقیت لازم است.
فایل صوتی حدود ۲۷ دقیقه👇
19 561
#تجربه
سلام
من 10 آگوست استانبول امتحان دادم
به نظرم reading آسون تر از TPO بود چون من وقتی تمرین میکردم یه جاهایی پیش میومد که متن رو متوجه نشم ولی امتحان اصلی خیلی کلمات متداولتر استفاده کرده بودولی طول متنش درازتر بود. سوال آخر مربوط به summary هم خیلی راحتتر از TPOه. چون گزینه ها اون قدر تابلو ان که با خوندشون متوجه میشین که یه سری به چیزهای minor دارن و گزینه های جنرال رو خیلی خوب و کامل نوشته. یکی از 3 reading که یادم مونده راجع به origin زبانها و اینکه چه تغییراتی کردن بود. از وقتی که اولش برای این قسمت داده شده خیلی راحت میتونین متوجه بشین که لانگ ه یا نه. 54 min لانگ نیست
بخش listening لانگ بود دو بخش اول کوتاه و سومیش درازتر بود. متاسفانه یه خانمی بغل دست من اسپیکینگ رو شروع کرده بود و بلنننند بلنننند حرف میزد. ناظر هم warning نداد. حتی جالبه براتون بگم من بنا به تجربه 2 سال پیشم در تهران خودم با صدای معمولی که برای سیستم هم acceptable بود صحبت کردم, ناظر بعد اولین پارت اومد گفت بلندتر حرف بزن!!😀
تو بخش speaking همه چی مثل TPOه و آسون ولی برای تسک آخر که استاد میاد دو تا متد مختلف رو بررسی میکنه, برای من خییییلی طولانی بود برای هر کدوم هم توصیح داد هم مثال زد و هم مثال رو توصیح داد. در نتیجه من نتونستم همه مواردی که میخواستم رو بگم
بخش writing هم مال من انتخاب از بین 3 تا حالت بود:
Which one is better to increase your confidence:
1. Spend sufficent time to practice the presentation a lot before the meeting
2. Learn and practice techniques
3. Ask sb who has experience about it
19 561
#تجربه یکی از دوستان که از accommodation برای امتحان تافل بهره بردند. دوستانی که به دلیل ناتوانی خاصی نیاز به accommodation دارند فایل زیر را مطالعه نمایند.
با تشکر از دوست عزیز ما که این تجربه را ارسال کردند.👇
19 561
#تجربه
سلام به همه دوستان
من 10 آگوست سنتر یزد امتحان تافل دادم.
برای ریدیدنگ 3 تا متن بود. هر متن 10 سوال و در مجمو ع 54 دقیقه وقت داشتیم. متن ها در حد تی پی اوهای 45 تا 50 ولی کوتاه تر بودن. البته بچه ها می گفتن که سخت بود ولی به نظر من راحت می شد فهمید و جواب داد. یکی در مورد ویژگی های شخصیتی بچه ها و اینکه چرا بعضی ها خجالتی می شن و بعضی ها اجتماعی، یکی در مورد یک نوع قطب نما که قبل از قطب نماهای مغناطیسی استفاده می شده و یکی هم در مورد تاریخچه کاشت ذرت. در مجموع حدود پنج شش تا سوال لغت بود که فقط دو تاش یادم مونده: induce و comprehensive
لیستنینگ برای من، بخش اول یک کانورسیشن و 1 لکچر، 11 سوال و بخش دوم 1 کانورسیشن و 2 لکچر 17 سوال بود که به نظر من خیلی راحت بودن در حد تی پی اوهای 40 تا 45 و سوالات هم اونقدر که من انتظار داشتم سخت و پیچیده نبودن. من فقط یکی دو تا سوال را با شک زدم.
اسپیکینگ هم کاملا در حد تی پی او ها بود و سوال 1 و 5 هم حذف شده بود. سوال ایندیپندنت در مورد این بود که آیا والدین معلمان خوبی برای بچه ها هستن یا نه؟
رایتینگ هم که تغییری نکرده بود. سوال اول در مورد اضافه کردن فولیک اسید به آرد و نان بود تا نیاز خانم های باردار برآورده بشه ولی بعد می گفت که این روش به سه دلیل روش خوبی نیست. توی لکچر پروفسور هر سه تا دلیل رو رد کرد و در مورد هر کدوم توضیح داد. کلا خیلی راحت تر از تی پی او ها و خیلی روان و خوب بود.
موضوع رایتینگ دوم هم تو این مایه ها بود:
Do you agree or disagree with the following statement? Governments should support scientific research which has a few practical results.
به نظر من، در مجموع سطح امتحان خیلی خوب بود و خیلی راحت می شه نمره خوب گرفت. تنها نقطه ضعف فرمت جدید تافل اینه که تعداد سوالات کمتر شده و با یکی دو تا اشتباه نمره آدم خیلی پایین می یاد. مخصوصا توی لیستنینگ خیلی باید دقت کرد.
و اما در مورد سنتر یزد:
راستش این اولین باری بود که من امتحان تافل دادم و چون امتحان آزمایشی هم شرکت نکرده بودم در واقع این اولین تجربه من از تافل بود ولی اصلا اونقدر که فکر می کردم ترسناک نبود و اصلا ارزش اون همه استرسی که کشیدم رو نداشت. در مورد سنتر یزد باید بگم با توجه به تجربه هایی که قبلا از بچه ها در مورد بقیه سنترها شنیده بودم، سنتر یزد واقعا عالی بود. اولا که ظرفیت سنتر فقط 15 نفره و این یعنی سرو صدای کمتر و تمرکز بیشتر. فضای سنتر خیلی خوب بود. نور کافی، خیلی خنک و خیلی راحت. رسیدگی مسئولانش واقعا بی نظیر بود. مثلا قبل از اینکه خودت برگه بخوای خودشون بهت برگه می دادن. برای هر داوطلب هم روی میزش یک بطری آب گذاشته بودن و یک پوشه که داخلش سه برگ کاغذ، یک مداد، مداد پاک کن، تراش و خودکار بود. فکرش رو بکنین با خودکار می تونستیم نوت برداریم و این واقعا عالی بود چون خود من اصلا با مداد راحت نیستم.
موقع استراحت هم خودشون پذیرایی داشتن. البته می شد از تغذیه ای که خودمون بردیم هم استفاده کنیم.
نکته مهم برای بچه های شهرستانی هم این هست که محل اسکان بسیار خوبی داره و همه دوستانی که از شهرستان های اطراف می یان می تونن شب قبل سوئیت بگیرن و استراحت کنن. مثلا دیروز از اصفهان و تهران هم چندین داوطلب داشتیم در حالی که توی این شهر ها ستنر تافل هست. حتی می تونید با خانواده تون برین که یه جور تفریح هم حساب می شه. کلی هم شیرینی های خوشمزه هست اونجا.
در پایان برای همه تون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که امتحانتون رو خوب بدید و به آرزوهاتون برسین. برای من هم دعا کنین که نمره ام خوب بشه.
19 561
سلام و روز بخير! من ديروز اميربهادر امتحان دادم. هم برخورد پرسنل عالى بود و هم كيفيت سيستم ها بالا. اما درباره امتحان...
ريدينگ
٣ تا متن داشتم. دوتاش در همون حد TPO بود. يكى من احساس كردم يك مقدار سخت تر بود و واقعا بين گرينه ها گير ميكردم.درباره يك تقويم قديمى بر اساس شكل ماه بود. دوتاى بعدى درباره glaciers و تكامل گياهان بود. سوالات وكب خيلى روتين بودند.
ليستنينگ
ليستنينگ من لانگ بود. در مجموع مثل TPO بود. اما يكى از لكچر ها لهجه بريتانيايى داشت و خيلى سخت بود. نميشد متوجه شد.
اسپيكينگ
سوالات در حد TPO ها بود. فقط سوال ٣ قديم، اون دانشجويى كه حرف ميزد نه مخالفت كرد نه موافقت. گفت ايده خيلى خوبيه اما بهتره اين اتفاق هم بيافته.
رايتينگ
تسك ١ روتين بود. فقط به جاى اينكه با هم مخالفت كنند در ريدينگ يك سرى مشكل بيان شد و در لكچر ضمن قبول مشكلات يك سرى راه حل براش ارائه شد
تسك ٢ هم تكرارى از سوالات قديم بود كه پرسيده بود كلاس هاى public speaking در دانشگاه اجبارى باشه يا نه
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
