| Distorted Human |
رفتن به کانال در Telegram
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم دغدغههای شاعرانه کانال اول ما https://t.me/Daar_wag
نمایش بیشتر3 187
مشترکین
+124 ساعت
-17 روز
+1530 روز
آرشیو پست ها
3 186
من که دیگه پیرم از این حرفا سیرم
یه جورایی گیرم شما برین میرم
برین ، برین این قفس رو بشکونین
برین سلام منو به نفس برسونین...
3 186
هیچکس، هرگز کاری را تنها به خاطر دیگران انجام نداده است.
همهی اعمال ما خودمدارانهاند.
هر کس تنها در خدمت خویش است، همه تنها به خود عشق میورزند.
به نظر میرسد از صحبتم متعجب شدهاید.
اینطور نیست؟
شاید به کسانی میاندیشید که به آنها عشق میورزید.
بیشتر غور کنید تا دریابید که آنها را دوست ندارید:
آنچه دوست میدارید، حس مطبوعی است که از عشق ورزیدن به آنان در شما ایجاد میشود!
شما اشتیاق را دوست دارید، نه کسی که اشتیاق را برمیانگیزد !
👤 اروین یالوم
📚 وقتی نیچه گریست
Join US! @Distortedhuman
3 186
آخر واقعا چطور میشود آدم خوشحال باشد از اینکه ساعت ۶:۳۰ با زنگ ساعت بیدار بشود، از تخت بیاید بیرون، لباس بپوشد، زورکی چیزی بخورد، بریند، بشاشد ، مسواک بزند، شانه کند و بعد از یک نبرد طولانی با ترافیک برسد جایی که درواقع زور میزند برای کس دیگری کلی پول دربیاورد! و درنهایت هم ازش میخواهند بابت این فرصتی که در اختیارش گذاشته شده قدردان باشد؟!
👤بوکوفسکی
📘هزار پیشه
Join US! @Distortedhuman
3 186
قرار نیست خسته شم ازش؟ خودم رو میگم. آیا واقعا روزی میرسه که از خودم خسته شم؟ شاید خسته شدن هم از من خسته شده نمیدونم. تمام اتفاقاتی که قبلا افتاده و اتفاقایی که قراره بیوفته رو دیدم.نتیجش فرق نمیکنه ! آخرش میخوایم خودمونو به نرسیدن برسونیم.میدونی چرا؟ چون وقتی میرسیم به آخرش،اون چیزی که می بینیم اون چیزی نیست که داشتیم واسش جنگ می کردیم. وقتی که رسیدی آخرش از دنیا میره انگار تاریخ انقضاش با رسیدنت مصادفه! همین قدر غیرممکن همین قدر پوچ...
👤آرتین جهانشاهی
Join US!@Distortedhuman
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
