fa
Feedback
| Distorted Human |

| Distorted Human |

رفتن به کانال در Telegram

شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم دغدغه‌های شاعرانه کانال اول ما https://t.me/Daar_wag

نمایش بیشتر
3 187
مشترکین
+124 ساعت
-17 روز
+1530 روز
آرشیو پست ها

👤داستایوسکی 📘ابله Join US! @Distortedhuman
👤داستایوسکی 📘ابله Join US! @Distortedhuman

Shayla : You don't like people, huh ? Elliot : Not most of them , no... 📽Mr : Robot Join US! @Distortedhuman

4.44 KB

Marilyn Manson - If I Was Your Vampire.mp38.26 MB

photo content

شب فرو می افتاد به درون آمدم و پنجره ها را بستم، باد با شاخه در آویخته بود من در این خانه تنها،تنها، غم عالم به دلم ریخته بود ! 👤هوشنگ ابتهاج Join US! @Distortedhuman

صبحِ سردِ پاییزی رو اینجوری شروع کنیم...

3.55 KB

Thy Light - Suici.De.spair.mp38.09 MB

دلش می خواست به نقطه ای پناه ببرد یا به کلی‌ ناپدید شود.دلش می خواست به یک جای تاریک پناه ببرد و در تنهایی به افکار دور و دراز خود بپردازد ‌. . . 👤داستایوسکی 📘ابله Join US! @Distortedhuman

👤 آرتین جهانشاهی
👤 آرتین جهانشاهی

دوباره گوش کنید ...

چرا باید شاد باشم؟ به ناچار راضیم، اما نه آنقدر که از خوشحالی کف بزنم ! ساموئل بکت #Depressive_Black_Metal

04. En fragmentarisk resa genom tidsrymden.mp330.07 MB

روانشناس : نابودیِ قسمتی از خودت راه حل مسئله نیست. الیوت : اشتباه می کنی. نابودیِ قسمتی از خودمون، همیشه راه حلی واسه مسئله هامون بوده. ما هر روز قسمتی از خودمون رو نابود می کنیم. با فوتوشاپ زشتی های صورتمون رو نابود می کنیم. بخش هایی از خودمون رو که ازش متنفریم ویرایش می کنیم. بخش هایی که فکر می کنیم مردم بدشون میاد رو دستکاری می کنیم. هویت خودمون رو ، خودمون انتخاب می کنیم، می تراشیمش ، تقطیرش می کنیم. روانشناسم سخت در اشتباهه ، نابودی تمامی چیزیه که هستیم ! از سریال آقای ربات | Mr. Robot Join US! @Distortedhuman