fa
Feedback
AS - Automaatio- ja systeemitekniikan kilta - tiedotus

AS - Automaatio- ja systeemitekniikan kilta - tiedotus

رفتن به کانال در Telegram

Tiedotuskanava killan tiedotteille ja mainoksille. Oman tiedotteesi saat kanavalle ottamalla yhteyttä hallitukseen. Hallitus kokoustaa viikottain. Jos haluat osallistua kokoukseen, ota yhteys puheenjohtajaan @SHilderi.

نمایش بیشتر
1 343
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-530 روز
آرشیو پست ها
Hyvää maanantaita! Toivottavasti alkanutta viikkoa helpottaa tieto siitä, että keskiviikkona päästään taas grillaamaan ja vie
Hyvää maanantaita! Toivottavasti alkanutta viikkoa helpottaa tieto siitä, että keskiviikkona päästään taas grillaamaan ja viettämään aikaa yhdessä 🥰🥰 ja tällä kertaa emme jää yksin, sillä uudet bestiksemme Rakennusinsinöörikillasta tulevat hengaamaan meidän kanssamme 💜💙💚 tule sinäkin Smökille klo 17-> 🐳 Kyssäreitä? @elunaheluna PS. Viimeistenkin afterien vieraat on selvillä, kantsii vilkasta 👀👀 // Good Monday! I hope that the beginning of the week is brightened by the fact that on Wednesday we get to yet again grill and hang out together 🥰🥰 and this time we won't be left alone since our new besties from The Guild of Civil Engineers (IK) will be joining us 💜💙💚 you should also come to the Smökki terrace from 17-> 🐳 Questions? @elunaheluna PS. The guests for the last afterworks are confirmed, you should check them out 👀👀 #events

Maarintie 8:ssa suoritetaan tänään klo 17-20 muuntamohuolto, jonka aikana rakennuksessa ei saa oleskella, täten ASki (ja muukin TUAS) on kiinni tuon ajan! /// Maarintie 8 is undergoing maintenance to all electricity systems today from 17 to 20, during which it's prohibited to stay in the building. This means that ASki (and all of TUAS) is closed at that time!

Maarintie 8:ssa suoritetaan 11.7. klo 17-20 muuntamohuolto, jonka aikana rakennuksessa ei saa oleskella, täten ASki (ja muukin TUAS) on kiinni tuon ajan! /// Maarintie 8 is undergoing maintenance to all electricity systems on 11.7. from 17 to 20, during which it's prohibited to stay in the building. This means that ASki (and all of TUAS) is closed at that time!

Heimoi! Ensi tiistaina on taas luvassa yhteiset afterit, ja tällä kertaa pääsemme yhdessä juhlistamaan ASkin upouuden keittiö
Heimoi! Ensi tiistaina on taas luvassa yhteiset afterit, ja tällä kertaa pääsemme yhdessä juhlistamaan ASkin upouuden keittiön avajaisia 🥳🥳 Tämän johdosta afterit järjestetään Prodekon terdellä TUASilla, älä siis mene Smökille. ☝️ Aika kumminkin sama, eli klo 17 eteenpäin. ASkia itsessään pääsee ihastelemaan vain kulkukortilla, eli nappaa sellainen mukaan. Tervetuloa! 🎉 Kyssäreitä? @elunaheluna PS. Tsekkaa myös vastavarmistuneet vieraat seuraaville aftereille 👀💜💙💚 // Heimoi! Next Tuesday we'll again have afterworks together, and this time we get to celebrate the opening of ASki's brand new kitchen 🥳🥳 Due to this the afterworks will be held on Prodeko's terrace at TUAS, so don't go to Smökki. ☝️ The time is still the same, from 17 onwards. You can go in to see ASki only with an access token, so grab that with you. Welcome! 🎉 Questions? @elunaheluna PS. Check out the newly confirmed guests for our next afterworks 👀💜💙💚 #events

Heipsun kesäkansa! Huomenna on taas luvassa killan aftereita 🤩🤩 Tällä kertaa saamme vieraaksemme oman kiltamme alumnit 💜 T
Heipsun kesäkansa! Huomenna on taas luvassa killan aftereita 🤩🤩 Tällä kertaa saamme vieraaksemme oman kiltamme alumnit 💜 Tule siis jälleen klo 17-> Smökin terdelle grillaamaan parhaassa seurassa 🔥 Lisäksi seuraavien afterien ohjelma on tarkentunut. Kahden viikon päästä emme saakaan seuraksemme vieraita, vaan sen sijaan pääsemme juhlistamaan upouuden keittiömme avajaisia Prodekon terdelle TUASin taakse 🥳🥳 Mutta huomenna siis vielä Smökillä, nähdään siellä 🥰 Kyssäreitä? @elunaheluna // Hello summer people! Tomorrow we'll again have the guild's afterworks! 🤩🤩 This time we'll have our very own alumni as our guests 💜 So come to the terrace in front of Smökki from 17-> to grill in the best company 🔥 Additionally, there's more info on the following afterworks. In two weeks we will not have any guests but instead we get to celebrate our new kitchen on Prodeko's terrace behind TUAS 🥳🥳 But tomorrow still at Smökki, see you there 🥰 Questions? @elunaheluna #events

ASki on valitettavasti kiinni myös vielä ensi viikon 17.-23.6. keittiöremontin takia! 🚧 — Unfortunately ASki will be closed also next week 17.-23.6. due to the kitchen renovation! 🚧

ASki on keittiöremontin takia kiinni 10-16.6. 🚧ASki is closed 10-16.6 due to kitchen renovation. 🚧

💌 ViiKKOTiEDOTE - 23/2024 💌  📌 Hallituksen terveiset: Viime viikolla hallitus piti viimeisen viikkokokouksensa. Kokous koostui lähinnä viimeisten kulukorvausten ja laskujen hyväsymisestä. Hallitus on jäänyt nyt kesätauolle ja jatkaa viikottaista kokoustamistaan lähempänä syyslukukauden alkua! Aurinkoista kesää kiltalaisille! 📌 Killan ensimmäiset afterworkit pidetään jo huomenna 6.6. klo 17 alkaen Smökin terassilla! Aftereille on kutsuttu vieraiksi Kannunvalajat! 🌞 📌 Kiltahuone on suljettu viikolla 24 remontoinnin takia! 🔨 📌 Ylioppilaskunnan jäsenkysely on auki! Jäsenkyselyn tarkoitus on selvittää opiskelijoiden toiveita ja kehitysehdotuksia liittyen ylioppilaskunnan toimintaan. Vastausaikaa on pe 7.6. asti. ✏️ 📌 Aalto-yliopiston metroaseman sisäänkäynnit on suljettuna vuorotellen kesä- ja elokuussa muutostöiden takia! Tutustu aiheeseen lisää täältä! 🚧 📌 Kaljakroketin kesäliiga alkaa ensimmäisellä pelillä tänä perjantaina 7.6. klo 18 Alvarilla! Tsekkaa lisäinfot ilmoittaumisesta ja aikatauluista tapahtuman tiedotuskanavalta 🏁 📌 EU-vaalien varsinainen äänestyspäivä on tänä sunnuntaina 9.6. Muistathan äänestää! 🇪🇺 ---  💌 WEEKLY NEWSLETTER - 23/2024 💌  📌 The Board’s greetings: Last week, the board held its last weekly meeting. The meeting consisted mainly of going through the expenses and bills. The board has now taken a summer break and will resume its weekly meetings closer to the start of the autumn term! A sunny summer to all guild members! 📌 The Guild's first afterwork will be held tomorrow 6.6. at 17:00 onwards on the Smökki terrace! We’ll have Kannunvalajat as guests!🌞 📌 The guild room is closed during week 24 due to renovations! 🔨 📌 The student union’s member survey is open! The purpose of the member survey is to gather students’ wishes and development proposals concerning the student union’s activities. You can respond until Fri, 7 June. ✏️ 📌 The entrances to the Aalto University metro station will be closed alternately in June and August due to renovations! Find out more here! 🚧 📌 The Croquet Summer League starts with the first game this Friday 7.6. at 18:00 at Alvari! Check out more information about registration and schedules on the event's information channel 🏁 📌 The election day for the European elections is on 9.6. Remeber to vote! 🇪🇺 #asweekly

Kesän alkaminen tarkoittaa vain yhtä asiaa, nimittäin killan aftereita, jotka starttaavat jo ensi viikolla! 🤩 Tule siis yllä
Kesän alkaminen tarkoittaa vain yhtä asiaa, nimittäin killan aftereita, jotka starttaavat jo ensi viikolla! 🤩 Tule siis ylläolevina päivinä klo 17 eteenpäin Smökin terassille nauttimaan auringosta ja grillaamaan hyvässä seurassa ☀️ Kilta tarjoaa hiilet ja hieman syötävää, mutta kannattaa halutessaan ottaa myös omia grillattavia mukaan. Aftereille on myös kutsuttu vieraita, ja heti ensi viikolla saammekin vieraaksemme Kannunvalajat HY:n puolelta 💜❤️ Silloin nähdään! 🌼 Kysymyksiä? @elunaheluna // The start of summer means only one thing, and that is the guild's afterworks, which start next week already! 🤩 So come to the terrace in front of Smökki from 17 onwards on the above dates to enjoy the sun and grill food in good company ☀️ The guild provides the charcoal and some food, but if you so wish you should bring your own food also. We've also invited guests to the afterworks and in fact, just next week we'll have Kannunvalajat from HY as our guests 💜❤️ See you then! 🌼 Questions? @elunaheluna #events

Ootko päässyt oman alan kesätöihin? Nyt ois mahtava mahollisuus päästä esittelemään työpäivääsi @aaltoelec Instagramiin! Kansa on yleisesti tykännyt tosi paljon töihin liittyvästä sisällöstä opiskelijoilta ja tän takia kesätyöarkea halutaan esitellä koulun IG:ssä! MyDayt ovat siis yhden sovitun päivän ajan kestävä ja palkkio tästä on 75€! Jos kiinnostuit tai haluaisit vielä kuulla tarkemmin tästä niin mulle voi laittaa viestiä TG:ssä @aaltoro 🤩 Are you working this summer? Come and show your workday in @aaltoelec Instagram! Based on the feedback from previous MyDays, especially working life interests students and that is why ELEC MyDays will focus on work this summer. MyDay lasts for a one day and the reward is 75€! If you’re interested or have any questions, send me a message on Telegram @aaltoro 🤩

Killis alkaa tänään poikkeuksellisesti Smökin edestä! Nähdään siinä klo 12-> 🤠 /// Killis begins today from in front of Smökki! See you there from 12-> 🤠

Killikselle on vielä lippuja jäljellä! Nappaa nopeasti omasi Kiteestä🏃💨 // There's still tickets left to Killis! Get yours quickly at Kideapp🏃💨

💌 ViiKKOTiEDOTE - 21/2024 💌  📌 Hallituksen terveiset: Tällä viikolla hallitus kävi läpi toimikuntien kuulumisia, sekä keskusteli kiltahuoneen keittiöremontin aikataulusta. Kokouksessa hyväksyttiin myös ehdotus projektirahaston käytöstä megafonin ostoon. Hallitus, sekä viikkis jää ensi viikon jälkeen kesätauolle ja jatkaa viikoittaista kokoustamista taas elokuun puolella. Jos on kulukorvattavaa killalta, muista tehdä se ennen ensi viikon kokousta (27.5. klo 18), sillä hallitus jää kesätauolle sen jälkeen! 📌 Eskalaatio tämän viikon perjantaina 24.5. Otarannan kerhotilassa! Kokkarit klo 17.30 ja gongi kolahtaa klo 18! 🥂💜 Lipunmyynti Eskalaatioon on jo sulkeutunut! Muutama lippu Kiltasillikseen on vielä jäljellä! 📌 Valtsikan neppis! Kannunvalajat järjestävät lauantaina 1.6. neppisautokilpailun Suomenlinnassa. Kisailu alkaa noin 13.30 maissa. Ilmoita joukkueesi ja tutustu tapahtumaan lisää täältä! 🏎🏁 ---  💌 WEEKLY NEWSLETTER - 21/2024 💌  📌 The Board’s greetings: This week, the board went through the news from the committees and discussed the schedule for the Aski's kitchen renovation. The meeting also approved a proposal to use the project fund to purchase a megaphone. The board, as well as the weekly newsletter, will take a summer break after next week and will resume again in August. If you have any expenses to be covered by the guild, please remember to do so before next week's meeting (27 May at 18:00), as the board will be on summer break after that! 📌 Eskalaatio on this week’s Friday 24.5. at Otaranta clubroom! Cocktail party at 17.30 and the gong at 18! 🥂💜 The ticket sale for Eskalaatio is closed! A few tickets to Kiltasillis are still available! 📌 Valtsikan neppis! Kannunvalajat organizes a neppis race on Saturday 1.6. at Suomenlinna. The racing starts around 13:30. Sign your team up and read more about the event here! 🏎🏁 #asweekly

Ilmottautuminen🍍Änänässitseille🍍 alkaa 15 minuutin päästä https://ilmo.as.fi/event/241

Onko se lintu? Onko se lentokone? Onko se ananas? EI! Se on ÄNÄNÄS! Tue vetämään pohjat mahdollisiin seuraavan päivän yo-juhl
Onko se lintu? Onko se lentokone? Onko se ananas? EI! Se on ÄNÄNÄS! Tue vetämään pohjat mahdollisiin seuraavan päivän yo-juhliin tai muuten vain juhlimaan alkanutta kesää kuumaakin kuumemmille Änänässitseille. Vetäise siis päällesi paras ananasteemainen asusi, nappaa kesäkaverit mukaan ja saapukaa sitsaamaan OK20 yläkertaan 31.5. Kokkarit alkavat klo 18 ja gongi kumahtaa 18.30. Näitä sitsejä et halua missata, sillä tarjolla on ananasta joka suupalalla! MITÄ? Änänässitsit! MISSÄ? OK20 yläkerta MILLOIN? 31.5. klo 18.00 MITÄ MAKSAA? 11€ DC? Ananas (halutessasi haalarit) MIKSI? ÄNÄNÄS Is it a bird? Is it a plane? Is it a pineapple? NO! It’s ÄNÄNÄS! Come pregame before the possible next day's graduation party or just celebrate the beginning of summer for even hotter Änänäs sitsis. So put on your best pineapple-themed outfit, grab your summer buddies and come to OK20 upstairs on 31.5. The doors open at 18.00. You don't want to miss these sitsis because there's pineapple in every bite! WHAT? Änänäs sitsis! WHERE? OK20 upstairs WHEN? 31.5. at 18.00 COST? 11€ DC? Pineapple (overalls if you wish so) WHY? ÄNÄNÄS

💌 ViiKKOTiEDOTE - 19/2024 💌  📌 Hallituksen terveiset: Tällä viikolla hallituksen kokouksessa hyväksyttiin tutun kaavan mukaan kululaskuja, sekä päätettiin ratAS-palkinon saajista. 📌 Maanantaina 20.5. ASkissa on tarjolla kahvia ja herkkua klo 12 eteenpäin! Tulkaa siis nappaamaan hyvinvointia kesän alkuun 🍰☕️💖 📌 Suomen Automaatioseuran Turvallisuusjaosto (ASAF) järjestää OT-kyberturvallisuuden ja turva-automaation teemapäivän tiistaina 28.5.2024. Ilmoittautuminen täällä. ✨ 📌 MetaversEnergy Hackathon! Rekisteröidy 12.7. mennessä! ⚡️ 📌 The Robot Uprising: Micro Invaders 2024 competition! Alustava hakuaika loppuu sunnuntaina 26.5. 🤖 ---  💌 WEEKLY NEWSLETTER - 19/2024 💌  📌 The Board’s greetings: This week, as usual, the Board went through the bills. The recipients of the RatAS awards were also decided. 📌 On Monday, May 20th, at ASki, coffee and a sweet treat will be available from 12 PM onwards! So come and grab some wellbeing to kick off the summer 🍰☕️💖 📌 The Finnish Automation Society's Security Section (ASAF) will organise a theme day on OT-cybersecurity and security automation on Tuesday 28.5.2024. Sign up here. ✨ 📌 MetaversEnergy Hackathon! Register by June 12th! ⚡️ 📌 The Robot Uprising: Micro Invaders 2024 competition! Initial application period closes Sunday May 26th. 🤖 #asweekly

Regarding the Eficode Excursion⚡️⚡️⚡️ Bring IDs/passports just in case. Bring your own towel if youre planning on going to sauna We’ll see soon :D

Hyvinvointikahviherkku // Wellbeing coffee treat 💕
Anonymous voting

Kesä tulee ja niin tulee myös kevään viimeiset hyvinvointikahvit!! ☕️ Tällä kertaa saatte äänestää, mitä kahvin kanssa tarjoi
Kesä tulee ja niin tulee myös kevään viimeiset hyvinvointikahvit!! ☕️ Tällä kertaa saatte äänestää, mitä kahvin kanssa tarjoillaan 🍪🍩🍰 Maanantaina 20.5. ASkissa on tarjolla kahvia ja valitsemaanne herkkua klo 12 eteenpäin! Tulkaa siis nappaamaan hyvinvointia kesän alkuun ☕️💖 // Summer is coming, and so are the last wellness coffees of this Spring!! ☕️ This time you get to vote on what will be served with the coffee 🍪🍩🍰 On Monday, May 20th, at ASki, coffee and your chosen treat will be available from 12 PM onwards! So come and grab some wellness to kick off the summer ☕️💖 #events #hyvinvointi #wellbeing