fa
Feedback
باكلاس باشيم

باكلاس باشيم

رفتن به کانال در Telegram

✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام باكلاس باشيم

کانال باكلاس باشيم (@bakelasbashim) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 71 227 مشترک است و جایگاه 2 281 را در دسته آموزش و رتبه 4 519 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 71 227 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -500 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -15 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.89% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 1.37% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 773 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 977 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 11 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند وقت, آریا, ایتا, السلام, ایرانسل تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

71 227
مشترکین
-1524 ساعت
-1057 روز
-50030 روز
آرشیو پست ها
#معرفی_کتاب 📚 هر چه عزت نفس ما بیشتر باشد ارتباطات ما آشکارتر، صادقانه‌تر و مناسب‌تر می‌شود زیرا به این نتیجه می‌رسیم که افک
#معرفی_کتاب 📚 هر چه عزت نفس ما بیشتر باشد ارتباطات ما آشکارتر، صادقانه‌تر و مناسب‌تر می‌شود زیرا به این نتیجه می‌رسیم که افکاری اندیشمند داریم و به همین دلیل از آشکار شدن‌ها هراسی به دل راه نمی‌دهیم. هر چه عزت نفس ما کمتر باشد، ارتباط‌مان تیره‌تر و ناآشکارتر می‌شود. زیرا به اندیشه و احساس خود مطمئن نیستیم و از واکنش مستمع خود می‌ترسیم. 📚 @BookTop

طرز فکر یه آدم خودشیفته این مدلیه که: اون اتفاق اصلاً نیفتاد! اگه افتاد، اونقدرا هم بد نبود! اگه بد بود، چیز مهمی نبود که! اگ
طرز فکر یه آدم خودشیفته این مدلیه که: اون اتفاق اصلاً نیفتاد! اگه افتاد، اونقدرا هم بد نبود! اگه بد بود، چیز مهمی نبود که! اگه مهم‌بود، تقصیر من نبود که! اگه تقصیر من بود، عمدی نبود که! و اگه عمدی بود، تو 🫵🏻 باعثش شدی!…🚶🏻‍♂️ 🆔 @GizmizTel 💯

این قصه‌ی جنگل، قصه‌ی دنیای ماست… 🌳خراب کردن همیشه راحت‌تره؛ یه جرقه کوچیک، یه غفلت، کافیه تا چیزی که سال‌ها ساختیم تو چند لحظه دود بشه بره هوا. 🌳آدم لازم نیست خیلی زرنگ یا قوی باشه تا بسوزونه و خراب کنه، فقط کافیه بی‌مسئولیت باشه. 🌲اما ساختن… نجات دادن… اون دیگه یه داستان دیگه‌ست.ساختن صبر می‌خواد، عشق می‌خواد، دل بزرگ می‌خواد. 🌳باید هزار تا دست کنار هم باشن تا دوباره چیزی جون بگیره.باید به رویش دوباره ایمان داشته باشی، حتی وقتی همه‌چی خاکستر شده. 🌳آره، ساختن سخت‌تره… اما قشنگ‌تر همینه. قشنگه چون توش نور انسانیت می‌درخشه. قشنگه چون از دل سیاهی، امید دوباره قد می‌کشه. خراب کردن سروصدا داره، اما ساختن صدای آروم برگاییه که دوباره سبز می‌شن 🌳انیمیشن Flowers and Trees از دیزنی، که در سال ۱۹۳۲ منتشر شد، اولین کارتون تاریخ بود که برنده‌ی اسکار شد ‌🆔 @GizmizTel 💯

♦️بعضیا هم اصلا وقت فکر کردن به تروما، افسردگی‌ ها، مشکلات و اخبار تلخ ندارن 🔹فقط درگیر تلاش کردن هستن، کتاب انگیزشی نخوندن ولی قوی‌ترین انگیزه‌هارو دارن! @bakelasbashim

🔻هر جا که میروم میبینم بالای میز خود نوشته اند: هدف ما جلب رضایت شماست! هدف ما جلب رضایت مشتریست! ای کاش همه می نوشتند : هدف
🔻هر جا که میروم میبینم بالای میز خود نوشته اند: هدف ما جلب رضایت شماست! هدف ما جلب رضایت مشتریست! ای کاش همه می نوشتند : هدف ما جلب رضایت خداست❤️

روزی حاکم نیشابور برای گردش به بیرون از شهر رفته بود که مرد میانسالی را در حال کار بر روی زمین کشاورزی دید. حاکم پس از دیدن آن مرد بی مقدمه به کاخ برگشت و دستور داد کشاورز را به کاخ بیاورند. روستایی بی نوا با ترس و لرز در مقابل تخت حاکم ایستاد. به دستور حاکم لباس گران بهایی بر او پوشاندند. حاکم گفت یک قاطر راهوار به همراه افسار و پالان خوب هم به او بدهید. حاکم که از تخت پایین آمده بود و آرام قدم میزد به مرد کشاورز گفت میتوانی بر سر کارت برگردی. ولی همین که دهقان بینوا خواست حرکت کند، حاکم کشیده ای محکم پس گردن او نواخت! همه حیران از آن عطا و حکمت این جفا، منتظر توضیح حاکم بودند! حاکم از کشاورز پرسید : مرا می شناسی؟ کشاورز بیچاره گفت : شما تاج سر رعایا و حاکم شهر هستید. حاکم گفت: آیا بیش از این مرا میشناسی؟ سکوت مرد حاکی از استیصال و درماندگی او بود. حاکم گفت: بخاطر داری بیست سال قبل که من و تو با هم دوست بودیم، در یک شب بارانی که درِ رحمت خدا باز بود، من رو با آسمان کردم و گفتم خدایا به حقّ این باران و رحمتت، مرا حاکم نیشابور کن! و تو محکم بر گردن من زدی و گفتی که ای ساده دل! من سالهاست از خدا یک قاطر با پالان برای کار کشاورزیم می خواهم، هنوز اجابت نشده، آن وقت تو حکومت نیشابور را می خواهی؟! یک باره خاطرات گذشته در ذهن دهقان مرور شد. حاکم گفت: این هم قاطر و پالانی که می خواستی، این کشیده هم تلافی همان کشیده ای که به من زدی! فقط می خواستم بدانی که برای خدا، حکومت نیشابور یا قاطر و پالان فرق ندارد! "نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ" : "بندگانم را آگاه کن که من بخشنده‌ ی مهــــربانم !" این ایمان و اعتقاد من و توست که فرق دارد. از خدا بخواه، و زیاد هم بخواه. خدا بی نهایت بخشنده و مهربان است و در بخشیدن بی انتهاست و به خواسته ات ایمان داشته باش 📚 @bo0ok_lovers

همه چیز فوق العاده مهم است تا زمانیکه بیمار شوید سپس متوجه میشوید که فقط یک چیز مهم بود سلامتی شما 📚 @bo0ok_lovers
همه چیز فوق العاده مهم است تا زمانیکه بیمار شوید سپس متوجه میشوید که فقط یک چیز مهم بود سلامتی شما 📚 @bo0ok_lovers

#معرفی_کتاب اگه دنبال کتابی هستی که آرومت کنه این هفت کتاب رو بخون: 1. شفای زندگی‌ ( لوئیز ال هی ) 2. گندزدایی از مغز ( فیث ج
#معرفی_کتاب اگه دنبال کتابی هستی که آرومت کنه این هفت کتاب رو بخون: 1. شفای زندگی‌ ( لوئیز ال هی ) 2. گندزدایی از مغز ( فیث جی هارپر ) 3. تمرین نیروی حال ( اکهارت تله ) 4. تکه هایی از یک کل منسجم ( پونه مقیمی ) 5. از حال بد به حال خوب ( دیوید برنز ) 6. رهایی از زندان ذهن ( کاترین سوتکر ) 7. شادمانی درونی ( مارتین سلیگمن ) 📚 @bo0ok_lovers

ما یه آشنایی داریم تو قسمت عقیدتی سیاسیه FBI عه، میگفت ترامپ مرده اینا صداش رو در نمیارن تا شلوغ نشه @ARYAMEH1

با این چند تا کار به بالاترین حد اعتماد به نفس برس: 1- به قول هایی که به خودت میدی عمل کن‌. 2- حواست باشه با خودت چطوری حرف میزنی. 3- هر روز به خودت یادآوری کن که قابل اهمیتی، ورزش کن، کتاب بخون، فیلم خوب ببین. 4- اهداف ماهانه تعیین کن و بهشون عمل کن. 5- از آدمایه سمی همه جوره دوری کن. 📚 @bo0ok_lovers

🔻جهانگیری مهر۹۶: منتقدان برجام می‌گفتند تُرامپ بیاید، برجام را آتش خواهد زد، پس کو؟! می‌گفتند دلار نجومی خواهد شد! چرا اتفاق نیفتاد؟ ✍اینا نباید فراموش بشن👆👆 📡 #ناب_جهادی @nabjahadiii

خـدا همیشه بهت یه شانس دیگه میده. خـدا وقتی زمین خوردی دستتو میگیره. خـدا بعد از سختی‌ها بهت شادی هدیه میده. خـدا آینده‌ی قشنگی رو برات میسازه. خـدا دردت رو تسکین میده. خـدا اونیکه میخوای رو برمیگردونه. خـدا چیزایی رو میبینه‌ و میشنوه که تو نمیبینی و نمیدونی. خـدا شونه به شونه باهاته رفیق. کافیه بهش اعتماد کنی. @Media_aramesh

دکتر ظریف در گفتگو با فارین پالیسی: «بعد از خروج ترامپ از برجام، اروپاییها از ما خواستند در اجرای برجام متوقف نشویم. آنها در دو نشست به شخص من ۱۱ تعهد دادند. حتی یکی از آنها را هم نتوانستند اجرا کنند.» یعنی بعد از خروج آمریکا، باز هم! یعنی علاوه بر آمریکا، اروپایی ها هم! سیدنظام الدین موسوی @AkharinTwiit

ظریف (سال ۹۹): مکانیزم ماشه (اسنپ بک) در برجام وجود ندارد! به نظرتون با جماعتی که این حجم از خسارت رو به ۹۰ میلیون انسان زدند باید چیکار کرد؟ 🔷️توییت‌نگار🔷️ @twitnegaar

وزیر خارجه آلمان: 🔹اکنون از ایران انتظار داریم همکاری کامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تعهد روشن به مذاکرات مستقیم با ما داشته باشد 🔹«مکانیسم ماشه» می‌تواند روشی جدید برای مذاکرات با ایران باشد 🔹از ایران انتظار داریم تعهدی روشن به مذاکرات نشان دهد وزیر خارجه فرانسه: 🔹«تروئیکای اروپا» مصمم است از دوره‌ ۳۰ روزه‌ موجود برای ورود به گفت‌وگو با ایران بهره‌برداری کند 🔹نباید تنش هسته‌ای ایران بیش از این تشدید شود 🔹تصمیم برای فعال‌سازی روند بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران به معنای پایان تلاش‌های دیپلماتیک نیست »OPT« 🆔 https://t.me/ARYAMEH1✅ #اروپا_لجن #هزینه_سازشکاری مرگ بر ظریف #قالیباف_ظریف_لاریجانی_خاتمی_پزشکیان

🔴اسپویل سیاست همیشگی اصلاح طلبان: قیمت دلار 150,000 تومان= رفع فیلتر اینستاگرام و یوتیوب قیمت دلار 180,000 تومان= رفع فیلتر تلگرام و توییتر قیمت دلار 200,000 تومان= رفع فیلتر سایت های خاک بر سری قیمت دلار 3000000 تومان = همه زنها باید بی حجاب بشن و بر چیدن تمام حوزه علمیه ها قیمت دلار 500000000 = عکس ترامپ و نتانیاهو باید سر درد تمام خانه ها گذاشته بشه https://t.me/ARYAMEH1✅

#توییت رهبری گفته بود هزینه سازش بیشتر از مقاومت است، گوش نکردند! #قهرمانان_مالش 🍀 @mouodname
#توییت رهبری گفته بود هزینه سازش بیشتر از مقاومت است، گوش نکردند! #قهرمانان_مالش 🍀  @mouodname

باید خودمان نوری بر تاریکی‌مان بتابانیم این را هیچ‌کس دیگری برای ما انجام نخواهد داد. تردید نکن که نوری هست شاید چندان نباشد
باید خودمان نوری بر تاریکی‌مان بتابانیم این را هیچ‌کس دیگری برای ما انجام نخواهد داد. تردید نکن که نوری هست شاید چندان نباشد که گفته‌اند اما آنقدر هست که از تاریکی‌ات برآید. در نظاره باش... #چارلز_بوکفسکی 📚 @BookTop

"آدم های بزرگ" 🍃🌷 عظمت دیگران رامی بینند! "آدم های متوسط" به دنبال عظمت خود هستند ! "آدم های کوچک" عظمت خودرادرتحقیر دیگران
"آدم های بزرگ" 🍃🌷 عظمت دیگران رامی بینند! "آدم های متوسط" به دنبال عظمت خود هستند ! "آدم های کوچک" عظمت خودرادرتحقیر دیگران می بینند..🍃🌷

بدترین نوع نگرش، تفکر سیاه یا سفیده! یعنی وقتی با جنبه‌های تاریک آدما روبه‌رو شدی، به کل خوبیاشون رو فراموش کنی.. یه زمانی برای یکی جونتم بدی، ولی با دیدن کوچک‌ترین بدی ازش متنفر بشی! در واقع هیچ آدم سیاه یا سفید مطلقی وجود نداره پس نباید از آدما فرشته یا هیولا بسازیم! اگه تو نمی‌تونی بد و خوب آدمارو در کنار هم ببینی، پس نمی‌تونی طعم رابطه بلند مدت رو بچشی. البته منظورم این نیست که با هر آسیبی کنار بیای و منفعل باشی بلکه؛ وقتی خوبی آدما رو می‌بینی آرمانی‌سازی نکن و وقتی بدی می‌بینی، بی‌ارزش‌سازی نکن. 📚 @bakelasbashim