باكلاس باشيم
前往频道在 Telegram
✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ
显示更多📈 Telegram 频道 باكلاس باشيم 的分析概览
频道 باكلاس باشيم (@bakelasbashim) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 71 227 名订阅者,在 教育 类别中位列第 2 281,并在 伊朗 地区排名第 4 519 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 71 227 名订阅者。
根据 20 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -500,过去 24 小时变化为 -15,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 3.89%。内容发布后 24 小时内通常能获得 1.37% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 773 次浏览,首日通常累积 977 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 11。
- 主题关注点: 内容集中在 وقت, آریا, ایتا, السلام, ایرانسل 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨
ادمین: @Al1Az1z
لینک تعرفه های تبلیغات 👇
https://t.me/tablighatebozoorg
فروشگاه باکلاس باشیم 👇
https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ”
凭借高频更新(最新数据采集于 21 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 教育 类别中的关键影响点。
71 227
订阅者
-1524 小时
-1057 天
-50030 天
帖子存档
71 227
#معرفی_کتاب 📚
هر چه عزت نفس ما بیشتر باشد ارتباطات ما آشکارتر، صادقانهتر و مناسبتر میشود زیرا به این نتیجه میرسیم که افکاری اندیشمند داریم و به همین دلیل از آشکار شدنها هراسی به دل راه نمیدهیم.
هر چه عزت نفس ما کمتر باشد، ارتباطمان تیرهتر و ناآشکارتر میشود. زیرا به اندیشه و احساس خود مطمئن نیستیم و از واکنش مستمع خود میترسیم.
📚 @BookTop
71 227
طرز فکر یه آدم خودشیفته این مدلیه که:
اون اتفاق اصلاً نیفتاد!
اگه افتاد، اونقدرا هم بد نبود!
اگه بد بود، چیز مهمی نبود که!
اگه مهمبود، تقصیر من نبود که!
اگه تقصیر من بود، عمدی نبود که!
و اگه عمدی بود، تو 🫵🏻 باعثش شدی!…🚶🏻♂️
🆔 @GizmizTel 💯
71 227
این قصهی جنگل، قصهی دنیای ماست…
🌳خراب کردن همیشه راحتتره؛ یه جرقه کوچیک، یه غفلت، کافیه تا چیزی که سالها ساختیم تو چند لحظه دود بشه بره هوا.
🌳آدم لازم نیست خیلی زرنگ یا قوی باشه تا بسوزونه و خراب کنه، فقط کافیه بیمسئولیت باشه.
🌲اما ساختن… نجات دادن… اون دیگه یه داستان دیگهست.ساختن صبر میخواد، عشق میخواد، دل بزرگ میخواد.
🌳باید هزار تا دست کنار هم باشن تا دوباره چیزی جون بگیره.باید به رویش دوباره ایمان داشته باشی، حتی وقتی همهچی خاکستر شده.
🌳آره، ساختن سختتره… اما قشنگتر همینه.
قشنگه چون توش نور انسانیت میدرخشه.
قشنگه چون از دل سیاهی، امید دوباره قد میکشه.
خراب کردن سروصدا داره، اما ساختن صدای آروم برگاییه که دوباره سبز میشن
🌳انیمیشن Flowers and Trees از دیزنی، که در سال ۱۹۳۲ منتشر شد، اولین کارتون تاریخ بود که برندهی اسکار شد
🆔 @GizmizTel 💯
71 227
♦️بعضیا هم اصلا وقت فکر کردن به تروما، افسردگی ها، مشکلات و اخبار تلخ ندارن
🔹فقط درگیر تلاش کردن هستن، کتاب انگیزشی نخوندن ولی قویترین انگیزههارو دارن!
@bakelasbashim
71 227
🔻هر جا که میروم میبینم
بالای میز خود نوشته اند:
هدف ما جلب رضایت شماست!
هدف ما جلب رضایت مشتریست!
ای کاش همه می نوشتند :
هدف ما جلب رضایت خداست❤️
71 227
روزی حاکم نیشابور برای گردش به بیرون از شهر رفته بود که مرد میانسالی را در حال کار بر روی زمین کشاورزی دید. حاکم پس از دیدن آن مرد بی مقدمه به کاخ برگشت و دستور داد کشاورز را به کاخ بیاورند. روستایی بی نوا با ترس و لرز در مقابل تخت حاکم ایستاد.
به دستور حاکم لباس گران بهایی بر او پوشاندند. حاکم گفت یک قاطر راهوار به همراه افسار و پالان خوب هم به او بدهید. حاکم که از تخت پایین آمده بود و آرام قدم میزد به مرد کشاورز گفت میتوانی بر سر کارت برگردی. ولی همین که دهقان بینوا خواست حرکت کند، حاکم کشیده ای محکم پس گردن او نواخت!
همه حیران از آن عطا و حکمت این جفا، منتظر توضیح حاکم بودند! حاکم از کشاورز پرسید : مرا می شناسی؟ کشاورز بیچاره گفت : شما تاج سر رعایا و حاکم شهر هستید. حاکم گفت: آیا بیش از این مرا میشناسی؟ سکوت مرد حاکی از استیصال و درماندگی او بود.
حاکم گفت: بخاطر داری بیست سال قبل که من و تو با هم دوست بودیم، در یک شب بارانی که درِ رحمت خدا باز بود، من رو با آسمان کردم و گفتم خدایا به حقّ این باران و رحمتت، مرا حاکم نیشابور کن! و تو محکم بر گردن من زدی و گفتی که ای ساده دل! من سالهاست از خدا یک قاطر با پالان برای کار کشاورزیم می خواهم، هنوز اجابت نشده، آن وقت تو حکومت نیشابور را می خواهی؟!
یک باره خاطرات گذشته در ذهن دهقان مرور شد. حاکم گفت: این هم قاطر و پالانی که می خواستی، این کشیده هم تلافی همان کشیده ای که به من زدی! فقط می خواستم بدانی که برای خدا، حکومت نیشابور یا قاطر و پالان فرق ندارد!
"نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ" : "بندگانم را آگاه کن که من بخشنده ی مهــــربانم !"
این ایمان و اعتقاد من و توست که فرق دارد. از خدا بخواه، و زیاد هم بخواه. خدا بی نهایت بخشنده و مهربان است و در بخشیدن بی انتهاست و به خواسته ات ایمان داشته باش
📚 @bo0ok_lovers
71 227
همه چیز فوق العاده مهم است
تا زمانیکه بیمار شوید
سپس متوجه میشوید که فقط یک چیز مهم بود
سلامتی شما
📚 @bo0ok_lovers
71 227
#معرفی_کتاب
اگه دنبال کتابی هستی که آرومت کنه این هفت کتاب رو بخون:
1. شفای زندگی ( لوئیز ال هی )
2. گندزدایی از مغز ( فیث جی هارپر )
3. تمرین نیروی حال ( اکهارت تله )
4. تکه هایی از یک کل منسجم ( پونه مقیمی )
5. از حال بد به حال خوب ( دیوید برنز )
6. رهایی از زندان ذهن ( کاترین سوتکر )
7. شادمانی درونی ( مارتین سلیگمن )
📚 @bo0ok_lovers
71 227
Repost from آریامهر 🇮🇷
ما یه آشنایی داریم تو قسمت عقیدتی سیاسیه FBI عه، میگفت ترامپ مرده اینا صداش رو در نمیارن تا شلوغ نشه
@ARYAMEH1
71 227
با این چند تا کار به بالاترین حد اعتماد به نفس برس:
1- به قول هایی که به خودت میدی عمل کن.
2- حواست باشه با خودت چطوری حرف میزنی.
3- هر روز به خودت یادآوری کن که قابل اهمیتی، ورزش کن، کتاب بخون، فیلم خوب ببین.
4- اهداف ماهانه تعیین کن و بهشون عمل کن.
5- از آدمایه سمی همه جوره دوری کن.
📚 @bo0ok_lovers
71 227
🔻جهانگیری مهر۹۶:
منتقدان برجام میگفتند تُرامپ بیاید، برجام را آتش خواهد زد، پس کو؟!
میگفتند دلار نجومی خواهد شد!
چرا اتفاق نیفتاد؟
✍اینا نباید فراموش بشن👆👆
📡 #ناب_جهادی
@nabjahadiii
71 227
خـدا همیشه بهت یه شانس دیگه میده.
خـدا وقتی زمین خوردی دستتو میگیره.
خـدا بعد از سختیها بهت شادی هدیه میده.
خـدا آیندهی قشنگی رو برات میسازه.
خـدا دردت رو تسکین میده.
خـدا اونیکه میخوای رو برمیگردونه.
خـدا چیزایی رو میبینه و میشنوه که تو نمیبینی و نمیدونی.
خـدا شونه به شونه باهاته رفیق.
کافیه بهش اعتماد کنی.
@Media_aramesh
71 227
دکتر ظریف در گفتگو با فارین پالیسی: «بعد از خروج ترامپ از برجام، اروپاییها از ما خواستند در اجرای برجام متوقف نشویم. آنها در دو نشست به شخص من ۱۱ تعهد دادند. حتی یکی از آنها را هم نتوانستند اجرا کنند.»
یعنی بعد از خروج آمریکا، باز هم!
یعنی علاوه بر آمریکا، اروپایی ها هم!
سیدنظام الدین موسوی
@AkharinTwiit
71 227
ظریف (سال ۹۹):
مکانیزم ماشه (اسنپ بک) در برجام وجود ندارد!
به نظرتون با جماعتی که این حجم از خسارت رو به ۹۰ میلیون انسان زدند باید چیکار کرد؟
🔷️توییتنگار🔷️
@twitnegaar
71 227
Repost from خبر و کلیپ داغ
وزیر خارجه آلمان:
🔹اکنون از ایران انتظار داریم همکاری کامل با آژانس بینالمللی انرژی اتمی و تعهد روشن به مذاکرات مستقیم با ما داشته باشد
🔹«مکانیسم ماشه» میتواند روشی جدید برای مذاکرات با ایران باشد
🔹از ایران انتظار داریم تعهدی روشن به مذاکرات نشان دهد
وزیر خارجه فرانسه:
🔹«تروئیکای اروپا» مصمم است از دوره ۳۰ روزه موجود برای ورود به گفتوگو با ایران بهرهبرداری کند
🔹نباید تنش هستهای ایران بیش از این تشدید شود
🔹تصمیم برای فعالسازی روند بازگرداندن تحریمها علیه ایران به معنای پایان تلاشهای دیپلماتیک نیست
»OPT«
🆔 https://t.me/ARYAMEH1✅
#اروپا_لجن
#هزینه_سازشکاری
مرگ بر ظریف
#قالیباف_ظریف_لاریجانی_خاتمی_پزشکیان
71 227
Repost from آریامهر 🇮🇷
🔴اسپویل سیاست همیشگی اصلاح طلبان:
قیمت دلار 150,000 تومان= رفع فیلتر اینستاگرام و یوتیوب
قیمت دلار 180,000 تومان= رفع فیلتر تلگرام و توییتر
قیمت دلار 200,000 تومان= رفع فیلتر سایت های خاک بر سری
قیمت دلار 3000000 تومان = همه زنها باید بی حجاب بشن و بر چیدن تمام حوزه علمیه ها
قیمت دلار 500000000 = عکس ترامپ و نتانیاهو باید سر درد تمام خانه ها گذاشته بشه
https://t.me/ARYAMEH1✅
71 227
Repost from " موعودنامه | محمدامین اصغری "
#توییت
رهبری گفته بود هزینه سازش بیشتر از مقاومت است، گوش نکردند!
#قهرمانان_مالش
🍀 @mouodname
71 227
باید خودمان نوری بر تاریکیمان بتابانیم این را هیچکس دیگری برای ما انجام نخواهد داد.
تردید نکن که نوری هست
شاید چندان نباشد که گفتهاند
اما آنقدر هست که از تاریکیات برآید.
در نظاره باش...
#چارلز_بوکفسکی
📚 @BookTop
71 227
"آدم های بزرگ" 🍃🌷
عظمت دیگران رامی بینند!
"آدم های متوسط"
به دنبال عظمت خود هستند !
"آدم های کوچک"
عظمت خودرادرتحقیر
دیگران می بینند..🍃🌷
71 227
بدترین نوع نگرش، تفکر سیاه یا سفیده!
یعنی وقتی با جنبههای تاریک آدما روبهرو شدی، به کل خوبیاشون رو فراموش کنی..
یه زمانی برای یکی جونتم بدی، ولی با دیدن کوچکترین بدی ازش متنفر بشی!
در واقع هیچ آدم سیاه یا سفید مطلقی وجود نداره پس نباید از آدما فرشته یا هیولا بسازیم!
اگه تو نمیتونی بد و خوب آدمارو در کنار هم ببینی، پس نمیتونی طعم رابطه بلند مدت رو بچشی.
البته منظورم این نیست که با هر آسیبی کنار بیای و منفعل باشی
بلکه؛
وقتی خوبی آدما رو میبینی آرمانیسازی نکن و وقتی بدی میبینی، بیارزشسازی نکن.
📚 @bakelasbashim
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
